خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

باز کردن فاضلاب ظرفشویی با فنر

لوله بازکنی نیاوران

باز کردن فاضلاب ظرفشویی با فنر

اگر مشکل گرفتگی لوله فاضلاب در محله نیاوران و محدوده اطراف آن دارید به شما اکیدا توصیه می کنیم با شماره لوله بازکنی نیاوران (۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰) تماس برقرار کنید و مشکل را به متخصصین بگویید. مشاورین و متخصصین ما به شما مشاوره رایگان می دهند و شما را راهنمایی می کنند و در صورت نیاز یکی از متخصصین جهت رفع مشکل به محل اعزام می شود.

شماره تماس۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
ساعت کارشبانه روزی، ۷ روز هفته
محل اعزامنزدیک ترین لوله بازکن محدوده
میزان کثیف کاریکمترین میزان کثیفی
میزان تخریببدون تخریب و خرابکاری
میزان تخصص سرویس کاربالاترین تخصص و تجربه در کار
روش کارعموما از فنر لوله بازکنی
ضمانت کیفیتدارد
زیر نظر اتحادیهبله
قیمتبهترین قیمت در میان همکاران

سرویس کاران شرکت ما سال های زیادی است که کار لوله بازکنی انجام می دهند و تجربه زیادی در این حوزه دارند. آنها با تجربه و تخصص خود بهترین روش های لوله بازکنی را برای رفع گرفتگی لوله انتخاب می کنند و گرفتگی لوله را سریعا باز می کنند. پرسنل ما ما در کار خود خبره هستند و انسداد لوله را بدون کمترین خرابی و کثیف کاری برای شما باز می کنند. در نظر داشته باشید که کار ما تضمینی است و شما لوله باز شده را با ضمانت از ما تحویل می گیرید.

شماره تماس لوله بازکنی نیاوران

شرکت خدمات فنی و تاسیسات کاوه به عنوان یکی از باقدمت ترین شرکت های فنی و لوله بازکنی در شهر تهران افتخار دارید که جهت رضایت خاطر ساکنین عزیز منطقه و محدوده نیاوران و بهبود کیفیت خدمات شرکت در این محدوده شماره اختصاصی لوله بازکنی نیاوران را آماده پاسخگویی به درخواست های لوله بازکنی شما همشهریان محترم در این محدوده قرار داده است.

شماره لوله بازکنی نیاوران۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
شماره لوله بازکنی شمال تهران۲۲۸۷۶۸۹۸

مشاهده می کنید که در جدول بالا یک شماره موبایل جهت تماس مستقیم با لوله بازکنی تهرانسر و یک شماره تلفن ثابت جهت درخواست لوله بازکنی در تمام مناطق و محله های شمال تهران ارائه شده است. در صورت نیاز می توانید با هر دو شماره جهت درخواست لوله بازکنی در محله و منطقه نیاوران استفاده کنید.

لوله بازکنی ۲۴ ساعته (شبانه روزی) در محله نیاوران

شرکت خدمات فنی کاوه به عنوان یکی شرکت تخصصی لوله بازکنی و امور فنی افتخار دارد خدمات متنوع و باکیفیتی را به صورت تمام وقت و شبانه روزی به همشهریان عزیز و ساکنین محدوده نیاوران ارائه می کند. لوله بازکنی ما تعطیلی ندارد و در ۳۶۵ روز سال ما مشغول به کار هستیم. به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته (حتی ایام عید و تعطیلات رسمی) آمادگی لوله بازکنی در تمام محله های تهران از جمله محله نیاوران را داریم.

اگر ساکن محله نیاوران هستید یا در خیابان های منتهی به آن سکونت دارید لوله بازکنی نیاوران شرکت کاوه در خدمت شماست. می توانید بدون دغدغه و نگرانی در خصوص محدودیت زمانی و مکانی با شماره لوله بازکنی نیاوران یا شماره مخصوص شمال تهران تماس بگیرید و درخواست لوله بازکنی کنید.

شاید بد نباشد بدانید که لوله بازکنی ۲۴ ساعته و شبانه روزی شرکت شما یک شعار نیست. ما برای تداوم در خدمات لوله بازکنی در ساعات شب و روزهای تعطیل پرسنل خود را در وضعیت آنکال و شیفت قرار می دهیم. در این صورت اگر یکی از مشتریان در ساعات خاص نیاز به لوله بازکنی داشته باشد تکنسین های شیفت یا آماده به تماس (آنکال) سریعا به محل اعزام می شوند.

لوله بازکنی نیاوران شامل چه محله هایی می شود؟

در بخش قبلی ذکر شد که لوله بازکنی ما محدودیت مکانی ندارد و در همه محله های تهران قابل ارائه است. همه همشهریان عزیز در تهران فارغ از محل سکونت خود می توانند با تماس تلفنی در محله خود درخواست لوله بازکنی انجام دهند. اما ساکنین محدوده نیاوران و اطراف آن به صورت اختصاصی و ویژه خدمات لوله بازکنی ما را در اختیار دارند.

در نقشه بالا محدوده تحت پوشش لوله بازکنی نیاوران شرکت به خوبی مشخص شده است. با این وجود برخی از خیابان ها و محله های واقع در محدوده نیاوران در جدول زیر اعلام شده است.

میدان نیاورانخیابان باهنر
خیابان فیضیهخیابان شهید امیدوار
خیابان ملاحسینیخیابان پور ابتهاج
خیابان نصیرآبادیاطراف بوستان نیلوفر
خیابان شفیعیخیابان حسن پور
خیابان جهانشاهیخیابان شهید جبلی
خیابان نورافشانخیابان خداوردی

علاوه بر محله های مذکور، خیابان ها و محله های زیر هم همگی تحت پوشش لوله بازکنی نیاوران می باشند.

خیابان کلهر، خیابان کوهپایه، خیابان رجایی، خیابان اقاقیا، خیابان عسکری، پارک نیاوران، اطراف دبیرستان حکمت، اطراف دانشگاه آزاد، خیابان محمودیان، خیابان نیکان، مجموعه ورزشی نیاوران، خیابان صنوبر، محله صاحبقرانیه، محله کاشانک، خیابان دارآباد، خیابان صادقین، خیابان شیرافکن، خیابان منظریه، جماران و بوستان جمشیدیه.

در بخش های فوق چند خیابان و محله واقع در محدوده نیاوران معرفی شد. ما در تمام محله های معرفی شده و محله های اطراف آنها خدمات لوله بازکنی نیاوران را ارائه می کنیم. اگر در یکی از محله های بالا یا در نزدیکی آنها ساکن هستید حتما در صورت نیاز با ما تماس بگیرید تا متخصص حرفه ای و با تجربه به همراه تمام تجهیزات لازم برای لوله بازکنی درب منزل شما حاضر شود.

رفع انواع گرفتگی لوله های فاضلاب با فنر لوله بازکنی

شرکت خدمات فنی کاوه با تکنسین های با تجربه توانایی رفع انواع گرفتگی های لوله فاضلاب را دارد. برای رفع گرفتگی لوله ها ما از روش های متنوعی استفاده می کنیم که یکی از آنها فنر لوله بازکنی است. فنر لوله بازکنی (یا ژنراتور لوله بازکنی) یکی از دستگاه های مخصوص لوله بازکنی است که به کمک سر فنر های فولادی انواع گرفتگی لوله را باز می کند.

باز کردن توالت با چاه بازکن

با دستگاه فنر لوله بازکنی می توان هر نوع گرفتگی ایجاد شده در لوله فاضلاب را باز کرد. متخصصین ماهر و با تجربه شرکت کاوه توانایی دارند انواع گرفتگی لوله های فاضلاب را باز کنند. این گرفتگی ها شامل:

  • گرفتگی توالت فرنگی
  • گرفتگی سیفون توالت ایرانی
  • گرفتگی فاضلاب آشپزخانه
  • گرفتگی کفشور حمام
  • گرفتگی سرویس بهداشتی
  • گرفتگی لوله فاضلاب پارکینگ
  • گرفتگی فاضلاب بام

برای باز کردن گرفتگی سینک آشپزخانه و روشویی هم راهکارهای دیگری به جای فنر لوله بازکنی داریم که در صورت تمایل می توانید با ما تماس بگیرید تا در زمانی کوتاه در محل حاضر شده و گرفتگی را با روش های خود باز کنیم.

دیگر خدمات فنی و تاسیساتی محله نیاوران

خدمت لوله بازکنی نیاوران جزء مهمترین خدمات شرکت کاوه است که به طور ویژه در محله نیاوران ارائه می شود. با این وجود خدمات فنی و تاسیساتی دیگری هم در این مناطق به همشهریان ارائه می شود. شرکت کاوه هزاران خدمت فنی و تاسیساتی دیگر دارد که همه آنها به صورت فوری و ارزان در محله های تهران من جمله محله نیاوران قابل ارائه می باشند. برخی از خدمات ما عبارتند از:

  • نصب توالت ایرانی و فرنگی
  • جلوگیری از نم ساختمان و از بین بردن نم و رطوبت
  • تشخیص ترکیدگی لوله های آب و فاضلاب
  • رفع گرفتگی انواع لوله های فاضلاب
  • از بین بردن بوی بد و نامطبوع فاضلاب
  • رفع خرابی ساختمان و انجام کلیه امور ساختمانی
  • لوله کشی آب و فاضلاب و نصب سیستم فاضلاب داخلی
  • نصب سپتیک تانک و حفر چاه سپتیک
  • حفر چاه فاضلاب و نوسازی چاه های قدیمی

و هزاران خدمت دیگر که همه در محله نیاوران قابل ارائه می باشند. لوله بازکنی شمال تهران، لوله بازکنی غرب تهران، لوله بازکنی شرق و تهران همه توسط بهترین و حرفه ای ترین تکنسین های تهرانی انجام می شود. ما نیروهای خود را از نظر اخلاقی تایید می کنیم و به همین جهت مشکلی جهت حضور آنها در منازل وجود ندارد. برای مشاهده تمام خدمات ما می توانید به بخش خدمات سایت مراجعه نمایید.

سرویسکار حرفه ای لوله بازکنی

در مورد کیفیت خدمات شرکت لازم به ذکر است که تکنسین های جوان ما هم از نظر تعهد و اخلاق در وضعیت خوبی قرار دارند و هم تجربه و تخصص آنها نسبت به بسیاری از تکنسین های بازار بیشتر است. فارغ از این موضوع به دلیل تاکید فراوان مدیریت شرکت تکنسین ها برای اعزام به محل و برای باز کردن گرفتگی ها سرعت عمل بالایی دارند و حین کار به هیچ عنوان کثیف کاری و تخریب انجام نمی دهند.

ما برای لوله بازکنی محله نیاوران تیمی متشکل از بهترین و حرفه ای ترین لوله بازکن های تهرانی را دور هم جمع کرده ایم تا بتوانیم بالاترین کیفیت را با بالاترین سرعت در قیمتی منصفانه به شما عزیزان ارائه کنیم. نیروهای مجرب و دستگاه های مخصوص باعث شده کیفیت کار ما نسبت به همکاران تفاوت قابل ملاحظه ای داشته باشد. در کنار این موارد ویژگی مهم لوله ما در نیاوران لوله بازکنی کاملا تضمینی است که لوله باز شده را با ضمانت به مشتری تحویل می دهیم.

لوله بازکنی شبانه روزی نیاوران

لوله بازکنی نیاوران شرکت به صورت شبانه روزی ارائه می شود. به این معنی که در ساعات شب یا روزهای تعطیل برخی از تکنسین های ما به حالت شیفت یا آنکال در می آیند تا در صورت تماس مشتری آمادگی اعزام به محل را داشته باشند. به همین دلیل اگر مشکلی در لوله های فاضلابی خود احساس می کنید جای هیچ نگرانی نیست.

می توانید سریعا با شماره های ما تماس بگیرید تا متخصصین لوله بازکنی ما که در نیاوران حاضر هستند در محل حاضر شده و مشکل لوله شما را حل کنند. لوله بازکنی نیاوران تهران را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت تنها از شرکت خدمات فنی کاوه بخواهید.

شرکت خدمات فنی کاوه یک شرکت قدیمی و معتبر در صنف تاسیسات فنی و لوله بازکنی است که خدمات لوله بازکنی شبانه روزی و فوری در تهران را محور خدمات خود قرار داده است و افتخار دارد که سالیان زیادی به همشهریان تهرانی در تمام مناطق آن خدمت رسانی کرده است. خدمت ما با کیفیت بالا و قیمت منصفانه است که این نشان دهنده کار خالصانه تیم فنی کاوه است. اگر تنها یک بار از خدمات ما استفاده کنید قطعا متوجه تفاوت کاوه با دیگر شرکت های خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *