خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

فنرزنی لوله فاضلاب حمام

لوله بازکنی شهران

فنرزنی لوله فاضلاب حمام

در صورتی که درگیر گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه شهران تهران هستید به شما توصیه می کنیم با شماره لوله بازکنی شهران (۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰) تماس بگیرید و درخواست لوله بازکن کنید. با تماس شما متخصصین ما مشاوره رایگان ارائه می دهند و در صورت نیاز نزدیک ترین لوله بازکن حاضر در محدوده شهران را جهت رفع گرفتگی لوله به محل اعزام می کنند.

شماره تماس۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
ساعت کارشبانه روزی، ۷ روز هفته
محل اعزامنزدیک ترین لوله بازکن محدوده
میزان کثیف کاریکمترین میزان کثیفی
میزان تخریببدون تخریب و خرابکاری
میزان تخصص سرویس کاربالاترین تخصص و تجربه در کار
روش کارعموما از فنر لوله بازکنی
ضمانت کیفیتدارد
زیر نظر اتحادیهبله
قیمتبهترین قیمت در میان همکاران

لوله بازکنی های ما در حوزه امور فنی و تاسیسات ساختمان بسیار متخصص و با تجربه هستند و می توانند به خوبی علت مشکلات فنی ساختمان از جمله گرفتگی لوله را تشخیص داده و با روشی مناسب آن را باز کنند؛ بدون این که زمان زیادی از شما صرف شده و یا خسارتی به ساختمان شما وارد آید. در نظر داشته باشید که لوله بازکنی ما صد درصد تضمینی است و تکنسین پس از باز کردن گرفتگی لوله باز شده را با ضمانت به شما تحویل می دهد.

شماره تماس لوله بازکنی شهران

شرکت خدمات فنی و تاسیسات کاوه یک شرکت تخصصی لوله بازکنی و امور فنی ساختمان است که مفتخر است به همشهریان عزیز ساکن محدوده شهران و دیگر محله های غرب تهران خدمات ارزان و باکیفیتی را از طریق شماره تماس های اختصاصی ارائه شده برای این محدوده ارائه می کند. برای درخواست لوله بازکنی در غرب تهران و محله شهران از شماره ها زیر استفاده کنید.

شماره لوله بازکنی شهران۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
شماره لوله بازکنی غرب تهران۴۴۴۰۴۲۷۸

ما در جدول بالا دو شماره تماس اختصاصی برای درخواست لوله بازکنی ارائه کرده ایم. شماره موبایل که شماره تماس اختصاصی لوله بازکنی شهران است و می توانید به صورت مستقیم با آن تماس بگیرید و برای محدوده شهران لوله بازکن درخواست کنید. شماره دیگر که تلفن ثابت است شماره اختصاصی لوله بازکن غرب تهران است که برای درخواست لوله بازکن در محله غرب تهران ارائه شده است.

شرکت خدمات فنی و تاسیساتی کاوه شرکتی تخصصی است که در کنار انواع خدمات تاسیساتی خدمات لوله بازکنی را در محوریت کار خود قرار داده است و به صورت حرفه ای در این حوزه مشغول به فعالیت است. ما جمعی از بهترین سرویسکاران تهران را دور هم جمع کرده ایم و دستگاه های مخصوص لوله بازکنی و تجهیزات تخصصی این کار را تهیه کرده ایم و اکنون توانسته ایم تیم تخصصی لوله بازکنی برای تمام مناطق تهران ایجاد نماییم. تیم تخصصی ما توانایی حل انواع مشکلات گرفتگی لوله فاضلابی را دارد و به بهترین نحو و در کمترین زمان مشکلات لوله و فاضلاب را رفع می کند.

خدمات تیم حرفه ای ما محدودیت زمانی ندارد. اگر در نیمه شب متوجه گرفتگی لوله شده اید یا در روز تعطیل لوله فاضلاب شما گرفته است به راحتی می توانیم با ما تماس بگیرید تا یکی از تکنسین های تیم به محل اعزام شده و مشکل را رفع کند. در این ساعات خاص ما از تکنسین های شیفت یا آنکال استفاده می کنیم تا مشکلی بابت ارائه خدمات در ساعات خاص نداشته باشیم. این منظور ما از لوله بازکنی شبانه روزی است. لوله بازکنی شبانه روزی ما در ۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفته قابل دریافت است و تعطیلی ندارد.

باز کردن فاضلاب آشپزخانه با دستگاه فنر لوله بازکنی

لوله بازکنی شهران شامل چه محله هایی می شود؟

شرکت تاسیسات فنی کاوه مثل تمام مناطق و محله های تهران در محله شهران حضور فعال دارد و به صورت روزانه به ساکنین این منطقه خدمت رسانی می کند. خدمات لوله بازکنی شبانه روزی و ارزان شرکت کاوه توسط تکنسین های متخصص و با تجربه ارائه می شود بطوری که لوله بازکنی ما از نظر کیفی در سطح بهترین شرکت های لوله بازکنی در تهران می باشد. لوله بازکنی شهران ما علاوه بر خیابان شهران و شهران جنوبی و شمالی محله های زیر را تحت پوشش دارد.

میدان اول و دوم شهرانمیدان الغدیر
خیابان شهید اردوشاهیشهرک شهدا
خیابان کوهسارخیابان طوقانی
خیابان ایرانپارسخیابان آقا خیابانی
خیابان نیروخیابان نعمت اللهی
اطراف بوستان بهار آزادیخیابان هاشمی زاده
شهرک شرکت نفتخیابان آشوری

علاوه بر محله های فوق خیابان ها و محله های زیر هم تحت پوشش لوله بازکنی شهران شرکت کاوه می باشد. خیابان نیما یوشیج، بزرگراه آبشناسان و بزرگراه باقری، خیابان الوند، خیابان سمیه شرقی و غربی، خیابان مهرابی، باغ پردیس، بوستان جنگهی کوهسار و خیابان بنفشه. اگر در هر یک از مناطق ذکر شده یا حومه آن ساکن هستید می توانید از خدمات لوله بازکنی شهران ما استفاده کنید.

لوله بازکنی در شهران که توسط تیم حرفه ای شرکت انجام می شود قیمتی منصفانه دارد و کاملا طبق تعرفه می باشد. در عین حال ما از دستگاه های مخصوص لوله بازکنی استفاده می کنیم تا هم کیفیت کار افزایش یابد و هم بتوانیم گرفتگی لوله را در زمان کمتری برای مشتری باز کنیم. از همه مهم تر این که خدمت لوله بازکنی ما کاملا تضمینی است و ما لوله باز شده را با ضمانت به مشتری تحویل می دهیم.

برای چه گرفتگی هایی نباید از فنر لوله بازکنی استفاده کرد؟

لوله بازکن ها را همه با فنرشان می شناسند. وقتی سخن از لوله بازکن یا چاه بازکنی به میان می آید اکثر افراد تصویر یک فرد در ذهنشان می آید که فنر لوله بازکنی همراه خود دارد. واقعیت هم همین است. اکثر لوله بازکن های همکار ما برای اکثر گرفتگی های لوله ها از روش فنر زنی با دستگاه استفاده می کنند. انصافا هم خوب نتیجه می گیرند. کمتر پیش می آید که همکاران ما نتوانند گرفتگی لوله را با فنر خودکار یا همان فنر برقی باز کنند. مگر این که گرفتگی بسیار سخت باشد.

علیرغم این که اکثر گرفتگی های لوله با فنرزنی باز می شود اما ما نظرمان این است که برای باز کردن همه گرفتگی ها نباید از روش فنرزنی استفاده کرد. برخی گرفتگی ها به قدری سطحی و ساده هستند که اصلا ارزشش را ندارد که بخواهید فنر لوله بازکنی را در لوله فرو کنید. در برخی موارد هم نباید از فنر استفاده شود. این ها چه گرفتگی هایی هستند؟

  • گرفتگی سیفون توالت با مدفوع (در اکثر موارد)
  • گرفتگی توالت با اشیاء خارجی بزرگ (مثل گوشی، سوئیچ، دسته کلید، سنگ)
  • گرفتگی سینک ظرفشویی
  • گرفتگی روشویی ها
  • گرفتگی کفشور حمام با صابون
  • گرفتگی کفشورها با اشیاء خارجی سخت

موارد فوق همه جزء گرفتگی هایی هستند که برای بازگشایی آنها نباید از فنر لوله بازکنی استفاده شود. گرفتگی های سطحی و ساده نیازی به فنر زنی ندارند. اما برای گرفتگی های سخت که به دلیل ورود اشیاء خارجی سخت به داخل لوله ایجاد شده اند به هیچ عنوان نباید فنر زنی انجام شود.

به این دلیل که فنر لوله بازکنی نمی تواند شی افتاده در لوله را پودر کند تا مسیر لوله باز شود. تنها کاری که فنر انجام می دهد این است که با فشار و ضربه به شی آن را در لوله تکان می دهد و اگر شی داخل لوله گوشی، سوئیچ یا اشیاء پلاستیکی باشد ممکن است بشکند و خسارت زیادی ببیند و اگر جسم سختی باشد هیچ اتفاقی برای آن رخ نمی دهد؛ چه بسا بیشتر در لوله فرو برود و گرفتگی را شدیدتر کند.

خدمات فنی و لوله بازکنی در شهران تهران

لوله بازکنی شهران تنها خدمت ما نیست بلکه ما خدمات متنوعی در محله شهران ارائه می کنیم. ما برای رفاه حال ساکنین شهران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام خدمات فوری و ارزان شرکت را به صورت ویژه و اختصاصی در این منطقه ارائه نماییم.

سرویسکار حرفه ای لوله بازکنی

برخی از خدمات تاسیساتی ما در این محله عبارتند از:

  • رفع گرفتگی انواع سیفون های توالت، توالت فرنگی و روشویی،
  • از بین بردن گرفتگی ظرفشویی و کفشور
  • نصب و راه اندازی توالت فرنگی و توالت ایرانی
  • استفاده از دستگاه فنر مخصوص برای باز کردن گرفتگی لوله ها
  • باز کردن کفشور بام و حیاط با دستگاه مخصوص
  • رفع هر نوع گرفتگی لوله با روش های متعدد
  • از بین بردن گرفتگی های سخت ناشی از سنگ و خاک و سیمان
  • باز کردن اتصالات سینک آشپزخانه برای رفع گرفتگی
  • لوله بازکنی آشپزخانه بدون هیچگونه کثیفی
  • تعمیر و توالت فرنگی و اتصالات آن
  • رفع نم و خرابی ساختمان
  • پیدا کردن نشتی ساختمان با دستگاه مخصوص

گستردگی محله شهران چیزی از خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله ما در این محله کم نکرده است. شرکت کاوه در کنار تعداد زیادی از شرکت های لوله بازکنی در این محله فعالیت می کند با این تفاوت که خدمات ما سه ویژگی منحصر به فرد دارد.

  • سرعت بالای اعزام و لوله بازکنی
  • کیفیت بالا و تضمین لوله بازکنی
  • قیمت منصفانه طبق تعرفه

ما با آگاهی از وجود افراد کلاهبردار و سودجو در صنف لوله بازکنی برای جلب رضایت شما مشتریان این سه ویژگی را در خدمات خود ارائه می کنیم تا با وجود آنها دیگر نگرانی برای درخواست لوله بازکنی وجود نداشته باشد .

لوله بازکنی حرفه ای و شبانه روزی کاوه در تهران

شرکت کاوه از تکنسین های باتجربه و متخصص در کار برای رفع گرفتگی لوله ها استفاده می کنیم که نتیجه آن می شود لوله بازکنی ارزان و تضمینی. حال آنکه برخی شرکت های رقیب و عمدتا غیرمعتبر همه آن چیزی که از لوله بازکنی می دانند یک دریل است و یک فنر لوله بازکنی! که البته برای همین کار هم دستمزدهای زیادی می گیرند. شرکت ما افتخار دارد که نه تنها برای ارائه خدمات با کیفیت هزینه اضافی دریافت نمی کند بلکه در کنار این خدمات مشاوره رایگان را هم به مشتریان خود ارائه می کند.

باز کردن کفشور فاضلاب با فنر لوله بازکنی

شبانه روزی بودن لوله بازکنی ما به صورت کاملا اصولی و استاندارد است. اینطور نیست که در صورت تماس مشتری در نیمه شب او را دست به سر کنیم. در این ساعات خاص تکنسین های ما به صورت شیفت یا آنکال آمادگی خدمت رسانی به مشتریان را دارند. در هر ساعت از شبانه روز برای رفع گرفتگی شما ساکنین شهران به صورت فوری در محل حاضر شده و عملیات را اجرا کنیم.

سرویس کاران ما همگی بدون سوء پیشینه هستند و از حسن خلق بهره می برند. اما برای رفاه حال خانم ها ما از افراد متدین و معتقد برای اعزام به منازل استفاده می کنیم تا خیال خانم ها برای حضور آقای غریبه در خانه شان رفع شود و مشکلی در این خصوص ایجاد نشود.

شرکت خدمات فنی کاوه جزء شرکت های برتر لوله بازکنی در تهران است که با تجربه چند ساله خود در حوزه لوله بازکنی و خدمات فنی اکنون خدمات لوله بازکنی فوری و شبانه روزی در تهران را ارائه می کند. ساکنین تمام مناطق تهران از جمله محله شهران می توانند از این خدمات ویژه استفاده نمایند. ما برای رفع گرفتگی های لوله در شهران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم و در این راه از دستمزدهای بالا نیز چشم پوشی کرده ایم تا تنها بتوانیم رضایت حداکثری مشتریان را جلب کنیم. در صورتی که تنها یک بار از خدمات ما استفاده کنید قطعا متوجه تفاوت کاوه با دیگر شرکت های خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *