خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

باز کردن گرفتگی توالت فرنگی

لوله بازکنی جنوب تهران

باز کردن گرفتگی توالت فرنگی

در صورتی که گرفتار انسداد لوله فاضلاب در مناطق جنوب تهران شده اید به شما توصیه می کنیم سریعا با شماره لوله بازکنی جنوب تهران (۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰) تماس بگیرید و گرفتگی لوله را به ما اطلاع دهید. تکنسین های ما شما را به خوبی راهنمایی خواهند کرد و در صورت نیاز یکی از لوله بازکن های نزدیک به شما را برای باز کردن گرفتگی اعزام می کنند.

شماره تماس۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
ساعت کارشبانه روزی، ۷ روز هفته
محل اعزامنزدیک ترین لوله بازکن محدوده
میزان کثیف کاریکمترین میزان کثیفی
میزان تخریببدون تخریب و خرابکاری
میزان تخصص سرویس کاربالاترین تخصص و تجربه در کار
روش کارعموما از فنر لوله بازکنی
ضمانت کیفیتدارد
زیر نظر اتحادیهبله
قیمتبهترین قیمت در میان همکاران

شرکت ما از دستگاه های بروز لوله بازکنی و حرفه ای ترین سرویس کاران تهرانی برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در جنوب تهران استفاده می کند. لوله بازکن های ما تخصصی بالایی در تشخیص و رفع سریع گرفتگی دارند و می توانند در مدت کوتاهی آن هم با دقت بالا گرفتگی را تشخیص داده و آن را باز کنند. به دلیل تخصص و تجربه بالای لوله بازکن ها، لوله بازکنی ما کاملا تضمینی است. یعنی در پایان کار شما لوله باز شده را با ضمانت عدم گرفتگی مجدد در کوتاه مدت تحویل می گیرید.

شماره تماس لوله بازکنی جنوب تهران

شرکت خدمات فنی و تاسیسات کاوه متشکل از گروهی از فنی کاران و لوله بازکن های حرفه ای و باتجربه در تهران است که برای ارائه خدمات لوله بازکنی در مناطق جنوبی تهران شماره تماس های اختصاصی را در نظر گرفت است تا همشهریان بتوانند با تماس با این شماره های اختصاصی به صورت مستقیم از لوله بازکن های جنوب تهران در خواست لوله بازکنی کنند.

شماره لوله بازکنی جنوب تهران۵۵۶۹۱۰۸۹
شماره لوله بازکنی کل تهران۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰

مشاهده می کنید که در بخش فوق ما دو شماره تماس اختصاصی برای درخواست لوله بازکنی در جنوب تهران در نظر گرفته ایم. شماره تلفن ثابت شماره تماس اختصاصی جنوب تهران است و شماره موبایل شماره تماس کل تهران می باشد. با تماس با هر دو شماره ارائه شده می توانید از همکاران ما درخواست لوله بازکنی جنوب تهران داشته باشید تا سریعا لوله بازکن به محل شما اعزام شود.

شرکت خدمات فنی کاوه یکی از شرکت های لوله بازکنی در شهر تهران است که با استفاده از بهترین سرویسکاران حاضر در تهران توانسته خدمات خوب و با کیفیتی را به ساکنین تهران ارائه نماید. ما در این راه در کنار خدمات با کیفیت خدمات ارزان و فوری هم ارائه می کنیم. رضایت و اعتماد شما مشتریان عزیز برای ما حرف اول را می زند. از این روی همه همشهریان تهرانی در هر منطقه ای که باشند می توانند از این خدمات ارزان و شبانه روزی استفاده نمایند.

خدمات لوله بازکنی شرکت ما به ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته قابل دریافت است. اگر لوله فاضلاب ساختمان شما در روز تعطیل مسدود شده باشد یا در نیمه شب شاهد گرفتگی لوله باشید جای هیچ نگرانی نیست. تکنسین های شیفت یا تکنسین های آنکال آماده اعزام به محل و رفع گرفتگی سریع هستند. در نظر داشته باشید که تفاوتی در منطقه سکونت شما وجود ندارد و خدمات لوله بازکنی در تمام مناطق تهران قابل دریافت است.

ساعت کاری لوله بازکنی جنوب تهران چه زمانی است؟

به طور کلی خدمات لوله بازکنی شرکت کاوه همچون بسیاری از شرکت های معتبر لوله بازکنی در تهران به صورت شبانه روزی ارائه می شود و ساعت کاری آن ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته و بدون تعطیلی است. به این دلیل که لوله بازکنی جزء مشاغل خدماتی حیاتی است که مشتریان آن ساعت مشخصی ندارند و چه بسا در نیمه شب یا روز تعطیل با بسته شدن لوله فاضلاب به خدمات لوله بازکنی نیاز پیدا کنند.

همین مسئله باعث شده شرکت های معتبر لوله بازکنی در تهران خدمات لوله بازکنی خود در اکثر محله های تهران را به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی ارائه نمایند. شرکت خدمات فنی کاوه هم به عنوان یکی از شرکت های معتبر لوله بازکنی در تهران افتخار دارد لوله بازکنی جنوب تهران و محله های آن را به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی برای ساکنین این محله ها انجام دهد.

در مورد ورود تکنسین های لوله بازکنی به خانه شما در شب هنگام هم جای هیچ نگرانی نیست چون ما با اطلاع از نگرانی خانواده ها مخصوصا خانم ها از سرویسکاران بدون سوء سابقه، متدین، متعهد و خانواده دار برای باز کردن گرفتگی لوله ها استفاده می کنیم تا مشکل گوناگون از جمله مشکلات اخلاقی هنگام حضور در خانه مشتری بوجود نی‌آید.

چند ترفند ساده برای پیشگیری از گرفتگی لوله فاضلاب

گرفتگی لوله فاضلاب یکی از مشکلات رایج در منازل و ساختمان‌ها است. این مشکل می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله ورود مواد جامد مانند مو، غذا، یا زباله به داخل لوله، تا خمیدگی یا شکستگی لوله. همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. در مورد حوزه لوله بازکنی هم دقیقا همین است. پیشگیری از گرفتگی لوله فاضلاب قطعا بهتر از باز کردن گرفتگی آن هم با دستگاه های مخصوص است. مثل چیزی که در ویدیو زیر مشاهده می کنید.

چه بهتر که بتوان با استفاده از روش هایی از ایجاد گرفتگی در لوله جلوگیری کرد. قطعا برای پیشگیری از گرفتگی لوله فاضلاب روش های ساده و کاربردی وجود دارد که به کمک آنها می توان جلوی ایجاد بسیاری از گرفتگی های لوله فاضلاب را گرفت. در ادامه برخی از این ترفندها به شما آموزش داده شده است.

۱. از ریختن مواد جامد به داخل لوله خودداری کنید

اصلی ترین عامل ایجاد گرفتگی در لوله ها ورود آشغال یا مواد جامد به داخل لوله فاضلاب است. هر چیزی غیر از فاضلاب که وارد لوله شود ممکن است تبدیل به عاملی برای گرفتگی لوله شود. لذا یکی از مهم‌ترین نکات برای پیشگیری از گرفتگی لوله فاضلاب، این است که از ریختن مواد جامد مانند باقی مانده غذا، دانه برنج، تفاله چای و خرده نان داخل لوله فاضلاب خودداری شود.

موارد بالا مربوط به سینک ظرفشویی است. برای کفشور حمام و توالت باید از ریختن یا انداختن دستمال کاغذی، مو، تیغ و پوشک خودداری شود. این مواد می‌توانند به راحتی در داخل لوله جمع شده و باعث ایجاد گرفتگی شوند. هر چه اندازه مواد جامد ورودی به لوله بزرگتر باشد یا حالت چسبندگی بیشتری داشته باشند احتمال ایجاد گرفتگی بیشتر می شود.

۲. از صافی یا آشغال گیر استفاده کنید

در بخش قبل ذکر شد که عامل اصلی گرفتگی لوله ها ورود مواد جامد و آشغال ها به داخل لوله است. وقتی ما عامل اصلی گرفتگی را می دانیم چرا اجازه دهیم وارد لوله فاضلاب شود؟! استفاده از صافی، توری یا آشغالگیر مخصوص باعث جلوگیری از ورود آشغال و مواد جامد به داخل لوله می شود.

باز شدن گرفتگی سینک ظرفشویی

برای سینک ظرفشویی، روشویی و کفشور توری یا همان صافی های آشغالگیر در بازار وجود دارد. در توالت ایرانی چاه بست نقش همان صافی را دارد و جلوی ورود اشیاء بزرگ به داخل لوله را می گیرد. ضمن این که هنگام افتادن گوشی و کلید از جیب به داخل چاه توالت هم به دادتان می رسد.

۳. روغن و چربی را داخل سینک خالی نکنید

ریختن مستقیم روغن و چربی داخل فاضلاب آشپزخانه باعث گرفتگی لوله فاضلاب می شود. درست است که در حالت طبیعی ظروف دارای چربی و روغن هستند و پس از شستشو این روغن و چربی وارد فاضلاب می شود. اما در زمان شستشو آب و مایع ظرفشویی تا حدی غلظت روغن را کاهش می دهند.

بسیاری از گرفتگی های سینک ظرفشویی به این دلیل ایجاد می شوند که قطر داخلی لوله فاضلاب سینک به خاطر روغن و چربی جرم گرده و قطر آن کم شده است. این در حالت طبیعی استفاده از سینک ظرفشویی است که مایع ظرفشویی بخشی از غلظت روغن را گرفته است. تصور کنید که خالی کردن روغن خالص در لوله فاضلاب چه وضعیت را پدید می آورد.

روغن به مرور زمان در داخل لوله جمع شده و باعث ایجاد لایه‌ای چسبناک می شود. این لایه چسبناک خود عامل جذب آشغال و اشیاء ریز داخل فاضلاب است و باعث می شود در بلند مدت رسوب داخل لوله سنگین تر شده و باعث ایجاد گرفتگی شود.

اگر روغن و چربی اضافی حجم زیادی دارد حتما از ریختن آن داخل لوله خودداری کنید. برای این کار بهتر است آن را در یک ظرف جمع‌آوری کرده و سپس آن را در سطل زباله قرار دهید. اگر ناخواسته مقدار زیادی در روغن در سینک خالی شده توصیه می شود مقداری آب داغ داخل لوله خالی کنید تا به کمک آب روغن ها شسته شده و داخل لوله باقی نمانند.

۴. لوله ها را به صورت دوره ای تمیز کنید

برای جلوگیری از گرفتگی لوله‌ها بد نیست در فواصل زمانی ماهانه یا حتی چند ماه یک بار لوله های فاضلاب را از جرم و رسوب های سطحی پاکسازی کنید. برای این کار می توانید از ترکیب آب داغ و مایع ظرفشویی استفاده کنید. هم آب جوش و هم مایع ظرفشویی خاصیت شویندگی دارد. ریختن مقدار زیادی از این ترکیب در داخل لوله فاضلاب به صورت مداوم باعث می شود جرم حاصل از فاضلاب که به تازگی در لوله ایجاد شده از بین برود.

باز کردن گرفتگی لوله با محلول لوله بازکن خانگی

استفاده از روش های خانگی لوله بازکنی که معمولا از ترکیب موادی نظیر آب داغ، شوینده، جوش شیرین و … استفاده می شود هم می تواند به شما کمک کند. برای لوله فاضلاب سینک و روشویی می توانید از قسمت زیر آن سیفون را باز کنید و داخل آن را شستشو دهید.

لوله بازکنی جنوب تهران شامل چه محله هایی می شود؟

شرکت تاسیسات فنی کاوه، با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در زمینه خدمات فنی و تاسیساتی خدمات فنی و تاسیساتی متنوعی با محوریت لوله بازکنی در مناطق ۲۲ گانه تهران ارائه می کند. با این وجود خدمات تخصصی و ویژه لوله بازکنی ما برای ساکنین جنوب تهران مهیا می باشد. از این به بعد ساکنین محترم محله های جنوب تهران می توانند از خدمات لوله بازکنی جنوب تهران شرکت کاوه استفاده نمایند. لوله بازکنی جنوب تهران محله های زیر را شامل می شود.

افسریهنازی آباد
شوشامام زاده حسن
مولوییافت آباد
شهرک ولیعصرجوادیه
آذریشریعتی
عبدل آبادفلاح
راه آهندروازه غار

در بخش بالا تنها برخی از مناطق و محله های شاخص در جنوب تهران معرفی شده اند. طبیعی است لوله بازکنی جنوب تهران ما محدود به مناطق فوق نیست و در محله های اطراف آنها بلکه در تمام محله های جنوب تهران نیز ارائه می شود. اگر ساکن جنوب تهران هستید دیگر جای هیچ نگرانی نیست، می توانید بدون مشکل از خدمات ارزان و فوری لوله بازکنی جنوب تهران شرکت کاوه استفاده کنید.

کیفیت لوله بازکنی جنوب تهران ما در میان همکاران و شرکت های رقیب تا حدودی بهتر است. از این جهت می گوییم کیفیت خدمات با بهتر است که لوله بازکنی ما سه ویژگی شاخص دارد که آنها عبارتند از

۱. سرعت بالا: یعنی سرعت بالا در رسیدن به محل و سرعت عمل بالا در انجام لوله بازکنی.
۲. قیمت منصفانه: یعنی قیمت ارزان تر از همکاران و طبع تعرفه اتحادیه
۳. کار تضمینی: یعنی تحویل لوله باز شده به مشتری با ضمانت عدم انسداد مجدد تا چند ماه

در پایان به شما توصیه می کنیم که اگر می خواهید تجربه خوبی از گرفتگی لوله و لوله بازکنی در ذهن شما بماند و تا مدت ها دیگر شاهد گرفتگی مجدد لوله فاضلاب نباشد از شرکت معتبر لوله بازکنی برای باز کردن گرفتگی لوله درخواست کنید.

شرکت ما یکی از شرکتهای معتبر و با سابقه در این صنعت است که با استفاده از دستگاه های مخصوص لوله بازکنی و بکارگیری تکنسین های مجرب و حرفه ای تلاش می کند با ارائه خدمات ارزان و با کیفیت به مشتریان حس خوبی را برای آن ها تداعی نماید. مزیت ما نسبت به همکاران کیفیت کار ماست. فقط کافیست یک بار از خدمات لوله بازکنی ما در جنوب تهران استفاده کنید تا متوجه تفاوت کاوه با دیگر شرکت های شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *