خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

لوله بازکنی فوری و شبانه روزی در تهرانسر

لوله بازکنی تهرانسر

لوله بازکنی فوری و شبانه روزی در تهرانسر

در صورتی که مشکل گرفتگی لوله فاضلاب در محدوده تهرانسر دارید به شما توصیه می کنیم با شماره لوله بازکنی تهرانسر (۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰) تماس بگیرید و مشکل خود را با متخصصین ما مطرح کنید. متخصصین ما ضمن راهنمایی شما و ارائه مشاوره رایگان در صورت نیاز و تمایل شما نزدیک ترین سرویسکار حاضر در محدوده را جهت رفع گرفتگی لوله اعزام می کنند.

شماره تماس۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
ساعت کارشبانه روزی، ۷ روز هفته
محل اعزامنزدیک ترین لوله بازکن محدوده
میزان کثیف کاریکمترین میزان کثیفی
میزان تخریببدون تخریب و خرابکاری
میزان تخصص سرویس کاربالاترین تخصص و تجربه در کار
روش کارعموما از فنر لوله بازکنی
ضمانت کیفیتدارد
زیر نظر اتحادیهبله
قیمتبهترین قیمت در میان همکاران

سرویس کاران لوله بازکنی ما تجربه و تخصص خوبی در زمینه امور فنی و لوله بازکنی دارند و می توانند علت گرفتگی لوله را به خوبی تشخیص داده و آن را در زمانی کوتاه و با روشی مناسب باز کنند، بدون این که کمترین خرابی و کثیف کاری برای شما ایجاد نمایند. کار ما تضمینی است و ما لوله باز شده را با ضمانت به شما تحویل می دهیم.

شماره تماس لوله بازکنی تهرانسر

شرکت خدمات فنی و تاسیسات کاوه به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های لوله بازکنی در شهر بزرگ تهران برای آسایش خاطر شما ساکنین محترم محدوده تهرانسر و بهبود کیفیت خدمات ما در این محله شماره اختصاصی لوله بازکنی تهرانسر را آماده پاسخگویی به درخواست های لوله بازکنی شما عزیزان در این محله قرار داده است.

شماره لوله بازکنی تهرانسر۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
شماره لوله بازکنی غرب تهران۴۴۴۰۴۲۷۸

در جدول فوق یک شماره موبایل به عنوان شماره اختصاصی لوله بازکنی تهرانسر و یک شماره تلفن ثابت جهت درخواست لوله بازکنی در تمام محله های غرب تهران ارائه شده است. در صورت تمایل می توانید با هر دو شماره جهت درخواست لوله بازکنی در محدوده و منطقه تهرانسر استفاده کنید.

لوله بازکنی شبانه روزی و ۲۴ ساعته در محدوده تهرانسر

ما افتخار داریم که خدمات لوله بازکنی خود در تمام تهران از جمله منطقه و محله تهرانسر را بدون تعطیلی و به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی ارائه می کنیم. ما ۳۶۵ روز سال را آماده به کار هستیم و هیچ تعطیلی نداریم حتی در روزهای تعطیل رسمی و ایام عید. بنابراین اگر ساکن محله تهرانسر یا خیابان های منتهی به آن هستید می توانید بدون نگرانی از محدودیت زمانی با شماره تماس های ارائه شده برای این محدوده تماس بگیرید و از خدمات لوله بازکنی ما استفاده کنید.

باز کردن لوله فاضلاب توسط لوله بازکن حرفه ای

همانطور که ذکر شد ما برای ارائه خدمات لوله بازکنی در تهران محدودیت زمانی نداریم. یعنی در هر ساعتی از شبانه روز حتی در نیمه شب یا روزهای تعطیل که نیاز به لوله بازکنی داشته باشید می توانید روی ما حساب کنید. علاوه بر زمان محدودیت مکان هم در تهران نداریم یعنی در هر نقطه ای از تهران و حومه تهران که باشید می توانید از ما درخواست لوله بازکنی کنید.

اما در مورد خدمات لوله بازکنی ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی شرکت کاوه بد نیست بدانید که ما برای ارائه این خدمات از سرویسکاران شیفت و آنکال استفاده می کنیم. ما می دانیم که گرفتگی لوله از قبل خبر نمی کند و ممکن است در یک زمان نامناسب شما را گرفتار کند. از این لحاظ در ساعات غیرکاری و خاص برخی از سرویس کاران خود را در وضعیت شیفت یا آنکال قرار می دهیم تا در صورت تماس مشتری امکان خدمت رسانی بدون وقفه وجود داشته باشد.

لوله بازکنی تهرانسر شامل چه محله هایی می شود؟

همانطور که در پیش تر هم ذکر کردیم ما در همه محله های تهران خدمات لوله بازکنی داریم و همه همشهریان تهرانی در هر منطقه ای که باشند می توانند به صورت تلفنی درخواست لوله بازکنی کنند. اما ساکنین محله تهرانسر و حومه آن به طور ویژه و اختصاصی خدمات لوله بازکنی دریافت می کنند.

محدوده تحت پوشش لوله بازکنی تهرانسر ما در نقشه فوق به خوبی قابل مشاهده است. با این وجود برخی از خیابان ها و محله های واقع در تهرانسر در جدول زیر اعلام شده است.

بلوار تهرانسراطراف فرودگاه
بلوار شاهدبلوار یاس
بلوار لالهبلوار خزر
خیابان نیایشبلوار مروارید
بلوار گلهاخیابان نفت شمالی و جنوبی
شهرک هواپیماییبوستان حضرت زهرا
بوستان شهدای گمنامبلوار مالک اشتر

در بالا چند مورد از خیابان ها و محله های واقع در تهرانسر معرفی شد. ما در محله های معرفی شده و دیگر محله های اطراف آنها خدمات لوله بازکنی خود را ارائه می کنیم. اگر در این مناطق یا مناطق اطراف آنها ساکن هستید حتما در صورت نیاز با ما تماس بگیرید.

روش های لوله بازکنی در تهرانسر تهران

برای باز کردن گرفتگی لوله کلا چند روش مشخص وجود دارد که اکثر افراد از آن روشها استفاده می کنند که یکی از آنها روش فنرزنی با استفاده از فنر برقی یا دریل است. تفاوتی هم ندارد که در تهرانسر باشید یا دیگر مناطق تهران. اما نوع گرفتگی و نوع لوله فاضلاب بسیار اهمیت دارد. اگر گرفتگی در فاضلاب سینک آشپزخانه یا روشویی باشد از فنر زنی انجام نمی شود. در عوض باید سیفون روشویی یا سینک باز شده و گرفتگی از داخل آن پاکسازی شود. البته به کمک فنرهای نازک و ریز لوله بازکنی می توان برای گرفتگی های سینک و روشویی هم فنرزنی انجام دارد.

لوله بازکنی لوله مسدود شده توسط توسط تکنسین حرفه ای

همانطور که ذکر شد نوع گرفتگی هم اهمیت دارد. اگر گرفتگی مربوط به آشغال، فضولات، باقی مانده غذا، لجن و از این دست مواد باشد فنر زنی یک روش بسیار ایده آل و کاربردی است. ولی اگر گرفتگی مربوط به مصالح ساختمانی، سنگ، آجر و اجسام سخت مثل اینها باشد وضعیت کمی فرق می کند. در چنین وضعیتی اگرچه می توان به کمک سرفنرهای فولادی مخصوص باز کردن گرفتگی های سخت برای رفع گرفتگی تلاش کرد اما ممکن است سختی جسم به قدری باشد که تلاش ها نتیجه ندهد و گرفتگی حتی با فنرزنی هم باز نشود.

به هر ترتیب انتخاب روش لوله بازکنی و میزان تاثر آن بر عهده تکنسینی است که در محل حاضر شده وضعیت لوله را مشاهده می کند. اما در نظر داشته باشید وقتی اکثر سرویسکاران فعال در شهر از این روش برای باز کردن اکثر گرفتگی ها استفاده می کنند به خوبی گویای کارایی و تاثیرگذار بودن این روش می باشد.

فنرزنی با دریل؛ آری یا خیر

احتمالا دیده اید که برخی از فنی کارها برای باز کردن لوله از دریل استفاده می کنند. یعنی یک فنر بلند را به سر دریل متصل می کنند و پس از فروکردن فنر در لوله دریل را روشن می کنند تا با چرخش دریل فنر هم بچرخد و گرفتگی را باز کند. خب این کار دقیقا همان فنر زنی است با این تفاوت که به جای دستگاه مخصوص فنر زنی از دریل استفاده شده است. درست است که از دریل استفاده شده اما نتیجه کار همان است و تفاوت چندانی نداد.

به طور کلی لوله بازکنی با فنر دریلی تفاوت چندانی ندارد جز این که استفاده از آن نسبت به دستگاه مخصوص این کار کمی سخت تر است. مخصوصا برای برای گرفتگی های موجود در عمق لوله ها که نیاز به فنر طولانی دارد. علت این است که وقتی شما یک فنر بلند و بدون حفاظ را با دریل مر چرخانید این فنر حرکات شدیدی پیدا می کند و کنترل آن کمی سخت است. اما با استفاده از دستگاه های مخصوص فنرزنی چنین نیست. این موضوع در ویدیوی زیر به خوبی قابل مشاهده است.

دستگاه های مخصوص هم برای فنر خود محافظ دارند و هم سرویسکار می تواند به میزانی که نیاز به فنر دارد آن را از محفظه خارج کند. ضمن این که سرعت گردش این دستگاه ها هم قابل تغییر است و می توان در صورت نیاز از سرعت کم استفاده کرد. ما برای باز کردن گرفتگی هایی که در عمق لوله ها هستند از فنرهای بلند ۱۰ متری استفاده می کنیم.

برای باز کردن گرفتگی لوله در تهرانسر ما بنا به نیاز از روش های دیگری غیر از فنر لوله بازکنی هم استفاده می کنیم. باز کردن سیفون و پاکسازی آن یک روش ساده است که خودتان هم می توانید از آن استفاده کنید. این روش مخصوص گرفتگی های روشویی و ظرفشویی است که سیفون آنها در زیرشان قرار دارد. با باز کردن سیفون می توان گرفتگی ها را پاکسازی کرد.

باز کردن گرفتگی توالت با سیم و آب داغ

برای گرفتگی توالت (سیفون توالت) ایرانی یا فرنگی با مدفوع یک روش ساده و بسیار کاربردی استفاده از سیم و آب (ترجیها داغ) است. بیشتر گرفتگی های توالت در سیفون آن ایجاد می شود که علت آن تجمع و انباشت مدفوع است. چون افراد مدام از توالت استفاده می کنند و فلاش تانک را نمی کشند لذا فضولات در سیفون تجمع پیدا کرده و سفت می شود. در این حالت است که دیگر تجمع فضولات مسیر سیفون را مسدود می کند و اجازه عبور آب را نمی دهد و فرد شاهد بالا زدن چاه توالت است.

رفع انسداد و گرفتگی لوله فاضلاب توالت با دستگاه

اگر هر بار پس از استفاده از توالت داخل کاسه توالت مقداری آب خالی شود دیگر فضولات در سیفون تجمع نمی کنند و شاهد بالازدن آب از کاسه توالت نخواهید بود. به هر صورت اگر چنین وضعیتی ایجاد شد و با ریختن آب و کشیدن فلاش تانک گرفتگی باز نشد ابتدا باید لوله توالت و مقداری از کاسه توالت را از آب ترجیها داغ پر کنید و بگذارید مدتی به همین صورت باقی بماند.

پس از حدود ۱۰ دقیقه فضولات در تماس با آب نرم می شوند و به کمک فشار آب داخل کاسه توالت از سیفون عبور می کنند و گرفتگی رفع خواهد شد. در اکثر موارد گرفتگی باز می شود. می توانید برای تسریع در عملیات باز کردن توالت یک سیم مفتولی داخل سیفون توالت فرو کنید و با تکان دادن آن سعی کنید فضولات داخل لوله را جابجا کنید تا مسیر آب باز شود.

در چند پاراگراف بالایی مشخص شد که لوله بازکنی در برخی موارد کار کثیفی است و ممکن است باعث کثیف شدن فرد یا محل شود. با این حال ما در مسئله بهداشت و نظافت بسیار سخت گیر هستیم و فنی کاران خود را از رعایت بهداشت و تمیزی توجیه کرده ایم تا هنگام کار شاهد کثیف کاری نباشید.

علت گرفتگی لوله فاضلاب در محله تهرانسر

گرفتگی لوله فاضلاب به محله و منطقه ارتباطی ندارد. در عوض با کارکرد لوله فاضلاب ارتباط مستقیمی دارد. لوله فاضلاب توالت یک کارکردی دارد و لوله فاضلاب آشپزخانه و حمام نیز کارکرد دیگری دارند. همه این لوله ها برای انتقال فاضلاب هستند اما فاضلاب آنها و به عبارتی کارکرد آنها با هم تفاوت دارد. وقتی فاضلاب لوله ها با هم تفاوت دارد پس حتما نوع و علت گرفتگی آنها نیز با هم تفاوت دارد. در ادامه چند مورد از لوله های فاضلاب و گرفتگی های رایج در آنها را شرح می دهیم.

لوله فاضلاب آشپزخانه یا همان فاضلاب سینک یکی از لوله های فاضلابی است که در همه خانه ها خیلی مورد استفاده قرار می گیرد. شستشوی مداوم ظروف در آشپزخانه باعث می شود روغن و چربی حاصل از ظروف به همراه باقی مانده غذا، تفاله چای، آشغالهای ریز و … وارد لوله شده و در بخش سیفون به دیواره لوله بچسبند. طی استفاده مکرر از ظرفشویی آشپزخانه این اتفاق تکرار می شود و پس از مدتی جرم و لجن ضخیمی در دیواره لوله ایجاد می شود که باعث کاهش قطر داخلی لوله می شود و سرعت عبور آب و فاضلاب را کاهش می دهد.

در این هنگام است که خانم خانه از جمع شدن آب در سینک ظرفشویی آشپزخانه شکایت می کند اما نمی داند که علت اصلی این گرفتگی نوع استفاده است سینک ظرفشویی است. بنابراین این یک مورد از گرفتگی های رایج در لوله فاضلاب است که علت آن نوع استفاده نادرست از ظرفشویی است.

یکی دیگر از گرفتگی های رایج لوله های فاضلاب مربوط به توالت است که علت آن جمع شدن مدفوع در سیفون است. همانطور که در بخش قبلی به خوبی شرح داده شد جمع شدن فضولات در سیفون توالت باعث ایجاد گرفتگی و جمع شدن آب در کاسه توالت می شود که راه حل آن ریختن مقداری آب پس از هر بار استفاده از توالت است.

این تنها دو مورد از گرفتگی های رایج در لوله های فاضلاب ساختمان است که علت آن نوع استفاده ناصحیح افراد است که می توان با کمی دقت از ایجاد گرفتگی جلوگیری کرد.

رفع گرفتگی توالت و حمام با دستگاه مخصوص و تکنسین حرفه ای لوله بازکنی

دیگر خدمات تاسیساتی در محله تهرانسر

شرکت خدمات فنی و تاسیساتی کاوه یک شرکت خدماتی و تاسیساتی است که در کنار خدمات متنوع فنی و تاسیساتی تمرکز خود را روی بحث لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله آن هم در تهران گذاشته است. ما خدمات متنوع و گسترده ای در بحث فاضلاب و چاه بازکنی داریم که در ادامه برخی از آنها ذکر شده است.

  • لوله بازکنی فوری: لوله بازکنی سریع و فوری در تمام مناطق تهران با اعزام نزدیک ترین سرویس کار
  • لوله بازکنی (چاه بازکنی) ارزان: رفع گرفتگی لوله و ارائه خدمات لوله بازکنی با قیمت مناسب و منصفانه نسبت به همکاران طبق تعرفه اتحادیه
  • باز کردن گرفتگی کفشور: رفع و باز کردن گرفتگی کفشورهای بالکن، حیاط، پارکینک، حمام و …
  • باز کردن گرفتگی توالت: باز کردن گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی با استفاده از روش های سریع با کمترین کثیفی
  • باز کردن گرفتگی آشپزخانه: باز کردن فاضلاب آشپزخانه خانه و آشپزخانه های صنعتی
  • چاه بازکنی با فنر: چاه بازکنی حرفه ای با فنر برقی مخصوص و فنر های ریز مخصوص لوله های نازک

 این تنها چند مورد از خدمات شرکت ما است که جهت اطلاع شما همشهریان ذکر شد.

در صورتی که مشکلی در لوله فاضلاب ساختمان شما ایجاد شده و شاهد جمع شدن آب یا کاهش مکش فاضلاب هستید زمان را از دست ندهید و همین حالا با ما تماس بگیرید. لوله بازکنی تهرانسر با قیمت منصفانه طبق تعرفه اتحادیه آن هم به صورت فوری و شبانه روزی. حتما با ما تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید. متخصصین ما پس از شنیدن مشکل به شما مشاوره رایگان ارائه می کنند و پس از آن در صورتی که نیاز به حضور سرویس کار داشته باشید نسبت به اعزام سرویس کار اقدام می کنند.

به شما توصیه می کنیم از مطالب لوله بازکنی پونک و لوله بازکنی ستارخان ما هم بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *