خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

تخلیه چاه غرب تهران

شرکت خدمات فنی کاوه با کادری متخصص و با تجربه و سابقه چندین ساله به صورت شبانه روزی خدمت تاسیساتی و فاضلابی خود را به شهروندان عزیز در غرب تهران ارائه می نماید. ما خدمات متعددی در حوزه لوله بازکنی و تخلیه چاه غرب تهران و تاسیسات ساختمان داریم که در صورت نیاز می توانید هر یک از آنها را به صورت ارزان و فوری دریافت کنید. تنها کافیست با ما تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره رایگان از خدمات ما بهره مند شوید.

تخلیه چاه یکی از نیازهای اصلی ساختمان ها می باشد و هر ساختمانی که دارای چاه فاضلاب باشد ممکن است به تخلیه چاه غرب تهران هم نیاز پیدا کند. چاه های فاضلاب پس از مدتی پر می شوند و در صورت پر شدن باید به وسلیه تانکرهای مخصوص تخلیه شوند. تانک های مخصوص تخلیه چاه در غرب تهران به همراه پمپ مکنده و دستگاه ساکشن تمام فاضلاب موجود در چاه را به همراه فضولات و لجن های آن مکش کرده و چاه را تخلیه می کند. در صورت نیاز به تخلیه چاه پس از بازدید رایگان همکاران ما از وضعیت چاه، در صورت لزوم عملیات تخلیه چاه را انجام می دهیم.

تخلیه چاه فاضلاب و سپتیک فاضلاب در تمام مناطق تهران از جمله غرب تهران را از ما بخواهید. متخصصین ما با استفاده از بهترین دستگاه های تخلیه چاه غرب تهران همچون تانکرهای مکنده فاضلاب، پمپهای کف کش و لجن کش تک فاز و سه فاز، پمپ مکنده فاضلاب، تانک های ۶ هزار لیتری، ۱۲ هزار لیتری و ۱۸ هزار لیتری چاه های فاضلاب را تخلیه کرده و چاه را همچون روز اول نو می کنند. عملیات های جانبی چاه همچون نوسازی، لایروبی و کف تراشی چاه هم در صورت لزوم انجام می شود. ساکنین غرب تهران در صورت لزوم می توانید از خدمات ما استفاده کنید.

حوادث ریزش چاه فاضلاب

لازم است بدانید که بسیاری از حوادث ریزش چاه های فاضلاب به علت عدم توجه و دقت ساکنین ساختمان ها ایجاد می شد. چنین حوادثی ناشی از این است که مالک ساختمان به طور مداوم وضعیت چاه را بررسی نکرده و در صورت لزوم عملیات تخلیه چاه را انجام نداده است. اگر تخلیه چاه فاضلاب در زمان لازم انجام نشود فاضلاب دیواره چاه را شستشو داده و باعث می شود دیواره چاه از بین برود. در این صورت پس از گذشت زمان مشاهده می شود که دیواره چاه به کلی از بین رفته و چیزی از آن باقی نمانده است. جهت جلوگیری از بروز چنین حوادثی باید ضمن رعایت نکات ایمنی و استفاده از افراد متخصص در تخلیه چاه، به وضعیت چاه ها رسیدگی کرده و در صورت نیاز عملیات های تخلیه چاه، لایروبی و تراش چاه را انجام داد. تخلیه چاه غرب تهران و دیگر مناطق را از ما بخواهید.

تخلیه مکانیزه انواع چاه های فاضلابی همچون چاه جذبی و چاه سپتیک را در غرب تهران به صورت کاملا تضمینی و با استفاده از پمپ های لجن کش قدرتمند را از ما بخواهید تا در اسرع وقت مشکل چاه شما را حل کنیم. خدمت تخلیه چاه ما به صورت شبانه روزی ارائه می شود. پس اگر در نیمه شب مشاهده کردید که چاه فاضلاب شما پر شده است حتما با ما تماس بگیرید تا به سرعت با تانکر مکنده درب منزل حاضر شده و چاه فاضلاب را تخلیه نماییم.

وجود ابزارهای مختلف برای انجام عملیات های فنی و تاسیساتی همچون تخلیه چاه غرب تهران باعث شده خدمات و سرویس های فنی به آسانی انجام شود. یکی از این خدمات تخلیه چاه غرب تهران است که ما آن را با بهترین دستگاه های بروز و با تجربه ترین تکنسین های این حوزه به انجام می رسانیم. وجه داشته باشید که حتما برای درخواست تخلیه چاه از متخصصین با تجربه کمک بگیرید. چراکه در صورت عدم تخصص و تجربه کافی در این کار ممکن است عملیات را به درستی انجام نداده و مشکلی برای شما ایجاد کند. 

متخصصین تخلیه چاه ما برای تشخیص دقیق محل درب چاه روش های علمی و حرفه ای را دارند که با استفاده از این روش ها می توانند محل دقیق چاه را پیدا کرده و با کمترین خرابی درب آن را باز و بسته نمایند. همچنین کلیه کارهای بنّایی مرتبط با تخلیه چاه در غرب تهران را خودمان انجام می دهیم.

شماره تلفن های شرکت خدمات فنی کاوه

– تخلیه چاه شمال تهران: ۲۲۸۷۶۸۹۸
– تخلیه چاه شرق تهران: ۷۷۶۱۱۰۷۱
– تخلیه چاه غرب تهران و جاده های کرج: ۴۴۴۰۴۲۷۸
– تخلیه چاه جنوب تهران: ۵۵۶۹۱۰۸۹
– تخلیه چاه مرکز تهران: ۸۸۷۵۸۶۲۱
– مدیریت:۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
– تخلیه چاه پرند: ۰۹۱۰۰۵۵۰۰۷۰
– تخلیه چاه کرج: ۰۹۱۹۲۹۰۵۴۳۶
– تخلیه چاه قم (شهرک صنعتی شکوهیه و پردیسان): ۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰

شرکت خدمات فنی کاوه با بیش از ۱۵ سال تجربه فعال در زمینه خدمات فنی و تاسیساتی ساختمان همچون لوله بازکنی، تخلیه چاه، حفر چاه، رفع گرفتگی لوله، نصب توالت، تعویض کاسه توالت فرنگی، ساخت سرویس بهداشتی، از بین بردن بوی بد فاضلاب و هزاران خدمت فاضلابی دیگر که در صورت نیاز به آنها می توانید از طریق شماره های فوق آنها را به صورت ارزان و شبانه روزی دریافت کنید. تخلیه چاه های فاضلاب غرب تهران به صورت فوری انجام می شود.

آماده قرارداد با ارگانهای دولتی، بیمارستان ها، هتل ها، رستوران ها، کارخانجات و ….
جهت مشاوره و بازدید رایگان با ما تماس بگیرید

خدمات تخلیه چاه ما در دیگر مناطق تهران که به صورت فوری و ارزان قابل دریافت می باشد. اگر ساکن هر یک از مناطق زیر هستید تنها با تماس با شماره های ما می توانید درخواست تخلیه چاه نمایید.

– تخلیه چاه مرکز تهران
– تخلیه چاه شرق تهران
– تخلیه چاه شمال تهران
– تخلیه چاه جنوب تهران
– تخلیه چاه صادقیه
تخلیه چاه شهرک غرب
– تخلیه چاه سید خندان
– تخلیه چاه لویزان
– تخلیه چاه شهران
– تخلیه چاه سعادت آباد
– تخلیه چاه نیاوران
– تخلیه چاه ونک
– تخلیه چاه ولیعصر
– تخلیه چاه هفت تیر
– تخلیه چاه تهران پارس
– تخلیه چاه رسالت
– تخلیه چاه پاسداران
– تخلیه چاه حومه تهران
– تخلیه چاه پرند
– تخلیه چاه قم
– تخلیه چاه کرج