خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

دستگاه فنر زنی برقی

لوله بازکنی تهران

دستگاه فنر زنی برقی

در صورتی که مشکل انسداد و گرفتگی لوله فاضلاب در شهر تهران و مناطق مختلف آن را دارید به شما توصیه می کنیم حتما با استفاده از شماره تماس های ارائه شده با ما تماس بگیرید و از خدمات لوله بازکنی تهران ما بهره مند شوید. پس از تماس شما و اعلام مشکل، ما به سرعت نزدیک ترین سرویس کار لوله بازکنی خود را به محل اعزام می کنیم. سرویس کاران ما در زمره بهترین و حرفه ای ترین سرویس کاران تهران هستند که در کمترین زمان گرفتگی لوله را باز می کنند؛ بدون این که کمترین میزان خرابی و کثیف کاری را برای شما ایجاد کنند. لوله بازکنی ما با ضمانت به شما تحویل می شود. پس نگران نباشید و تنها پس از پایان کار و هنگام پرداخت هزینه مشاهده کنید که ما جزء ارزان ترین شرکت های لوله بازکنی تهران هستیم.

شماره تماس۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
ساعت کارشبانه روزی، ۷ روز هفته
محل اعزامنزدیک ترین لوله بازکن محدوده
میزان کثیف کاریکمترین میزان کثیفی
میزان تخریببدون تخریب و خرابکاری
میزان تخصص سرویس کاربالاترین تخصص و تجربه در کار
روش کارعموما از فنر لوله بازکنی
ضمانت کیفیتدارد
زیر نظر اتحادیهبله
قیمتبهترین قیمت در میان همکاران

شرکت تاسیسات فنی کاوه شرکتی متشکل از تکنسین های حرفه ای لوله بازکنی در تهران است که در کنار هم جمع شده اند و با ارائه خدمات تخصصی، ارزان و فوری در حوزه رفع گرفتگی لوله ها در تمام مناطق تهران سعی در افزایش کیفیت خدمات تاسیساتی در عمومی دارند. تکنسین های فعال در شما کاوه ضمن تخصص بالا دارای تجربه چند ساله در این حوزه هستند که این مورد آنها را نسبت به دیگر تکنسین ها متمایز می کند. به علاوه این که تکنسین های ما از جهت اخلاق و آداب اجتماعی هم تایید شده هستند.

خوشبختانه تعهد کاری و اخلاقی تکنسین های حرفه ای ما باعث شما بتوانید خدمات لوله بازکنی فوری و ارزان خود را به صورت شبانه روزی ارائه کنیم. یعنی در ساعات شب و روزهای تعطیل هم محدودیتی برای ارائه خدمات ما وجود نداشته باشد. حضور تکنسین های شیفت یا آمادگی تکنسین های آنکال باعث شده ما بتوانیم در ساعات خاص همچون روال ساعات و روزهای عادی به شما مشتریان عزیز خدمت رسانی کنیم.

چرا لوله فاضلاب بی دلیل می گیرد؟

گرفتگی لوله های فاضلابی همیشه یک دلیلی دارد. نمی شود لوله فاضلاب که تا چند وقت قبل به خوبی کار می کرد اکنون بی دلیل بگیرد و آب از آن عبور نکند. این یک تصور غلط است که خیلی از مشتریان آن را بیان می کنند. یعنی مشتری هنگام تماس می گوید لوله فاضلاب بدون هیچ دلیل گرفته است. در صورتی که پس از بررسی و حل مشکل مشخص می شود که ناخواسته و حتی به اشتباه خود افراد باعث ایجاد این گرفتگی ها شده اند.

گرفتگی در لوله فاضلاب

در هر صورت علت گرفتگی هر چه که باشد در نهایت منجر به کاهش قطر داخلی لوله فاضلاب و کاهش مکش فاضلاب توسط لوله می شود. در این وضعیت افراد احساس می کنند که مثل قبل فاضلاب از چاه پایین نمی رود و کمی در سینک یا کفشور جمع می شود. پس از کاهش مکش فاضلاب اگر وضعیت به صورت قبل ادامه داشته باشد قطر داخلی لوله کمتر می شود و در نهایت داخل لوله به صورت کامل مسدود می شود. در این وضعیت دیگر آب به کلی در روشویی یا سینک یا کفشور جمع می شود و هیچ آبی وارد لوله نمی شود.

پس متوجه شدید که گرفتگی لوله فاضلاب حتما یک باره رخ نمی دهد و ممکن است کم کم گرفتگی ایجاد شود. اگر گرفتگی کم کم ایجاد شود یک نشانه دارد که آن کاهش سرعت مکش فاضلاب توسط لوله است. وقتی می بینید که لوله به کندی آب را مکش می کند به این معنی است که مشکلی در لوله وجود دارد و احتمالا قطر آن به دلیل گرفتگی کاهش پیدا کرده است. در چنین وضعیتی اگر دست به کار نشوید احتمالا بعد از مدت کوتاهی لوله به کلی مسدود خواهد شد.

چطور علت گرفتگی لوله فاضلاب را تشخیص دهیم؟

همانطور که پیش تر ذکر شد در تمام مواقع گرفتگی لوله فاضلاب علت مشخصی دارد. حالا در برخی موارد علت ورود شی بزرگ خارجی به داخل لوله است و در برخی موارد هم علت کاهش قطر لوله فاضلاب است. برای این که این دو مورد را از هم تشخیص دهید یک راه حل بسیار ساده وجود دارد. البته فرض بر این است که شما با چشم خود ندیده اید که شی داخل لوله افتاده است. چون اگر دیده باشید که وضعیت کاملا مشخص است.

اگر گرفتگی لوله به خاطر افتادن شی بزرگ به داخل لوله فاضلاب (اعم از چاه توالت، کفشور حمام، سینک ظرفشویی و روشویی) باشد به صورت ناگهانی ایجاد می شود. یعنی تا قبل از گرفتگی لوله حالت عادی داشت اما در عرض مدت کوتاهی مسدود شده است. در این حالت مشخص است که یک شی به داخل لوله سقوط کرده و مسیر را مسدود کرده است و شما نتیجه آن را با گرفتگی ناگهانی لوله مشاهده می کنید.

بر خلاف حالت قبل اگر گرفتگی آرام آرام ایجاد شود و کم کم شاهد افت سرعت مکش آب توسط لوله فاضلاب باشید مشخص است که دلیل کاهش قطر داخلی لوله به دلیل جرم و رسوب است. در مورد جرم گرفتن لوله فاضلاب لازم است کمی توضیح داده شود.

وقتی فاضلاب از داخل لوله عبور می کند مقداری از آن فاضلاب روی لوله ها رسوب می کند و لایه ای نازک ایجاد می شود. مثلا عینی آن زردی کاسه توالت است که به دلیل رسوب حاصل از ادرار پس از مدتی ایجاد می شود. عبور مداول فاضلاب از لوله این لایه رسوبی را ضخیم تر می کند. هرچه غلظت فاضلاب بیشتر باشد لایه رسوبی حاصل از آن نیز بیشتر خواهد بود. مثل فاضلاب توالت، سینک ظرفشویی و حمام که فاضلاب آنها ذاتا دارای غلظت بالایی است.

پر شدن فاضلاب در توالت گرفته

این غیر از استفاده نادرست افراد از لوله فاضلاب است. اگر ساکنین با بی دقتی باعث شوند آشغال های زیر مثل دستمال کاغذی، پوست تخمه، تفاله چای، دانه برنج و … وارد لوله فاضلاب شود طبیعتا احتمال گرفتگی لوله بیشتر خواهد بود.

انواع گرفتگی لوله فاضلاب و روش های باز کردن آن

بر اساس موارد ذکر شده در بالا کاملا مشخص است که گرفتگی در همه لوله های فاضلاب ممکن است رخ دهد. بنابراین در هر قسمت از ساختمان و در هر نوع لوله فاضلاب ممکن است گرفتگی ایجاد شود. اما گرفتگی در برخی از لوله ها شایع تر هستند که ما می خواهیم آن موارد را به شما معرفی کنیم و برای باز کردن هر یک از آنها روش مناسبی را معرفی نماییم.

– گرفتگی سیفون توالت

رایج ترین نوع گرفتگی در لوله های فاضلاب مربوط به سیفون توالت است. گرفتگی سیفون توالت را می توان شایع ترین مشکل در لوله های فاضلابی دانست. علت این است که توالت پراستفاده ترین بخش ساختمان است که همه ساکنین از آن استفاده می کنند. به همین دلیل ایجاد گرفتگی در آن بیشتر رخ می دهد و اهمیت بیشتری هم دارد. این نوع گرفتگی در اکثر مواقع به خاطر باقی ماندن مدفوع در داخل سیفون است. باقی ماندن فضولات در سیفون و تجمع آنها باعث انسداد کامل لوله شده و گرفتگی لوله را ایجاد می کند.

در صورت بروز این مشکل و برای رفع آن بهترین راه ریختن مقداری آب داخل توالت است. باقی ماندن آب داخل توالت باعث نرم شدن فضولات می شود و در نهایت باز شدن لوله را به دنبال خواهد داشت. همچنین می توانید از آب داغ برای این کار استفاده کنید. اما در صورتی که گرفتگی سخت شده باشد امکان باز کردن توالت با آب وجود ندارد. در این صورت باید از فنر لوله بازکنی استفاده کرد. فنر دستی گزینه مناسبی برای حل این مشکل است. 

– گرفتگی سینک ظرفشویی

یکی دیگر از موارد رایج گرفتگی سینک ظرفشویی است. سینک ظرفشویی و فاضلاب آشپزخانه به دلیل ورود مواد غذایی مختلف استعداد زیادی برای گرفتگی دارد. ورود مواد مختلف همچون تفاله چای، پوست میوه، باقی مانده غذا، روغن، چربی، نان خشک … باعث ایجاد گرفتگی در سینک می شود.

جمع شدن آب در سینک ظرفشویی

روغن به تنهایی یکی از علل اصلی گرفتگی است. چون روغن خاصیت چسبندگی دارد و تماس آن با لوله باعث ایجاد چسبندگی در لوله می شود. همین امر گرفتگی لوله را سرعت می بخشد. برای جلوگیری از ایجاد مشکل در لوله فاضلاب آشپزخانه بهتر است پس از ریختن روغن یا باقی مانده غذا مقداری آب در سینک خالی کنید.

اگر این مشکل برای شما ایجاد شد بهترین روش برای رفع آن استفاده از چاه بازکن دستی است. تلمبه دستی لوله بازکنی وسیله مناسب برای رفع این نوع گرفتگی ها است که هزینه ای برای شما به دنبال ندارد. در عین حال می توانید از آب داغ هم استفاده کنید. در صورت لزوم می توانید از تکنسین های لوله بازکنی هم کمک بگیرید.

– گرفتگی کفشور حمام

مشکل گرفتگی فاضلاب حمام به دلیل ورود صابون، سفیدآب، مو، چرک و چربی، واجبی، دستمال کاغذی و … ایجاد می شود. معمولا گرفتگی حمام به دلایل فوق ایجاد می شود که بهتر است برای جلوگیری از آن از توری مخصوص کفشور استفاده شود. توری مخصوص کفشور باعث جلوگیری از ورود مواد اضافی به داخل لوله می شود و همین امر از گرفتگی لوله ها جلوگیری به عمل می آورد.

فنر زنی کفشور حمام با دستگاه

در صورتی که کفشور حمام دچار گرفتگی شود باید از فنر لوله بازکنی برای باز کردن آن استفاده کرد. فنری طولانی که با دوران گرفتگی لوله را باز می کند. البته از تلمبه دستی هم می توان کمک گرفت اما گرفتگی های سخت با تلمبه رفع نخواهند شد.

– گرفتگی کفشور حیاط و پارکینگ

این مورد با دیگر گرفتگی ها تفاوت اساسی دارد. در گرفتگی کفشور حیاط عمدتا علت اصلی ورود سنگ، خاک، سیمان، گچ، مصالح ساختمانی، شن، ماسه و از این دست مواد است که بسیار سخت هستند. بنابراین باز کردن لوله ای که با این موارد دچار گرفتگی شده باشند با لوله بازکن های عادی همچون فنر دستی یا تلمبه لوله بازکن قابل انجام نیست.

باز کردن گرفتگی لوله با دستگاه واترجت

برای لوله بازکنی کفشور حیاط و پارکینگ و به طور کلی لوله هایی که با خاک و سنگ دچار گرفتگی شده اند باید از دستگاه لوله بازکنی استفاده کرد. دستگاه لوله بازکنی که در واقع همان فنر لوله بازکنی برقی است توانایی فوق العاده ای برای باز کردن گرفتگی لوله ها دارد. معمولا شرکت های لوله بازکنی از این دستگاه برای حل مشکلات لوله ها استفاده می کنند. 

مناطق تحت پوشش لوله بازکنی تهران

ما یک شرکت بزرگ لوله بازکنی هستیم و در تمام مناطق تهران حضور فعالی داریم. بنابراین تفاوتی ندارد که در کدام منطقه از تهران ساکن باشید. در هر یک از مناطق تهران که باشید می توانید از طریق تلفن درخواست لوله بازکنی نمایید.

– لوله بازکنی مناطق شمال تهران

در شمال تهران مناطق مختلفی تحت پوشش لوله بازکنی شمال تهران شرکت کاوه هستند. بهترین تکنسین ها، مجهزترین دستگاه ها و بهترین سطح از خدمات در خدمت اهالی شمال تهران است. تمام مناطق شمال تهران تحت پوشش هستند اما در پایین صرفا برخی از محله ها ذکر شده است.

تجریشفرمانیهقلهک
جردنسوهانکونک
ظفرزعفرانیهدرازشیب
کامرانیهالهیهدرکه

– لوله بازکنی مناطق غرب تهران

در منطقه غرب تهران محله های زیادی وجود دارد که ما به صورت مداوم در آنها خدمات ارزان و فوری لوله بازکنی ارائه می کنیم. خوشبختانه رضایت مشتریان از این خدمات حاکی از کیفیت خدمات ماست. در ادامه برخی از محله های تحت پوشش لوله بازکنی غرب تهران ذکر شده است.

پونکستارخانصادقیه
جنت آبادشهرانگیشا
تهرانسرآزادیحصارک
اکباتانچیتگرفردوس

– لوله بازکنی مناطق شرق تهران

در منطقه شرق تهران نیز محله های بسیاری وجود دارد که به صورت روزانه از خدمات تخصصی ما استفاده می کنند. خدمات شبانه روزی و ارزان ما در شرق تهران باعث شده بتوانیم رضایت حداکثری مشتریان عزیز شرق تهران را کسب نماییم. در ادامه برخی از محله های تحت پوشش لوله بازکنی شرق تهران ذکر شده است.

تهران نوحکیمیهنارمک
تهرانپارسهنگامدلاوران
سراجشمس آبادنیروی هوایی
شمیران نوپیروزینظام آباد

– لوله بازکنی مناطق جنوب تهران

منطقه جنوب تهران با محله های زیر مجموعه همگی تحت پوشش لوله بازکنی جنوب تهران شرکت کاوه هستند. در صورتی که ساکن جنوب تهران هستید می توانید با خیال راحت از خدمات ارزان و فوری ما در جنوب تهران استفاده کنید. در ادامه برخی از محله های تحت پوشش لوله بازکنی جنوب تهران ذکر شده است.

شوشنازی آبادافسریه
راه آهنمولویجوادیه
فلاحتختینعمت آباد
بازار تهراندروازه غاردروازه دولاب

خدمت شما مشتریان و همشهریان عزیز تهرانی عرض می کنیم که اگر ساکن هر یک از مناطق یا محله های فوق هستید یا در نزدیکی آنها سکونت دارید به طور قطع تحت پوشش خدمات لوله بازکنی شبانه روزی شرکت کاوه هستید.

شماره لوله بازکنی مناطق تهران

برای دریافت خدمات لوله بازکنی فوری و ارزان در تمام مناطق تهران تنها کافیست از طریق شماره تماس های ارائه شده در پایین با ما تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید.

شماره لوله بازکنی شمال تهران۲۲۸۷۶۸۹۸
شماره لوله بازکنی غرب تهران۴۴۴۰۴۲۷۸
شماره لوله بازکنی شرق تهران۷۷۶۱۱۰۷۱
شماره لوله بازکنی جنوب تهران۵۵۶۹۱۰۸۹
شماره لوله بازکنی مرکز تهران۸۸۷۵۸۶۲۱
شماره لوله بازکنی کل تهران۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰

شرکت خدمات فنی کاوه با شعار لوله بازکنی کاوه افتخار دارد که سالیان زیادی است که در حوزه لوله بازکنی و خدمات فنی و تاسیساتی ساختمان با محوریت آب و فاضلاب در تهران فعال بوده و به شهروندان تهرانی خدمت رسانی نموده است. ما برای رفع گرفتگی های لوله در تهران و حومه ارزش قائل هستیم و برای لوله بازکنی حومه تهران تمام تلاش خود را متمرکز نموده ایم. اگر تنها یک بار از خدمات ما استفاده کنید قطعا متوجه تفاوت کاوه با دیگر شرکت های خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *