خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

لوله بازکنی فوری و شبانه روزی در گیشا

لوله بازکنی گیشا

لوله بازکنی فوری و شبانه روزی در گیشا

اگر دچار گرفتگی لوله و یا چاه فاضلاب هستید و ساکن محله گیشا می باشید می توانید با شماره لوله بازکنی گیشا (۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰) تماس بگیرید و مشکل خود را با همکاران ما در میان بگذارید. متخصصین ما ابتدا راهنمایی های لازم را به شما خواهند کرد و در صورت لزوم و مرتفع نشدن مشکل، سریعاً سرویس کاران مجرب را به محل اعزام خواهند کرد.

شماره تماس۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
ساعت کارشبانه روزی، ۷ روز هفته
محل اعزامنزدیک ترین لوله بازکن محدوده
میزان کثیف کاریکمترین میزان کثیفی
میزان تخریببدون تخریب و خرابکاری
میزان تخصص سرویس کاربالاترین تخصص و تجربه در کار
روش کارعموما از فنر لوله بازکنی
ضمانت کیفیتدارد
زیر نظر اتحادیهبله
قیمتبهترین قیمت در میان همکاران

شرکت ما با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته و کارد کارآزموده در امور فنی ساختمان، می تواند به بهترین و سریع ترین شکل ممکن انواع گرفتگی های لوله فاضلاب را تشخیص داده و با روشی مناسب آن را باز کنند. لوله بازکنی ما صد درصد تضمینی است و پس از پایان کار شما لوله باز شده را با ضمانت از پرسنل ما تحویل می گیرید.

شماره تماس لوله بازکنی گیشا

شرکت خدمات فنی و تاسیسات کاوه جزء شرکت های حرفه لوله بازکنی در تهران و حومه آن است که از طریق تماس تلفنی خدمات لوله بازکنی فوری و ارزان خود را ارائه می کند. جهت رفاه حال ساکنین محدوده گیشا و مناطق غرب تهران شماره تماس های اختصاصی برای درخواست لوله بازکنی این عزیزان در بخش بعد ارائه شده است که همه روزه به صورت تمام وقت و شبانه روزی آماده پاسخ گویی به درخواست های لوله بازکنی می باشد.

شماره لوله بازکنی گیشا۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
شماره لوله بازکنی غرب تهران۴۴۴۰۴۲۷۸

همانطور که مشاهده می کنید در بخش فوق دو شماره تماس اختصاصی قرار داده شده است. یکی شماره تلفن ثابت که شماره اختصاصی لوله بازکنی محله های غرب تهران است و برای درخواست لوله بازکنی در این محله ها قرار داده شده است. دیگری شماره موبایل که شماره تماس اختصاصی لوله بازکنی در محله گیشا است و به صورت تمام وقت آماده تماس شما ساکنین این محدوده می باشد.

در نظر داشته باشید متخصصین ما در این حوزه با کمترین کثیفی و بالاترین کیفیت، خدمات لوله بازکنی غرب تهران را به صورت شبانه روزی به شما همشهریان محترم ارائه می دهند. از این رو در مجموعه ما ارائه خدمات لوله بازکنی حول محور مشتری مداری تعریف شده است. بنابراین از سرویس کاران با اخلاق، متعهد و صبور بهره مند هستیم تا رضایت شما را به طور کامل جلب کنند. از نظر قیمت هم خیالتان راحت؛ زیرا دستمزدها با معیار میزان زحمت و سختی کار متناسب بوده و به طور منصفانه از مشتریان دریافت خواهد شد.

چه زمانی باید با لوله بازکن تماس بگیرید؟

اغلب افراد با اینکه با چالش گرفتگی انواع لوله های فاضلاب روبرو شده اند اما اطلاع دقیقی از علائم گرفتگی آن ندارند. همین موضوع باعث می شود تا این افراد با دیدن صحنه گرفتگی سینک، کفشور، توالت و … سریع به فکر تماس گرفتن با شرکت های لوله بازکنی بیفتند. در این بخش قصد داریم شما را با علائم گرفتگی لوله آشنا کنیم تا متوجه شوید در چه صورتی به متخصصین لوله بازکنی نیاز پیدا می کنید.

جمع شدن آب در سینک ظرفشویی

۱. کاهش قدرت مکش فاضلاب

اولین نشانه ای که برای تشخیص گرفتگی لوله وجود دارد، کاهش قدرت مکش آب توسط لوله فاضلاب است. مراد از لوله فاضلاب می تواند سینک ظرفشویی، روشویی، چاه کفشور، چاه توالت و … باشد. بر همین اساس زمانی که آب مورد استفاده در ظرفشویی، روشویی، توالت یا کفشور با سرعت کمتری نسبت به قبل شروع به خارج شدن کند، این پیغام را به شما می دهد که در آینده نه چندان دور دچار گرفتگی لوله فاضلاب خواهید شد.

این وضعیت به شما هشدار می دهد که قُطر لوله به دلیل انباشته شدن فضولات، چربی ها، و رسوبات در دراز مدت، به کمترین میزان خود رسیده و در صورتی که این وضعیت ادامه دار باشد و نسبت به تمیز کردن آن اقدام نکنید، مسیر لوله به کلی مسدود خواهد شد. در زمان مسدود شدن کامل لوله، دیگر هیچ آبی از آن خارج نخواهد شد و اینجاست که برای رفع مسدودی آن باید از شرکت های لوله بازکنی کمک بگیرید.

۲. مسدود شدن لوله به دلیل وجود شیء خارجی

افتادن اشیاء نظیر سنگ، آجر، گوشی و … از جمله مواردی است که بیشتر در سرویس های بهداشتی و کفشورها رخ می دهد. زمانی که یک شیئی در این اندازه ها به داخل لوله فاضلاب می افتد، قطعاً بخش عظیمی از مسیر لوله را مسدود می کند و اجازه عبور عادی آب را با مختل روبرو خواهد کرد. در این حالت با ورود اولین فضولات، گرفتگی لوله بیش از پیش شده و باعث گرفتگی کامل مسیر خواهد شد.

به عنوان مثال اگر چنین شیئی داخل توالت افتاده باشد، هنگامی که مدفوع داخل سیفون می شود، به شیء مذکور می چسبد و بخش بیشتری از مسیر را مسدود می کند. این مسئله اگر چندین بار دیگر اتفاق بیفتد، فضای عبوری فاضلاب را کاملاً خواهد بست و بوی نامطبوع فضا را پر خواهد کرد.

بنابراین زمانی که شیئی به داخل لوله فاضلاب می افتد، هرچه زودتر باید نسبت به خارج کردن آن اقدام کرد تا کار به جاهای باریک و هزینه های هنگفت کشیده نشود. پس برای بیرون آوردن اشیاء مختلف از داخل لوله ها می توان از شرکت های لوله بازکنی کمک گرفت.

۳. عدم ورود آب به داخل لوله

در حالت عادی آب مصرفی باید به راحتی وارد لوله فاضلاب شود. اما زمانی که این آب با سختی فراوان وارد لوله شود و یا اصلاً وارد لوله فاضلاب نشود، برای ما زنگ خطری است مبنی بر اینکه لوله فاضلاب مسدود شده است. در چنین حالتی است که شما برای رفع گرفتگی لوله نیاز به متخصصین لوله بازکنی پیدا می کنید که با تجهیزات خود فرآیند رفع انسداد را به راحتی انجام دهند.

نکته ای که در این بخش وجود دارد این است که برخی مواقع گرفتگی ها از نوع سطحی می باشند و خود شما نیز می توانید نسبت به رفع آن اقدام کنید. اما زمانی که گرفتگی لوله از نوع سخت و نیمه سخت باید حتماً باید از سرویس کاران خبره در این امر استفاده کنید تا هزینه های اضافی را بر خود تحمیل نکنید.

تجهیزات مورد استفاده برای لوله بازکنی محله گیشا

لوله بازکنی محله گیشا برای ارائه خدمات خود از تجهیزات گوناگون و پیشرفته ای بهره می برد که مهمترین آنها فنر لوله بازکنی است. سرویس کاران ما بسته به محل، نوع گرفتگی و قطر لوله مسدودی، از روش های اصولی و ثابت شده نظیر فنر زنی استفاده می کنند. به عنوان مثال اگر گرفتگی در لوله های بزرگ مثل سیفون دستشویی و انواع کفشورها (مثل کفشور حمام، حیاط، پارکینگ) باشد، به سرعت و راحتی هر چه تمام تر با دستگاه فنرزن برقی این مشکل رفع خواهد شد.

بر همین اساس شرکت لوله بازکنی گیشا هم به منظور عملکرد بهینه از این دستگاه کاربردی استفاده می کند.

باز کردن گرفتگی لوله با فنر لوله بازکنی

اما اگر گرفتگی در لوله های کوچک مثل سینک ظرفشویی، روشویی و دیگر لوله های کم قطر باشد، فنر زنی با دستگاه نه تنها فایده ای نخواهد داشت، بلکه باعث آسیب دیدن لوله نیز خواهد شد. به همین منظور باید از روش های دیگری مثل استفاده از تلمبه، فنر دستی، سیم فلزی و … بهره گرفت.

در هر صورت باید دقت داشت که برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب، انتخاب روش و ابزار مناسب، کاری است که نیاز به بررسی وضعیت و شرایط موجود محل دارد که این کار توسط متخصصین شرکت لوله بازکنی گیشا انجام خواهد شد.

هزینه لوله بازکنی در محله گیشا

آنچه که روشن است، خدمات لوله بازکنی هم مانند دیگر مشاغل فنی یک قیمت ثابت و مشخصی ندارد. از این رو نمی توان بدون مشاهده وضعیت لوله فاضلاب و نوع گرفتگی، برای آن قیمت تعیین کرد. البته برای گرفتگی های عمومی می توان قیمت پایه ای در نظر گرفت اما آن هم با توجه به تورم و افزایش روز افزون قیمت ها، دستخوش تغییرات خواهد شد.

بنابراین به طور کلی قیمت لوله بازکنی محله گیشا بر پایه نوع گرفتگی، شدت گرفتگی، عمق گرفتگی، میزان دسترسی به لوله، روش باز کردن لوله و زمان صرف شده برای باز کردن لوله استوار است. تغییر این مولفه ها طبیعتاً تغییر را در هزینه لوله بازکنی به همراه خواهد داشت. به عنوان مثال اگر فرآیند لوله بازکنی زمانبر باشد، دستمزد سرویس کاران هم افزایش پیدا خواهد کرد.

دیگر خدمات ما در محله گیشا

شرکت لوله بازکنی گیشا با سابقه درخشان در این عرصه مفتخر است علاوه بر انجام فعالیت لوله بازکنی، خدمات مرتبط دیگری را نیز در این زمینه به همشهریان عزیز تهرانی ارائه دهد.

برخی از مهمترین خدمات ما عبارتند از:

  • انجام کلیه امور تأسیساتی ساختمان از جمله لوله کشی آب فاضلاب
  • نصب و تعمیر سیفون توالت
  • نصب و تعمیر توالت فرنگی و ایرانی
  • تخلیه چاه توالت با ساده ترین روش
  • از بین بردن بوی بد فاضلاب
  • نشتی گیری لوله های فاضلاب
  • بیرون آوردن اشیاء قیمتی از چاه توالت
  • لوله بازکنی با فنر و سرفنر فولادی
  • رفع گرفتگی روشویی و کفشور پارکینگ و حیاط
  • لوله بازکنی آپارتمان با کمترین کثیفی
  • لوله کشی فاضلاب ساختمان طبق اصول فنی و مهندسی
  • اتصال لوله کشی فاضلاب به شبکه فاضلاب شهری

بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم در صورت وجود کارهای ساختمانی و تأسیساتی با شرکت لوله بازکنی ما تماس حاصل فرمایید. تکنسین های با تجربه و کاربلد ما تمام تلاش خود را می کنند تا در کمترین زمان و با بهترین کیفیت مشکل شما را حل کنند. در ضمن نگران هزینه این خدمات هم نباشید، چراکه مجموعه ما در راستای همان شعار مشتری مداری خود، تصمیم گرفته تا نسبت به کیفیت کارهایی که انجام می دهد، عادلانه ترین قیمت را نسبت به دیگر رقبا از مشتریان دریافت کند. 

۳ ویژگی خدمات لوله بازکنی گیشا

خدمات لوله بازکنی شرکت کاوه در تمام محله ها و مناطق تهران از جمله محله گیشا دارای ویژگی های است که در بسیاری از شرکت های دیگر لوله بازکنی یافت نمی شود. در اینجا به سه مورد از این ویژگی های مهم لوله بازکنی کاوه اشاره شده است.

۱. سرعت بالا: سرویس کاران ما در کمترین زمان ممکن خود را به محل اعلامی شما خواهند رساند و با تجهیزات پیشرفته ای که در اختیار دارند، سرعت عمل در کارشان هم به راحتی برای شما قابل مشاهده خواهد بود.

۲. قیمت منصفانه: تکنسین های ما با توجه به تبحر و تخصص خود و همچنین ابزارآلات مدرنی که در اختیار دارند، از بهترین و کارآمدترین روش برای ارائه خدمات استفاده می کنند. رعایت این نکات با تعرفه ای که اتحادیه در اختیار ما قرار داده بسیار همخوانی دارد، و همین موضوع دلیل بر منصفانه بودن قیمت های ما می باشد.

۳. کار تضمینی: با توجه به مسائلی همچون بالا بودن کیفیت که در بالا مطرح شد، می توان نتیجه گرفت که شرکت ما سعی دارد ارائه خدمات را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. به طوری که حالا حالاها دیگر نیازی به سرویس کاران لوله بازکنی نداشته باشید و حتی در صورت نارضایتی، کار خود را در کوتاه مدت هم تضمین می کند.

با وجود این سه ویژگی در خدمات لوله بازکنی گیشا شرکت کاوه دیگر نگرانی بابت درخواست لوله بازکنی وجود نخواهد داشت.

ترفندهای ساده برای حل مشکل گرفتگی لوله فاضلاب

چند ترفند ساده برای پیشگیری از گرفتگی لوله فاضلاب

همانطور که مستحضرید گرفتگی لوله یکی از مشکلات رایج در ساختمان ‌ها است. این مشکل می‌ تواند به دلایل مختلفی مثل ورود اجسام، مو، غذا و … به داخل لوله یا خمیدگی و شکستگی لوله باشد. این مسئله خیلی مهم است که بدانیم همواره پیشگیری خیلی بهتر از درمان است؛ پس در حوزه لوله بازکنی هم همین موضوع صدق می کند. به عبارت دیگر روش های ساده و کاربردی مختلفی برای پیشگیری از گرفتگی لوله فاضلاب وجود دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

۱ـ جلوگیری از ریختن مواد جامد به داخل لوله

مهمترین عامل ایجاد گرفتگی در لوله ها را می توان ورود مواد جامد به داخل لوله فاضلاب دانست. ورود این مواد به داخل لوله، بعد از گذشت مدت کوتاهی می تواند چربی ها و دیگر رسوبات را به خود جذب کند و باعث گرفتگی شود. بنابراین یکی از اساسی ترین نکات پیشگیری از گرفتگی، جلوگیری از ریختن اشیائی همچون سنگ، چوب، مو، دستمال کاغذی و … به داخل لوله می باشد.

۲ـ استفاده از توری یا صافی

بهره گیری از توری، صافی، آشغالگیر، چاه بست و … که هر کدام از این موارد مخصوص به مکان های خاص خود هستند، می تواند برای پیشگیری از گرفتگی لوله ها بسیار کمک کننده باشند. به عنوان مثال استفاده از توری در سینک ظرفشویی و یا استفاده از چاه بست در توالت می توانند مانع از ورود اجسام ریز و درشت به درون چاه شوند و شما را از گرفتگی لوله بیمه کنند.

۳ـ جلوگیری از ریختن روغن و چربی به داخل سینک

بسیاری از گرفتگی ها به دلیل کاهش قُطر داخلی لوله ها اتفاق می افتد که انواع روغن و چربی ها به دلیل چسبندگی بالا و جذب دیگر آلاینده ها، یکی از عوامل اصلی در کاهش قطر لوله محسوب می شوند. از این رو ریختن مستقیم روغن و مواد چرب به داخل فاضلاب، می تواند مشکلاتی نظیر گرفتگی لوله و انتشار بوی بد را برای شما به بار بیاورد.

درست است که در حالت طبیعی، ظروف دارای چربی و روغن هستند اما باید در نظر داشته باشید که هنگام شستشو حتماً از آب داغ و مواد شوینده استفاده کنید تا روغن غلظت خود را از دست بدهد. در پایان کار هم با ریختن مقداری آب داغ به داخل لوله می توانید عملیات شستشو لوله کمک کنید.

۴ـ شستشوی دائم لوله ها

یکی دیگر از راه های جلوگیری از گرفتگی لوله‌ ها، پاکسازی ماهیانه لوله ها از جرم و رسوب و شستشوی مرتب آنها است. برای شستشو شما می توانید از ترکیب آب داغ و انواع مواد شوینده استفاده کنید. جوش شیرین، سرکه، نوشابه، نمک و آبلیمو هم خاصیت اسیدی و شویندگی دارند، و آنها هم قابلیت استفاده را دارند.

به هر حال با ریختن مدام این ترکیبات به داخل لوله فاضلاب، رسوباتی که به تازگی در لوله ایجاد شدند از بین خواهد رفت. برای پاکسازی لوله فاضلاب مثل سینک و روشویی هم ابتدا باید قسمت زیرین آن یعنی سیفون را باز کنید و فضولات داخل آن را خارج کنید. سپس آب داغ را با فشار به داخل سیفون و لوله ها بگیرید تا جرم های باقی مانده هم شسته شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *