خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

نحوه باز کردن گرفتگی سینک ظرفشویی

لوله بازکنی میرداماد

نحوه باز کردن گرفتگی سینک ظرفشویی

اگر مشکل گرفتگی لوله فاضلاب در محله میرداماد تهران دارید بهتر است با شماره های ما تماس بگیرید و از مشاورین با تجربه ما مشاوره دریافت کنید. در صورت لزوم می توانید از خدمات لوله بازکنی میرداماد ما استفاده کنید. در این صورت نزدیک ترین تکنسین حاضر در منطقه به سمت شما گسیل می شود. ما برای ارائه خدمات بهتر و باکیفیت تر از سرویسکاران حرفه ای استفاده می کنیم لذا با اطمینان لوله بازکنی خود را با ضمانت کیفیت و ضمانت قیمت به شما تحویل می دهیم. بنابراین با خیال راحت دستمزد را طبق تعرفه اتحادیه پرداخت کنید و نگرانی از بابت گرفتگی مجدد لوله به دل راه ندهید چون ما جزء بهترین شرکت های لوله بازکنی میرداماد تهران هستیم.

شماره تماس۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
ساعت کارشبانه روزی، ۷ روز هفته
محل اعزامنزدیک ترین لوله بازکن محدوده
میزان کثیف کاریکمترین میزان کثیفی
میزان تخریببدون تخریب و خرابکاری
میزان تخصص سرویس کاربالاترین تخصص و تجربه در کار
روش کارعموما از فنر لوله بازکنی
ضمانت کیفیتدارد
زیر نظر اتحادیهبله
قیمتبهترین قیمت در میان همکاران

شرکت خدمات فنی و تاسیساتی کاوه یک شرکت تخصصی در حوزه رفع گرفتگی لوله و لوله بازکنی است که توسط جمعی از سرویسکاران باسابقه تهرانی کار خود را آغاز کرد و اکنون پس از چند سال توانسته یکی از بهترین شرکت های لوله بازکنی در تهران باشد. کسب این جایگاه جز با ارائه خدمات ارزان و فوری و بکارگیری سرویسکاران حرفه ای و مجرب به دست نیامده است. البته که اعتماد و حمایت همیشگی مشتریان عزیز یاری بخش ما در این راه می باشد. مشتریان جدید و قدیمی همه می توانند اکنون از خدمات لوله بازکنی فوری و ارزان ما در تمام مناطق تهران استفاده کنند.

از بابت مشکلات گرفتگی لوله در شب و روزهای تعطیل نگرانی نداشته باشید. خدمات ما به صورت شبانه روزی و فوری ارائه می شود. به این معنی که تکنسین های ما به صورت تمام وقت و ۲۴ ساعته حتی روزهای تعطیل آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند. در ساعات شب و روزهای تعطیل هم تکنسین های شیفت یا آنکال این وظیفه خطیر را بر عهده دارند.

شماره تماس لوله بازکنی میرداماد

شرکت خدمات فنی و تاسیسات کاوه افتخار دارد به عنوان یکی از شرکت های تخصصی لوله بازکنی و تاسیسات فنی ساختمان خدمات شبانه روزی خود را به صورت تلفنی به مشتریان ارائه می کند. ما شماره های اختصاصی را جهت درخواست لوله بازکنی در محله میرداماد در نظر گرفته ایم که در صورت تماس می توانید از آنها درخواست لوله بازکن کنید.

شماره لوله بازکنی میرداماد۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
شماره لوله بازکنی شمال تهران۲۲۸۷۶۸۹۸

در جدول فوق دو شماره تماس برای درخواست های لوله بازکنی در محدوده میرداماد در نظر گرفته شده است. شماره همراه شماره اختصاصی لوله لوله بازکنی میرداماد است و شماره تماس ثابت شماره مخصوص لوله بازکنی در شمال تهران است. با هر یک از شماره ها که تماس بگیرید می توانید از همکاران ما لوله بازکن در میرداماد را درخواست نمایید.

صفر تا صد مراحل لوله بازکنی؛ لوله بازکن چه کارهایی انجام می دهد؟

لوله بازکنی یکی از خدمات ضروری در شهرهای بزرگ است که ممکن است هر فردی در طول زندگی خود یک بار به آن نیاز پیدا کند. گرفتگی لوله ها می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله افتادن اشیا خارجی در لوله، ربوس جرم و چربی در لوله و ریختن خاک و آشغال در لوله. در این مواقع، برای جلوگیری از آسیب بیشتر به لوله ها و البته باز شدن مسیر لوله، باید از یک لوله بازکن حرفه ای کمک بگیرید.

لوله بازکن های حرفه ای به صورت مرحله ای کارهایی را انجام می دهند تا بتوانند در نهایت گرفتگی لوله را باز کنند. این مراحل در ابتدا تشخصی نوع گرفتگی و علت است و در پایان می تواند فنرزنی یا چاه بازکنی با هر وسیله ای باشد. در ادامه یک یک مراحل لوله بازکنی به ترتیب ذکر شده اند.

۰- تماس شما و حضور تکنسین در محل

پیش از این که لوله بازکنی در محل باشد و بخواهد کار خود را شروع کند باید شما با او تماس بگیرید. از این جهت می توان گفت که تماس با لوله بازکنی و اعزام تکنسین به محل مرحله اول لوله بازکنی است اما چون ما روی مراحل اصلی لوله بازکنی متمرکز شده ایم این مرحله را صفر در نظر گرفته ایم.

۱- پرس و جو از وضعیت لوله و علت گرفتگی

تکنسین لوله بازکنی پس از حضور در محل، ابتدا به کسب اطلاعات در مورد وضعیت لوله و گرفتگی آن می پردازد. از ساکنین در مورد اتفاقات رخ داده و نحوه گرفتن لوله می پرسد. سوالاتی نظیر

  • چطور گرفتگی لوله ایجاد شد؟
  • آیا شی خارجی داخل لوله افتاده است؟
  • قبل از گرفتگی وضعیت لوله طبیعی بوده؟
  • آیا فاضلاب به خوبی از لوله عبور می کرد؟
  • آیا قبل از گرفتگی شاهد جمع شدن آب در بیرون لوله (کفشور، سینک، روشویی و …) بودید؟
  • نحوه استفاده شما از لوله فاضلاب چطور بوده؟
  • آیا همراه فاضلاب آشغال هم وارد لوله می شده؟

و برخی در از سوالاتی این چنینی که هدف لوله بازکن از پرسیدن آنها تشخیص دقیق علت گرفتگی است. اگر شی خارجی در لوله افتاده باشد که همان اول کار مسئله مشخص می شود. ولی اگر مشکل شی خارجی نباشد سوالات دیگر هم پرسیده می شود که پاسخ درست مشتری به سوالات به لوله بازکن کمک می کند تا علت گرفتگی را بهتر تشخیص دهد و این مرحله از کار چندان طولانی نشود.

۲- بررسی شواهد و علائم گرفتگی

در کنار پرس و جو از ساکنین و اطلاعات ارائه شده توسط آنها بررسی شرایط و علائم لوله فاضلاب هم می تواند در تشخیص علت گرفتگی به تکنسین لوله بازکن کمک کند. این مسئله زمانی مهم می شود که اطلاعات ارائه شده توسط مشتری بی فایده باشد.

پر شدن فاضلاب در توالت گرفته

به عنوان مثال یا ساکنین اطلاعاتی از علت گرفتگی نداشته باشند و یا این که همچون خیلی از افراد بگویند که “لوله بی دلیل گرفته است”. در چنین شرایطی لوله بازکن با تجربه خود می تواند با توجه به علائم و نشانه های گرفتگی لوله، علت آن را تشخیص دهد. برخی از این علائم عبارتند از:

  • تخلیه کند آب: یکی از علائم اصلی وجود گرفتگی در لوله، تخلیه کند آب یا کاهش مکش آب است. اگر آب با سرعت کم یا با وقفه تخلیه می شود، احتمالاً لوله دچار گرفتگی شده است اما گرفتگی آن به قدری شدید نیست که مسیر را کاملا مسدود کند.
  • بالا آمدن آب: در برخی موارد، گرفتگی لوله باعث بالا آمدن آب از لوله می شود. این اتفاق معمولاً در سینک ظرفشویی یا توالت رخ می دهد. این مورد در برخی شرایط به کمک لوله بازکن می آید.
  • بوی بد: گرفتگی لوله می تواند باعث ایجاد بوی بد در محیط شود. این بو معمولاً ناشی از فاضلابی است که در پشت گرفتگی جمع شده است. بوی بد تنها در مواردی کمک کننده است که هنوز لوله مسدود نشده باشد.

تکنسین لوله بازکن با مشاهده هر یک از این موارد اطلاعات خود را در مورد نوع و علت گرفتگی تکمیل می کند.

۳- بررسی ظاهر لوله برای تشخیص علت گرفتگی

در شرایطی ممکن است علائم فوق به لوله بازکن کمک نکند. مثلا زمانی که فاضلاب بالا زدن است. زمانی که فاضلاب بالا بزند پر واضح است که لوله گرفته است و دیگر نیازی به علائم ندارد. بنابراین باید از طرق دیگری علت گرفتگی مشخص شود. در این حالت لوله بازکن باتجربه و بررسی ظاهری لوله می تواند علت گرفتگی را تشخیص دهد.

برای مثال اگر گرفتگی در فاضلاب حمام باشد احتمال آن زیاد است که عامل گرفتگی مو و آشغال داخل لوله باشد. اگر کفشور درپوش توری نداشته باشد این احتمال که مو و آشغال وارد لوله شده است قوت می گیرد.

یا برای گرفتگی توالت احتمالش زیاد است که به خاطر مدفوع یا افتادن اشیاء خارجی باشد. با بررسی ظاهری و کمی دقت لوله بازکن می تواند بفهمد که علت کدام یک می باشد.

با تجربه و مهارت و استفاده از موارد فوق، لوله بازکن می تواند با دقت بالایی علت گرفتگی لوله را تشخیص دهد و دیگر نیازی به استفاده از دستگاه های تشخیص گرفتگی که مبتنی بر امواج صوتی یا تصویربرداری هستند نداشته باشد. این امر باعث می شود که روش مناسب برای رفع گرفتگی انتخاب شود و از آسیب بیشتر به لوله ها جلوگیری شود.

۴- انتخاب روش مناسب برای لوله بازکنی

پس از این که سرویسکار لوله بازکن اطلاعات خود در مورد گرفتگی را کامل کرد کاملا مشخص شد که لوله به چه دلیل مسدود شده است نوبت به انخاب روش مناسب برای باز کردن لوله فاضلاب است. به طور کلی روش های مشخصی برای باز کردن لوله ها وجود دارد که بسته به نوع گرفتگی متفاوت است. لوله بازکن بر اساس نوع گرفتگی روش مناسب را انتخاب می کند.

  • فنرزنی با دستگاه: این روش یکی از رایج ترین روش های لوله بازکنی است. در این روش، یک فنر فولادی بلند و منعطف از طریق لوله وارد می شود و با چرخش خود، گرفتگی را رفع می کند. کارایی و احتمال موفقیت این روش باعث شده لوله بازکن ها برای اکثر گرفتگی ها از فنرزنی استفاده کنند.
  • تلمبه زنی (تراکم هوا): در این روش، از یک دستگاه تراکم هوا برای ایجاد فشار در لوله استفاده می شود. این فشار باعث می شود که گرفتگی از بین برود. ساده ترین دستگاه تراکم هوا همان تلمبه های پلاستیکی چاه بازکن است که در خانه های قدیمی زیاد مشاهده می شود.
  • اسید و مواد شیمیایی: در برخی موارد، ممکن است نیاز باشد از مواد شیمیایی لوله بازکن برای رفع گرفتگی استفاده شود. این مواد با حل کردن مواد گرفتگی، باعث رفع آن می شوند. البته همه می دانیم که استفاده زیاد از محلول های شیمیایی به لوله ها آسیب می رساند. به همین جهت این روش در میان چاه بازکن ها مقبول نیست.

همانطور که ذکر شد محبوب ترین روش در میان لوله بازکن های حرفه ای همان مورد اول یعنی فنرزنی است. به کمک دستگاه های خودکار و پیشرفته که در سال های اخیر وارد بازار شده، فنرزنی بسیار راحت شده و بیشتر تکنسین ها از فنر برای باز کردن گرفتگی لوله استفاده می کنند.

باز کردن فاضلاب آشپزخانه با دستگاه فنر لوله بازکنی

در هر صورت لوله بازکن با یکی از روش های فوق تلاش می کند که گرفتگی لوله را باز نماید. اگر روش فنرزنی باشد با استفاده از دستگاه مخصوص فنرزنی یا دریل فنر بلندی وارد لوله شده و می چرخد تا گرفتگی ها را باز نماید.

۵- پاکسازی نهایی لوله

پس از این که عملیات لوله بازکنی به پایان رسید و گرفتگی لوله باز شد. لوله بازکن باید پاکسازی لوله را نهایی کند. به این صورت که مقدار زیادی آب داخل لوله خالی می کند تا باقیمانده گرفتگی ها به کمک آب شسته شده و از لوله خارج شوند. این کار باعث می شود آثار و باقی مانده گرفتگی به صورت کامل از لوله شسته شوند.

۶- تحویل لوله باز شده

در پایان کار و با باز شدن گرفتگی لوله کار سرویسکار به پایان می رسد و لوله باز شده از گرفتگی را تحویل مشتری می دهد.

لوله بازکنی میرداماد شامل چه محله هایی می شود؟

شرکت خدمات فنی کاوه با اتکا به نیروهای مجرب و پرتوان خود و استفاده از دستگاه های بروز با افتخار خدمات متنوع فنی و تاسیساتی خود را با محوریت لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله در تمام مناطق تهران ارائه می کند. در عین حال خدمات ویژه لوله بازکنی میرداماد را مخصوص ساکنین محترم بلوار میرداماد و محله های اطراف در نظر گرفته است. لوله بازکنی بلوار میرداماد محله های زیر را شامل می شود.

بلوار میردامادخیابان نلسون ماندلا
تقاطع مدرسخیابان مصدق
خیابان تبریزیانخیابان نسا
خیابان رازانمیدان مادر
خیابان سنجابیخیابان رودبار
خیابان وزیری پورخیابان شاه نظری
خیابان حصاریخیابان شمس تبریزی

محله های بالا صرفا از این جهت معرفی شده اند که شما با برخی از خیابان ها و محله های تحت پوشش لوله بازکنی میرداماد آشنا شوید و هیچگونه محدودیت جغرافیایی برای خدمات ما تعیین نمی کند. اگر ساکن محله های فوق یا محله هایی در اطراف آنها هستید قطعا می توانید با تماس تلفنی از خدمات لوله بازکنی بلوار میرداماد ما استفاده کنید.

جا دارد یک نکته در مورد کیفیت لوله بازکنی میرداماد شرکت کاوه بدانید و آن نکته این است که ما به دلیل استفاده از دستگاه های بروز و نیروهای مجرب توانسته ایم برتری کیفی نسبت به همکاران کسب کنیم. برتری شرکت ما در ارائه خدمات به سه دلیل کار تضمینی، سرعت بالا و قیمت منصفانه است. با وجود این سه ویژگی است که ما توانسته ایم اعتماد مشتریان عزیز را کسب نماییم.

خدمات لوله بازکنی در محله میرداماد

متخصصین و تکنسین های حرفه ای و ماهر شرکت کاوه در طول خدمت خود با انواع گرفتگی لوله های فاضلاب آشنا شده اند و روش های متنوع باز کردن آنها را می دانند. به همین جهت از روش هایی استفاده می کنند تا گرفتگی لوله با هزینه کمتر و سرعت بیشتر و بدون تخریب رفع شود.

تکنسین لوله بازکنی و تاسیسات فنی

آیا لوله فاضلاب شما گرفته است؟ آیا آب در کفشور حمام جمع شده و پایین نمی رود؟ آیا چاه توالت بالا زده است؟ اگر چنین مشکلاتی در ساختمان خود دارید حل مشکل شما در دستان ماست. ما از با استفاده از روش های مختلف مشکل شما را بررسی می کنیم و در صورتی که گرفتگی در آن ایجاد شده باشد با دستگاه های بروز آن را رفع می کنیم.

برخی از خدمات فنی و فاضلابی شرکت به شرح زیر است.

  • گرفتگی سینک ظرفشویی
  • گرفتگی کفشور پارکینگ و حیاط
  • گرفتگی توالت و سرویس بهداشتی
  • گرفتگی فاضلاب ساختمان
  • گرفتگی کفشور فاضلاب حمام
  • رفع نم و رطوبت ساختمان
  • نصب توالت ایرانی و فرنگی
  • لوله کشی آب و فاضلاب
  • نصب و راه اندازی سیستم فاضلاب داخلی ساختمان
  • از بین بردن بوی بد و نامطبوع فاضلاب

و هزاران خدمت دیگر که همه در محله میرداماد قابل ارائه می باشند. برای مشاهده تمام خدمات ما می توانید به بخش خدمات سایت مراجعه نمایید.

در پایان لازم به ذکر است که متخصصین متعهد و مجرب شرکت ما از نظر اخلاق و نظافت تایید شده هستند و دارای هیچ سوء سابقه ای نمی باشند. لذا بابت حضور سرویسکار در منزل شما در ساعات شب جای نگرانی نیست. ما برای مشتریان خود ارزش قائل هستیم و با ارائه خدمات ازان و با کیفیت تلاش می کنیم اعتماد آنها را جلب کنیم. اگر تنها یک بار از خدمات ما استفاده کنید قطعا متوجه تفاوت کاوه با دیگر شرکت های خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *