خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

باز کردن کفشور حیاط با فنر برقی

لوله بازکنی سعادت آباد

باز کردن کفشور حیاط با فنر برقی

اگر مشکل گرفتگی لوله فاضلاب دارید و در محدوده سعادت آباد تهران ساکن هستید به شما توصیه می کنیم از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰ با لوله بازکنی سعادت آباد تماس بگیرید و مشکل لوله فاضلاب خود را با متخصصین ما مطرح کنید. متخصصین و تکنسین های ما ابتدا به شما مشاوره می دهند و در صورت لزوم لوله بازکن حاضر در محدوده شما را جهت باز کردن گرفتگی به محل اعزام می کنند.

شماره تماس۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
ساعت کارشبانه روزی، ۷ روز هفته
محل اعزامنزدیک ترین لوله بازکن محدوده
میزان کثیف کاریکمترین میزان کثیفی
میزان تخریببدون تخریب و خرابکاری
میزان تخصص سرویس کاربالاترین تخصص و تجربه در کار
روش کارعموما از فنر لوله بازکنی
ضمانت کیفیتدارد
زیر نظر اتحادیه بله
قیمتبهترین قیمت در میان همکاران

لوله بازکن های ما همگی دارای سطح بالایی از تجربه و تخصص در حوزه لوله بازکنی و امور فنی ساختمان هستند و با حضور در ساختمان شما می توانند با دقت بالا دلیل گرفتگی لوله را تشخیص داده و با بهترین روش لوله بازکنی گرفتگی را باز کنند. لوله بازکن ما سالها تجربه کاری دارد و گرفتگی را تضمینی و بدون خرابی لوله و ایجاد کثیفی باز می کند. لذا پس از پایان کار لوله باز شده را با ضمانت به شما تحویل می دهد.

شماره تماس لوله بازکنی سعادت آباد

شرکت خدمات فنی و تاسیسات کاوه در زمره شرکت های قدیمی لوله بازکنی در تهران است که جهت رفاه حال مشتریان خود در محله سعادت آباد و شمال تهران و بهبود کیفیت خدمت رسانی به این عزیزان شماره تماس های ویژه ای را جهت ارائه خدمات لوله بازکنی اختصاصی در این محله ها آماده پاسخگویی نموده است. این شماره ها آماده هستند به درخواست های لوله بازکنی همشهریان این محله ها پاسخ دهی نمایند.

شماره لوله بازکنی سعادت آباد۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
شماره لوله بازکنی شمال تهران۲۲۸۷۶۸۹۸

در جدول فوق مشاهده می کنید که دو شماره تماس برای درخواست لوله بازکنی قرار داده شده است. شماره موبایل شماره اختصاصی لوله بازکنی سعادت آباد است و یک شماره تلفن ثابت شماره مخصوص لوله بازکنی شمال تهران است که به صورت شبانه روزی و تمام وقت آماده پاسخ گویی به تماس شما می باشد. در صورت نیاز می توانید با هر یک از شماره ها تماس بگیرید و لوله بازکن درخواست کنید.

شرکت تاسیسات فنی کاوه یک شرکت پیشرو در حوزه تاسیسات ساختمان است که علاوه بر خدمات متنوع فنی و تاسیساتی ساختمان خدمات لوله بازکنی هم در همه مناطق و محله های تهران ارائه می کند. بهترین سرویسکاران تهران در شرکت کاوه مشغول به فعالیت هستند و تلاش دارند رضایت حداکثری شما مشتریان را جلب نمایند. تیم فنی ما همگی از نظر اخلاق و نظافت تایید شده هستند و هیچ یک دارای سوء سابقه نمی باشد. در عین حال توانایی فوق العاده از در امور فنی و باز کردن گرفتگی لوله ها دارند.

ما با استفاده از چنین تیم مجربی خدمات ارزان و فوری را به صورت شبانه روزی ارائه می کنیم. ارزان بودن خدمات ما از این جهت است که مدیریت شرکت یک فرد منصف و تابع قیمت اتحادیه می باشد. شبانه روزی بودن خدمات ما نیز به این جهت است که مشکل گرفتگی لوله برای افراد بسیار آزاد دهنده است لذا بهتر است تا حد امکان با سرعت عمل و دقت شرکت لوله بازکنی گرفتگی سریعا باز شود.

فنرزنی با ژنراتور لوله بازکنی چه مزیتی دارد؟

اگر گرفتگی در یکی از لوله های فاضلاب ساختمان را تجربه کنید و برای باز کردن گرفتگی با یک سرویسکار یا شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید سریعا یک فرد به همراه یک دستگاه فنر زنی در محل شما حاضر می شود. یعنی با هر چاه بازکن که تماس بگیرید یک سرویسکار به همراه یک ژنراتور به محل اعزام می کند.

باز کردن گرفتگی فاضلاب با دستگاه

واقعا چه ویژگی یا خصوصیتی در فنر زنی با ژنراتور وجود دارد که بیشتر فعالین این حوزه از آن استفاده می کنند. حقیقت این است که دستگاه فنر لوله بازکنی یا همان ژنراتور لوله بازکنی یک دستگاه همه فن حریف است که بیشتر گرفتگی های لوله فاضلاب را باز می کند. این همان دلیل اصلی محبوبیت فنر لوله بازکنی است.

با وجود چنین وسیله ای دیگر نگرانی برای رفع گرفتگی لوله ها وجود ندارد و به احتمال زیاد سرویسکار موفق به باز کردن لوله خواهد شد. بنابراین کاملا طبیعی است که همه سرویسکارها همراه خود یک دستگاه فنر برقی داشته باشند تا در صورت لزوم از آن برای لوله بازکنی استفاده نمایند. در ادامه برخی از ویژگی های شاخص فنر لوله بازکنی برقی ذکر شده است.

– باز کردن اکثر گرفتگی های لوله فاضلاب

در بالا هم ذکر شد که فنر برقی (ژنراتور) توانایی فوق العاده ای در رفع انواع گرفتگی های فاضلاب دارد. انواع گرفتگی ها در انواع لوله های فاضلاب به کمک این وسیله قابل رفع شدن هستند. نداشتن محدودیت در نوع گرفتگی و نوع لوله مزیت مهمی برای این دستگاه است.

– باز کردن گرفتگی های سخت

گرفتگی های سخت ناشی از ریختن خاک در لوله، افتادن سنگ و آخر در لوله، ریختن گچ و مصالح در لوله و گرفتگی توالت با مدفوع زیاد به راحتی با فنر لوله بازکنی خودکار قابل رفع هستند. بسته به نوع گرفتگی از سرفنر مخصوص برای فنر زنی استفاده می شود.

– عدم محدودیت نوع لوله فاضلاب

با استفاده از دستگاه فنرزنی نگرانی از بابت نوع لوله وجود ندارد. یعنی برای تمام لوله های فاضلابی می توان از فنر برقی استفاده کرد. لوله فاضلاب آشپزخانه، کفشور حمام، لوله فاضلاب روشویی، کفشور حیاط و پارکینگ، فاضلاب ناودانی و بام و مهم تر از همه سیفون توالت را می توان با این دستگاه باز کرد.

– امکان فنرزنی به عمق لوله ها

این ویژگی دستگاه در ساختمان های بزرگ و آپارتمان ها که سیستم لوله کشی طولانی دارند بسیار مفید است. وقتی در عمق لوله های فاضلاب یک گرفتگی ایجاد شده طوری که از هیچ یک از واحدها به آن دسترسی وجود ندارد. در چنین وضعیتی می توان با وصل کردن فنرهای طولانی ۲۰ یا ۳۰ متری به ژنراتور برای باز کردن گرفتگی ها اقدام کرد.

در ویدیوی بالا به خوبی مشخص است که تکنسین در حال متصل کردن فنر بلند به دستگاه لوله بازکنی برای فنرزنی کردن کفشور است.

– تغییر طول فنر و نوع سرفنر

دستگاه فنر برقی لوله بازکنی انعطاف پذیری خوبی دارد به طوری که بسته به شرایط گرفتگی و لوله فاضلاب می توان طول فنر و نوع سرفنر را تغییر داد. ممکن است در یک جا نیاز به فنر کوتاه باشد و در جای دیگر فنر طولانی به کار شما بیاید. سرفنرهای مختلف هم برای گرفتگی های مختلف کاربرد دارد. با یک سر فنر می توان گرفتگی های سخت را باز کرد و با فنر دیگر گرفتگی های حجیم مثل دستمال، پارچه و پرز باز می شوند.

لوله بازکنی سعادت آباد شامل چه محله هایی می شود؟

خوشبختانه مدیریت شرکت خدمات فنی کاوه تمام مناطق تهران را تحت پوشش خدمات رفع گرفتگی لوله فاضلاب قرار داده است. با این حال به دلیل استقبال شما ساکنین محله سعادت آباد به صورت ویژه خدمات لوله بازکنی سعادت آباد آن هم به صورت فوری و شبانه روزی قابل استفاده می باشد. ساکنین همه محله های، خیابان ها و فرعی های شعادت آباد می توانند از این خدمت ویژه شرکت ما استفاده نمایند. لوله بازکنی سعادت آباد شرکت محله های زیر را شامل می شود.

بلوار سعادت آبادبلوار سرو شرقی و غربی
خیابان کشاورزبلوار قیصر امین پور
خیابان بهزاداطراف بیمارستان مدرس
خیابان دشت بهشتخیابان سوری
خیابان رشیدیمجتمع باغ بهشت
اطراف بوستان آتی سازشهرک آتیساز
میدان فرهنگمیدان تهرانی مقدم

تمام محله فوق تحت پوشش هستند اما لوله بازکنی سعادت آباد فقط این محله ها را شامل نمی شود بلکه علاوه بر محله های بالا محله های اطراف آنها و محله هایی که ذکر نشده اند هم همگی تحت پوشش می باشد.

تکنسین لوله بازکنی و تاسیسات فنی

در مورد لوله بازکنی سعادت آباد شرکت خدمات فنی کاوه باید در نظر داشته باشید که این خدمت ما با دیگران کمی تفاوت دارد. در واقع تفاوت ما با دیگران در سرعت بالا، قیمت ارزان و کار تضمینی است که توسط دیگر همکاران به صورت یکجا ارائه نمی شود. به علاوه این که در کنار لوله بازکنی صدها خدمت فنی دیگر هم در تمام مناطق تهران با شرایط فوق ارائه می شود.

ساکنین محله سعادت آباد تهران و حومه آن به شما پیشنهاد می کنیم که اگر مشتری ما نیستید و تاکنون از خدمت لوله بازکنی سعادت آباد ما استفاده نکرده اید حتما برای یک بار هم که شده برای دریافت خدمات متنوع و ارزان با ما تماس بگیرید و خدمات لوله بازکنی ما را در محله سعادت آباد تجربه کنید. حتما مشتری ما خواهید شد.

قیمت لوله بازکنی سعادت آباد تهران

سرویس کاران لوله بازکنی در تهران برای دستمزد خود قیمت های مختلفی می دهند. برای یک گرفتگی مشخص چند نفر قیمت های متفاوت ارائه می کنند. حتی دستمزد شمال با جنوب تهران متفاوت است. این قانون شرکت های غیرمجاز و غیررسمی لوله بازکنی در تهران است. اما شرکت های مجاز تنهاطبق تعرفه اتحادیه دستمزد محاسبه و دریافت می کنند.

تعرفه لوله بازکنی همچون خیلی از تعرفه های دیگر بسته به نوع مشکل و میزان زمان صرف شده است. بسته به نوع گرفتگی لوله و میزان زمان صرف شده روی آن قیمت لوله بازکنی تعیین می شود. اما تعرفه شرکت های غیرمجاز توسط خودشان تعیین می شود.

اگر گرفتگی در شمال تهران باشد با توجه به میزان دارایی مالک ساختمان، قیمت لوله بازکنی هم افزایش می یابد. بعضا دیده شده که مبالغ میلیونی برای رفع گرفتگی از مشتری ها طلب کرده اند. در حقیقت این شرکت ها استانداردی برای کار خود ندارند که بخواهند آن را رعایت کنند.

باز کردن گرفتگی کفشور حمام با دستگاه

در هر صورت در حال حاضر (سال ۱۴۰۲) کف قیمت لوله بازکنی در تهران حدود ۳۰۰ هزار تومان است که شامل ایاب و ذهاب سرویسکار لوله بازکنی، بررسی لوله و علت گرفتگی و باز کردن گرفتگی با دستگاه فنرزنی یا روش های دیگر می باشد. اگر گرفتگی لوله طوری باشد که سرویسکار اقدامی بیشتر از موارد فوق یا زمانی بیشتر از زمان معمول صرف کند طبیعتا هزینه ذکر شده افزایش خواهد یافت.

برخی از خدمات جانبی لوله بازکنی در سعادت آباد

احتمالا تا اینجا متوجه شدید که خدمات شرکت خدمات فنی کاوه محدود به لوله بازکنی نیست و امور فنی و فاضلابی بسیاری را در سبد خدمات خود دارد که همه این خدمات با قیمت منصفانه و ارزان به صورت فوری در تمام تهران مخصوصا محله سعادت آباد قابل استفاده هستند. برخی از خدمات جانبی ما به شرح زیر است.

  • از بین بردن رسوب داخل لوله های آشپزخانه و حمام
  • نصب کفشور حیاط و پارکینگ و رفع گرفتگی آن
  • باز کردن لوله های حمام و توالت (سیفون توالت)
  • نصب توالت و تاسیسات و لوله کشی های آن
  • نصب توالت فرنگی به همراه سرویس کاری آن
  • ارائه کلیه خدمات مربوط به فاضلاب و چاه
  • از بین بردن نم سرویس بهداشت، حمام و توالت ها
  • استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی با سرفنر فولادی
  • باز کردن انواع گرفتگی های سخت و غیرسخت در لوله ها
  • لوله بازکنی آپارتمان ها به صورت حرفه ای
  • باز کردن گرفتگی لوله بدون خرابی و کثیف کاری

ما به عنوان یکی از فعال ترین شرکت های خدمات فنی در تهران آمادگی داریم خدمات فنی و لوله بازکنی خود را به تمام ساکنین محله سعادت آباد و تهران ارائه کنیم و به این صورت بتوانیم رضایت همگانی مشتریان خود را کسب نماییم.

لوله بازکنی شرکت کاوه نسبت به دیگران چه مزیتی دارد؟

شرکت خدمات فنی کاوه یک شرکت لوله بازکنی حرفه ای و با تجربه در این صنف است که تلاش می کنید بالاترین سطح کیفی خدمات لوله بازکنی را در تهران و محله های آن از جمله محله سعادت آباد ارائه نماید. در این راستا لوله بازکنی شرکت ما ویژگی هایی دارد که در کمتر شرکت لوله بازکنی دیده می شود. این ویژگی ها را می توان به عنوان مزیت لوله بازکنی ما نسبت به دیگران دانست.

۱. رفع هر نوع گرفتگی در لوله ها: اولین و مهم ترین ویژگی کیفی لوله بازکنی شرکت کاوه که ناشی از تخصص لوله بازکن های ما است توانایی رفع انواع گرفتگی است. تکنسین های حرفه ای ما توانایی دارند انواع و اقسام گرفتگی در لوله های فاضلاب را با بهترین روش باز کنند؛ بدون این که مشکلی در لوله ایجاد شود.

۲. تحویل لوله باز شده با ضمانت: تضمین کیفیت کار لوله بازکنی اهمیت زیادی دارد. ما در شرکت کاوه با ارائه خدمت لوله بازکنی تضمینی کار تکنسین های خود را صد درصد تضمین می کنیم و لوله باز شده را با ضمانت تحویل مشتری می دهیم. ما با انجام این کار به مشتری می گوییم که پرسنل ما تخصص و تجربه کاری بالایی دارند.

۳. قیمت منصفانه لوله بازکنی: رویکر مدیریت شرکت کاوه بر اساس مشتری مداری است. به همین جهت برای رفع گرفتگی لوله ها هزینه مناسب و منصفانه ای تعیین کرده است. تکنسین های شرکت هم برای باز کردن لوله ها دستمزد تعیین شده که بسیار منصفانه است را دریافت می کنند.

۴. پرسنل متدین و با اخلاق: تکنسین لوله بازکنی با افراد مختلفی سر و کار دارد و برای لوله بازکنی ممکن است ساعات ها در منزل مشتری حضور داشته باشد. این باعث شده ما از نیروهای متعهد و متدین برای کار لوله بازکنی استفاده کنیم که هیچ سوء پیشینه ای هم ندارند.

اگر شما هم نیاز به لوله بازکنی دارید بهتر است از شرکتهای مجاز و متعهد همچون شرکت کاوه درخواست کنید تا بدون مشکل گرفتگی لوله شما رفع شود. سرویس کاران ما بدون سوء سابقه بوده و از نظر تخصص و اخلاق تضمین شده هستند. بنابراین مشکلی در خصوص حضور سرویسکار در منزل شما در ساعات شب وجود ندارد. به علاوه این که ما به نظافت هم توجه داریم و حین کار موجب کثیف شدن محل نمی شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *