خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

باز کردن گرفتگی لوله با جاروبرقی

آموزش لوله بازکنی دستشویی با جاروبرقی

باز کردن گرفتگی لوله با جاروبرقی

به نظر می رسد در اکثر مواقع گرفتن چاه توالت در بدترین زمان رخ می دهد. اما خوشبختانه روش های خوب و مناسبی برای حل مشکل وجود دارد تا بتوانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای مشکل گرفتگی لوله فاضلاب توالت یا دستشویی را حل خودتان حل کنید. در اکثر مواقع مشکل گرفتگی در لوله فاضلاب است که برای حل آن می توان از یک محلول تمیزکننده چاه خانگی استفاده کرد. این محلول خانگی از آب داغ، جوش شیرین و سرکه تشکیل شده است که قدرت شویندگی بسیار بالایی دارد.

استفاده از این محلول برای گرفتگی های موجود در عمیق ترین قسمت های لوله اثرگذار است و استفاده از آن توصیه می شود. تخلیه چاه و لوله بازکنی کاوه با آموزش استفاده از این محلول امیدوار است بتوانید به سادگی مشکل گرفتگی لوله را خودتان حل کنید.

این بار روش لوله بازکنی ما متفاوت با دیگر روشهاست. در روشهای رایج غالبا از سیم، فنر، محلول شیمیایی و دستگاه لوله بازکنی استفاده می شود اما در این روش جاروبرقی مورد استفاده قرار می گیرد! بله درست متوجه شدید جارو برقی. با استفاده از جاروبرقی می توانید گرفتگی لوله را رفع کنید. تنها باید با دقت و توجه مراحل انجام کار را مطالعه کرده و سپس به خوبی آنها را پیاده سازی کنید.

۱- برای رفع گرفتگی لوله، جاروبرقی مناسب تهیه کنید

برای لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله به وسیله جاروبرقی لازم است دستگاه جاروبرقی مناسبی دارید که بتواند با آب تماس پیدا مرده و آن را مکش کند. همه جاروبرقی ها چنین امکانی ندارند. پس نمونه مناسب برای این کار را پیدا کنید. پس از پیدا کردن جاروبرقی مناسب، مرحله بعد را انجام دهید. البته استفاده از جاروبرقی مناسب تنها برای مکش آب است. اگر چنین جاروبرقی در اختیار ندارید مشکلی نیست. مرحله بعد را بررسی کنید.

لوله بازکنی توالت با جاروبرقی

۲- آب موجود در کاسه توالت را با جاروبرقی تخلیه کنید

اگر جاروبرقی مناسب پیدا کردید، آن را روشن کرده و لوله آن را وارد کاسه توالت کنید تا آب و فاضلاب را مکش کند. این کار را آنقدر ادامه دهید تا آب داخل کاسه به کلی تخلیه شود. ممکن است کار کمی به طول انجامد اما تا خالی شدن کامل کاسه منتظر بمانید. اگر جاروبرقی شما امکان مکش آب را دارد دیگر نگران نباشید چون مشکلی برای آن ایجاد نخواهد شد. اگر جاروبرقی مناسب برای این کار را ندارید، به ناچار باید خودتان آب باقی مانده در کاسه توالت را خالی کنید. پس با یک ظرف یا قوطی تلاش کنید آب داخل کاسه توالت را خالی کرده و رطوبت باقی مانده را هم با پارچه خشک کنید.

لوله بازکنی توالت با جاروبرقی

۳- سر لوله جاروبرقی را وارد لوله مسدود شده کنید

پس از تخلیه کامل فاضلاب داخل کاسه و مکش آبها، باید لوله جاروبرقی را داخل لوله فاضلاب کنید. پس برای این کار باید دسته جاروبرقی که لوله بلند و مستقیمی است را از قسمت تاشو آن جدا کنید. قسمت تاشو لوله جاروبرقی را وارد لوله فاضلاب توالت کنید و اطراف آن را با پارچه یا پلاستیک کاملا بپوشانید تا هوا از داخل آن عبور نکند. این کار را انجام می دهیم تا تمام فشار و مکش جاروبرقی بر گرفتگی داخل لوله وارد آید. 

لوله بازکنی توالت با جاروبرقی

۴- جاروبرقی را روشن کنید

حالا جاروبرقی را روشن کنید تا با قدرت مشکل خود همه گرفتگی های داخل سیفون و لوله توالت را مکش کند. هنگام کار با یک دست لوله را محکم بگیرید تا همه قدرت مکش، عامل فیزیکی انسداد چاه را بیرون بکشد. ممکن است عامل گرفتگی دستمال کاغذی، پنبه، صابون، فضولات و هر چیز دیگری باشد. پس باشد آمادگی داشته باشید که این مواد وارد جاروبرقی شما شوند!

این مطلب به شما آموزش داد که چطور از وسایل موجود در خانه برای رفع گرفتگی لوله استفاده کنید تا دیگر نیازی به تماس با لوله بازکنی و سرویس کار خدمات فنی نداشته باشید. مراحل مذکور را به دقت مطالعه کنید و پس از آموزش، آن را به خوبی پیاده سازی نمایید. در صورتی که هر مشکلی در این خصوص متوجه شما شد، می توانید مشکل را از طریق بخش نظرات یا تماس با شماره های ارائه شده با ما در میان بگذارید تا روش حل مشکل را به شما ارائه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *