خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

باز کردن گرفتگی فاضلاب با دستگاه

لوله بازکنی پیروزی

باز کردن گرفتگی فاضلاب با دستگاه

در صورتی که در محله پیروزی تهران ساکن هستید و مشکل گرفتگی لوله فاضلاب دارید بهتر است سریعا با شماره لوله بازکنی پیروزی (۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰) تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید. مشاورین ما ضمن ارائه مشاوره رایگان و راهنمایی شما در صورت نزدیک ترین سرویس کار حاضر در منطقه را جهت رفع مشکل اعزام می کنند تا بتوانید گرفتگی لوله را سریعا باز کنید.

لوله بازکن های ما در محله پیروزی جزء متخصص ترین تکنسین های ما هستند که سرعت عمل و کیفیت لوله بازکنی آنها بسیار بالا است. با عنایت به این موضوع لوله بازکنی پیروزی شرکت کاوه به صورت کاملا فوری و تضمین شده (با ضمانت کیفیت) انجام می شود و در پایان هم هزینه لوله بازکنی طبق تعرفه شرکت که قیمتی کاملا منصفانه و مناسب است محاسبه می شود.

شماره تماس۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
ساعت کارشبانه روزی، ۷ روز هفته
محل اعزامنزدیک ترین لوله بازکن محدوده
میزان کثیف کاریکمترین میزان کثیفی
میزان تخریببدون تخریب و خرابکاری
میزان تخصص سرویس کاربالاترین تخصص و تجربه در کار
روش کارعموما از فنر لوله بازکنی
ضمانت کیفیتدارد
زیر نظر اتحادیهبله
قیمتبهترین قیمت در میان همکاران

شرکت خدمات فنی و تاسیسات کاوه یکی از شرکت های حرفه ای و باسابقه در صنف لوله بازکن ها است که در تمام مناطق تهران از جمله منطقه و محله پیروزی تهران هم خدمات لوله بازکنی با قیمت مناسب ارائه می کند. لوله بازکنی محدوده پیروزی به صورت فوری و شبانه روزی (۲۴ ساعته ۷ روز هفته) حتی در روزهای تعطیل در خدمت شماست.

شماره تماس لوله بازکنی محله پیروزی

جهت سهولت شما ساکنین عزیز محله پیروزی تهران ما شماره مخصوصی برای تماس و درخواست لوله بازکنی شما در نظر گرفته ایم. در بخش پایین دو شماره تماس، یکی شماره همراه برای لوله بازکنی پیروزی و یک شماره ثابت جهت تماس و درخواست لوله بازکنی در تمام محله های شرق تهران معرفی شده است.

با استفاده از هر دو شماره تماس ارائه شده می توانید از شرکت خدمات فنی کاوه خدمات لوله بازکنی پیروزی را درخواست کنید.

شماره لوله بازکنی پیروزی۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
شماره لوله بازکنی شرق تهران۷۷۶۱۱۰۷۱

نظر به شبانه روزی بودن لوله بازکنی شرکت کاوه شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با شماره های لوله بازکنی پیروزی تماس گرفته و درخواست لوله بازکنی فوری نمایید.

لوله بازکنی شبانه روزی و ۲۴ ساعته در پیروزی تهران

همانطور که بارها ذکر شد در بخش خدمات لوله بازکنی ما ساعت کاری مشخصی نداریم و به صورت بی وقفه و بدون تعطیلی در حال فعالیت و خدمت رسانی به همشهریان هستیم. با عنایت به این که گرفتگی لوله ممکن است در هر ساعتی از شبانه روز ایجاد شود و حتی در نیمه شب یا روز تعطیل دامنگیر ساکنین ساختمان شود، ما به عنوان یک شرکت لوله بازکنی معتبر و متعهد باید برای رفع گرفتگی لوله ها در هر ساعتی از شبانه روز آمادگی داشته باشیم.

در ساعات کاری روزهای عادی تیم فنی ما به صورت عادی مشغول به خدمت رسانی است. اما در تعطیلات یا ساعات شب تکنسین های شیفت یا آنکال ما این وظیفه خطیر را به عهده می گیرند و در این ساعات خاص به همشهریان تهرانی خدمت رسانی می نمایند.

اگر در این ساعات خاص نیاز به لوله بازکنی پیدا کردید نگران هیچ چیزی نباشید. تفاوتی ندارد که در کدام منطقه باشید، تنها با شماره ما تماس بگیرید و درخواست لوله بازکنی نمایید. اگر ساکن محله پیروزی باشید تنها کافیست تلفن را بردارید و با شماره تماس های معرفی شده در بالا تماس گرفته و درخواست لوله بازکنی پیروزی کنید. متخصصین ما سریعا می آیند.

روش های لوله بازکنی در پیروزی تهران

برای این که بتوان گرفتگی یک لوله را باز کرد روش های متعددی پیش روی ما وجود دارد. برخی از این روش ها تخصصی است و نیاز به تجهیزات خاص دارد. مثل فنرزنی (باز کردن لوله با فنر لوله بازکنی) که نیاز به دستگاه لوله بازکنی یا دریل دارد. یا روش واترجت که برای استفاده از آن نیاز به دستگاه واترجت دارید. این روش ها که که نیاز به تجهیزات خاص دارند تنها برای افراد متخصص مناسب است که هم تخصص و هم تجهیزات لازم را در اختیار دارند. اما افراد عادی امکان استفاده از این روش ها را ندارند.

در ویدیوی زیر یک مدل از ژنراتور لوله بازکنی به همراه روش کار کردن با آن نمایش داده شده است. با مشاهده ویدیو به خوبی از پیچیدگی کار با این دستگاه مطلع خواهید شد.

افراد عادی باید از روش هایی برای باز کردن گرفتگی لوله استفاده کنند که نیاز به وسیله یا تخصص نداشته باشد و پیچیدگی خاصی هم در آن وجود نداشته باشد. در میان روش های مختلف، لوله بازکنی با چاه بازکن یک روش بسیار خوب و کاربردی است که کل تجهیزات آن یک چاه بازکن پلاستیکی است که در خیلی از خانه ها یافت می شود. روش استفاده از محلول هم در برخی موارد کارساز است که محلول اسیدی را می توان از مغازه خریداری کرد.

روش دیگر استفاده از شلنگ و فشار آب است که برای گرفتگی های سطحی کفشورها بسیار مناسب می باشد. روش استفاده از سیم یا سیخ برای گرفتگی فاضلاب حمام در صورتی که ناشی از افتادن صابون باشد مناسب است. گرفتگی سینک ظرفویی و روشویی هم با استفاده از فشار دست (به حالت چاه بازکن) قابل باز شدن هستند که آن هم بسیار ساده است.

روش فنرزنی؛ بهترین و موثرترین روش لوله بازکنی

در میان روش های ساده که برای افراد عادی مناسب است این موارد بهترین ها هستند. از میان روش های مختلفی که از ذکر آنها صرف نظر شده است این ها کاربردی ترین موارد هستند که هر یک برای نوع خاصی از گرفتگی مناسب است. از میان روش های تخصصی فنر زنی بسیار مجرب است و افراد عموما از آن نتیجه می گیرند. شرکت های لوله بازکنی و تکنسین های حرفه ای هم از این روش برای باز کردن گرفتگی کفشورها استفاده می کنند.

لوله بازکن در حال باز کردن گرفتگی کفشور حمام با فنر

اگر بخواهید خودتان در خانه فنر زنی کنید بدون این که نیاز به دستگاه داشته باشید باید از فنر دستی استفاده کنید. فنر دستی لوله بازکنی فنری بلند است که یک سر آن وارد لوله می شود و سر دیگر آن که دارای دسته قابل چرخش است در دست فرد قرار می گیرد و فرد با چرخاندن دسته فنر را به چرخش در می آورد و به این وسیله تلاش می کند گرفتگی لوله را باز کند.

فنر دستی و فنر برقی چند تفاوت عمده دارند که یکی همین نحوه چرخش است. یکی با موتور برقی می چرخد و دیگری با دست. همین مورد در کیفیت کار بسیار تاثیر دارد. به این جهت که چرخش با دست چون سرعت و قدرت پایین دارد در همه موارد کارکشا نیست. اما چرخش با موتور هم سرعت و هم قدرت بالایی دارد و در بیشتر موارد مشکل را رفع می کند. مورد دیگر طول فنر ها است که فنر دستی طول محدودی دارد اما فنر های برقی تا ۳۰ متر هم طول دارند که برای گرفتگی های ایجاد شده در عمق لوله های آپارتمانی مناسب است.

استفاده از اسید برای لوله بازکنی؛ آری یا خیر؟

برخی از افراد تمایل دارند برای هر نوع گرفتگی از اسید برای باز کردن گرفتگی لوله استفاده کنند در حالی که اسید برای همه گرفتگی ها مناسب نیست. ضمن این که استفاده از اسید اصلا برای لوله ها خوب نیست. محلول های اسیدی لوله بازکنی برای گرفتگی های سطحی خوب هستند. یعنی گرفتگی هایی که سختی در آن نیست و به وسیله رسوب و چربی و آشغال های موجود در فاضلاب ایجاد شده اند. این نوع از گرفتگی ها را می توان با اسید باز کرد.

در صورتی که اگر گرفتگی سخت باشد یعنی به دلیل ورود اشیائی همچون سنگ، خاک، چوب و … ایجاد شده باشد اصلا نمی توان با اسید آن گرفتگی را باز کرد. در چنین مواردی اگر به استفاده از اسید پافشاری شود یعنی چند مرتبه اسید در لوله ریخته شود نه تنها گرفتگی باز نمی شود بلکه ممکن است لوله فاضلاب با اسید از بین برود.

علت این است که محلول لوله بازکنی یک ماده شیمیایی است که خاصیت اسیدی دارد. اسید در تماس با اشیاء در آنها نفوذ کرده و خوردگی ایجاد می کند. به همین دلیل است که وقتی مقداری اسید در لوله می ریزید پس از مدتی گرفتگی لوله باز می شود. در واقع اسید در تماس با جرم و رسوب لوله که گرفتگی ایجاد کرده آنها را خورده و شستشو می دهد. این اسید اگر در تماس با لوله باید دقیقا همان کار را انجام می دهد. به همین خاطر است که می گوییم نباید زیاد از اسید لوله بازکن استفاده شود.

در برخی از گرفتگی ها هم اصلا نیازی به استفاده از اسید نیست. اصلا به نظر ما برای باز کردن خیلی از گرفتگی ها راه های مناسبی موجود دارد که در صورت استفاده از آنها دیگر نیازی به ریختن اسید در لوله نخواهید داشت. مثلا گرفتگی های توالت یکی از آن موارد است که هیچ نیازی به محلول نداد. البته که احتمالا در صورت استفاده از محلول هم نتیجه خاصی مشاهده نشود. گرفتگی توالت معمولا به دلیل انباشت فضولات در سیفون توالت است که تنها با خیس خوردن فضولات و فشار آب گرفتگی باز می شود.

گرفتگی سینک ظرفشویی هم به همین صورت است. گرفتگی سینک معمولا به خاطر رسوب روغن چربی در لوله است که با اسید باز می شود اما به جای آن می توان سیفون و اتصالات زیر سینک را باز کرد و آنها را شستشو داد تا گرفتگی باز شود.

لوله بازکنی پیروزی شامل چه محله هایی می شود؟

احتمالا می دانید که شرکت ما در همه مناطق تهران خدمات لوله بازکنی ارزان و فوری ارائه می کند و تفاوتی ندارد که در کدام یکی از مناطق ۲۲ گانه تهران ساکن هستید. محله پیروزی هم یکی از مناطق مهم تحت پوشش ما است که سرویسکاران ما آماده خدمت رسانی به ساکنین آن هستند. محله های زیر تحت پوشش لوله بازکنی پیروزی ما هستند.

خیابان پیروزیخیابان های نیروی هوایی
میدان نیروی هواییاطراف ایستگاه مترو
خیابان بشارت رادخیابان براری
خیابان نیکو گفتارخیابان رفیع گیلانی
میدان روز مادرخیابان مهاجرانی
خیابان تهرانیخیابان دهقان
اطراف کنارگذر پیروزیخیابان لادن

موارد بالا تنها برخی از مناطق واقع در پیروزی هستند که تحت پوشش لوله بازکنی پیروزی ما هستند و طبیعتا خدمات ما محدود به این محله ها نمی شود. ساکنین دیگر محله ها و خیابان های واقع در پیروزی و یا اطراف آن نیز می توانند از خدمات ارزان و فوری شرکت خدمات فنی کاوه بهره مند شوند.

علت گرفتگی ناگهانی لوله فاضلاب

زمانی که مشتریان برای درخواست لوله بازکنی تماس می گیرند در خیلی از موارد اظهار می کنند که لوله ناگهانی و بی دلیل گرفته است و هیچ چیز شیئی وارد آن نشده است. این گفتار صحیح نیست چراکه لوله فاضلاب بی دلیل نمی گیرد و قطعا شیئی داخل آن وجود دارد که مسیر فاضلاب را مسدود کرده است. البته ممکن است شی بزرگی وارد آن نشده باشد اما عامل دیگری انسداد را ایجاد کرده باشد.

گرفتگی در لوله فاضلاب

اگر افراد از فاضلاب و لوله های فاضلابی کمی اطلاعات داشته باشند دیگر هنگام بسته شدن لوله نمی گویند چیزی داخل لوله نیست. وقتی فاضلاب از داخل لوله عبور می کند مقداری جرم و رسوب از خود داخل لوله باقی می گذارد و هر بار لایه ای نازکی به دیواره لوله های می چسبد. این رسوب باقی مانده به مرور زمان بیشتر می شود و لایه ایجاد شده هم ضخیم تر. به همین صورت پس از چند ماه یا سال لایه ضخیمی از رسوب و جرم حاصل از فاضلاب در دیواره داخلی لوله ها ایجاد می شود که نتیجه آن کاهش قطر داخلی لوله و کاهش مکش فاضلاب توسط لوله است.

یک قاعده کلی وجود دارد که هر چه فاضلاب غلیط تر باشد (یعنی در آن غیر از آب آشغال و فضولات بیشتری باشد) رسوب بیشتری از خود به جای می گذارد و هرچه فاضلاب رقیق تر باشد رسوب آن کمتر است. به عنوان نمونه لوله فاضلاب آشپزخانه که غلیظ ترین فاضلاب در ساختمان به آن اختصاص دارد چون حاوی مقدار زیادی روغن و چربی است. یکی از بیشترین گرفتگی ها مربوط به سینک ظرفشویی است که طبیعتا علت آن رسوب حاصل از فاضلاب غلیظ آشپزخانه می باشد.

البته حمام و توالت هم فاضلاب غلیظ دارند اما غلظت آن به اندازه فاضلاب آشپزخانه نیست. ضمن این که لوله فاضلاب توالت و حمام نسبت به آشپزخانه بزرگ تر است و به این راحتی نمی گیرد. در نظر داشته باشید که موارد ذکر شده تنها مربوط به استفاده عادی و طبیعی از سینک ظرفشویی است. اگر با بی دقتی افراد آشغال های ریز، دانه برنج، تفاله چای و … وارد لوله سینک شوند گرفتگی سریع تر ایجاد خواهد شد.

بنابراین متوجه شدید که گرفتگی لوله های فاضلاب بی دلیل ایجاد نمی شود و حتما دلیلی برای آن وجود دارد. حتی ممکن است دلیل آن خود شما باشید!

لوله بازکنی باکیفیت و ارزان شرکت کاوه در محله پیروزی

اگر آب در سینک ظرفشویی جمع شده، فاضلاب توالت بالا زده یا مشکلی در لوله های فاضلابی ایجاد شده است حتما با ما تماس بگیرید و از خدمات لوله بازکنی پیروزی با قیمت منصفانه و ارزان استفاده نمایید. پس از تماس متخصصین ما در ابتدا شما را راهنمایی می کنند و در صورت لزوم نزدیک ترین تکنسین لوله بازکنی منطقه را به محل اعزام می نمایند.

اگر تنها یک بار از خدمات ما استفاده کنید حتما از کیفیت و قیمت کار ما رضایت خواهید داشت. تکنسین های بااخلاق، متعهد و متدین شرکت خدمات فنی کاوه آماده خدمت رسانی به شما ساکنین محله پیروزی تهران هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *