خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

باز کردن گرفتگی وان حمام با دستگاه

لوله بازکنی کرج

باز کردن گرفتگی وان حمام با دستگاه

اگر با گرفتگی لوله فاضلاب مواجه شده اید و ساکن کرج هستید توصیه می کنیم حتما با شماره لوله بازکنی کرج (۰۹۱۹۲۹۰۵۴۳۶) تماس بکیرید و از متخصصین شرکت کمک بخواهید. متخصصین ما شما را به خوبی راهنمایی می کنند و در صورتی که لازم باشد لوله بازکن حرفه ای حاضر در محدوده شما را برای باز کردن فوری گرفتگی به محل اعزام می کنند.

شماره تماس۰۹۱۹۲۹۰۵۴۳۶
ساعت کارشبانه روزی، ۷ روز هفته
محل اعزامنزدیک ترین لوله بازکن محدوده
میزان کثیف کاریکمترین میزان کثیفی
میزان تخریببدون تخریب و خرابکاری
میزان تخصص سرویس کاربالاترین تخصص و تجربه در کار
روش کارعموما از فنر لوله بازکنی
ضمانت کیفیتدارد
زیر نظر اتحادیهبله
قیمتبهترین قیمت در میان همکاران

ما با استفاده از سرویس کاران حرفه ای و باتجربه و بکارگیری دستگاه های مخصوص لوله بازکنی تلاش می کنیم بالاترین سطح کیفی لوله بازکنی را در کرج به شما ارائه کنیم. لوله بازکن ما با حضور محل سریعا علت گرفتگی را تشخیص داده و با روشی مناسب آن را در کمترین زمان باز می کند. در پایان هم لوله باز شده را با ضمانت کیفیت به شما تحویل می دهد.

شماره تماس لوله بازکنی کرج

شرکت خدمات فنی و تاسیسات کاوه شرکتی تخصصی در حوزه لوله بازکنی و امور فنی ساختمان است که علاوه بر فعالیت در تمام مناطق تهران در شهر کرج هم حضور فعالی دارد. جهت رفاه حال ساکنین محترم کرج ما شماره تماس اختصاصی لوله بازکنی کرج را آماده پاسخگویی به درخواست های لوله بازکنی شهروندان این شهر قرار داده ایم.

شماره لوله بازکنی کرج۰۹۱۹۲۹۰۵۴۳۶
شماره لوله بازکنی تهران۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰

توجه داشته باشید که در جدول بالا دو شماره تماس آماده پاسخ به درخواست های لوله بازکنی شما می باشد. یکی شماره اختصاصی لوله بازکنی کرج جهت درخواست لوله بازکنی در شهر کرج و یکی هم شماره مخصوص لوله بازکنی تهران برای درخواست لوله بازکنی در تمام مناطق شهر تهران. در هر یک از این دو محدوده که سکونت دارید با استفاده از شماره مربوط به آن درخواست لوله بازکن کنید.

شرکت تاسیسات فنی کاوه شرکتی فنی و خدماتی است که در کنار خدمات متنوع تاسیساتی لوله بازکنی و باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب را هم در میان خدمات خود جای داده است به طوری که اکنون لوله بازکنی در همه محله های تهران اصلی ترین خدمت این شرکت به شمار می آید. شرکت ما تلاش دارد با استفاده از تیم مجهز و با تجربه خدمات باکیفیت و ارزانی را به شما همشهریان ارائه نماید. از این روی اکنون خدمات لوله بازکنی ارزان و فوری ما در تمام مناطق تهران و حتی حومه تهران برای همه شهروندان عزیز قابل دریافت می باشد.

در صورتی که مشکل گرفتگی لوله دارید می توانید از لوله بازکنی شبانه روزی ما استفاده کنید. در تمام ساعات شبانه روز تکنسین های حرفه ای آماده خدمت رسانی به همشهریان خود هستند. در ساعات شب و روزهای تعطیل هم تکنسین های شیفت و آنکال این وظیفه خطیر را بر عهده دارند. بنابراین لوله بازکنی شرکت کاوه در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته بدون تعطیلی آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

شهر کرج با توجه به جمعیت بالا و نزدیکی به تهران یکی از مناطق لوله بازکنی تهران به حساب می آید. به همین جهت شرکت های خدمات فنی تمرکز ویژه ای روی لوله بازکنی کرج دارند. در کنار لوله بازکنی کرج، لوله بازکنی قم، لوله بازکنی شهریار، لوله بازکنی جاده مخصوص و دیگر شهرهای نزدیک تهران نیز انجام می شود. ما به عنوان یکی از برترین شرکت های لوله بازکنی در تهران به شما اطمینان می دهیم که با استفاده از کادری مجرب برای رفع گرفتگی لوله در محل حاضر می شویم و در کمتر از نیم ساعت مشکل شما را حل می کنیم.

در بیشتر مواقع علت گرفتگی لوله های فاضلاب از جمله سینک ظرفشویی، کفشور حمام، توالت و … یکسان است. اصلا می توان گفت که در تمام گرفتگی های لوله یک علت مشابه وجود دارد و آن ورود شی یا ماده ای اضافی به داخل لوله است. لوله های های فاضلاب برای عبور آب و فاضلاب ایجاد شده اند. اگر ماده ای اضافی وارد آن شود ممکن است در خمیدگی ها و سیفون های لوله گرفتار شده و لوله را مسدود کند. در بسیاری مواقع روغن و چربی و رسوبات داخل لوله به ایجاد گرفتگی کمک می کند.

علت ایجاد گرفتگی در لوله چیست؟

با ورود فاضلاب به داخل لوله های غالبا روغن و چربی نیز وارد لوله می شود. اگر لوله مربوط به سینک ظرفشویی باشد که دیگر باقی مانده غذا ها، تفاله چای، پوست میوه و … نیز وارد لوله می شود. اگر لوله توالت باید فضولات عمده مواد ورودی به سیفون توالت هستند. اگر هم منظور کفشور حمام باشد، صابون، مو، چربی، دستمال کاغذی و … باعث ایجاد گرفتگی می شوند. سنگ، خاک، آشغال و … هم در کفشورهای حیاط یا بام موثر در ایجاد گرفتگی هستند. به هر حال به هر علتی که گرفتگی ایجاد شده باشد، تنها راه رفع آن گرفتگی خارج کردن آن شی از داخل لوله می باشد.

خب بیرون آوردن شی از لوله که در بسیاری از موارد امکان پذیر نیست. بنابراین باید گرفتگی را از داخل سیفون و خمیدگی لوله عبور دارد تا مسیر باز شود. برای انجام چنین کاری باید با روش های لوله بازکنی آشنا باشید. ساکنین کرج و دیگر شهرهای حومه تهران می توانند به صورت خیلی ارزان از خدمات لوله بازکنی ما استفاده کرده و دستمزد را طبق تعرفه پرداخت کنند. همچنین ما برای جلب رضایت مشتری لوله بازکنی این مناطق را به صورت تضمینی انجام می دهیم.

برخی از خدمات لوله بازکنی کرج

لوله بازکنی کرج هم همچون لوله بازکنی دیگر مناطق اصول کاری خود را دارد. ما در این منطقه از تهران خدمات متنوع و گوناگونی را ارائه می کنیم که نیاز همشهریان و ساکنین کرج در خصوص مسائل فنی و فاضلابی را پاسخ گو هستیم. پس اگر هر مشکلی در این خصوص دارید حتما با ما تماس بگیرید تا همه مشکلات را به صورت ارزان و فوری برای شما حل کنیم.

– لوله بازکنی کرج به همراه تخلیه چاه کرج با کمترین قیمت و ضمانت
– استفاده از انواع لوله بازکن های مخصوص برای حل مشکل گرفتگی
– باز کردن لوله های ریز و درشت با دستگاه مخصوص همچون فنر لوله بازکنی
– استفاده از سرفنرهای فولادی برای باز کردن گرفتگی های سخت با سنگ و خاک
– لوله بازکنی حومه کرج توسط سرویس کار حرفه ای
– نصب توالت فرنگی و سرویس آن در کرج
– لوله کشی فاضلاب ساختمان در تمامی منطقه های کرج
– تعمیر موتورخانه ساختمان و شوفاژ
– تشخیص مکان ترکیدگی لوله فاضلاب
– رفع گرفتگی حمام و دستشویی

برای جلوگیری از مشکل گرفتگی لوله باید روش هایی را در نظر داشته باشید که به کمک آنها می توان از ایجاد گرفتگی جلوگیری کرد. بهترین راه برای حل مشکل این است که از ورود مواد اضافی به داخل لوله جلوگیری شود. اگر یک توری یا صافی در ظرفشویی یا کفشور استفاده شود دیگر آشغال ها نمی توانند وارد لوله شده و در سیفون ایجاد گرفتگی کنند. اگر این کار را انجام دهید دیگر به هیچ عنوان شاهد مشکل گرفتگی لوله نخواهید بود. البته باید در نظر بگیرید که خالی کردن روغن و چربی در لوله ها هم باعث تشدید گرفتگی می شود. از انجام دادن این کار هم خودداری کنید.

لوله بازکنی حومه کرج

همانطور که گفته شد ما لوله بازکنی کرج را با قیمت ارزان و تعرفه پایین انجام می دهیم. در کنار لوله بازکنی کرج لوله بازکنی حومه کرج را هم انجام می دهیم. همه خیابان ها و مناطق کرج و حتی محله های حومه کرج می توانند از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه ما استفاده کنند. ما تنها در تهران فعالیت نداریم و در شهرهای حومه تهران هم فعالیت جدی و شبانه روزی داریم.

لوله بازکنی، رفع گرفتگی لوله، لوله کشی فاضلاب، تعمیر لوله کشی ساختمان، نصب توالت، نصب سنگ توالت، تعمیر توالت فرنگی، سرویس کاری توالت و تاسیسات آن، تخلیه چاه، نوسازی چاه و کف تراشی آن، تاسیسات ساختمان، تعمیرات موتورخانه و شوفاژ، از بین بردن بوی بد فاضلاب، رفع گرفتگی کفشور حمام و سیفون توالت، لوله بازکنی با فنر مخصوص، از بین بردن گرفتگی ظرفشویی با روش های ساده، حفر چاه و … برخی از خدمات متنوع ما در حوزه خدمات فنی می باشد.

اگر چاه فاضلاب منزل شما پر شده یا شرکت شما مشکل گرفتگی لوله پیدا کرده است، یا در ساختمان خود مشکل تاسیسات ساختمان دارید می توانید با شماره های ما تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید تا متخصصین ما با بررسی مشکل اقدام به حل آن نمایند. در ضمن ما قیمت بسیار پایینی برای لوله بازکنی دریافت می کنیم که این به جهت تعرفه پایین اتحادیه می باشد.

برخی دیگر از خدمات ما عبارت است از تخلیه کامل چاه فاضلاب به همراه لایروبی و تراش آن به طوری که چاه فاضلاب همچون روز اول نو می شود. باز و بست درب چاه با کمترین خرابی، پیدا کردن محل چاه فاضلاب با روش های حرفه ای، لوله بازکنی و تخلیه چاه کرج و حومه، تخلیه چاه با تانکر مکنده، استفاده از پمپ های کف کش و لجن کش، تخلیه سپتیک تانک، حفر چاه سپتیک و چاه جذبی، لوله کشی فاضلاب ساختمان به صورت کاملا استاندارد، لوله کشی حمام و توالت، تعمیر تجهیزات توالت و تعویض کاسه توالت ایرانی و توالت فرنگی، سرویس کردن توالت فرنگی، از بین بردن بوی بد فاضلاب از آشپزخانه، ریشه کن کردن سوسک توالت و حمام و سوسک ریز آشپزخانه و کابینت، رفع نم و رطوبت از سقف و دیوارها با روش های نوین، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه مخصوص، نشت یابی لوله های آب و فاضلاب، اتصال فاضلاب ساختمان به شبکه فاضلاب شهری، تبدیل توالت ایرانی به فرنگی، انجام کلیه تاسیسات ساختمانی، استفاده از دستگاه های مخصوص لوله بازکنی، رفع گرفتگی لوله کرج با فنر مخصوص و سرفنرهای فولادی و … مواردی از خدمات ما در کرج و تهران می باشد.

شرکت خدمات فنی کاوه با شعار لوله بازکنی کاوه افتخار دارد که سالیان زیادی است که در حوزه لوله بازکنی و خدمات فنی و تاسیساتی ساختمان با محوریت آب و فاضلاب در تهران فعال بوده و به شهروندان تهرانی خدمت رسانی نموده است. ما برای رفع گرفتگی های لوله در تهران و حومه ارزش قائل هستیم و برای لوله بازکنی حومه تهران تمام تلاش خود را متمرکز نموده ایم. اگر تنها یک بار از خدمات ما استفاده کنید قطعا متوجه تفاوت کاوه با دیگر شرکت های خواهید شد.

شماره تلفن های شرکت خدمات فنی کاوه

– لوله بازکنی شمال تهران: ۲۲۸۷۶۸۹۸
– لوله بازکنی شرق تهران: ۷۷۶۱۱۰۷۱
– لوله بازکنی غرب تهران و جاده های کرج: ۴۴۴۰۴۲۷۸
– لوله بازکنی جنوب تهران: ۵۵۶۹۱۰۸۹
– لوله بازکنی مرکز تهران: ۸۸۷۵۸۶۲۱
– مدیریت: ۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
– لوله بازکنی پرند :۰۹۱۰۰۵۵۰۰۷۰
– لوله بازکنی کرج :۰۹۱۹۲۹۰۵۴۳۶
– لوله بازکنی قم: ۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰

شرکت خدمات فنی کاوه با بیش از ۱۵ سال تجربه فعال در زمینه خدمات فنی و تاسیساتی ساختمان همچون لوله بازکنی، تخلیه چاه، حفر چاه، رفع گرفتگی لوله، نصب توالت، تعویض کاسه توالت فرنگی، ساخت سرویس بهداشتی، از بین بردن بوی بد فاضلاب و هزاران خدمت فاضلابی دیگر که در صورت نیاز به آنها می توانید از طریق شماره های فوق آنها را به صورت ارزان و شبانه روزی دریافت کنید. تخلیه چاه های فاضلاب غرب تهران به صورت فوری انجام می شود.

آماده قرارداد با ارگانهای دولتی، بیمارستان ها، هتل ها، رستوران ها، کارخانجات و ….
جهت مشاوره و بازدید رایگان با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *