خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

قوی ترین محلول های خانگی لوله بازکنی

معرفی ۸ لوله بازکن فوری و قوی خانگی برای گرفتگی لوله ها

قوی ترین محلول های خانگی لوله بازکنی

زمانی که لوله فاضلاب می گیرد باید سریع و فوری برای بازگشایی آن اقدام شود مخصوصا اگر گرفتگی در بخش های حساس خانه ایجاد شده باشد. سینک ظرفشویی نمونه ای از این موارد حساس است که گرفتگی آن برای هیچ کس خوشایند نیست چراکه علاوه بر ایجاد کثیفی و آلودگی بعضا باعث انتشار بوی نامطبوع در منزل هم می شود. خب برای باز کردن گرفتگی لوله ها همیشه لوله بازکن در دسترس نیست. ترافیک خیابان، ساعات اوج کار، نرخ بالا، روزهای تعطیل و ده ها دلیل دیگر باعث می شود نتوانید برای باز کردن گرفتگی لوله با لوله بازکن تماس بگیرید.

برخی هم کلا تمایل ندارند با لوله بازکن تماس بگیرند و می خواهد گرفتگی لوله را خودشان باز کنند. روش های خانگی لوله بازکنی مخصوص همین دست از افراد است. کسانی که به هر دلیلی امکان تماس با لوله بازکنی فوری را ندارند. اما چطور می توان با روش های خانگی قوی و فوری گرفتگی لوله را باز کرد؟

پاسخ این سوال در ادامه مطلب داده شده است. در اینجا چند روش لوله بازکنی قوی و فوری خانگی معرفی شده است که روی گرفتگی لوله ها اثرگذاری بالایی دارند. اگر می خواهید خودتان در خانه لوله بازکنی سریع و فوری انجام دهید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تشخیص صحیح گرفتگی؛ شرط اول لوله بازکنی

مهمترین موضوعاتی که باعث می شود بتوانید گرفتگی لوله را به طور کامل باز کنید تشخیص درست نوع گرفتگی لوله فاضلاب است. یک ضرب المثلی است که می گوید شرط پاسخ صحیح به سؤالات این است که خود سؤال را به طور کامل متوجه شده باشی. پس اگر بتوانید علت گرفتگی لوله را به خوبی تشخیص دهید آن وقت نیمی از راه را رفته اید و می توانید گرفتگی آن را با روش مناسب به راحتی باز کنید.

برای گرفتگی لوله های فاضلاب دلایل متعددی وجود دارد. ورود اشیاء به داخل لوله فاضلاب، رسوب روغن و چربی در داخل آن، تجمع مو و پرز در لوله، ریختن آشغال، دستمال کاغذی، نوار بهداشتی، ورود مصالح ساختمانی به داخل لوله و … همگی جزء اصلی ترین دلایل گرفتن لوله فاضلاب هستند. گرفتگی لوله به هر یک از دلایل فوق که ایجاد شده باشد بسته به نوع گرفتگی (سطحی، سخت و نیمه سخت) می توانیم از روش های گوناگونی برای باز کردن آن استفاده کنیم.

درست است که رفع گرفتگی لوله کار چندان آسانی نیست و نیاز به متخصصین و سرویس کاران لوله بازکنی دارد اما همه گرفتگی ها هم اینطور نیستند. برخی گرفتگی ها به قدری ساده هستند که رفع آنها هیچ نیازی به تکنسین لوله بازکنی ندارد و تنها با روش های ساده خانگی قابل انجام است. در این بخش می خواهیم به طور خاص روش های خانگی لوله بازکنی را آموزش دهیم. یعنی روش هایی که برای باز کردن گرفتگی سطحی لوله ها هستند و در آنها از محلول و وسایل خانگی استفاده می شود.

 معرفی قوی و فوری ترین روش های خانگی لوله بازکنی (اثرگذاری سریع)

بهترین روش لوله بازکنی روشی است که فوری و زوداثر باشد و فرد سریعا نتیجه آن را مشاهده کنید. در این صورت است که می توان به این روش یک روش فوری لوله بازکنی گفت. در اینجا چند روش خانگی فوری و زوداثر برای رفع سریع گرفتگی های فاضلاب در خانه معرفی شده است.

– فنر لوله بازکنی دستی

فنر دستی لوله بازکنی (فنر خانگی) و تلمبه دستی دو دوست همیشگی هستند که با وجود آنها در یک خانگی دیگر هیچ گرفتگی یارای مقابله با آنها را ندارد. اگر این دو را در خانه داشته باشید خیالتان از بابت هر نوع گرفتگی ساده و سطحی در لوله های فاضلاب راحت است. فنر خانگی به راحتی گرفتگی های سطحی سیفون توالت، کفشور حمام، سینک ظرفشویی و روشویی سرویس بهداشتی را در زمانی کوتاه باز می کند. 

فنر خانگی فنری فلزی و بلند است که دارای یک دسته است. آن را وارد لوله فاضلاب می کنید و می چرخانید تا گرفتگی داخل لوله را جابجا کرده و انسداد را رفع نماید. از این جهت به فنر دستی روش فوری خانگی اطلاق کرده ایم که این وسیله به سرعت آماده به کار شده و در عرض چند دقیقه گرفتگی را باز می کند.

ویژگی های لوله بازکنی با فنر دستی لوله بازکنی

  • قدرت: بسیار بالا
  • زمان اثرگذاری: فوری
  • لوله های قابل بازگشایی: سیفون توالت، انواع کفشور، لوله فاضلاب سینک و روشویی
  • گرفتگی های قابل بازگشایی: انواع گرفتگی های سطحی و نیمه سطحی (لجن، چربی، خاک، مدفوع، پلاستیک، مو و …)

– تلمبه دستی لوله بازکنی (پمپ دستی)

شاید بتوان گفت که بهترین و کارآمدترین روش خانگی برای رفع گرفتگی سریع لوله ها تلمبه دستی لوله بازکنی است که اتفاقا در بسیاری از خانه ها یکی از آن وجود دارد. تلمبه دستی لوله بازکنی ابزاری بسیار خوب و مفید برای باز کردن گرفتگی های ساده و سطحی در خانه است که می تواند این گرفتگی ها را در مدتی کوتاه رفع نماید. از این جهت ما این روش را در میان روش های فوری خانگی برای لوله بازکنی ذکر کرده ایم.

تلمبه لوله بازکنی در اندازه های مختلفی وجود دارد و همین باعث می شود بتوان از آن روی تمام لوله های فاضلاب استفاده نمود. اگر گرفتگی ساده باشد دیگر نگرانی وجود ندارد. تنها کافیست تلمبه را روی لوله قرار دهید و فشار دهید. حتی گرفتگی های توالت هم با تلمبه دستی فورا باز می شود.

ویژگی های لوله بازکنی با تلمبه دستی

  • قدرت: بالا
  • زمان اثرگذاری: فوری
  • لوله های قابل بازگشایی: سیفون توالت، انواع کفشور، لوله فاضلاب سینک و روشویی
  • گرفتگی های قابل بازگشایی: گرفتگی های سطحی ناشی از چربی، لجن، مدفوع، مو و …

 آموزش ساخت سریع و فوری محلول لوله بازکنی در خانه

در لوله بازکنی لازم نیست برای باز کردن همه گرفتگی ها از لوله بازکن حرفه ای یا دستگاه های مخصوص استفاده شود. این موارد صرفا برای گرفتگی های سخت و شدید مناسب است. گرفتگی های ساده و سطحی به راحیت با کمترین تجهیزات قابل بازگشایی هستند؛ حتی با ترکیبات ساخته شده در خانه! در اینجا چند روش ساده و کاربردی برای ساخت لوله بازکن های قوی خانگی معرفی شده است که به کمک آنها می توانید با وسایل موجود در خانه برای خود یک محلول قوی لوله بازکنی بسازید. روش های مذکور به شرح زیر است.

۱. آب داغ

آب داغ یکی از قوی ترین و در عین حال ساده ترین موادی است که می توان با آن گرفتگی لوله را باز کرد. گرفتگی های سطحی و ساده که به دلیل رسوب و جرم داخل لوله ها باشند بهترین حالت برای استفاده از آب جوش هستند. لوله فاضلاب سینک آشپزخانه، روشویی، کفشور حمام و سیفون توالت گرفتگی هایی هستند که به دلیل رسوب و جرم ایجاد می شوند و برای باز کردن آنها می توان از آب جوش استفاده کرد و نتیجه مطلوب گرفت.

ریختن آب در کاسه توالت

برای شروع کار و استفاده از این لوله بازکن فوری خانگی باید یک کتری آب جوش حاضر کنید و آن را به صورت ناگهانی در لوله فاضلاب بریزید. ریختن یکباره آب جوش در لوله باعث می شود علاوه بر این که رسوب داخل لوله ها نرم می شود رسوب های جدا شده از لوله هم به کمک فشار آب به داخل فاضلاب بروند. در واقع این کار باعث می شود هم موانع داخل لوله که همان گرفتگی ها هستند از سر راه برداشته شوند و هم به کمک داغی و گرمای آب چرک و رسوب ها نرم شده و از لوله جدا شوند.

ممکن است با یک بار انجام دادن این کار گرفتگی لوله باز نشود. اما نباید ناامید شوید. می توانید چند بار این کار را تکرار کنید تا چرک چسبیده به دیواره داخلی لوله ها به خوبی نرم شده و گرفتگی باز شود. این روش راحت ترین و سریع ترین روش خانگی برای برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب است که می توانید بدون هزینه از آن استفاده نمایید.

نکته مهم برای ریختن آب داغ در لوله این است که باید لوله فاضلاب خالی از فاضلاب باشد تا آب جوش ریخته شده در لوله بتواند تا عمق گرفتگی داخل لوله نفوذ کند و با حرارت خود آن را باز نماید. البته باید در نظر داشته باشید اگر برای رفع گرفتگی توالت از این روش استفاده می کنید به هیچ وجه آب جوش را داخل کاسه توالت نریزید چون ممکن است باعث ترک خوردن یا شکستن کاسه توالت شود. 

ویژگی های لوله بازکنی با آب داغ

  • قدرت: متوسط
  • زمان اثرگذاری: فوری
  • لوله های قابل بازگشایی: سیفون توالت
  • گرفتگی های قابل بازگشایی: گرفتگی ناشی از مدفوع

۲. آب داغ + مایع ظرفشویی

در روش قبل از تاثیر خوب آب داغ روی جرم و رسوب داخل لوله ها گفته شد. خب آب جوش به دلیل حرارت بالا به خوبی چرک و لجن داخل لوله ها را نرم می کند و حتی بعضی از آنها را از دیواره لوله ها جدا می نماید. اما ممکن است نتواند همه آنها را به صورت کامل از لوله شستشو دهد دقیقا مثل شستن ظروف. زمانی که آب داغ روی ظروف روغنی می ریزید بخش زیادی از روغن آن شسته می شود. اما بخشی هم روی ظرف باقی می ماند. اگر آب جوش را با فشار روی ظرف بریزید بخش بیشتری از چربی و روغن از روی آن شسته می شود اما همچنان بخشی روی آن می ماند.

در این زمان دیگر باید پس از ریختن آب جوش با مایع ظرفشویی و اسکاج ظروف را بشویید تا کاملا از روغن و چربی پاکسازی شود. برای لوله فاضلاب هم باید همین کار انجام شود اما چون نمی توانید داخل لوله ها را بساییم ناچار به ریختن مایع ظرفشویی و آب داغ داخل آن اکتفا می کنیم. بنابراین همانند روش قبل یک کتری آب جوش حاضر کنید و مقداری مایع ظرفشویی یا یک شوینده دیگر به آن اضافه کنید طوری که یا کف کند یا برای شستشوی لوله ها غلظت و شویندگی کافی داشته باشد.

با حاضر شدن محلول آن را داخل لوله فاضلاب بریزید تا تمام لجن های رسوب شده داخل لوله ها را به خوبی شستشو دهد. می توانید این کار را چند بار تکرار کنید تا مطمئن شوید لجن داخل لوله ها به خوبی شسته شده است. این روش برای تمیز کردن لوله فاضلاب و پاکسازی آن از لجن بسیار مناسب است. هر چند اگر لوله فاضلاب اصلا مسدود نشده باشد.

ویژگی های لوله بازکنی با آب داغ + مایع ظرفشویی

  • قدرت: متوسط
  • زمان اثرگذاری: فوری
  • لوله های قابل بازگشایی: سیفون توالت
  • گرفتگی های قابل بازگشایی: گرفتگی ناشی از مدفوع

۳. جوش شیرین + سرکه سفید

جوش شیرین پایه ثابت ترکیبات خانگی لوله بازکنی است و به دلیل خاصیت شویندگی که دارد از آن برای بسیاری از ترکیبات خانگی لوله بازکنی استفاده می شود. سرکه هم دارای خاصیت اسیدی است که به شستن گرفتگی لوله ها کمک می کند. اما ترکیب جوش شیرین و سرکه سفید با هم باعث ایجاد یک واکنش شیمیایی می شود که تولید بخار را به دنبال دارد. بخارات حاصل از این ترکیب باعث تجزیه چربی و لجن داخل لوله ها شده و داخل لوله را از هر آلودگی و کثیفی پاکسازی می کند. برای ساخت این لوله بازکن خانگی باید مراحل زیر را طی کنید.

ابتدا نصف فنجان تا یک فنجان جوش شیرین را مستقیم و به صورت خشک در لوله فاضلاب مسدود شده بریزید. سپس به همان مقدار سرکه را نیز داخل لوله بریزید. البته مقدار سرکه و جوش شیرین را با توجه به میزان گرفتگی می توانید افزایش داد. سپس دهانه لوله فاضلاب را با درپوش آن یا با یک تکه پارچه یا پلاستیک ببندید تا بخار حاصل از این ترکیب اسیدی دست ساز ما از لوله خارج نشود. بگذارید محلول به مدت ۳۰ دقیقه تا ۱ ساعت داخل لوله باقی بماند.

پس از آن سپس درب لوله را باز کنید و یک کتری آب جوش را در لوله بریزید تا باقی مانده گرفتگی را از داخل لوله شستشو دهد.  فشار ناشی از سرازیر شدن آب گرم به همراه این مواد اسیدی باعث می شود باقی مانده گرفتگی و لجن های آزاد شده از لوله به خوبی از لوله عبور کرده و وارد فاضلاب شوند.

ویژگی های لوله بازکنی با جوش شیرین + سرکه سفید

  • قدرت: متوسط
  • زمان اثرگذاری: طولانی
  • لوله های قابل بازگشایی: انواع کفشور و لوله فاضلاب سینک و روشویی
  • گرفتگی های قابل بازگشایی: گرفتگی ناشی از لجن و رسوب

۴. جوش شیرین + آب لیمو

این ترکیب تقریبا شبیه به ترکیب قبلی است یعنی ترکیب جوش شیرین و سرکه. اما به جای سرکه از آب لیمو استفاده شده است که این هم دارای خاصیت اسیدی است. در واقع عامل اسیدی ترکیب تغییر کرده است. روش کار هم دقیقا شبیه به قبلی است. تنها به جای سرکه به همان میزان از آب لیمو استفاده می کنید. این یک لوله بازکن فوری خانگی نیست و باید برای کسب نتیجه مورد نظر صبر کنید.

روش های خانگی لوله بازکنی

برای شروع بین نیم تا یک فنجان جوش شیرین را داخل لوله فاضلاب بریزید و به همان میزان آب لیمو برداشته و روی آن خالی کنید. سپس درب سینک ظرفشویی (لوله فاضلاب) را ببندید و اجازه دهید ترکیب برای حداقل نیم ساعت در لوله باقی بماند تا حداکثر اثرگذاری خود را روی لجن و رسوب داخل لوله ها داشته باشد. در پایان درب لوله را باز کرده و یک کتری آب داغ داخل لوله بریزید تا تمام گرفتگی ها شسته شده و از لوله خارج شود.

هدف از معرفی این روش تنوع بخشی به روش ها است تا اگر سرکه در اختیار ندارید یا از بوی آن خوشتان نمی آید بتوانید از روش جایگزین آن یعنی آب لیمو استفاده کنید و ترکیب خانگی خود را برای لوله بازکنی بساید.

ویژگی های لوله بازکنی با جوش شیرین + آب لیمو

  • قدرت: متوسط
  • زمان اثرگذاری: طولانی
  • لوله های قابل بازگشایی: انواع کفشور و لوله فاضلاب سینک و روشویی
  • گرفتگی های قابل بازگشایی: گرفتگی ناشی از لجن و رسوب

۵. جوش شیرین + نمک

دیگر محلول خانگی لوله بازکنی که می توان با استفاده از جوش شیرین ساخت ترکیب آن با نمک است. در این مورد هم جوش شیرین به عنوان پایه ترکیب سر جایش است اما عامل اسیدی تغییر کرده و جای آن نمک قرار گرفته است. مراحل انجام کار کاملا شبیه به دو مورد قبلی است با این تفاوت که در اینجا باید نمک و جوش شیرین با هم ترکیب شوند.

تنها کافیست بین نیم تا یک فنجان جوش شیرین را با همان مقدار نمک ترکیب کرده و در داخل لوله مسدود شده بریزید. سپس اجازه دهید حداقل برای ۳۰ دقیقه محلول در داخل لوله باقی بماند. می توانید برای گرفتگی های شدیدتر زمان را طولانی تر کنید و حتی شب تا صبح هم صبر کنید. نگران نباشید هیچ مشکلی برای لوله فاضلاب ایجاد نمی شود. در پایان یک کتری آب جوش را داخل لوله بریزید تا عملیات لوله بازکنی با محلول خانگی به پایان برسد.

ویژگی های لوله بازکنی با جوش شیرین + نمک

  • قدرت: متوسط
  • زمان اثرگذاری: طولانی
  • لوله های قابل بازگشایی: انواع کفشور و لوله فاضلاب سینک و روشویی
  • گرفتگی های قابل بازگشایی: گرفتگی ناشی از لجن و رسوب

۶. نوشابه!

کوکاکولا و پپسی فقط برای خوردن نیستند، در زمان مناسب برای شما چاه بازکنی هم می کنند. شاید در ظاهر نوشابه یک نوشیدنی ساده به نظر برسد اما ترکیباتی دارد که آن را به چیزی فراتر از یک نوشیدنی ساده تبدیل کرده است. حتما در مورد خاصیت اسیدی قوی نوشابه ها زیاد شنیده اید. این خاصیت اسیدی نوشابه که به خاطر وجود اسید فسفریک در آن است در حدی زیاد است که طبق برخی از آزمایش ها می توان با آن زنگ آهن را از بین برد، چربی روغن کامیون را شست و کارهای مختلف دیگر انجام داد. یکی از این کارهای جانبی دیگر باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب نوشابه است.

ابتدا یک بطری نوشابه خانواده (که ترجیحا پپسی یا کوکاکولا باشد) را بردارید و آن را کامل در لوله فاضلاب مسدود شده بریزید. اجازه دهید نوشابه برای چند ساعت در لوله فاضلاب باقی بماند تا اسید فسفریک آن کارش را به خوبی انجام دهد. سپس یک کتری آب داغ در لوله فاضلاب بریزید تا کار به پایان برسد. 

برای اطمینان از عملکرد این لوله بازکن خوشمزه می توانید جریان لوله فاضلاب را بررسی کنید. البته دقت کنید که استفاده از نوشابه برای لوله بازکنی یک روش منطقی و اصولی نیست و بهتر است از روش های مناسب استفاده شود. ضمن این که اسید نوشابه در اندازه ای نیست که بتواند گرفتگی های شدید را باز کند.

ویژگی های لوله بازکنی با نوشابه

  • قدرت: ضعیف
  • زمان اثرگذاری: طولانی
  • لوله های قابل بازگشایی: انواع کفشور و لوله فاضلاب سینک و روشویی
  • گرفتگی های قابل بازگشایی: گرفتگی ناشی از لجن و رسوب

مقایسه روش های لوله بازکنی

در این بخش روش های معرفی شده در بالا را بر اساس ویژگی های آنها در قالب جدول با هم مقایسه کرده ایم تا بتوانید مناسب ترین روش را پیدا کنید.

روش لوله بازکنیقدرتزمان اثرگذاریلوله های قابل بازگشاییگرفتگی های قابل بازگشایی
فنر دستیبسیار بالافوریسیفون توالت، انواع کفشور، لوله فاضلاب سینک و روشوییانواع گرفتگی های سطحی و نیمه سطحی (لجن، چربی، خاک، مدفوع، پلاستیک، مو و …)
تلمبه دستیبالافوریسیفون توالت، انواع کفشور، لوله فاضلاب سینک و روشوییگرفتگی های سطحی ناشی از چربی، لجن، مدفوع، مو و …
آب جوشمتوسطفوریسیفون توالتگرفتگی ناشی از مدفوع
آب داغ + مایع ظرفشوییمتوسططولانیسیفون توالتگرفتگی ناشی از مدفوع
ترکیبات جوش شیرینمتوسططولانیانواع کفشور و لوله فاضلاب سینک و روشوییگرفتگی ناشی از لجن و رسوب
نوشابهضعیفطولانیانواع کفشور و لوله فاضلاب سینک و روشوییگرفتگی ناشی از لجن و رسوب

محلول خانگی قوی تر است یا اسید لوله بازکن؟ کدام بهتر است؟

کاملا واضح است که اسیدهای صنعتی لوله بازکنی بسیار قوی تر از محلول های خانگی هستند. محلول های لوله بازکن صنعتی خاصیت اسیدی و شیمیایی دارند و با این خاصیت خود می توانند گرفتگی لوله ها را باز کنند. اما محلول های خانگی هیچ خاصیت شیمیایی ندارند بلکه مقدار کمی خاصیت اسیدی یا شویندگی دارند که استفاده از آن باعث شسته شدن لوله شده و گرفتگی آن را باز می کنند. درست است که محلول های خانگی از نظر عملکرد ضعیف تر از اسیدهای لوله بازکن هستند اما برای شما و لوله فاضلاب ضرری ندارند. در حالی که اسیدهای لوله بازکنی مضرات مضرات متعددی دارد که در صورت عدم رعایت برخی نکات ممکن است دامن گیر شما شود. 

محلول لوله بازکن (اسید لوله بازکنی)

اگر تصور می‌کنید بهترین و قوی ترین لوله بازکن ها که می توان در خانه از آن استفاده کرد اسیدها و محلول های لوله بازکنی هستند سخت در اشتباه هستید. محلول های لوله بازکن صنعتی که در بازار به فروش می‌رسند و به نام اسید لوله بازکن مشهور هستند به دلیل خاصیت اسیدی قوی ای که در خود دارند می توانند به لوله های فاضلاب خسارت وارد کنند و موجب پوسیدن آنها شوند.

خیلی از مردم اسید لوله بازکنی را به عنوان یک لوله بازکن قوی و فوری خانگی می شناسند و از آن برای گرفتگی های مختلف استفاده می کنند. مخصوصا گرفتگی های سینک آشپزخانه که عموما به دلیل چربی و لجن مسدود می شوند. تنها با ریختن اسید در لوله فاضلاب گرفتگی های سطحی لوله باز می شود و کار شما راه می افتد. اما ریختن اسید لوله بازکنی در لوله فاضلاب به همان اندازه که گرفتگی لوله را سریعا باز می کند می تواند به همان اندازه هم برای لوله مشکل ایجاد کند. 

اسید لوله بازکن همانطور که روی گرفتگی اثر می گذارد در تماس با لوله هم روی آن اثر گذاشته و باعث خوردگی لوله می شود. استفاده مداوم و زیاد از اسید لوله بازکنی باعث می شود لوله فاضلاب در معرض سوراخ شدن و پوسیدگی قرار بگیرد. همچنین گازهای متصاعد شده از این نوع اسیدهای لوله بازکنی می‌تواند باعث ایجاد حساسیت‌ها و مشکلات تنفسی برای فرد شود و در صورت برخورد با پوست باعث سوختگی بسیار شدید شود.

بنابراین می توان اینطور نتیجه گیری کرد که اسید لوله بازکن قدرت بیشتری نسبت به محلول خانگی دارد اما خسارات احتمالی آن نیز زیاد است و باید در استفاده از آن دقت کافی داشته باشید.

محلول خانگی موثر نبود؟ تماس بگیرید و لوله بازکن حرفه ای درخواست کنید

به کمک آموزش های ارائه شده در بالا حالا می‌توانید بدون استفاده از مواد شیمیایی و با روش طبیعی، گرفتگی های سطحی لوله‌ را باز کنید. اگر هم نیاز به شستشو و چربی زدایی لوله ها داشته باشید هم می توانید با یکی از روش های قوی خانگی مشکل خود را رفع کنید. البته بکارگیری این روش ها به صورت دوره ای و در هر چند ماه یک بار می تواند شما را در برابر گرفتگی های ناخواسته لوله ایمن کند.

در صورتی که مشکلی در استفاده از روش های خانگی داشتید و با این ترکیبات قوی موفق به رفع گرفتگی لوله نشدید بهتر است با شماره تماس های ارائه شده تماس بگیرید و مشکل را با ما در میان بگذارید تا متخصصین ما شما را به خوبی راهنمایی کرده و به شما مشاوره رایگان ارائه کنند. همچنین در صورت نیاز یکی از متخصصین شرکت برای رفع گرفتگی و حل مشکل به محل شما اعزام می شود تا با روش های تخصصی اقدام به باز کردن گرفتگی لوله نماید.

جمع بندی

ترکیبات خانگی لوله بازکنی روش ساده و کاربردی هستند که کمک آنها می توان برخی از گرفتگی های سطحی در لوله فاضلاب مخصصا لوله فاضلاب سینک ظرفشویی را باز کرد. این روش ها قدرت چندانی ندارند و بیشتر برای شستشو و پاکسازی لوله ها از رسوب و لجن مناسب هستند. می توانید با توجه به مواد اولیه موجود در دسترس، یکی از ترکیبات خانگی آموزش داده شده را بسازید و با آن گرفتگی راه آب فاضلاب خود را باز کنید.

یک پاسخ به “معرفی ۸ لوله بازکن فوری و قوی خانگی برای گرفتگی لوله ها”

  1. این روش های خانگی رو بی خیال بشید، محلول صاف بهترین محلول لوله بازکنی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *