خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

باز کردن گرفتگی کفشور فاضلاب با دستگاه مخصوص

لوله بازکنی شریعتی

باز کردن گرفتگی کفشور فاضلاب با دستگاه مخصوص

اگر فکر می کنید در لوله فاضلاب گرفتگی ایجاد شده و یا به خدمات لوله بازکنی در شریعتی تهران نیاز دارید تنها لازم است با شماره ۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰ (شماره لوله بازکنی شریعتی) تماس بگیرید و درخواست سرویسکار کنید. همکاران ما سریعا از نزدیک ترین محل به محل شما اعزام می شوند.

تکنسین های حرفه ای ما در محله شریعتی با تجربه ای چند ساله در این حوزه سخت ترین گرفتگی ها را به صورت صد درصد تضمینی در کمترین زمان برای شما باز می کنند و لوله باز شده را بدون (یا با حداقل) کثیف کاری به شما تحویل می دهند.

شماره تماس۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
ساعت کارشبانه روزی، ۷ روز هفته
محل اعزامنزدیک ترین لوله بازکن محدوده
میزان کثیف کاریکمترین میزان کثیفی
میزان تخریببدون تخریب و خرابکاری
میزان تخصص سرویس کاربالاترین تخصص و تجربه در کار
روش کارعموما از فنر لوله بازکنی
ضمانت کیفیتدارد
زیر نظر اتحادیهبله
قیمتبهترین قیمت در میان همکاران

شرکت تاسیسات کاوه یک شرکت لوله بازکنی در تهران و محله شریعتی است که علاوه بر این محل در دیگر مناطق تهران هم خدمات لوله بازکنی ارزان و فوری ارائه می کند. خدمات چاه بازکنی ما شبانه روزی است و در هر ساعتی از شبانه روز می توانید درخواست لوله بازکنی نمایید.

شماره تماس لوله بازکنی شریعتی

برای رفاه حال شما ساکنین عزیز محدوده شریعتی می توانید از شماره اختصاصی لوله بازکنی شریعتی برای درخواست خدمات استفاده کنید. در بخش پایین یک شماره موبایل و یک شماره ثابت برای دریافت خدمات لوله بازکنی در شریعتی ارائه شده است.

با استفاده از هر یک از شماره تماس های زیر می توانید از خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله در شریعتی تهران بهره مند شوید.

شماره لوله بازکنی شریعتی۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
شماره لوله بازکنی مرکز تهران۸۸۷۵۸۶۲۱

یک نکته مهم در مورد شماره تماس های ارائه شده عدم محدودیت زمانی برای تماس است. یعنی هر زمان که نیاز به لوله بازکنی فوری در خیابان شریعتی داشته باشید می توانید از طریق شماره های ارائه شده درخواست خود را ثبت کنید.

سرویسکار حرفه ای لوله بازکنی

در ساعات شب یا روزهای تعطیل هم مشکلی از این بابت وجود ندارد چون همکاران شیفت یا آنکال ما آمادگی اعزام به محل برای باز کردن گرفتگی لوله را دارند.

مراحل انجام کار لوله بازکنی در شریعتی

برای این که یک عملیات لوله بازکنی به انجام برسد لازم است مراحل زیر انجام شود. به عبارتی مراحل لوله بازکنی من جمله لوله بازکنی محله شریعتی تهران به صورت زیر است.

  • تماس مشتری با شرکت لوله بازکنی
  • تعیین سرویسکار نزدیک به محل، تجهیز و سپس اعزام به سمت آدرس مورد نظر
  • کسب اطلاعات از وضعیت لوله و علت گرفتگی
  • بررسی لوله و توجه به علائم احتمالی گرفتگی
  • تشخیص دقیق علت گرفتگی
  • انتخاب روش مناسب برای لوله بازکنی
  • شروع عملیات لوله بازکنی با روش تعیین شده
  • اتمام کار و نظافت محیط (در صورت کثیف شدن)
  • تحویل لوله باز شده به مشتری
  • دریافت هزینه باز کردن لوله طبق تعرفه

همانطور که در فهرست بالا مشاهده کردید یک عملیات لوله بازکنی در خیابان شریعتی و حومه آن مراحل متعددی دارد که انجام یک یک آنها منجر به رفع گرفتگی لوله می شود. با توجه به اهمیت کار لوله بازکنی تکنسین های حرفه ای ما همه مراحل را قدم به قدم با دقت بالایی انجام می دهند.

لوله بازکنی فوری و شبانه روزی در شریعتی

به دلیل این که مشکلات گرفتگی لوله در ساعات مختلف روز ایجاد می شود و در روز تعطیل یا نیمه شب هم دامن گیر افراد می شود ما خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله در شریعتی را به صورت شبانه روزی و فوری ارائه می کنیم. تصمیم مدیریت شرکت بر کسب رضایت حداکثری مشتریان است لذا ما برای ساعات شب و روزهای تعطیل از همکاران شیفت و آنکال کک می گیریم.

به این صورت که تکنسین های متعهد و مجرب ما همچون دیگر اقشار متعهد جامعه (پلیس، آتش نشانی، آمبولانس و …) به صورت نوبتی در روزهای تعطیل یا ساعات شب در وضعیت شیفت یا آنکال قرار می گیرند و در صورت نیاز برای باز کردن گرفتگی در محدوده خیابان شریعتی اعزام می شوند.

پس از این جهت جای هیچ نگرانی برای شما سروران محله شریعتی وجود ندارد و در ساعات خاص مورد ذکر هم نیروهای ما آمادگی کامل دارند.

روش های لوله بازکنی در شریعتی

برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب روش های مختلفی وجود دارد. برخی از روشها عمومی است و برخی دیگر تنها برای گرفتگی های خاص کاربرد دارند. انتخاب روش لوله بازکنی و استفاده از آن به تشخیص صحیح علت گرفتگی لوله بر می گردد که باید توسط تکنسین به خوبی انجام شود.

باز کردن گرفتگی روشویی با چاه بازکن دستی

به طور کلی می توان ۴ روش کاربردی برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب معرفی کرد که یک مورد آن تخصصی و سه مورد دیگر عمومی می باشد.

منظور از روش تخصصی لوله بازکنی این است که برای استفاده از آن روش شما نیاز به تخصص و البته تجهیزات خاص دارید. اما روش های عمومی را می توان بدون تخصص خاص اجرا کرد و به کمک آن برخی از گرفتگی ها را باز کرد.

– فنر زنی با دستگاه

بهترین و موفقیت آمیز ترین روش لوله بازکنی فنرزنی با دستگاه است. دستگاه فنر برقی یا ژنراتور همان وسیله ای است روی آن یک فنر بلند وصل شده که با چرخش فنر گرفتگی لوله ها را باز می کند.

این یک روش تخصصی است به این دلیل که هم نیاز به دستگاه مخصوص دارد که در اختیار همه نیست و هم برای استفاده از آن باید تا حدودی به امور فنی آگاه بود. البته برخی افراد به جای ژنراتور از دریل هم استفاده می کنند که آن هم کمک کننده است. اما برای آن هم شما نیاز به دریل و فنر لوله بازکنی بلند دارید.

در ویدیو زیر یک نمونه از فنرزنی کفشور با دستگاه را مشاهده می کنید.

به دلیل این که استفاده از فنر برقی در بیشتر موارد منجر به باز شدن گرفتگی می شود اکثر تکنسین ها و شرکت های لوله بازکنی از این دستگاه برای لوله بازکنی استفاده می کنند. ما نیز از همین دستگاه های مخصوص برای رفع گرفتگی ها در شریعتی استفاده می کنیم.

– چاه بازکن (تراکم هوا)

تلمبه چاه بازکن که در خانه های قدیمی زیاد دیده می شود وسیله ای واقعا کاربردی است. به کمک تلمبه دستی چاه بازکنی می توان گرفتگی های کفشور، روشویی، سینک و حتی توالت را باز کرد. نباید فراموش کرد که این وسیله لوله بازکنی هم توان مشخصی دارد و نباید از آن انتظار داشت که گرفتگی های سخت ایجاد شده با سنگ و مصالح را باز کند.

اگر در خانه یک تلمبه لوله بازکنی داشته باشید می توانید در شرایط اضطراری از آن استفاده کنید و گرفتگی لوله فاضلاب را خودتان باز کنید. این روش برای افرادی که تخصص و تجربه خاصی ندارند بسیار مناسب است.

– محلول شیمیایی لوله بازکن

محلول های شیمیایی یک پایه ثابت لوله بازکنی هستند در حدی که در بازار انواع و اقسام محلول های شیمیایی لوله بازکنی یافت می شود. خیلی ها هم اصلا لوله بازکنی را با این محلول ها می شناسند و تصور می کنند برای باز کرد لوله حتما باید از اسید استفاده شود.

مسئله مهم در مورد اسید لوله بازکنی این است که در بسیاری از گرفتگی های لوله نیازی به استفاده از محلول نیست و می توان با روش های ساده تر گرفتگی را باز کرد.

– روش های خانگی لوله بازکنی

خیلی از افراد برای باز کردن گرفتگی های لوله اصرار دارند از روش های خانگی استفاده کنند و به هیچ عنوان با لوله بازکن تماس نگیرند. مطالب آموزش لوله بازکنی در خانه که در سایت های این حوزه نوشته می شود خوراک این افراد است.

باز کردن گرفتگی لوله با محلول لوله بازکن خانگی

از لوله بازکنی با آب جوش و مایع ظرفشویی گرفته تا استفاده از جوش شیرین و سرکه و نمک برای باز کردن لوله فاضلاب. واقعیت این است که این روش ها آنطور که تصور می شود کارساز نیست. نه این که دروغ باشد اما آنطور که افراد تصور می کنند گرفتگی لوله را باز نمی کند. روش های خانگی عموما برای شستشوی جرم داخل لوله مناسب است و نهایتا می توان از آن برای گرفتگی های خیلی سطحی استفاده کرد.

قیمت لوله بازکنی شریعتی

همه ما وقتی می خواهیم خرید کنیم یا از خدمتی استفاده کنیم ابتدا قیمت آن را می پرسیم. طبیعی است که شما هم قبل از تماس با سرویسکار لوله بازکنی بخواهید از دستمزد آن اطلاع پیدا کنید. احتمالا قبل از ورود به این صفحه هم در اینترنت عبارت “قیمت لوله بازکنی شریعتی” را جستجو کرده اید و نتیجه خاصی به دست نیاورده اید.

واقعیت این است برای خدماتی همچون لوله بازکنی که جزئیات کار از قبل مشخص نیست نمی تواند قیمت تعیین کرد. چه بسا یک گرفتگی که ناشی از رسوب لوله بوده سریعا با یک تلمبه زنی باز شود و یک گرفتگی که به دلیل ورود اشیاء خارجی به داخل لوله بوده چند ساعت زمان ببرد.

به همین جهت است که هم ما و هم دیگر شرکتهای لوله بازکنی فعال در خیابان شریعتی قیمت لوله بازکنی را اعلام نمی کنند. اما می توان گفت که به طور کلی کف قیمت لوله بازکنی در شریعتی تهران در سال ۱۴۰۲ حدود ۳۰۰ هزار تومان است.

پس هزینه باز کردن گرفتگی لوله در شریعتی حداقل این مقدار است. این عدد صرفا کف قیمت است که مربوط به هزینه ایاب و ذهاب، دستمزد سرویس کار و استفاده از دستگاه های لوله بازکنی است. اگر گرفتگی شما زمان بر باشد طبیعتا قیمت افزایش خواهد داشت.

لوله بازکنی ارزان شریعتی و حومه

در مورد قیمت لوله بازکنی در شریعتی و خیابان های اطراف آن لازم است مجدد یک نکته مورد توجه قرار گیرد. قیمت لوله بازکنی به طور کلی به نوع گرفتگی و زمان صرف شده برای باز کردن آن مربوط می شود. با این وجود برخی از افراد قیمت های بالایی را برای یک لوله بازکنی ساده اعلام می کنند.

برخی همکاران در محله های شمال تهران قیمت های میلیونی برای یک لوله بازکنی ساده اعلام می کنند. در حالی که قیمت دهی شرکت ما چنین نیست. ما در عین حال که از متخصصین مجرب و متعهد برای لوله بازکنی استفاده می کنید و خدمات فوری و شبانه روزی ارائه می دهیم قیمت را طبق تعرفه اتحادیه و به صورت کاملا منصفانه تعیین می کنیم.

قیمت لوله بازکنی ما در یکی از خیابان های فرعی شریعتی با ارائه خدمات کامل و تحویل تضمینی لوله باز شده قطعا از آن دسته از همکاران کمتر خواهد بود. به این جهت است که از شعار “لوله بازکنی ارزان در تهران” استفاده می کنیم.

محله های تحت پوشش لوله بازکنی شریعتی

خوشبختانه به دلیل گستردگی خدمات لوله بازکنی شرکت کاوه همه ساکنین خیابان های اطراف شریعتی می توانند از چاه بازکنی شریعتی ما استفاده کنند. به عبارتی خدمات لوله بازکنی تهران شرکت ما در تمام مناطق اطراف خیابان شریعتی تحت عنوان لوله بازکنی شریعتی ارائه می شود که همشهریان عزیز می توانند از آن استفاده کنند.

لوله بازکن در حال باز کردن گرفتگی کفشور حمام با فنر

جهت آشنایی بیشتر خیابان و محله های زیر که تحت پوشش لوله بازکنی شریعتی هستند مورد توجه شما قرار می گیرد.

خیابان دکتر شریعتیخیابان طالقانی
خیابان خواجه نصیرالدین خیابان بهار شیراز
خیابان شهدای ناجاخیابان مطهری
اطراف فرماندهی انتظامیخیابان قدوسی
خیابان بهشتیاطراف وزارت ارتباطات
خیابان موسیونداطراف پل سید خندان
اطراف پارک شریعتیخیابان قبا

در بخش بالا ما برخی از خیابان ها و محله های واقع حوزه لوله بازکنی شریعتی خود را به شما معرفی کردیم تا اگر ساکن یکی از مناطق فوق یا اطراف آنها هستید بتوانید از خدمات ما استفاده کنید.

دیگر خدمات لوله بازکنی در شریعتی

شرکت خدمات فنی کاوه یک شرکت فنی و تاسیساتی است که لوله بازکنی آن هم در محله شریعتی تنها یکی از خدمات متنوع آن است. در ادامه برخی دیگر از خدمات فنی مرتبط به فاضلاب معرفی شده است.

  • لوله بازکنی با ژنراتور و سرفنر مخصوص
  • باز کردن انوع گرفتگی های سخت با سنگ و سیمان
  • استفاده از فنرهای بلند ۵۰ متری برای باز کردن گرفتگی در لوله های صنعتی
  • تشخیص منشا بوی بد فاضلاب
  • نصب و تعویص کاسه توالت و کلیه امور مربوط به توالت ایرانی و فرنگی
  • رفع و از بین بردن بوی فاضلاب
  • رفع تضمینی گرفتگی لوله

در پایان به شما توصیه می کنیم اگر در خیابان شریعتی یا اطراف آن هستید به راحتی با شماره لوله بازکنی شریعتی ما تماس بگیرید و درخواست لوله بازکنی کنید. اگر یک بار از خدمات ما استفاده کنید قطعا مشتری مان خواهید شد. تکنسین های متعهد، بااخلاق و متدین شرکت خدمات فنی کاوه آماده خدمت رسانی به شما ساکنین محله شریعتی تهران هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *