خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

بهترین مایع های بوگیر فاضلاب برای خوشبو کردن فوری فاضلاب

خیلی از اوقات افراد با انتشار بوی بد فاضلاب در سرویس بهداشتی یا دیگر لوله های فاضلاب مواجه می شوند و هیچ راهکار فوری برای آن سراغ ندارند. مایع بوگیر فاضلاب محصولی است که در این شرایط حساس به کمک شما می آید. در زمان حضور مهمان ها یا برای از بین بردن فوری بوی فاضلاب مایع بوگیر فاضلاب بسیار کمک کننده است.

اما باید به دنبال بهترین مایع بوگیر فاضلاب باشید تا بتوانید نتیجه دلخواه را از آن دریافت کنید. تنها بهترین و قوی ترین مایع های بوگیر فاضلاب هستند که به خوبی بوی بد چاه و لوله فاضلاب را از بین می برند و آن را خوشبو می کنند.

در این مطلب ما با جستجو در اینترنت و فروشگاه های مجازی نظیر دیجی کالا بهترین مایع های بوگیر فاضلاب را پیدا کرده ایم و ضمن معرفی آنها توضیحات مختصری در مورد آنها ارائه نموده ایم. تا پایان با ما همراه باشید.

مایع بوگیر فاضلاب چیست؟

مایع بوگیر فاضلاب یا محلول بوگیر فاضلاب محلولی شیمیایی است که دارای خاصیت جذب کنندگی است که با ورود به داخل لوله های فاضلاب گاز فاضلاب وجود در لوله – که عامل اصلی بد بویی لوله است – را  جذب کرده و از بین می برد. اینطور دیگر در بوی بد فاضلاب از داخل چاه یا لوله فاضلاب منتشر نمی شود.

رفع بوی بد و نامطبوع فاضلاب با مایع بوگیر فاضلاب

گونه دیگری از مایع های بوگیر فاضلاب همچون اسیدهای شیمیایی خاصیت شویندگی دارند و ریختن آنها در چاه فاضلاب باعث می شود آلودگی و رسوب داخل لوله ها شستشو شده و دیگر بویی از آنها منتشر نشود.

علاوه بر دو ویژگی فوق برخی از مایع های بوگیر از خود بوی خوب هم منتشر می کنند که به خوشبو شدن محیط و از بین رفتن بوی فاضلاب کمک می کند. 

کاربرد قرص یا مایع بوگیر فاضلاب 

در مورد کارکرد مایع های بوگیر فاضلاب یا قرص های مشابه باید توجه داشت که اثرگذاری این محصولات چندان زیاد نیست. این محصولات اگرچه به صورت فوری اثر می گذارند و پس از ریختن آنها در چاه توالت یا لوله فاضلاب سینک سریعا بوی بد را حذف می کنند اما این اثرگذاری دوام زیادی ندارد.

ماندگاری اثرآن از چند ساعت تا چند روز می تواند متغیر باشد اما تقریبا در اکثر محصولات اثر آن بیش از چند روز باقی نمی ماند. استفاده از مایع بوگیر فاضلاب راهکار موقتی است و حل دائمی مشکل باید به دنبال علت بوی بد باشید.

کاربرد مایع بوگیر فاضلاب بیشتر برای حذف فوری و سریع بوی فاضلاب از چاه دستشویی و لوله های فاضلاب است. زمانی که فوریتی در کار است مثلا قرار است مهمان وارد خانه شود و می خواهید برای چند ساعت توالت بوی بد ندهد. در چنین شرایطی استفاده از مایع بوگیر فاضلاب توصیه می شود.

از محصولات بوگیر فاضلاب می توان برای موارد زیر استفاده کرد:

  • چاه توالت ایرانی و فرنگی
  • چاه سینک ظرفشویی
  • چاه روشویی سرویس بهداشتی
  • انواع لوله های فاضلاب

فهرست بهترین مایع های بوگیر فاضلاب

برای از بین بردن بوی بد فاضلاب چاه توالت، سینک ظرفشویی و دیگر لوله های فاضلاب باید از بهترین مایع های بوگیر فاضلاب استفاده کنید تا بتوانید نتیجه مناسب دریافت کنید. تنها یک مایع بوگیر فاضلاب قوی است که می تواند به خوبی بوی بد را از بین ببرد و لوله را خوشبو کند. 

در ادامه تعدادی از بهترین مایع های بوگیر فاضلاب موجود در بازار معرفی شده و نظرات موافق و مخالف خرداران هر یک از محصولات ذکر شده است. 

۱. مایع بوگیر فاضلاب اتک

اتک جزء برندهای معروف تولیدکننده محصولات شیمیایی است که علاوه بر مایع بوگیر فاضلاب محصولات دیگری همچون جرم گیر، لوله بازکن، سفید کننده و … نیز تولید می کند. مایع بوگیر فاضلاب اتک هم همچون دیگر محصولات این شرکت خوشنام بسیار مناسب و کاربردی است که بسیاری از خریداران از آن رضایت داشته اند.

نظرات موافق: طبق دیدگاه خریداران مایع بوگیر فاضلاب اتک این محصول اثرگذاری بسیار فوری و سریعی دارد و پس از ریختن مقدار کمی از مایع داخل چاه یا لوله فاضلاب سریعا بوی بد از بین می رود و محیط خوشبو می شود. این را تعدادی از خریداران بیان کرده اند. عموم خریداران مایع بوگیر فاضلاب را برای رفع بوی بد چاه توالت و سرویس بهداشتی مصرف کرده اند اما برخی هم از آن برای از بین بردن بوی سینک ظرفشویی استفاده کرده اند و نتیجه مناسب کسب کرده اند. 

نکته مهمی که تعدادی از کاربران به آن اشاره کرده اند به صرفه بودن محصول است یعنی با ریختن مقدار کمی از مایع بوگیر در لوله فاضلاب محصول اثر خود را می گذارد و لازم نیست مقدار زیادی از بطری را داخل لوله خالی کرد. جذابیت این محصول برای مشتریان به قدری بوده که برخی گفته اند به صورت مداوم هر روز و شب برای خوشبو شدن توالت از آن استفاده می کنند. 

ویژگی های مثبت مایع بوگیر فاضلاب اتک از دیدگاه خریداران:

  • تاثیر فوری
  • دارای رایحه خوب
  • مناسب برای چاه توالت و سینک ظرفشویی
  • رفع بوی فاضلاب با مصرف مقدار کم

نظرات مخالف: اگرچه این محصول جزء بهترین های بوگیر فاضلاب است اما معایبی هم دارد. با مطالعه دیدگاه های مخالف این محصول مشخص می شود رایج ترین مسئله اثرگذاری کوتاه مدت آن است یعنی پس از استفاده از محصول اگرچه فورا بوی فاضلاب رفع می شود اما این اثرگذاری کوتاه مدت است و پس از چند ساعت یا چند روز از بین می رود. البته این مشکل ذاتی مایع های لوله بازکنی است و ارتباط مستقیمی با محصول اتک ندارد.

استفاده از مایع بوگیر و خوش بو کننده فاضلاب برای توالت

فارغ از این مسئله تعدادی از مشتریان نظر داده اند که محصول عملکرد مناسبی نداشته و از آن جواب نگرفته اند. برخی هم به قیمت بالای آن اشاره کرده اند که البته در مورد محصولات شیمیایی کمی طبیعی است. یکی از مشتریان هم نظر داده که این محصول قبلا خیلی خوب بود و تا یکی دوماه بوی بد را از بین می برد اما به تازکی کیفیت آن کاهش پیدا کرده و دیگر همچون گذشته اثرگذاری مطلوبی ندارد.

ویژگی های منفی مایع بوگیر فاضلاب اتک از دیدگاه خریداران:

  • از بین رفتن اثرگذاری پس از مدتی کوتاه
  • قیمت بالا
  • افت کیفیت نسبت به قبل

امتیاز محصول از دیدگاه خریداران: آمار خریداران مایع بوگیر فاضلاب اتک در دیجی کالا و امتیاز ثبت شده توسط خریداران در این فروشگاه به شرح زیر است:

  • امتیاز: ۴ از ۵
  • تعداد خریدار: ۲۸۲ نفر

۲. مایع بوگیر فاضلاب آن

برند ناشناخته «آن» اکنون محصول بوگیر فاضلاب تولید کرده است که با وجود ناشناخته بودن آن مشتریان زیادی از آن خرید کرده اند. مایع بوگیر فاضلاب آن محلولی شیمیایی است که با ورود به لوله فاضلاب با خاصیت شیمیایی خود بوی نامطبوع فاضلاب را از بین می برد. روی بطری محصول ذکر شده که اگر بوی بد ناشی از فاضلاب باشد تنها کافیست به اندازه یک در بطری از محلول را در چاه یا لوله فاضلاب بریزید و پس از آن با ریختن نصف لیوان آب روی آن در عرض چند ثانیه شاهد حذف بوی بد باشید.

برای مصارف خانگی در ابتدا باید هر روز یک بار از آن استفاده کنید اما به مرور زمان مقداری از بوگیر در مسیر لوله می ماند و نیاز به مصرف آن را کاهش می دهد به طوری که تنها در هر هفته یک بار از آن استفاده خواهید کرد.

نظرات موافق: دیدگاه موافق خریداران مایع بوگیر فاضلاب آن بیانگر این است که با مصرف میزان کمی از این محصول به درستی بوی بد و نامطبوع از لوله های فاضلاب زدوده می شود و دیگر بوی فاضلاب در محیط منتشر نمی شود. یکی از کاربران نظر داده که با استفاده از این محصول برای یک ماه از شر بوی فاضلاب چاه توالت رها شده و دیگر بویی در سرویس بهداشتی منتشر نشده است.

ویژگی های مثبت مایع بوگیر فاضلاب آن از دیدگاه خریداران:

  • از بین بردن سریع بو
  • عملکرد مناسب
  • غلیظ و به صرفه

نظرات مخالف: مخالفین این محصول بیان داشته اند که مایع بویگر فاضلاب آن تنها برای چند ساعت اول پس از استفاده مفید است و بعد از آن مجدد بوی فاضلاب در محیط منتشر می شود. برخی هم گفته اند که استفاده از این بوگیر مایع حتی مطابق با دستورالعمل ذکر شده روی محصول کاملا بی فایده بوده و هیچ تاثیری روی حذف بوی فاضلاب نداشته است.

برخی هم از رنگ محصول اظهار نارضایتی کرده اند که رنگ آن به شدت روی سطوح می ماند. یکی از مشتریان نظر داده که تعریف این محصول را زیاد شنیده اما متاسفانه در بازار وجود ندارد و تنها دیجی کالا فروشنده آن است. 

ویژگی های منفی مایع بوگیر فاضلاب آن از دیدگاه خریداران:

  • باقی ماندن رنگ روی سطوح
  • اثرگذاری کوتاه مدت
  • کیفیت پایین نسبت به اتک

امتیاز محصول از دیدگاه خریداران: آمار خریداران مایع بوگیر فاضلاب آن در دیجی کالا و امتیاز ثبت شده توسط خریداران در این فروشگاه به شرح زیر است:

  • امتیاز: ۳.۶ از ۵
  • تعداد خریدار: ۴۱۴ نفر

۳. قرص بوگیر توالت و فاضلاب هرمیت

قرص گندزدا و بوگیر فاضلاب هرمیت جزء بوگیرهایی است که واقعا بوی فاضلاب را از بین می برد نه آن که با انتشار بوی خوب بر بوی بد غالب شود. این بوگیر فاضلاب گازهای موجود در لوله فاضلاب که عامل بوی بد هستند را به خود جذب می کند و باعث می شود آنها در محیط منتشر نشوند.

آنطور که سازنده محصول بیان داشته این قرص در طول زمانی تقریبا یک ماهه در لوله فاضلاب اقدام به جذب گازهای فاضلاب می کند و طی این مدت بوی بد فاضلاب را از بین می برد. نکته مهم در استفاده از قرص بوگیر این است که باید هنگام انداختن قرص در چاه توالت فلاش تانک کشیده نشود تا قرص فرصت جذب بوهای بد را داشته باشد.

قرص بوگیر هرمیت اگرچه مایع بوگیر فاضلاب نیست اما به دلیل اقبال خریداران به آن در میان بهترین مایع های بوگیر فاضلاب معرفی شده است.

نظرات موافق: در نظرات موافق خریداران قرص بوگیر فاضلاب هرمیت عمدتا بر اثرگذاری مناسب و البته با تاخیر آن پافشاری شده است. بیشتر مصرف کنندگان قرص را در چاه توالت انداخته و پس از چند روز از بین رفتن بوی فاضلاب را مشاهده کرده اند. برخی از مشتری ها هم گفته اند که این پودر هیچ بوی بدی ندارد و خود بوهای بد فاضلاب را جذب می کند. اثرگذاری چند روزه در نظرات برخی مشتریان به چشم می خورد و یکی از خریداران گفته که هر قرص برای دو هفته جواب می دهد.

ویژگی های مثبت قرص بوگیر فاضلاب هرمیت از دیدگاه خریداران:

  • از بین بردن بو با تاخیر
  • اثرگذاری چند روزه (بیشتر از مایع بوگیر)
  • عملکرد رضایت بخش
  • گندزدایی خوب

نظرات مخالف: مشتریانی که از این محصول ناراضی بوده اند علت عدم رضایت خود را عدم اثرگذاری آن روی بوهای فاضلاب ذکر کرده اند. بسیاری از مشتری ها گفته اند که بعد از استفاده هیچ تاثیر مثبتی مشاهده نشده و بوی فاضلاب همچنان وجود دارد. این احتمال وجود دارد که این افراد پس از انداختن قرص در چاه فلاش تانک را کشیده اند و قرص شسته شده و با فشار آب از چاه توالت خارج شده و عملا اثرگذاری آن از بین رفته است.

محلول مخصوص از بین بردن بوی فاضلاب

برخی از مشتریان هم اثرگذاری را تایید کرده اند اما گفته اند که زود اثر محصول از بین می رود. یکی از مشتری ها هم نظر داده که قرص به محض ورود به آب تبدیل به پودر شده و از بین رفته است. 

ویژگی های منفی قرص بوگیر توالت هرمیت از دیدگاه خریداران:

  • عدم اثرگذاری مورد انتظار
  • از بین رفتن سریع تاثیر آن
  • کیفیت پایین قرص ها
  • صرفه پایین محصول

امتیاز محصول از دیدگاه خریداران: آمار خریداران قرص بوگیر فاضلاب هرمیت در دیجی کالا و امتیاز ثبت شده توسط خریداران در این فروشگاه به شرح زیر است:

  • امتیاز: ۳.۷ از ۵
  • تعداد خریدار: ۲۴۲ نفر

دیگر مایع های بوگیر فاضلاب موجود در بازار

در بخش قبل چند مورد از بهترین مایع بوگیر فاضلاب معرفی شد که مشتریان زیادی در دیجی کالا دارند. اما آنها همه مایع بوگیرهای فاضلاب نیستند. در ادامه دیگر مایع های بوگیر فاضلاب موجود در بازار معرفی شده اند که به دلیل عدم وجود نظرات مشتریان جزء بهترین مایع بوگیر فاضلاب معرفی نشده اند. 

  • قرص بوگیر و ضد عفونی کننده پاریسا
  • مایع بوگیر فاضلاب کوییک
  •  مایع رفع بوی فاضلاب منشاد
  • مایع بوگیر فاضلاب اکسین
  • بوگیر فاضلاب تیرک
  • محلول بوگیر فاضلاب روف

جمع بندی

مایع بوگیر فاضلاب جزء محصولات مفید و کاربردی است که در شرایط خاص و حساس همچون زمان مهمانی می تواند به داد شما برسد و جلوی مهمان ها برای شما آبروداری کند. این در صورتی است که از بهترین مایع بوگیر فاضلاب استفاده کنید و نتیجه مورد نظر خود را کسب کنید. برای این کار می توانید از فهرست بهترین مایع های بوگیر فاضلاب که در بالا معرفی شده استفاده کنید و یک مایع بوگیر قوی و خوب را خریداری کنید.

6 پاسخ به “بهترین مایع های بوگیر فاضلاب برای خوشبو کردن فوری فاضلاب”

  1. اگر گمان می کنید که مایع بوگیر فاضلاب فرمول شیمیایی ویژه و خاصی دارد تا کارایی بالایی داشته باشد زهی خیال باطل دارید. ترکیب اکثر این ها آب، صابون، الکل و اسانس های خوش بو است. چنین ترکیبی را خودتون هم توخونه می تونید ارزان تر و بهتر دست کنید

  2. من برای بوی چاه سینک که هنگام تخلیه ماشین لباسشویی بوی فاضلاب می‌آمد از مایع بوگیر استفاده کردم بکلی بو برطرف شد اما اثرش هم طولانی نیست و باید هر چند وقت یکبار استفاده کرد

  3. مایع بوگیر موقتی است، برای رفع بوی فاضلاب فقط مایع های لوله بازکنی جوابه که اونم باید شب تا صبح بمونه تو لوله ها تا اثرش رو بذاره

  4. من به کسانی که مشکل بوی فاضلاب دارند پیشنهاد می کنم استفاده از مایع بوگیر را. برای ما که جادو کرد چندین سال بود که در زمان بارندگی بوی چاه اذیتمان می کرد و اصلا کاری هم نمی تونستیم انجام بدیم اما به صورت اتفاقی مایع بوگیر خریدم و باریختن در چاه مشکلمان حل شد.

  5. من که از مایع بوگیر خیلی ندیدم یک بطری کامل کلشو ریختم تو فاضلاب اما هیچ بوی رو نگرفت دست اخر هم پودر لباس شویی با آب قاطی کردم ریختم خیلی بهتر از این عمل کرد. به نظرم باید منشأ بو مشخص بشه این چیزها کلا فایده نداره

  6. تصور نکنید مایع بوگیر ترکیب جادویی داره همون پرمنگنات است. پرمنگنات ماده ای ضدعفونی کننده قوی است که سریع اثر می گذاره اما تاثیرش در حد چند ساعت بیشتر نیست و زود از بین میره. بجای خرید مایع بوگیر خودم از داروخانه پرمنگنات می خرم و با چند لیتر آب ترکیب می کنم تا بشه همین محصول مایع بوگیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *