خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

محلول لوله بازکنی

آموزش لوله بازکنی توالت فرنگی با آنزیم

محلول لوله بازکنی

وقتی لوله فاضلاب توالت می گیرد چه فکری می کنید؟ قطعا اولین فکری که در ذهن شما ایجاد می شود این است که با کدام شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید. این احتمالا فکر بسیاری از افرادی باشد که گرفتار گرفتگی لوله توالت شده اند. اما باید بدانید که پیش از تماس با لوله بازکنی بهتر است کمی به گرفتگی لوله و باز کردن آن توجه کنید. ممکن است خودتان بتوانید عملیات لوله بازکنی توالت را انجام داده و چاه را باز کنید.

گرچه کار لوله بازکنی و تخلیه چاه بسیار تخصصی است و نیازمند تجربه و دانش فنی می باشد. اما به این معنی نیست که دیگر افراد نمی توانند لوله بازکنی انجام دهند. برخی از روش های لوله بازکنی به قدری ساده است که با یک آموزش کوتاه و کمی دقت می توان آن را در خانه انجام داد و نتیجه رضایت بخش از آن دریافت نمود. پس بهتر است خودتان دست به کار شوید و برای باز کردن گرفتگی توالت تلاش کنید.

برای باز کردن گرفتگی توالت روش های مختلفی وجود دارد که برخی از آنها بسیار  ساده و آسان است. روش های پیچیده تنها باید توسط سرویس کاران لوله بازکنی انجام شود. در حالی که روش های ساده را همه افراد می توانند آموزش دیده و انجام دهند. ما می خواهیم روش های آسان لوله بازکنی را به شما آموزش دهیم تا خودتان در خانه گرفتگی های لوله را رفع کنید و دیگر نیازی به سرویس کار لوله بازکنی نداشته باشید.

روش باز کردن گرفتگی چاه توالت

برای لوله بازکنی توالت و لوله توالت فرنگی روشهای مختلفی وجود دارد. لوله بازکن های مختلف در این مورد می توانند مفید واقع شوند. استفاده از فنر لوله بازکن و تلمبه دستی یا همان چاه بازکن بهترین گزینه برای باز کردن توالت هستند. در حالی که فنر لوله بازکنی در اختیار همه نیست و هر کسی توانایی استفاده از آن را ندارد، تلمبه لوله بازکنی در بسیاری از خانه ها وجود دارد و استفاده از آن بسیار آسان است.

اما موضوع اصلی ما استفاده از چاه بازکن نیست، بلکه ما می خواهیم استفاده از آنزیم در لوله بازکنی توالت را به شما آموزش دهیم. ما می خواهیم دیگر هیچ کسی به خاطر گرفتگی های ساده توالت و توالت فرنگی در خانه، مجبور به صرف هزینه های اضافی و تماس با شرکت های لوله بازکنی نباشد. علت هم این است که بسیاری از گرفتگی های توالت ناشی از باقی ماندن فاضلاب در سیفون است که با یک عملیات ساده قابل رفع است. 

در این مطلب می خواهیم روش استفاده از آنزیم را به شما آموزش دهیم. با آنزیم ها می توان گرفتگی ایجاد شده در لوله را رفع کرد. مخصوصا گرفتگی هایی که سختی چندانی ندارند و به راحتی قابل باز شدن هستند. 

۱- تهیه محلول یا آنزیم از بین برنده زباله

در دنیای لوله بازکنی محلول های مختلفی برای رفع گرفتگی لوله و لوله بازکنی توالت وجود دارد که یکی از آنها آنزیم است. شما باید به دنبال محصولی باشید که در آن مخلوطی از چند آنزیم مختلف وجود داشته باشد که زباله ها را در خود حل کند. چنین آنزیم های در صنایع سپتیک جهت از بین بردن ضایعات کاربرد فراوانی دارد. به همین دلیل می خواهیم از آن برای رفع گرفتگی لوله توالت استفاده کنیم. البته توجه کنید که این آنزیم ها قابلیت از بین بردن مواد اگانیک و طبیعی را دارند. پس تنها گرفتگی هایی که منشا آنها مواد غیرسخت باشند قابل با این محلول رفع می شود و گرفتگی های ایجاد شده به وسیله سنگ، خاک و … با این محلول رفع نمی شود.

استفاده از آنزیم برای لوله بازکنی

۲- با دقت دستورالعمل استفاده از آنزیم را انجام دهید

پس از تهیه آنزیم، لازم است طبق دستورالعمل ذکر شده روی محصول عملیات لوله بازکنی را انجام دهید. هر محلولی روش استفاده خاص خود را دارد. آنزیم ها هم روش استفاده خاص خود را دارند و به همین دلیل باید از روش ذکر شده روی محصول برای دستیابی به نتیجه رضایت بخش استفاده کنید. با رعایت همه نکات، آنزیم را در کاسه توالت بریزید و سپس طبق زمانی که روی بسته محصول نوشته شده است صبر کنید. پس از گذشت زمان مشکل باید حل شده باشد. 

اما در صورتی که به هر دلیلی مشکل رفع نشد می توانید مشکل خود را از طریق شماره تماس ها با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم. همچنین در صورت نیاز به لوله بازکنی و یا هر خدمت فاضلابی دیگر می توانید روی ما حساب کنید. متخصصین و سرویس کاران خبره شرکت در کمترین زمان مشکل شما را رفع کرده و هزینه را طبق تعرفه اتحادیه از شما دریافت می کنند.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *