خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

فنر زنی کفشور حمام با دستگاه

لوله بازکنی تجریش

فنر زنی کفشور حمام با دستگاه

در صورتی که مشکلی در لوله فاضلاب ساختمان احساس می کنید و در محله تجریش تهران سکونت دارید توصیه می شود در اسرع وقت با ما تماس بگیرید تا از خدمات لوله بازکنی تجریش ما بهره مند شوید. با تماس مشاورین ما ضمن راهنمایی شما در صورت لزوم اقدام به اعزام نزدیک ترین سرویسکار حاضر در منطقه می نمایند. حرفه ای ترین سرویسکاران تهرانی اکنون در اختیار ما هستند تا در کمترین زمان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت مشکلات لوله فاضلاب شما را رفع کنند. در نظر داشته باشید که ما جزء ارزان ترین شرکت های لوله بازکنی تجریش تهران هستیم لذا دستمزد را ارزان از همکاران و طبق تعرفه اتحادیه دریافت می کنیم.

شماره تماس۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
ساعت کارشبانه روزی، ۷ روز هفته
محل اعزامنزدیک ترین لوله بازکن محدوده
میزان کثیف کاریکمترین میزان کثیفی
میزان تخریببدون تخریب و خرابکاری
میزان تخصص سرویس کاربالاترین تخصص و تجربه در کار
روش کارعموما از فنر لوله بازکنی
ضمانت کیفیتدارد
زیر نظر اتحادیهبله
قیمتبهترین قیمت در میان همکاران

شرکت خدمات فنی کاوه جزء باقدمت ترین شرکت های خدمات فنی و تاسیساتی در شهر تهران است که با استفاده از تجهیزات بروز و استفاده از تکنسین های حرفه ای توانسته اعتبار خوبی نزد مشتران خود پیدا کند. شرکت ما در کنار خدمات فنی و تاسیساتی خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله های فاضلاب هم انجام می دهد. تکنسین های متعهد و منظم شرکت با استفاده از ژنراتوز و فنرهای مخصوص اقدام به باز کردن گرفتگی لوله می نمایند. هدف از استفاده از فنر لوله بازکنی این است که گرفتگی لوله به بهترین نحو و به صورت صد درصدی باز شود.

استفاده از دستگاه و تکنسین حرفه ای تنها ویژگی شرکت نیست. مدیریت شرکت ما برای اعتماد مشتری ارزش بالایی قائل است لذا در ارائه خدمات و اعزام سرویسکاران به منازل تاکید فراوانی بر ارائه خدمات با کیفیت و ارزان دارد. در همین خصوص ما خدمات لوله بازکنی خود را به صورت شبانه روزی و ارزان ارائه می کنیم. در هر ساعتی از شبانه روز که مشکل گرفتگی لوله داشته باشید سرویسکاران حرفه ای ما آماده خدمت رسانی هستند. قیمت هم بر اساس تعرفه اتحادیه و ارزان تر از همکاران دریافت می شود.

شماره تماس لوله بازکنی تجریش

شرکت خدمات فنی و تاسیسات کاوه شرکتی تخصصی در صنعت لوله بازکنی و تاسیسات ساختمان است که در تمام مناتق تهران حضور فعالی دارد. ما برای سهولت دسترسی همشهریان به خدمات لوله بازکنی شبانه روزی و فوری ما شماره تماس های اختصاصی را در نظر گرفته ایم که به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی به درخواست های شما می باشد.

شماره لوله بازکنی تجریش۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
شماره لوله بازکنی شمال تهران۲۲۸۷۶۸۹۸

ما در بخش جدول بالا دو شماره تماس اختصاصی برای درخواست های لوله بازکنی شما در محله تجریش تهران در نظر گرفته ایم. شماره موبایل به عنوان شماره تماس اختصاصی لوله بازکنی تجریش و شماره تلفن ثابت هم به شماره تماس اختصاصی مناطق شمال تهران است. هر دو شماره به صورت ۲۴ ساعته و تمام وقت آماده پاسخگویی به درخواست های لوله بازکنی شما در محله تجریش و شمال تهران هستند.

در چه صورتی باید با سرویس کار لوله بازکنی تماس بگیرید؟

وقتی مشکلی در بخش تاسیسات مخصوصا لوله های فاضلابی ساختمان رخ می دهد خیلی از افراد تصور می کنند نیازی به حضور فرد تاسیساتی ندارند و تماس با شرکت لوله بازکنی هزینه اضافی است. این تصور الزاما غلط نیست اما همیشه هم نتیجه درستی در پی نخواهد داشت.

سرویسکار حرفه ای لوله بازکنی

اگر بخواهیم صرفا تبلیغ کار خود را بکنیم باید بگوییم که با مشاهده هر نوع گرفتگی در لوله فاضلاب با شرکت ما تماس بگیرید! ولی باید واقع بین باشیم. در برخی موارد ممکن است واقعا نیازی به حضور سرویس کار ما نداشته باشید و خودتان بتوانید با روش های ساده مشکل را حل کنید.

اما در برخی موارد نیز کاری از دست شما بر نمی آید و باز کردن لوله کار شما نیست و تنها یک سرویس کار لوله بازکنی با استفاده از دستگاه و فنر زنی می توان مشکل را حل کند.

– گرفتگی های سخت در لوله فاضلاب

در اینجا چند مورد از گرفتگی های لوله فاضلاب معرفی شده اند که باز کردن آنها تنها توسط شرکت های لوله بازکنی و تکنسین های مجهز امکان پذیر است.

  • گرفتگی عمقی در لوله فاضلاب آپارتمان
  • افتادن سنگ و آجر داخل لوله (کفشور پارکینگ و حیاط یا چاه توالت)
  • افتادن سنگ پا داخل لوله فاضلاب حمام
  • بالا زدن آب از کاسه توالت و باز نشدن با فشار آب فلاش تانک
  • گرفتگی لوله فاضلاب مراکز صنعتی و رستوران ها

موارد فوق برخی از گرفتگی هایی هستند که در صورت رویارویی با آنها نباید خودتان اقدام به باز کردن آنها کنید چون موفق نخواهید شد. همه این گرفتگی ها از نوع سخت هستند که برای باز شدن نیاز به فنر لوله بازکنی قوی و بلند دارند که طبیعتا شما چنین وسیله ای را در اختیار ندارید.

در چه شرایطی نیاز به تماس با چاه بازکنی ندارید؟

حالا که گرفتگی های سخت معرفی شد باید روی دیگر سکه را هم ببینیم. برخی دیگر از گرفتگی ها هم وجود دارند که خودتان می تواید برای باز کردن آن ها اقدام کنید و نیازی به حضور ما در محل نیست. البته ممکن است در این موارد هم موفق به باز کردن گرفتگی نشوید. این موارد در ادامه ذکر شده است.

  • گرفتگی سینگ ظرفشویی و پایین نرفتن آب از آن
  • گرفتن سیفون روشویی (سرویس بهداشتی یا حیاط)
  • کاهش مکش فاضلاب کفشور حمام
  • جمع شدن آب در کاسه توالت و بالا آمدن فضولات

گرفتگی های فوق همگی از نوع ساده و سطحی هستند که با روش های خانگی لوله بازکنی مثل فشار آب یا تلمبه دستی قابل رفع شدن هستند. خودتان می توانید این گرفتگی ها را بدون هزینه باز کنید و دیگر هزینه لوله بازکنی و سرویس کار خدمات فنی را ندهید.

باز کردن توالت با چاه بازکن

در مورد گرفتگی توالت که در هر دو بخش معرفی شدند لازم است شفاف سازی صورت گیرد. در بخش اول که مربوط به گرفتگی های سخت بود ذکر شد که گرفتگی هایی در توالت مد نظر است که با فشار آب باز نشده باشد. در حالی که بسیاری از گرفتگی های توالت با فشار آب حاصل از پرکردن کاسه توالت از آب باز می شود.

روش های مناسب برای لوله بازکنی در محله تجریش

راه و روش زیادی برای رفع انسداد و گرفتگی لوله فاضلاب وجود دارد که بسته به عوامل مختلفی مثل محیط، شرایط زمین و نوع گرفتگی متفاوت است. ما در این بخش قصد داریم بهترین روش های لوله بازکنی را برای شما بیان کنیم.

به طور کلی ۴ روش کاربردی به منظور رفع گرفتگی لوله های فاضلاب وجود دارد که یک مورد آن تخصصی (نیاز به تجهیزات خاص و افراد خبره دارد) و سه مورد دیگر آن عمومی می باشد.

۱. فنر زنی با دریل

سریع ترین و موفقیت آمیزترین روش لوله بازکنی، فنرزنی با دستگاه ژنراتور است که کار کردن با آن تنها توسط متخصصین در این حوزه می باشد. دستگاه فنرزن برقی وسیله ای است که دارای انواع و اقسام فنرهای کوتاه و بلند می باشد. این دستگاه با سرعت بالا چرخش دورانی فنر را انجام می دهد و باعث رفع انسداد انواع لوله فاضلاب می شود.

این دستگاه به دلیل سرعت، قدرت، دقت و کارایی بالایی که دارد در اکثر شرکت های لوله بازکنی استفاده می شود که شرکت ما نیز از این امر مستثنی نیست. البته گاهاً دیده شده افرادی به جای بهره بری از دستگاه ژنراتور، از دریل برقی هم استفاده می کنند که این روش هم نیاز به فنر و تخصص دارد.

۲. چاه بازکن دستی

تلمبه یا همان چاه بازکن دستی یکی از روش های سنتی است که پدر و مادر بزرگ ها بیشتر با آن آشنا هستند. یک وسیله ارزان، ساده و در عین حال کاربردی. شما به کمک این تلمبه دستی می توانید انواع گرفتگی های سطحی در کفشورها، روشویی ها، سینک ها و حتی توالت های ایرانی و فرنگی را باز کنید.

بنابراین در شرایط اضطراری که خودتان مجبور به باز کردن گرفتگی لوله می شوید، می توانید با استفاده از این ابزار که نیاز به تخصص و مهارت خاصی هم ندارد، انسداد لوله را باز کنید.

روش باز کردن گرفتگی لوله با تلمبه لوله بازکنی

روش کار به این صورت است که کاسه پلاستیکی تلمبه را به شکلی روی دهانه لوله یا چاه قرار می دهید که راه خروج هوا به طور کامل بسته شود. سپس به کمک دسته آن، تلمبه را به طور متناوب چندین بار به سمت پایین و بالا فشار دهید. بر اثر این حرکت، جریان هوای درون کاسه تلمبه با قدرت به داخل لوله فاضلاب رفته و باعث جابه جایی گرفتگی می شود. تکرار این عمل در نهایت منجر به باز شدن لوله مسدود شده خواهد شد.

برای عملکرد بهتر تلمبه می توانید از مقداری پارافین و آب استفاده کنید. به این صورت که دور لبه تلمبه و دهانه لوله را پارافین بمالید و با اضافه کردن مقداری آب به محل گرفتگی، قدرت چسبندگی تلمبه و وارد کردن فشار به داخل لوله مضاعف کنید.

۳. فنر دستی لوله بازکنی

از نظر ما تهیه و استفاده از فنرهای لوله بازکنی دستی برای هر خانه ای الزامی است، زیرا بالاخره افراد با چالش گرفتگی سطحی لوله فاضلاب منازل خود مثل انواع کفشور، توالت و … روبرو خواهند شد. فنر دستی لوله بازکنی به راحتی قابل کنترل است و از این جهت برای افراد معمولی نیز قابلیت استفاده را دارد، چراکه میزان و سرعت چرخش آن بستگی به مقدار نیرویی که شما به آن وارد می کنید دارد.

این فنرها معمولاً از یک سیم فولادی انعطاف‌پذیر که در انتهای آن یک سرکج یا سرپیچ قرار می گیرد، ساخته می شوند. برای تهیه این فنرها می توانید به ابزارفروشی های سطح شهر مراجعه فرمایید.

روش باز کردن گرفتگی لوله با فنر دستی لوله بازکنی

روش کار به این صورت است که قبل از فنر زدن لوله فاضلاب باید مقداری آب داغ به همراه مواد شوینده داخل چاه بریزید تا گرفتگی نرم شود و به راحتی باز شوند. سپس سرکج یا سرپیچ فنر را وارد سوراخ خروجی لوله فاضلاب کرده و فنر را به آرامی با چرخش دورانی به داخل لوله فشار دهید.

با تکرار مداومِ چرخش فنر، رسوبات و مواد اضافی از هم جدا شده و مسیر لوله باز خواهد شد. در انتها برای تکمیل کار می توانید مقداری آب داغ به داخل لوله فاضلاب بریزید تا مواد زائد و لجنی باقی مانده هم شسته شوند و از مسیر خارج شوند.  

۴. روش های خانگی لوله بازکنی

باید بدانید که روش های مختلفی برای لوله باز کردن در منزل وجود دارد که شامل محلول های غیرشیمیایی مانند نوشابه، آب داغ و مایع ظرفشویی، جوش شیرین، سرکه، آبلیمو و … می شود. در این بین محلول های شیمیایی هم بازار خود را در بین مخاطبین پیدا کرده است.

اما واقعیت این است که این روش ها آنطور که باید و شاید کارساز نیستند و تنها برای گرفتگی های بسیار سطحی کارایی دارند. به عبارت دیگر این روش های خانگی نمی توانند گرفتگی شدید لوله را باز کنند، ولی به عنوان شستشوی چربی ها و جرم های داخل لوله ها، و یا شستشوی مرتب لوله ها به منظور پیشگیری از گرفتگی های لوله بسیار مؤثر هستند.

البته به یاد داشته باشید که استفاده بیش از حد از محلول های شیمیایی باعث پوسیدگی و از بین رفتن لوله ها خواهد شد. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از انسداد لوله ها، علی الخصوص انواع روشویی و سینک ظرفشویی، به طور مرتب از روش های خانگی (محلول های غیرشیمیایی) لوله بازکنی استفاده کنید.

لوله بازکنی تجریش شامل چه محله هایی می شود؟

با عنایت به این که مجموعه تاسیسات فنی کاوه یک شرکت ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی فوری و شبانه در تهران است شما می توانید در تمام مناطق تهران از خدمات ما استفاده نمایید. با این وجود جهت رفاه حال شما ساکنین عزیز محله تجریش خدمات لوله بازکنی تجریش به صورت ویژه و فوری با قیمت ارزان برای ساکنین این محله و حومه آن قابل استفاده می باشد. لوله بازکنی تجریش محله های زیر را شامل می شود.

میدان تجریشخیابان دکتر شریعتی
اطراف تونل نیایشاطراف باغ سفارت روسیه
خیابان الهیهخیابان دشتی
خیابان شریفی منشاطراف بوستان جبهه
خیابان مهدیهخیابان خزر
خیابان دربندیخیابان اکبری
خیابان استانبولخیابان جورابچی

علاوه بر محله های بالا محله های زیر هم تحت پوشش لوله بازکنی تجریش ما می باشند. خیابان ولیعصر، خیابان جلیل شهناز، خیابان توتونچی، خیابان آقابزرگی، خیابان فیاضی، خیابان چناران، خیابان عطاری مقدم، خیابان قلندری، خیابان مبشر، خیابان میرزاپور و فاطمیه، بلوار کاوه، بلوار صبا، خیابان موسیوند، خیابان واعظی، خیابان کریمی، خیابان دربند، خیابان زهرایی، خیابان ملکی، خیابان طباطبایی پور، خیابان فناخسرو و خیابان غلام جعفری.

رفع گرفتگی کفشور با دستگاه

محله هایی که در بالا معرفی شده اند تنها جهت اطلاع شما و اعلام حدود جغرافیایی خدمات لوله بازکنی ما در محله تجریش ذکر شده اند و به هیچ عنوان به معنی محدودیت خدمات ما نیستند. اگر منطقه سکونت شما در بالا ذکر نشده اما در نزدیکی محله های بالا است نگران نباشید. حتما شما هم تحت پوشش لوله بازکنی تجریش شرکت کاوه هستید.

لوله بازکنی تضمینی با دستگاه مخصوص در تجریش

جا دارد در مورد کیفیت خدمات لوله بازکنی تجریش خدمت همشهریان عزیز ذکر شود که ما نسبت به همکاران مان خدمات متنوع تری ارائه می کنیم و در عین حال خدمات ما با سرعت بالا در حضور در محل و انجام عملیات، تعرفه ارزان و منصفانه و در نهایت کار تضمینی و تحویل لوله به صورت تضمین شده ارائه می شود.

در پایان به شما همشهریان توصیه می کنیم که در صورت بروز هرگونه گرفتگی در لوله فاضلاب خود با شرکت های مجاز و معتبر لوله بازکنی تماس بگیرد تا خیالتان راحت باشد که گرفتگی لوله با قیمت مناسب باز خواهد شد.

شرکت ما جزء شرکت های معتبر در تهران است که با استفاده از بروزترین دستگاه های لوله بازکنی و تکنسین های باتجربه در امور فنی آمادگی خدمت رسانی در تمام مناطق تهران در تمام ساعات روز را دارد. تکنسین های ما هیچ گونه سوء سابقه ای ندارند و از نظر اخلاقی و بهداشتی تایید شده هستند. از این روی مشکلی برای حضور آنها در منازل حتی در ساعات شب وجود ندارد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *