خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

باز کردن گرفتگی کفشور حمام با دستگاه

لوله بازکنی سید خندان

باز کردن گرفتگی کفشور حمام با دستگاه

اگر گرفتار انسداد لوله فاضلاب شده اید و ساکن محله سید خندان تهران هستید دارید به شما توصیه اکید داریم که با شماره لوله بازکنی سید خندان تماس بگیرید و از لوله بازکن های ما کمک بگیرید. متخصصین ما پس از این که شما را به صورت کامل توجیه کردند در صورت نیاز نزدیک ترین لوله بازکن به شما را برای باز کردن گرفتگی اعزام می کنند.

شماره تماس۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
ساعت کارشبانه روزی، ۷ روز هفته
محل اعزامنزدیک ترین لوله بازکن محدوده
میزان کثیف کاریکمترین میزان کثیفی
میزان تخریببدون تخریب و خرابکاری
میزان تخصص سرویس کاربالاترین تخصص و تجربه در کار
روش کارعموما از فنر لوله بازکنی
ضمانت کیفیتدارد
زیر نظر اتحادیهبله
قیمتبهترین قیمت در میان همکاران

لوله بازکن ها و تکنسین های حرفه ای ما تجربه باز کردن سخت ترین گرفتگی های لوله فاضلاب را دارند و با انواع و اقسام گرفتگی لوله فاضلاب آشنا هستند و می توانند گرفتگی لوله را به خوبی تشخیص دهند. پس از تشخیص گرفتگی با استفاده از دستگاه مخصوص سریعا لوله باز خواهد شد. از بابت خرابی و کثیف کاری و گرفتگی مجدد هم اصلا نگران نباشید. چون کار ما کاملا تضمینی است و شما محیط را بدون کثیفی و لوله باز شده را با بدون خرابی و با ضمانت از پرسنل ما تحویل می گیرد.

شماره تماس لوله بازکنی سید خندان

شرکت خدمات فنی و تاسیسات کاوه برای ارائه خدمت در محله سیدخندان تهران شماره تماس های اختصاصی را در نظر گرفته که به صورت ۲۴ ساعته و تمام وقت آماده تماس های درخواست لوله بازکنی توسط شما ساکنین محدوده سیدخندان می باشد. برای درخواست لوله بازکنی در محله سیدخندان می توانید از شماره تماس های زیر که شماره اختصاصی لوله بازکنی سید خندان هستند استفاده کنید و درخواست لوله بازکنی خود را ثبت نمایید.

شماره لوله بازکنی سید خندان۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
شماره لوله بازکنی شرق تهران۷۷۶۱۱۰۷۱

در بالا ما دو شماره تماس (شماره موبایل و شماره ثابت) معرفی کرده ایم. شماره تماس موبایل شماره اختصاصی لوله بازکنی در محدوده سید خندان است که همه روزه به صورت تمام وقت آماده درخواست های لوله بازکنی شما در این محدوده می باشد. شماره تلفن ثابت هم شماره تماس اختصاصی لوله بازکنی در شرق تهران است که برای درخواست های لوله بازکنی در تمام محله های تهران از جمله محله و منطقه سید خندان منتظر تماس شما می باشد.

شرکت خدمات فنی و تاسیساتی کاوه یکی از شرکت های تخصصی حوزه لوله بازکنی در تهران است که با بکارگیری مجرب ترین تکنسین های لوله بازکن در تهران و استفاده از تجهیزات مخصوص توانسته گام مهمی در افزایش سطح کیفیت و تخصص در خدمات لوله بازکنی شهر تهران بردارد. هیچ چیز جز حمایت و اعتماد شما مشتریان عزیز ما را در دستیابی به این هدف یاری نکرد و اکنون قصد داریم جهت قدردانی از مشتریان قدیمی تمام خدمات لوله بازکنی خود در مناطق مختلف تهران را به صورت ارزان و فوری ارائه کنیم.

در مورد لوله بازکنی شبانه روزی شرکت کاوه لازم است در نظر داشته باشید که خیلی از شرکتها تنها در ساعات روز خدمات لوله بازکنی ارائه می کنند. اما شرکت ما برای حفظ کیفیت خدمات و کسب رضایت حداکثری مشتریان خدمات لوله بازکنی خود را به صورت فوری و شبانه روزی ارائه می کند. ما برای ارائه لوله بازکنی شبانه روزی تکنسین های خود را به صورت دوره ای در وضعیت شیفت و آنکال قرار می دهیم تا در ساعات شب تکنسین مربوطه به ماموریت اعزام شود و به این صورت خللی در ارائه خدمت ایجاد نشود.

لوله بازکنی سیدخندان شامل چه محله هایی می شود؟

با در نظر گرفتن این که مجموعه تاسیسات فنی کاوه شرکت فنی ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی در تهران است شما می توانید در تمام محله های تهران از خدمات لوله بازکنی شرکت استفاده کنید. لذا محدودیت جغرافیایی برای ارائه خدمات لوله بازکنی در تهران وجود ندارد. با این حال برای رفاه حال ساکنین محله سیدخندان خدمات لوله بازکنی فوری و شبانه روزی شرکت به صورت کاملا ویژه به ساکنین محله سیدخندان و خیابان های اطراف آن ارائه می شود. لوله بازکنی سیدخندان محله های زیر را شامل می شود.

پس سیدخندانخیابان کابلی
خیابان همدانیخیابان محمودی
خیابان ابوذر غفاریخیابان شریعتی
خیابان سهروردیخیابان مهاجر
اطراف دانشگاه خواجه نصیرحومه موزه
اطراف وزارت دفاعاطراف بوستان رسالت
خیابان حسین زادهبوستان سنگ سر

در بالا برخی از خیابان ها و مناطق واقع در محله سیدخندان معرفی شد که همگی تحت پوشش لوله بازکنی سیدخندان شرکت کاوه می باشند. ساکنین این مناطق یا مناطق و محله های اطراف آن می توانند با تماس تلفنی از خدمات ویژه ما در این محله ها استفاده کنند. پس از تماس شما نزدیک ترین همکار حاضر در محله سیدخندان سریعا به محل شما اعزام می شود.

فنرزنی لوله فاضلاب حمام

روش کار لوله بازکنی شرکت کاوه در محله سید خندان

با تماس شما با شماره های شرکت کار ما آغاز می شود. اپراتور شما را راهنمایی می کند و پس از دریافت آدرس تیم لوله بازکنی را به محل اعزام می کند. پس از رسیدن به محل مشکل را بررسی کرده و محل گرفتگی لوله را پیدا می کنند. سپس بر اساس نوع لوله فاضلاب و نوع گرفتگی از روش مناسب برای لوله بازکنی استفاده می کند.

  • اگر گرفتگی در داخل کفشور یا روشویی باشد از روشهایی خاص برای باز کردن آن استفاده می کنند.
  • اگر گرفتگی مربوط به کفشورهای فاضلاب مثل کفشور حمام باشد از روش هایی دیگر همچون فنر لوله بازکن یا دستگاه تراکم هوا کمک می گیرند.
  • اگر گرفتگی توالت ایرانی یا توالت فرنگی باشد بسته به شدت گرفتگی گرفتگی از فنر روش فنرزنی استفاده می شود.

به هر حال هر نوع گرفتگی که در لوله ها وجود داشته باشد آن را به راحتی پیدا کرده و رفع می کنند. انواع کارهای تاسیساتی و سرویس کاری در توان اکیپ خدماتی ما است که برای همشهریان تهرانی مخصوصا ساکنین سیدخندان قابل انجام می باشد. ما به شما اطمینان می دهیم که اگر لوله بازکنی سید خندان را به ما بسپارید به خوبی آن را انجام داده و با کمترین قیمت لوله باز شده را به شما تحویل می دهیم.

از نظر کاری لوله بازکنی سید خندان با لوله بازکنی گیشا یا دیگر مناطق تفاوتی ندارد. لوله بازکنی همه مناطق با هم یکسان است. اما از نظر اهمیت برخی محلات اهمیت بالایی دارد. از جمله محله سید خندان که برای شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه اهمیت فراوانی دارد. ما نیز به عنوان یکی از شرکتهای متخصص در لوله بازکنی و تخلیه چاه تمرکز ویژه ای روی لوله بازکنی سیدخندان داریم.

مراحل لوله بازکنی سید خندان تهران

مراحل کار یا به عبارتی کلی ساز و کار خدمت رسانی شرکت های لوله بازکنی هم در نوع خود جالب است. مراحل لوله بازکنی از زمان تماس مشتری تا باز شدن لوله برای مقایسه شرکت ها با هم و بررسی کیفیت خدمات آنها می تواند مفید باشد. در ادامه مراحل باز کردن گرفتگی لوله شرح داده شده است.

  • شما با لوله بازکنی کاوه تماس می گیرید  و مشکل خود را مطرح می کنید.
  • ما پس از شنیدن مشکل اکیپ مربوط به رفع مشکل (اکیپ لوله بازکنی) را آماده می کنیم.
  • اکیپ با تجهیزات کامل از جمله دستگاه های لوله بازکنی به محل اعزام می شود.
  • اکیپ در زمانی کوتاه خود را به محل می رساند و مشغول پیدا کردن مشکل می شود.
  • تکنسین ها و سرویس کاران حرفه ای ما با بررسی لوله ها مشکل گرفتگی را پیدا می کنند.
  • اکیپ با تجربه کاری خود بهترین روش را برای باز کردن لوله انتخاب می کند.
  • عملیات لوله بازکنی آغاز می شود و به سرعت گرفتگی باز می شود.
  • متخصصین ما کار را تمام می کنند و محل را همچون ابتدای کار به شما تحویل می دهند.
  • دستمزد طبق تعرفه اتحادیه دریافت می شود و اکیپ به محل شرکت باز می گردد.

تلاش ما در این کار این است که همه خدمات از جمله لوله بازکنی، لوله کشی، تخلیه چاه، رفع نم و رطوبت، از بین بردن بوی بد، نصب روشویی و سنگ توالت، تعمیرات توالت فرنگی و ایرانی، تاسیسات ساختمان، تعمیرات لوله کشی ساختمان، لوله کشی فاضلاب و اتصال ساختمان به شبکه فاضلاب، حفر چاه، از بین بردن سوسک و حشرات، نشت یابی لوله با دستگاه و … را به صورت ارزان در اختیار همه قرار دهیم تا دیگر مشکلی خدماتی و تاسیساتی در خانه ها وجود نداشته باشد. 

درپوش لوله فاضلاب

جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب

اگر زیاد دچار گرفتگی لوله می شوید بهتر است روش های پیشگیری از گرفتگی لوله را یاد بگیرید تا از گرفتگی زیاد لوله ها جلوگیری کنید. معمولا علل گرفتگی لوله فاضلاب یکسان است و در اکثر مواقع عللی ثابت دارد. این علل به شما معرفی می شود تا برای جلوگیری از گرفتگی لوله با رعایت آنها مشکل خود را حل کنید.

کل علل گرفتگی لوله ورود اجسام خارجی و آشغال به داخل لوله است! اگر این مورد را رعایت کنید دیگر نیازی به لوله بازکنی نخواهید داشت. اگر از ورود روغن، چربی، تفاله چای، باقی مانده غذا، پوست میوه، دستمال کاغذی، نوار بهداشتی، خاک، صابون و … به داخل لوله جلوگیری کنید دیگر نیازی به لوله بازکنی نخواهید داشت.

با نصب توری و درپوش فاضلاب می توانید به آسانی از ورود آشغال و اشیاء خارجی به داخل لوله جلوگیری بعمل آورید و از ایجاد گرفتگی لوله پیشگیری کنید.

علاوه بر لوله بازکنی این خدمات را هم در سید خندان ارائه می کنیم

مجموعه خدمات فنی کاوه خدمات فنی گوناگون دارد که همه در حوزه لوله و فاضلاب است. ما می توانیم بخشی از این خدمات گسترده خود را که در حوزه سید خندان و حومه ارائه می کنیم را به شما ذکر نماییم. این خدمات جزء مهمترین و محبوب ترین خدمات ما هستند و روزانه افراد بسیاری پس از تماس با شرکت این خدمات را درخواست می کنند.

  • لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله در سیدخندان و حومه
  • لایروبی چاه و کف تراشی آن در سیدخندان و آزادی
  • تعمیر چاه فاضلاب در سیدخندان به همراه و نوسازی آن 
  • حفر چاه جذبی و فاضلابی برای همه مناطق از جمله تجریش و سیدخندان
  • استفاده از دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله 
  • نصب توالت و سرویس کردن توالت فرنگی در قلهک
  • لوله کشی فاضلاب ساختمان در فرعی های سید خندان
  • از بین بردن بوی فاضلاب از ساختمان ها در مجیدیه شمالی و جنوبی
  • فنر زنی با دستگاه های مدرن و سرفنرهای فولادی
  • لوله بازکنی سیدخندان به صورت تضمینی و ارزان (بدون خرابی)
  • ارائه مشاوره رایگان جهت امور فنی و خدماتی از جمله لوله بازکنی
  • رفع گرفتگی لوله ها با ژنراتور برقی و دستگاه تراکم هوا

اگر زیاد دچار گرفتگی لوله می شوید بهتر است از شماره شرکت ما را برای لوله بازکنی در دسترس داشته باشد. ما به صورت شبانه روزی فعالیت می کنیم و در تخلیه چاه و لوله بازکنی را حتی در نیمه شب هم انجام می دهیم. اگر نیمه شب مشکل گرفتگی لوله فاضلاب از جمله گرفتگی سیفون توالت، گرفتگی روشویی، گرفتگی سینک ظرفشویی، گرفتگی و انسداد کفشور حمام و پارکینگ و … داشتید حتما با ما تماس بگیرید تا به سرعت در محل حاضر شویم و مشکل را حل کنیم.

باز کردن گرفتگی لوله

تیم های متخصص ما متشکل از تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران باتجربه هستند. این اکیپ پس از تماس شما به سرعت به محل اعزام می شوند و در زمانی کوتاه خود را به محل می رسانند. این واقعیت کار لوله بازکنی فوری است. زمانی که ادعا می کنیم لوله بازکنی ما فوری است یعنی این که متخصصین ما در زمانی کوتاه به صورت فوری در محل حاضر می شوند و کار را به سرعت انجام می دهند.

شرکت خدمات فنی کاوه یک شرکت متعهد و باسابقه است که سالیان زیادی در حوزه لوله بازکنی و خدمات فنی در تهران فعال می باشد. لوله بازکنی شبانه روزی در تهران اصلی ترین خدمت شرکت ما است که در تمام محله های تهران به صورت فوری و ارزان ارائه می شود. اگر تنها یک بار از خدمات ما استفاده کنید قطعا متوجه تفاوت کاوه با دیگر شرکت های خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *