خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

باز کردن سیفون سینک ظرفشویی

لوله بازکنی پونک

باز کردن سیفون سینک ظرفشویی

در صورتی که مشکل گرفتگی لوله فاضلاب در محله پونک دارید به شما توصیه می شود با شماره لوله بازکنی پونک (۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰) تماس بگیرید و مشکل خود را با متخصصان ما در میان بگذارید. مشاورین و متخصصین ما در شرکت پس از ارائه مشاوره و راهنمایی شما در صورت نیاز تکنسین واقع در منطقه شما را برای رفع گرفتگی و حل مشکل اعزام می کنند.

شماره تماس۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
ساعت کارشبانه روزی، ۷ روز هفته
محل اعزامنزدیک ترین لوله بازکن محدوده
میزان کثیف کاریکمترین میزان کثیفی
میزان تخریببدون تخریب و خرابکاری
میزان تخصص سرویس کاربالاترین تخصص و تجربه در کار
روش کارعموما از فنر لوله بازکنی
ضمانت کیفیتدارد
زیر نظر اتحادیهبله
قیمتبهترین قیمت در میان همکاران

تکنسین های لوله بازکن ما طی سال ها فعالیت در تاسیسات ساختمان و لوله بازکنی تخصص و تجربه خوبی کسب کرده اند و این و توانایی را دارند که با دقت بالا علت گرفتگی لوله را تشخیص داده و با استفاده از راهکاری مناسب گرفتگی لوله را بدون خرابکاری و با کمترین میزان کثیفی باز کنند. در پایان هم لوله باز شده را با ضمانت به شما تحویل دهند.

شماره تماس لوله بازکنی پونک

شرکت خدمات فنی و تاسیسات کاوه جزء شرکت های لوله بازکنی باقدمت در تهران است که برای رفاه حال ساکنین منطقه پونک و افزایش سطح کیفی خدمات در این محله شماره تلفنی را مخصوص پاسخ گویی به درخواست های بازکنی پونک شما همشهریان عزیز قرار داده است.

شماره لوله بازکنی پونک۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
شماره لوله بازکنی شمال تهران۲۲۸۷۶۸۹۸

در جدول بالا دو شماره تلفن مشاهده می کنید که شماره موبایل شماره اختصاصی لوله بازکنی پونک است و شماره مخصوص لوله بازکنی شمال تهران است. شما همشهریان عزیز می توانید با استفاده از هر دو شماره درخواست های لوله بازکنی خود در محله و محدوده پونک را ثبت کنید.

لوله بازکنی محله پونک به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته

شرکت ما از بهترین لوله بازکن های خود برای ارائه خدمات لوله بازکنی در تمام محله های تهران من جمله محله پونک استفاده می کند و افتخار دارد به صورت تمام وقت و ۲۴ ساعته (شبانه روزی) به همشهریان خود خدمت رسانی می کند. ما در طول سال هیچ تعطیلی نداریم و حتی در روزهای عید و ایام تعطیل رسمی هم آماده ارائه خدمت می باشیم.

در صورتی که در منطقه پونک یا اطراف آن سکونت دارید بدانید که تکنسین های حرفه ای ما به صورت شبانه در این محله فعال هستند و آمادگی رفع هرگونه گرفتگی در لوله های فاضلاب را داردن. در صورت بروز مشکل و برقراری تماس تیم فنی سریعا به محل اعزام شده و برای رفع گرفتگی لوله اقدام می کنند. در هر ساعتی از شبانه روز که نیاز به لوله بازکنی داشته باشید می توانید روی ما حساب کنید.

با توجه به این که گرفتگی لوله های فاضلاب بعضا در ساعات خاص و حتی روزهای تعطیل رخ می دهند، مدیریت شرکت جهت حفظ سطح کیفی خدمات لوله بازکنی از وضعیت شیفت یا آنکال برای پرسنل لوله بازکنی استفاده کرده است. به این صورت که در ساعات خاص و روزهای تعطیل برخی از پرسنل لوله بازکنی به صورت دوره ای در حالت شیفت یا آنکال قرار می گیرند تا با تماس مشتری برای رفع گرفتگی اعزام شوند و خدمات لوله بازکنی همچون روزهای عادی بدون وقفه قابل دریافت باشد.

لوله بازکنی پونک شامل چه محله هایی می شود؟

شرکت ما در تمام مناطق و محله های تهران خدمات لوله بازکنی ارائه می کند و همه شهروندان تهرانی در هر منطقه ای که هستند می تواند با استفاده از شماره تلفن های اعلام شده درخواست لوله بازکنی خود را ثبت کنند. اما ساکنین محله پونک و محدوده اطراف آن به صورت ویژه و اختصاصی می توانند از خدمات لوله بازکنی شرکت کاوه استفاده کنند.

محدوده لوله بازکنی پونک ما در بخش بالا روی نقشه کاملا مشخص شده است. با این حال در جدول زیر برخی از خیابان ها و محله های واقع در محله پونک ذکر شده است.

بلوار فلاح زادهبلوار سردار جنگل
میدان صبحدلاطراف دانشگاه آزاد
بلوار عدل شمالی و جنوبیخیابان اشرفی اصفهانی
میدان استاد نظریخیابان باباطاهر
خیابان اسلامیانبلوار مخبری
خیابان صفارزادهخیابان بهار
بلوار میزاباباییخیابان اورک

در بخش بالا تنها چند مورد از خیابان ها و محله های واقع در محدوده پونک تهران معرفی شد که ساکنان آن می توانند از خدمات خدمات لوله بازکنی پونک استفاده کنند. اگر ساکن این محله ها یا محله های اطراف آن هستید در صورت بروز مشکل حتما با شماره های ما تماس بگیرید.

روش های لوله بازکنی در پونک تهران: فنر زنی رایج ترین روش

روش باز کردن گرفتگی لوله به نوع لوله و نوع گرفتگی مرتبط می شود اما به طور کلی ما برای اکثر گرفتگی ها فنر زنی می کنیم. یعنی با استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی گرفتگی لوله را باز می کنیم. در مورد لوله بازکنی منطقه پونک هم همین شرایط برقرار است. به عبارت دیگر ما برای باز کردن گرفتگی لوله در محله پونک تهران هم از روش فنر زنی استفاده می کنیم.

لوله بازکن در حال باز کردن گرفتگی کفشور حمام با فنر

فنر زنی به طور کلی روش بسیار خوب و نتیجه بخشی است که هم سرعت عمل بالایی دارد و هم مشتری از نتیجه آن رضایت دارد. استفاده از فنر لوله بازکنی با طول های ۱۰، ۲۰ و ۳۰ متری باعث می شود بتوان گرفتگی های ایجاد شده در عمق لوله های فاضلاب را باز کرد. این کار برای باز کردن گرفتگی آپارتمان ها بسیار مفید و کارساز است.

بنابراین یک روش بسیار عالی برای باز کردن گرفتگی لوله در آپارتمان های منطقه پونک همین روش استفاده از فنرهای بلند است. در ویدیوی زیر استفاده از فنر بلند برای باز کردن گرفتگی توالت به خوبی نشان داده شده است.

ما یک شرکت منصف در قیمت دهی هستیم. مبلغ پرداختی شما قطعا بهترین قیمت در میان همکاران است. ضمن این که ما متخصصین لوله بازکنی خود را هم از نظر تخصص و هم از نظر اخلاقی تضمین می کنیم و از این باب هم جای هیچ نگرانی وجود ندارد. خبر خوب برای خانم ها این که نیروهای ما حین کار به بحث نظافت و تمیزکاری هم دقت عمل دارند و تمیزی محل را مورد توجه قرار می دهند.

البته که غیر از فنر زنی روش های دیگری همچون استفاده از چاه بازکن (تلمبه دستی لوله بازکن) یا بکارگیری محلول های خانگی هم وجود دارد که بیشتر برای خود ساکنین مناسب است. بد نیست بدانید که برخی از سرویسکاران بی نام و نشان برای باز کردن لوله از اسید و محلول های قوی شیمیایی استفاده می کنند که این کار اصلا صحیح نیست.

علت گرفتگی لوله فاضلاب در پونک

گرفتگی لوله های فاضلاب علل متعددی دارد که به نوع لوله و محل استفاده آن در ساختمان مرتبط می شود و به طور کلی ارتباطی به محله ندارد. مثلا گرفتگی توالت بیشتر به خاطر فضولات داخل سیفون توالت است که با روش هایی ساده قابل رفع است. یا گرفتگی فاضلاب سینک آشپزخانه به دلیل روغن و باقی مانده غذایی است که وارد سیفون ظرفشویی می شود و پس از مدتی لوله را مسدود می کند.

گرفتگی فاضلاب حمام یا کفشور حمام هم به دلیل ورود چرک، مو و یا صابون به داخل لوله فاضلاب است. گرفتگی های لوله های فاضلابی دیگر هم همین وضعیت را دارند. به عبارتی همه لوله های فاضلاب به دلیل مشخصی می گیرند که این دلیل ورود آشغال یا مواد زائد به داخل لوله فاضلاب است. لذا اگر این مورد رفع شود دیگر شاهد چنین گرفتگی هایی نخواهید بود.

در چه مواردی باید با شرکت لوله بازکنی در پونک تماس بگیریم؟

همه گرفتگی های لوله فاضلاب چنان پیچیده نیستند که باز کردن آنها نیاز به تخصص و ابزار خاص داشته باشد. برخی از گرفتگی به قدری ساده و سطحی هستند که با روش مبتدی و با کمترین امکانات می توان آنها را باز کرد. نمونه اش گرفتگی چاه توالت که اکثرا به دلیل انباشت فضولات در سیفون است و با ریختن حجم زیاد آب قابل باز شدن است. در موارد شدیدتر با استفاده از سیم فلزی یا تلمبه دستی می توان گرفتگی را باز کرد.

پر واضح است که در چنین مواردی نیازی به تماس با لوله بازکن نیست. در صورتی که کمی تجربه فنی داشته باشید و ابزارآلات مناسب در اختیار شما باشید می توانیدگرفتگی های سخت تر از این مورد را هم باز کنید. می توان اینطور نتیجه گرفت که نیاز به لوله بازکن حرفه ای به توانایی و امکانات خود شما مربوط می شود. اگر امکانات مناسب و تجربه فنی دارید تقریبا هیچ نیازی به لوله بازکن بیرون نخواهید داشت.

ولی اگر یک کارمند بدون تجربه فنی هستید و ابزار ندارید طبیعتا نمی توانید با دست خالی لوله بازکنی کنید. در چنین مواردی به ناچار باید با لوله بازکن بیرون تماس بگیرید. اما به طور کلی برای تشخیص دقیق تر می توانید به نوع گرفتگی توجه کنید.

  • گرفتگی ناشی از افتادن اشیاء داخل لوله
  • گرفتگی ناشی از ریختن سنگ، خاک و مصالح زیاد
  • گرفتگی هایی که با روش های خانگی باز نشده اند

موارد فوق جزء گرفتگی های سخت هستند که باز کردن آنها معمولا دشوار است. لذا بهتر است در چنین مواردی با لوله بازکن تماس بگیرید تا یک تکنسین حرفه ای لوله بازکن با تجربه بالا و با استفاده از ابزارآلات کامل گرفتگی را باز کند.

تجهیزاتی مورد استفاده برای لوله بازکنی محله پونک

خب لوله بازکنی محله پونک هم مثل دیگر محله های تهران است و تفاوتی میان آنها وجود ندارد. ما برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب از تجهیزات مختلفی استفاده می کنیم که مهم ترین آنها فنر لوله بازکنی است. بسته به نوع گرفتگی و قطر لوله فاضلاب از روش فنر زنی یا دیگر روش های چاه بازکنی استفاده می کنیم.

گرفتگی در لوله های بزرگ مثل سیفون توالت، انواع کفشورها (مثل کفشور حمام، حیاط و پارکینگ)، لوله فاضلاب بام و … به خوبی با فنر لوله بازکنی باز می شوند. لذا در این موارد بهترین روش فنر زنی با دستگاه است که ما هم از آن استفاده می کنیم.

اما گرفتگی در لوله های کوچک مثل سینک آشپزخانه، روشویی حیاط یا سرویس بهداشتی و دیگر لوله های فاضلابی کم قطر با فنر باز نمی شوند و باید از روش های دیگر برای باز کردن آنها استفاده شود. در چنین مواردی استفاده از تلمبه دستی چاه بازکنی، فنر دستی یا خانگی، سیم فلزی و … می تواند کارگشا باشد.

در هر صورت انتخاب ابزار و روش باز کردن گرفتگی به لوله فاضلاب و نوع گرفتگی آن بستگی دارد که آن با بررسی وضعیت توسط لوله بازکن مشخص می شود.

قیمت لوله بازکنی در محدوده پونک چقدر است؟

واقعیت این است که خدمات لوله بازکنی هم همچون دیگر مشاغل فنی و خدماتی قیمت ثابت و مشخصی ندارد و نمی توان بدون مشاهده وضعیت لوله فاضلاب و گرفتگی آن برای لوله بازکنی قیمت تعیین کرد. البته برای گرفتگی های عمومی می توان قیمت پایه یا محدوده قیمتی ارائه کرد که آن هم به مرور زمان با تورم تغییر می کند.

اما به طور کلی قیمت لوله بازکنی شرکت خدمات فنی کاوه و دیگر همکاران فعال ما در تهران بر اساس نوع گرفتگی، شدت گرفتگی، عمق گرفتگی در لوله، روش باز کردن لوله، میزان دسترسی به لوله و گرفتگی آن و زمان صرف شده برای باز کردن لوله بستگی دارد.

تغییر این مولفه ها باعث می شود هزینه لوله بازکنی هم دستخوش تغییر شود. به عنوان نمونه با طول کشیدن عملیات لوله بازکنی طبیعتا دستمزد تکنسین افزایش پیدا می کند و این باعث می شود قیمت تمام شده لوله بازکنی هم تغییر پیدا کند.

لوله بازکنی پونک شرکت کاوه چه ویژگی هایی دارد؟

اگر یک بار گرفتار انسداد لوله فاضلاب شده باشد و برای باز کردن آن به دنبال لوله بازکن معتبر گشته باشید حتما متوجه شده اید که برای یک خدمت لوله بازکنی در تهران صدها شرکت و لوله بازکن وجود دارد. طبیعتا در میان انبوه شماره تماس لوله بازکنی و سایت های اینترنتی لوله بازکنی پیدا کردن یک شرکت معتبر و متخصص کمی مشکل باشد. از این جهت که انسان در انتخاب شرکت مناسب مردد شود.

برای پایان دادن به این تردید تنها کافیست به خدمات و توانایی های شرکت مورد نظر توجه کنید. شرکت هایی که ویژگی های زیر را داشته باشند گزینه مناسبی برای تماس شما هستند.

  • لوله بازکنی فوری و شبانه روزی
  • قیمت مناسب لوله بازکنی
  • استفاده از تکنسین باتجربه و حرفه ای
  • بکارگیری دستگاه های جدید لوله بازکنی
  • تضمین کیفیت لوله بازکنی

موارد فوق همه ویژگی های یک شرکت لوله بازکنی حرفه ای است و تنها شرکت های معتبر چنین ویژگی هایی دارند. اگر شرکت مورد نظر شما این ویژگی ها را دارد می توانید با خیال راحت از آن درخواست لوله بازکنی کنید. برای اطلاع از خدمات و ویژگی های شرکت ها هم می توانید به وبسایت آنها مراجعه کنید یا به صورت تلفنی از خودشان این ویژگی ها را جویا شوید.

تضمین عدم گرفتگی مجدد در لوله بازکنی منطقه پونک

در مورد ضمانت خدمات لوله بازکنی بد نیست بدانید که که کمتر شرکت فنی و خدماتی کار خود را تضمین می کند و کار را با ضمانت کیفیت انجام می دهد. اما در لوله بازکنی تهران مخصوصا منطقه پونک وضعیت کمی متفاوت است. مشکلات متعدد در ارائه لوله بازکنی تضمین نشده وجود دارد که یکی از آنها فعالیت کلاهبرداران لوله بازکنی یا افراد سودجو است. این افراد با لباس لوله بازکن به منزل مردم می روند و با قیمت های بالای لوله بازکنی مردم را سرکیسه می کنند.

همین باعث شده شرکت های معتبر و متعهد لوله بازکنی در تهران و منطقه پونک تهران لوله بازکنی تضمینی را در دستور کار خود قرار دهند. لوله بازکنی تضمینی به این معنی است که ما باز شدن لوله فاضلاب و عدم گرفتگی مجدد آن در کوتاه مدت را تضمین می کنیم. علیرغم کیفیت بالای لوله بازکنی ما باز هم آن را تضمین می کنیم تا اگر مشکلی در کیفیت وجود داشته تکنسین ما به صورت رایگان بیاید و مشکل را برای شما رفع نماید.

دیگر خدمات فنی در محله پونک

ما یک شرکت خدمات فنی و تاسیساتی هستیم. طبیعتا لوله بازکنی و چاه بازکنی تنها خدمت ما نیست. اما خدمات ما حول محور لوله بازکنی و باز کردن گرفتگی لوله است. به طور کلی خدمات ما شامل:

  • لوله بازکنی: رفع گرفتگی انواع لوله های فاضلاب، چاه بازکنی و باز کردن انسداد لوله ها
  • باز کردن گرفتگی سینک آشپزخانه و روشویی: رفع گرفتگی فاضلاب آشپزخانه و سینک ظرفشویی، رفع مشکل جمع شدن آب در سینک ظرفشویی، باز کردن گرفتگی روشویی سرویس بهداشتی
  • رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی: باز کردن انواع گرفتگی در توالت ایرانی و فرنگی، رفع گرفتگی توالت با دستمال کاغذی یا مصالح ساختمانی، باز کردن انسداد کامل سیفون توالت با مدفوع
  • باز کردن کفشور: رفع انواع گرفتگی کفشور، همچون کفشور پارکینگ، حیاط یا آشپزخانه
  • باز کردن فاضلاب حمام: باز کردن هر نوع گرفتگی در فاضلاب حمام همچون گرفتگی با صابون، سفیدآب یا مو
  • تخلیه چاه: تخلیه انواع چاه های جذبی، سپتیک تانک، تخلیه فاضلاب صنعتی و شرکتی
  • رفع بوی بد فاضلاب: از بین بردن بوی فاضلاب آپارتمان و ساختمان های قدیمی، رفع بوی توالت و سرویس بهداشتی، پیدا کردن محل ایجاد بوی فاضلاب
    رفع نم و رطوبت: از بین بردن رطوبت ساختمان، پیدا کردن منشا نم و رطوبت، رطوبت زدایی از دیوارها و نشت یابی لوله های فاضلاب

 این تنها بخش کوچکی از خدمات متنوع ما است که ما صرفا خدمات مرتبط با فاضلاب و لوله بازکنی آن را خدمت شما ذکر کردیم.

در صورتی که هر مشکلی تاسیساتی و خدماتی مخصوصا گرفتگی لوله فاضلاب در ساختمان خود دارید که در محدوده پونک تهران است حتما با ما تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید. متخصصین ما ضمن ارائه مشاوره رایگان، شما را در جهت درست راهنمایی می کنند. اگر در دیگر مناطق تهران هم باشید مشکلی وجود ندارد چون ما در تمام مناطق متخصص و سرویس کار حرفه ای جهت رفع مشکل شما دارید. منتظر تماس شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *