خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

باز کردن گرفتگی لوله با دستگاه فنر لوله بازکنی

لوله بازکنی نارمک

باز کردن گرفتگی لوله با دستگاه فنر لوله بازکنی

در صورتی که مشکلی در لوله فاضلاب خود احساس می کنید و در محله نارمک تهران ساکن هستید به شما توصیه می شود با شماره لوله بازکنی نارمک (۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰) تماس بگیرید و درخواست لوله بازکنی کنید. متخصصین ما ابتدا شما را راهنمایی می کنند و پس از آن در صورت نیاز یکی از لوله بازکن های حاضر در محدوده شما را جهت باز کردن گرفتگی اعزام می نمایند.

شماره تماس۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
ساعت کارشبانه روزی، ۷ روز هفته
محل اعزامنزدیک ترین لوله بازکن محدوده
میزان کثیف کاریکمترین میزان کثیفی
میزان تخریببدون تخریب و خرابکاری
میزان تخصص سرویس کاربالاترین تخصص و تجربه در کار
روش کارعموما از فنر لوله بازکنی
ضمانت کیفیتدارد
زیر نظر اتحادیهبله
قیمتبهترین قیمت در میان همکاران

بهترین و حرفه ای ترین لوله بازکن های تهرانی در اختیار ما هستند که تخصصی و تجربه خوبی در حوزه لوله بازکنی و امور فنی ساختمان دارند. لذا با انواع گرفتگی لوله های فاضلابی آشنایی دارند و می توانند علت گرفتگی لوله را به خوبی تشخیص داده و آن را با روشی مناسب سریعا باز کنند. ضمن این که کلیه خدمات لوله بازکنی ما کاملا تضمینی است و لوله بازکن پس از پایان کار لوله باز شده را با ضمانت به شما تحویل می دهد.

شماره تماس لوله بازکنی نارمک

شرکت خدمات فنی و تاسیسات کاوه برای ارائه خدمات لوله بازکنی فوری و شبانه روزی خود به صورت ویژه در محله نارمک و تمام محله های منطقه شرق تهران شماره تماس های زیر را آماده پاسخگویی به درخواست های لوله بازکنی شما عزیزان در این مناطق قرار داده است. با استفاده از این شماره تماس ها می توانید درخواست های لوله بازکنی خود را به ما اطلاع دهید.

شماره لوله بازکنی نارمک۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
شماره لوله بازکنی شرق تهران۷۷۶۱۱۰۷۱

در جدول فوق برای درخواست لوله بازکنی دو شماره تماس اختصاصی در نظر گرفته شده است. شماره موبایل که شماره اختصاصی لوله بازکنی نارمک است و شما می توانید مستقیما درخواست لوله بازکنی نارمک را به این شماره اطلاع دهید. شماره تلفن ثابت هم شماره اختصاصی لوله بازکنی شرق تهران است که مربوط به درخواست های لوله بازکنی شما در همه محله های شرق تهران می باشد.

شرکت خدمات فنی و تاسیسات کاوه جزء قدیمی ترین شرکت های فعال در حوزه خدمات فاضلاب و لوله بازکنی تهران بزرگ است که توانسته طی سالها فعالیت خود نزد شما همشهریان عزیز از اعتبار و اعتماد خوبی برخوردار شود. اکنون ما با افتخار خدمات متنوع فنی خود را به صورت فوری و شبانه روزی (حتی در روزهای تعطیل رسمی) به شما عزیزان ارائه می کنیم. در صورتی که در یکی از مناطق تهران و حومه آن ساکن هستید می توانید به شماره های ما زنگ بزنید و از خدمات فنی و لوله بازکنی با استفاده کنید.

با عنایت به این که گرفتگی لوله مشکلات متعددی را برای ساکنین ساختمان ایجاد می شود و ممکن است در هر ساعتی از روز رخ دهد ما برای خدمات لوله بازکنی خود محدودیت زمانی نداریم. یعنی اگر در نیمه شب یا روزهای تعطیل هم مشکل گرفتگی لوله داشته باشید ما تکنسین شیفت یا آنکال را سریعا به محل اعزام می کنیم.

روش های لوله بازکنی در نارمک تهران

برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب روش های زیادی می تواند مورد استفاده قرار گیرد اما اکثرا افراد از چند روش مشخص برای باز کردن گرفتگی ها استفاده می کنند. در ادامه روش های رایج باز کردن لوله ذکر شده است.

  • فنرزنی (با فنر برقی)
  • استفاده از چاه بازکن (تلمبه دستی)
  • استفاده از اسید
  • استفاده از محلول های خانگی
  • دیگر روشها همچون سیم، سیخ، شلنگ، فشار آب و …

از میان روش های فوق تنها روش اول است که کارایی بالایی دارد و برای بیشتر گرفتگی ها کارساز است. از این جهت شرکت ها و تکنسین های لوله بازکنی هم از روش فنرزنی با دستگاه مخصوص یا با دریل استفاده می کنند.

در ویدیوی فوق مشاهده می کنید که تکنسین لوله بازکنی در حال فنر زنی کفشور سرویس بهداشتی به وسیله ژنراتور است.

البته استفاده از این روش در برخی از لوله ها محدودیت دارد. برای گرفتگی های سینک ظرفشویی و روشویی امکان فنرزنی وجود ندارد و باید از روش دیگری برای رفع گرفتگی آنها استفاده شود. غیر از این دو مورد برای گرفتگی دیگر لوله ها محدودیتی وجود ندارد.

رفع گرفتگی کفشور با دستگاه

یک نکته دیگر در خصوص فنر زنی این که برخی افراد به جای استفاده از دستگاه مخصوص فنر زنی از دریل استفاده می کنند. در خصوص عملکرد و نتیجه کار تفاوت چندانی وجود ندارد. تنها تفاوت در سرعت کار و راحتی فرد لوله بازکن است. خب هنگام استفاده از دریل فنر بلند محافظ ندارد و به سرعت می چرخد که کنترل آن کمی دشوار است. از این جهت ممکن است سرعت کار کمی پایین آید اما در نهایت با دریل هم می توان گرفتگی لوله را باز کرد.

البته استفاده از چاه بازکن یا همان تلمبه دستی هم یک روش مناسب است. به دلیل این که استفاده از فنر لوله بازکنی (برقی) برای عموم افراد قابل انجام نیست بنابراین بهتر است روش دیگری به جای آن ارائه شود. روش مناسب و قابل انجام برای افراد عادی که نیاز به تجهیزات نداشته باشد استفاده از چاه بازکن است.

استفاده از چاه بازکن به جای فنر

همانطور که پیش تر ذکر شد استفاده از چاه بازکن به جای فنر لوله بازکنی از این جهت خوب است که دستگاه فنر زنی در دسترس عموم افراد نیست و عملا امکان استفاده از آن برایشان فراهم نمی باشد. استفاده از فنر دستی هم اگرچه خوب است اما آن هم خیلی رایج نیست و در هر خانه ای پیدا نمی شود. اما تلمبه چاه بازکنی در خیلی از خانه ها یافت می شود. پس برای استفاده از آن مشکلی وجود ندارد.

با استفاده از چاه بازکن می توان گرفتگی های توالت (توالت ایرانی و فرنگی)، انواع کفشور (حمام، پارکینگ و حیاط)، سینک ظرفشویی و روشویی را باز کرد. اگر گرفتگی سخت نباشد مشکلی برای باز کردن آن با چاه بازکن وجود ندارد. تنها نکته مهم در استفاده از چاه بازکن اندازه آن است. برای باز کردن توالت ایرانی نیاز به چاه بازکن با دهانه بزرگ دارید اما برای گرفتگی های سینک و روشویی و کفشورها تلمبه های کوچک کافیست.

روش استفاده از چاه بازکن احتمالا برای همه واضح است اما با این حال کمی توضیح می دهیم. ابتدا دهانه چاه بازکن را در دهانه لوله ای که دچار گرفتگی شده است قرار دهید. اگر توالت گرفته دهانه چاه بازکن را در سوراخ چاه توالت قرار دهید. قرارگیری تلمبه باید طوری باشد که هیچ درزی میان تلمبه و لوله که اجازه خروج هوا را به آنها بدهد وجود نداشته باشد.

پس از فراهم شدن این شرایط از طریق دسته چاه بازکن به صورت عمودی به آن فشار وارد کنید تا هوای داخل تلمبه چاه بازکن به داخل لوله وارد شده و به گرفتگی داخل لوله فشار وارد نماید. این عمل باید چند بار تکرار شود تا فشار مداوم و زیادی به گرفتگی وارد آید تا در نهایت باعث باز کردن لوله فاضلاب شود. اگر این کار را به درستی انجام دهید به احتمال زیاد گرفتگی باز خواهد شد.

لوله بازکنی نارمک شامل چه محله هایی می شود؟

ما در همه مناطق تهران خدمات لوله بازکنی ارائه می کنیم و تفاوتی ندارد در کدام منطقه ساکن باشید. در هر منطقه ای که باشید تنها کافیت به صورت تلفنی درخواست لوله بازکنی کنید تا ما نزدیک ترین سرویس کار خود را به محل اعزام کنیم. اگر ساکن محله نارمک و حومه آن هستید ما در این منطقه و محله های اطراف آن هم خدمات لوله بازکنی ارائه می کنیم. لوله بازکنی نارمک ما محلات زیر را شامل می شود.

خیابان هنگامخیابان شهید مظفری نیا
بلوار طباطبایی نسببلوار آزادگان
خیابان دلاورانخیابان تکاوران
اطراف دانشگاه علم و صنعتخیابان فرجام
بلوار گلهاخیابان آیت شمالی و جنوبی
میدان نبوتخیابان جانبازان
خیابان گلستانخیابان ثانی

در بالا برخی از محله ها و خیابان های واقع در نارمک معرفی شد. طبیعتا خدمات ما محدود به این محله ها نمی باشد. شرکت خدمات فنی کاوه در محله های معرفی شده و دیگر محله های اطراف آنها خدمات لوله بازکنی خود را به صورت ارزان و فوری ارائه می کند.

در بخش بالا محدوده لوله بازکنی نارمک شرکت خدمات فنی کاوه به خوبی روی نقشه قابل نمایش است.

علت گرفتگی لوله فاضلاب در محله نارمک

گرفتگی لوله فاضلاب به نحوه استفاده از لوله فاضلاب ارتباط دارد. اگر از لوله و شبکه فاضلاب به درستی استفاده شود مشکلی در آن ایجاد نمی شود یا کم ایجاد می شود. اگر به صورت صحیح از لوله فاضلاب استفاده نشود مشکل ساز خواهد شد. استفاده ناصحیح از لوله فاضلاب این است که غیراز فاضلاب آشغال یا اشیاء اضافی و زائد وارد لوله شود. در این صورت همین آشغال ها در سیفون و دیگر بخش های لوله رسوب ایجاد کرده و باعث انسداد لوله می شوند.

باز کردن توالت با چاه بازکن

به عنوان مثال توالت را در نظر بگیرد. مشخص است که فاضلاب توالت مدفوع و فضولات است و به دلیل ساختار سیفون، فضولات پر از ورود به داخل لوله در داخل سیفون جمع می شوند. روش استفاده صحیح از توالت این است که پس از اتمام کار فلاش تانک کشیده شود یا مقداری آب در چاه توالت ریخته شود تا مدفوع داخل سیفون به وسیله آب شسته شود.

حال اگر این کار انجام نشود پس از مدتی فضولات در سیفون تجمع کرده و سفت می شوند و باعث گرفتن لوله توالت می شوند. در این حالت استفاده ناصحیح از توالت باعث ایجاد گرفتگی شده است. این تنها یک مورد از عملکرد اشتباه افراد هنگام استفاده از لوله های فاضلاب است که در نهایت برای خودشان مشکل ساز می شود.

لوله بازکنی ارزان تنها با ۱۰۰ هزار تومان در ستارخان تهران!

در صنف لوله بازکنی هم برخی شعار «لوله بازکنی ارزان» یا «لوله بازکنی ۱۰۰ هزار تومان» را می دهند اما خودتان حساب کنید آیا کسی حاضر می شود در این شلوغی تهران با تجهیزات لوله بازکنی به منزل فردی مراجعه کند و پس از استفاده از دستگاه و فنر زنی و باز کردن لوله طی نیم ساعت یا یک ساعت دست آخر صد هزار تومان به عنوان دستمزد دریافت کند؟!

در شهرهای کوچک تر مشاغل مختلف برای یک بازدید ساده بیش از ۱۰۰ هزار تومان هزینه ایاب و ذهاب می گیرند. آن وقت چطور ممکن است در تهران برای باز کردن گرفتگی لوله این مقدار دریافت شود!

در مقابل برخی همکاران هم هستند که برای یک لوله بازکنی ساده نزدیک به یک میلیون تومان هزینه لوله بازکنی دریافت می کنند. چرا؟ به خاطر این که مشتری خانمی است که در منطقه ای مرفه زندگی می کند و هم اطلاعی از قیمت ها ندارد و هم این مبالغ برای او چندان زیاد نیست. خلاصه این که نه لوله بازکنی صد هزار تومانی را باور کنید و نه برای باز کردن یک گرفتگی ساده میلیونی هزینه کنید.

دیگر خدمات فنی و تاسیساتی در محله نارمک

شرکت خدمات فنی کاوه یک شرکت خدماتی و تاسیساتی است که در کنار خدمات متنوع فنی و تاسیساتی روی موضوع گرفتگی لوله و لوله بازکنی متمرکز شده است. در ادامه برخی از ویژگی های لوله بازکنی ما توضیح داده شده است.

  • چاه بازکنی ارزان: چاه بازکنی یا همان لوله بازکنی ارزان یک خدمت مشتری مدارانه است که ما با افتخار آن را در تمام مناطق تهران ارائه می کنیم.
  • استفاده از سرویس کار حرفه ای: بکارگیری بهترین و حرفه ای ترین سرویس کاران تهرانی برای باز کردن گرفتگی لوله ها باعث شده هم کیفیت و هم سرعت عملیات های ما بهبود پیدا کند.
  • رفع گرفتگی لوله با دستگاه مخصوص: بسته به نوع گرفتگی و نیاز از دستگاه های مخصوص لوله بازکنی همچون فنر برقی استفاده می کنیم.
  • رعایت بهداشت و تمیزی محیط: به دلیل اهمیت نظافت و بهداشت ما سرویس کاران خود را از نظر بهداشت و تمیزی توجیه کرده ایم تا هنگام کار نهایت پاکی و نظافت را رعایت کنند.
  • لوله بازکنی بدون خرابی: برخی افراد هنگام کار به لوله یا ساختمان خسارت وارد می کنند اما سرویسکاران ما از تجربه کافی برخوردار هستند و به هیچ عنوان حین کار خرابی به بار نمی آورند.

اگر در آب از کاسه توالت بالا زده یا شاهد جمع شدن آب در سینک ظرفشویی هستید بهتر است فرصت را از دست ندهید و همین حالا با ما تماس بگیرید. لوله بازکنی نارمک با قیمت منصفانه طبق تعرفه اتحادیه آن هم به صورت فوری و شبانه روزی. پس از تماس متخصصین ما مشکل شما را بررسی می کنند و در صورت لزوم سرویس کار حرفه ای به محل اعزام می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *