خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

لوله بازکنی ارزان و حرفه‌ای در تهران

تهران دارای جمعیت زیادی است و به همین جهت لوله بازکنی تهران اهمیت بالایی دارد. تعداد زیاد ساختمان ها در تهران باعث شده گرفتگی لوله در این شهر به دفعات ایجاد شود. به همین جهت شرکت های خدمات فنی زیادی تحت عنوان لوله بازکنی و تخلیه چاه در این شرکت وجود دارد. شرکت های متعدد روش های متعددی برای کار خود دارند. در عین حال دستمزدهای مختلفی هم برای کار دریافت می کنند. در اینجاست که لوله بازکنی ارزان معنا پیدا می کند. لوله بازکنی ارزان در تهران اهمیت زیادی دارد چون برخی شرکت ها از ناآگاهی مردم سوء استفاده کرده و مبالغی هنگفت را برای لوله بازکنی در شمال تهران دریافت می کنند.

همانطور که گفته شد لوله بازکن های مختلفی در تهران وجود دارد که یکی از آنها شرکت لوله بازکنی کاوه می باشد. این شرکت از بهترین روش های لوله بازکنی برای حل مشکلات لوله های فاضلاب استفاده می کند. همچنین بهترین تکنسین های فنی و تاسیساتی تهران در این شرکت مشغول به فعالیت هستند و در کمترین زمان ممکن مشکلات فنی را رفع می کنند. با وجود شرکت هایی همچون کاوه دیگر نیازی نیست فریب کلاهبرداران لوله بازکن را بخورید و مبالغ زیادی را بابت یک لوله بازکنی ساده صرف نمایید.

لوله بازکنی تهران

تهران به خاطر نیاز زیادی که لوله بازکنی دارد دارای شرکت های متعدد خدمات فنی و لوله بازکنی است. برخی از این شرکت ها مجاز و معتبر هستند و برخی دیگر نیز شرکت های غیرمجاز لوله بازکنی هستند که در حقیقت کلاهبرداران این حوزه می باشند. شرکتهای غیرمجاز با لباس لوله بازکن وارد منازل می شوند و مردم را سرکیسه می کنند.

اما شرکتهای معتبر و مجاز لوله بازکنی که خدمات متنوعی در تهران ارائه می کنند با استفاده از نیروهای متعهد، مجرب و متخصص و قابل اطمینان هر نوع گرفتگی و انسداد ایجاد شده در لوله های فاضلاب را باز می کنند و در نهایت هزینه خود را طبق تعرفه اتحادیه از مشتری ها دریافت می کنند. لازم است بدانید که تعداد زیادی شرکت معتبر و مجاز لوله بازکنی در تهران وجود دارد که زیر نظر اتحادیه می باشند و طبق تعرفه آن دستمزد دریافت می کنند.

ما به عنوان یکی از شرکت های مجاز خدمات فنی در تهران با استفاده از دستگاه های مخصوص لوله بازکنی همچون دستگاه تراکم هوا، دستگاه فنر لوله بازکن و دستگاه واترجت انواع گرفتگی ایجاد شده در لوله ها را رفع می کنیم و در نهایت دستمزد خود را طبق تعرفه اتحادیه دریافت می کنیم. در حالی که شرکت های غیرمجاز برای یک لوله بازکنی ساده چند صد هزار تومان دستمزد می خواهند.

لوله بازکنی ارزان در تهران

با توجه به فعالیت کلاهبرداران و همچنین افزایش دستمزد بسیاری از شرکت های لوله بازکنی، موضوع لوله بازکنی ارزان در تهران رونق پیدا کرده و بسیاری از مردم به دنبال پیدا کردن ارزان ترین شرکت های لوله بازکنی می باشند. از طرف دیگر برخی شرکت ها با توجه به اقبال مردم به لوله بازکنی ارزان شعارهای مختلفی که بیانگر ارزان بودن لوله بازکنی آنها است سر می دهند.

معمولا شعارهای رایج جهت جلب مشتری به این صورت است. لوله بازکنی ارزان و حرفه ای، لوله بازکنی با تعرفه اتحادیه، لوله بازکنی ارزان و فوری، لوله بازکنی طبق تعرفه، لوله بازکنی ارزان در تهران و … می باشد که برای مشتری ها بسیار جالب توجه است و معمولا مشتری ها نیز این نوع خدمات را می پسندند.

این وضعیت آشفته باعث شده مردم گرفتار کلاهبرداران شده و ندانند که چه شرکتی مناسب لوله بازکنی است و پایین ترین دستمزد را برای رفع گرفتگی لوله دریافت می کند. اما باید گفت که قیمت لوله بازکنی در هر شهری با دیگر شهرها تفاوت دارد و در تهران هم که شهری بزرگ است و شرکت های متعددی در آن فعالیت می کنند وضعیت تفاوت دارد. اما با این حال حدود قیمت لوله بازکنی در این شرکت مشخص است و نباید بیش از این مقدار از مردم دریافت شود.

گرچه به تازگی تعرفه ای برای لوله بازکنی اعلام نشده است اما آخرین نرخ اعلام شده توسط اتحادیه در سال ۹۶ را به شما اعلام می کنیم تا با اطلاع از آن مورد سوء استفاده کلاهبرداران قرار نگیرید. 

– قیمت رفع گرفتگی سینک ظرفشویی: ۱۵۰ هزار تومان
– قیمت رفع گرفتگی کفشوی آشپزخانه: ۱۳۰ هزار تومان
– نرخ رفع گرفتگی کفشوی حمام: ۸۰ هزار تومان
– نرخ لوله بازکنی ساده و معمولی: ۷۰ هزار تومان
– تعرفه لوله بازکنی با دستگاه مخصوص: ۲۰۰ هزار تومان
– تعرفه لوله بازکنی سخت دشوار: ۲۵۰ هزار تومان
– قیمت لوله بازکنی کفشوی پارکینگ یا حیاط: ۱۰۰ هزار تومان
– قیمت لوله بازکنی کفشوی بام: ۲۰۰ هزار تومان

لازم به ذکر است برای درخواست لوله بازکنی تهران از شرکت های خدمات فنی ابتدا از مجاز یا غیرمجاز بودن شرکت اطمینان حاصل کنید و پس از آن اقدام به درخواست لوله بازکنی نمایید. اگر هم سرویس کار در منزل شما حاضر شد و پس از عملیات دستمزد بالایی از شما خواست، حتما با پلیس تماس بگیرید.

خدمات ارزان لوله بازکنی در تهران

ما یکی از شرکت های حرفه ای و متخصص لوله بازکنی و خدمات فنی هستیم که خدمات خود را در تهران به صورت ارزان ارائه می کنیم. خدمات لوله بازکنی تهران و لوله بازکنی ارزان ما هر دو به صورت حرفه ای و شبانه روزی انجام می شود. در عین حال ما هزاران خدمت دیگر داریم که برای رضایت شما مشتریان عزیز برخی از آنها را ذکر می کنیم.

– رفع گرفتگی لوله فاضلاب
– باز کردن گرفتگی لوله حمام و توالت
– از بین بردن گرفتگی توالت فرنگی و توالت ایرانی
– از بین بردن رطوبت و نم ساختمان
– رفع بوی نامطبوع و بد از ساختمان و آشپزخانه
– رفع گرفتگی لوله و سیفون فاضلاب
– باز کردن گرفتگی سینک ظرفشویی و روشویی سرویس بهداشتی
– رفع گرفتگی کفشور حمام، پارکینگ و سرویس بهداشتی
– رفع نشتی ساختمان با دستگاه
– نصب توالت فرنگی و توالت ایرانی
– حفر چاه فاضلاب و نوسازی چاه های کهنه
– لوله کشی فاضلاب ساختمان
– پاکسازی منهول فاضلاب
– تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی
– تخلیه چاه با پمپ لجن کش

و هزاران خدمت تاسیساتی و فنی دیگر که همه توسط نیروهای متخصص و مجرب ما انجام می شوند.

در پایان لازم به ذکر است که شرکت خدمات فنی کاوه خدمات متنوعی در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه دارد که همه آن ها را به صورت فوری و ارزان و شبانه روزی به مشتریان تهرانی و حومه تهران ارائه می دهد. ما به شما اطمینان می دهیم که کار ما از کیفیت بالایی برخوردار است و دستمزد و هزینه خدمات ما طبق تعرفه اتحادیه بوده و زیر قیمت بازار می باشد. در عین حال ما از بهترین تکنسین های تهران استفاده می کنیم که از نظر اخلاقی و کاری تایید شده هستند.

یک پاسخ به “لوله بازکنی ارزان و حرفه‌ای در تهران”

  1. قیمت هاتون که برای سال ۹۶ نوشته الان همکاراتون چند برابر این رو میگیرن. شما چند میگیرید برای هر لوله بازکنی؟ اگر واقعا ارزون تر میگیرید قیمت بگذارید مشتری بشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *