خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

قوی ترین محلول های لوله بازکن

قوی ترین محلول های لوله بازکن فاضلاب؛ معرفی ۱۰ اسید قوی

قوی ترین محلول های لوله بازکن

استفاده از اسید یا همان محلول لوله بازکنی برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب در نگاه اول برای خیلی ها غیرقابل باور است. اما واقعیت این است که برخی از محلول های لوله بازکنی به قدری قوی هستند که می توانند گرفتگی های فاضلاب را به صورت باورنکردنی باز کنند. تجربه استفاده کنندگان از این محصولات اینطور نشان می دهد. همین عملکرد موفق باعث شده خیلی از مردم به دنبال پیدا کردن قوی ترین محلول های لوله بازکنی برای رفع گرفتگی لوله ها باشند.

در بازار ده ها برند برای محلول و اسید لوله بازکن وجود دارد که در نگاه اول انتخاب بهترین و قوی ترین محلول کمی سخت است. باید بهترین محلول را انتخاب کنید تا گرفتگی لوله را به خوبی برای شما باز کند. اگر نه، نه تنها گرفتگی لوله باز نمی شود بلکه پولی که صرف خرید اسید لوله بازکنی کرده اید هم هدر می رود و شما می مانید و گرفتگی لوله و یک محلول که توانایی باز کردن لوله را ندارد.

پس با ما همراه باشید تا شما را با بهترین و قوی ترین محلول یا اسید لوله بازکنی در بازار آشنا کنیم. 

معرفی بهترین و قوی ترین محلول ها و اسیدهای لوله بازکنی

در بازار ایران ده ها محلول لوله بازکنی (اسید یا مایع لوله بازکن) از برندهای مختلف وجود دارد که قدرت آنها با هم یکی نیست و در برابر گرفتگی لوله ها عملکرد متفاوتی از خود نشان می دهند. این را تجربه استفاده کنندگان از این محصولات به خوبی نشان می دهد. ما بر اساس نظر و تجربه خریداران محلول های لوله بازکنی بهترین و قوی ترین موارد را شناسایی کرده ایم که در ادامه به شما معرفی شده است.   

۱. مایع لوله بازکن صاف

برند صاف شاید شناخته شده ترین برند تولیدکننده مایع لوله بازکن در ایران است که مردم از قدیم الایام نام صاف را با محلول لوله بازکن آن می شناسند. لوله بازکن صاف یک محلول حرفه‌ای و کارآمد جهت پاکسازی لوله های فاضلاب و رفع گرفتگی آنها است که به دلیل خاصیت شویندگی قوی از آن برای رفع انواع گرفتگی لوله و نظافت و پاکسازی سطوح چرب و کثیف استفاده می شود. 

نظرات موافق: آن طور که کاربران و خریداران این محصول عنوان کرده اند مایع لوله بازکن صاف غلظت بالایی دارد و به راحتی گرفتگی لوله های فاضلاب مخصوصا گرفتگی سینک را باز می کند. برخی از آن برای از بین بردن بوی بد فاضلاب استفاده کرده اند و نتیجه گرفته اند. عده بسیاری هم کلا به جای ریختن این محلول در لوله فاضلاب آن را برای نظافت چربی چدن گاز، فیلتر هود، کاشی آشپزخانه و … مورد استفاده قرار داده اند. 

نکته مهمی که برخی کاربران به آن اشاره کرده اند زمان اثرگذاری این محلول می باشد. خیلی از افراد گفته اند که این محلول زود اثر نیست و باید چند ساعتی در داخل لوله یا روی سطح مورد نظر باقی بماند تا به خوبی اثر گذار واقع شود. یعنی این محلول در عین حال که قوی است اما اسید نیست که بخواهد لوله ها را سوراخ کند. با این وجود نباید به صورت مکرر از آن استفاده شود.

ویژگی های مثبت محلول لوله بازکن صاف از نظر خریداران این محصول:

  • غلظت بالا
  • پاکسازی و رفع آسان گرفتگی سینک
  • قابلیت شستشو و نظافت چربی سطوح
  • موثر روی انواع گرفتگی لوله فاضلاب (سینک، روشویی، حمام)
  • کیفیت بالا نسبت به دیگر برندها

نظرات مخالف: در خصوص کارایی این محصول تقریبا نظر منفی ذکر نشده اما مسئله ای که چند تن از کابران به آن اشاره کرده اند این است که محلول صاف برای گرفتگی توالت اثر گذار نبوده است. همچنین گفته شده محصول صاف کیفیت و غلظت سابق را ندارد اما همچنان نسبت به دیگر محلول های موجود در بازار قوی تر و اثرگذار تر است.

ویژگی های منفی محلول لوله بازکن صاف از نظر خریداران این محصول:

  • عدم اثر رو گرفتگی توالت
  • افت کیفیت نسبت به گذشته

آمار رضایت خریداران محصول:

میزان رضایتامتیازتعداد خریدار
%۹۰۴.۲ از ۵۷۱۶۲ نفر

۲. مایع لوله بازکن اکتیو

برند اکتیو (Active) تولیدکننده مشهور محصولات شوینده است که عمده شهرت خود را به واسطه تبلیغات تلویزیونی کسب کرده است. مایع لوله بازکن یکی از محصولات محبوب این شرکت است که مخصوص رفع گرفتگی لوله های فاضلاب و از بین بردن بوی بد آنها تولید شده است. زمانی که لوله فاضلاب بوی نامطبوع می دهد یا مکش آن مشکل پیدا کردن است استفاده از محلول لوله بازکن به شما کمک می کند. 

ریختن اسید لوله بازکنی در لوله فاضلاب

نظرات موافق: آن طور که خریداران آنلاین محلول اکتیو اظهار داشته اند این لوله بازکن غلظت و کیفیت بالایی دارد و بر خلاف بسیاری از محصولات شیمیایی بدون بو است. یعنی دارای بوی شدید شیمیایی و آزار دهنده نیست. برخی از مشتریان این محصول را برای نظافت سطوح مورد استفاده قرار داده و نتیجه گرفته اند. شستن چربی اجاق گاز، از بین بردن جرم ظروف شیشه ای و تمیز کردن سرامیک از جمله این موارد هستند.

چند نفر از خریداران گفته اند که این محصول را برای باز کردن گرفتگی توالت فرنگی استفاده کرده اند و نتیجه مناسب گرفته اند. برخی هم آن را برای رفع گرفتگی راه آب حمام که ناشی از چربی و مو بوده است خوب دانسته اند. مورد مهمی که هم در نظر کاربران و هم در دستورالعمل محصول ذکر شده زود اثر بودن آن است به طوری که در کمتر از نیم ساعت گرفتگی را رفع می کند.

ویژگی های مثبت محلول لوله بازکن اکتیو از نظر خریداران این محصول:

  • غلظت بالا
  • اثرگذاری سریع روی گرفتگی ها
  • خاصیت شویندگی بالا
  • توان رفع گرفتگی توالت

نظرات مخالف: در میان نظرات مشتریان موارد منفی هم به چشم می خورد. تعدادی از مشتریان از کم بودن حجم محلول گله داشته اند و برخی هم از گران بودن قیمت آن. برخی هم مایع لوله بازکن اکتیو را معمولی دانسته اند و گفته اند که نسبت به لوله بازکن های دیگر مزیت خاصی ندارد. 

ویژگی های منفی محلول لوله بازکن اکتیو از نظر خریداران این محصول:

  • حجم کم محلول
  • قیمت بالای این محصول

آمار رضایت خریداران محصول:

میزان رضایتامتیازتعداد خریدار
%۸۵۴.۱ از ۵۱۱۵۹ نفر

۳. پودر لوله بازکن چینه

برند چینه یکی از برندهای معروف تولیدکننده پودر لوله بازکن فاضلاب است که به واسطه تولید محصولات باکفیت سالیان زیادی است که مشتریان دائمی برای خود پیدا کردن است. پودر لوله بازکن چینه همان کارکرد محلول های لوله بازکنی را دارد با این تفاوت که این پودر است و در ترکیب با آب تبدیل به مایع لوله بازکن می شود. 

لوله بازکن چینه توانایی رفع گرفتگی های سطحی که ناشی از رسوب و چربی هستند را دارد. از این پودر می توان برای باز کردن گرفتگی های سطحی در لوله فاضلاب آشپزخانه، حمام، روشویی و … استفاده کرد. 

نظرات موافق: اولین چیزی که در نظرات خریداران مجازی پودر لوله بازکن چینه به چشم می خورد عملکرد عالی این محصول می باشد. خیلی از کاربران اینطور گرفته اند که اصلا انتظار چنین عملکردی از این لوله بازکن نداشته اند و به ظاهرش هم نمی خورد که اینطور کار راه انداز باشد. حتی برخی افراد عملکرد این پودر لوله بازکن را در سطح مایع های لوله بازکن قوی بازار دانسته اند. 

برخی از نظرات موافق در مورد قیمت مناسب این محصول بوده و گفته شده که به نسبت عملکرد و کیفیت آن قیمت مناسبی دارد. تعدادی از خریداران گفته اند که قدرت نفوذ بالای لوله بازکن چینه به دلیل خاصیت اسیدی آن است که باعث می شود در تماس با پوست به آن آسیب برساند. در صورت استفاده مکرر هم ممکن است منجر به خوردگی لوله فاضلاب شود.

تعدادی از خریداران هم کلا این محصول را برای کاری غیر از لوله بازکنی انتخاب کرده اند. این افراد از پودر چینه برای شستن چربی چدن گاز، سفید کردن سیاهی دیگ و قابلمه، تمیز کردن وسایل استیل و … استفاده کرده اند. البته که یکی از کارکردهای اصلی این پودر معروف شستشو و پاکسازی جرم و رسوبات لجنی داخل لوله ها است. چیزی که عامل اصلی بوی بد فاضلاب است و با شستشوی آنها بوی بد فاضلاب هم از بین می رود.

ویژگی های مثبت پودر لوله بازکن چینه از نظر خریداران این محصول:

  • عملکرد قوی
  • خاصیت اسیدی بالا
  • اثرگذاری زود و سریع روی گرفتگی 
  • خاصیت شویندگی چربی و جرم لوله ها
  • کارکرد قابل قبول در برابر مایع های لوله بازکنی
  • قیمت مناسب محصول نسبت به عملکرد
  • بدون بو

نظرات مخالف: خریداران این پودر لوله بازکنی نظرات منفی خاصی بیان نکرده اند و عموما نظرات مثبت بوده است. با این وجود در میان انبوه نظرات موافق تعدادی از مشتریان هم گفته اند که این محصول اگرچه کارایی بالایی دارد اما حجم آن بسیار کم است و برای حصول نتیجه باید چند بسته از آن را مصرف کنند.

ویژگی های منفی پودر لوله بازکن چینه از نظر خریداران این محصول:

  • حجم کم محصول

آمار رضایت خریداران محصول:

میزان رضایتامتیازتعداد خریدار
%۷۷۳.۹ از ۵۱۱۸۶ نفر

۴. مایع چاه بازکن پاکناز

پاکناز یکی از برندهای نه چندان شناخته شده در عرصه تولید محلول لوله بازکن است که مایع لوله بازکن آن با اقبال زیادی در فروشگاه های اینترنتی مواجه شده است. افراد زیادی این محلول لوله بازکن را به صورت مجازی خریداری کرده و از آن برای اهداف مختلف از جمله رفع گرفتگی لوله، پاکسازی و رفع جرم لوله و … استفاده نموده اند. در همین راستا برخی از مشتریان لوله بازکن پاکناز نظرات موافق و مخالف خود را در خصوص این محصول ثبت کرده اند.

نظرات موافق: در نظرات موافق ثبت شده برای این محصول عمده نظرات روی دو موضوع متمرکز شده است. یکی خاصیت اسیدی بالای محصول که با عنوان قدرت بالا شناخته می شود. افراد زیادی قدرت زیاد این محصول را اعلام کرده اند و از عملکرد آن رضایت داشته اند. به دلیل همین قدرت بالا برخی افراد تذکر داده اند که مایع پاکناز همچون بسیاری از محلول های لوله بازکنی در تماس با پوست به آن آسیب می رساند. 

مورد مثبت دیگر سرعت عمل بالای محصول در رفع گرفتگی لوله می باشد. خیلی از خریداران زمان اثرگذاری این محلول را سریع دانسته و آن را زیر یک ساعت اعلام کرده اند. مجدد برخی افراد در راستای خاصیت اسیدی بالای محصول تذکر داده اند که محلول نباید برای مدت زیاد در لوله باقی بماند چراکه منجر به وارد آمدن خسارت به لوله و از بین رفتن چسب اتصالات لوله می شود.

از این مایع لوله بازکن هم همچون دیگر موارد برای عملی غیر از لوله بازکنی همچون پاک کردن گاز، قابلمه، از بین بردن سوسک، میکروب کشی و … استفاده می شود.

ویژگی های مثبت محلول لوله بازکن پاکناز از نظر خریداران این محصول:

  • عملکرد فوری و قوی
  • خاصیت شیمیایی بالا
  • خاصیت پاک کنندگی بالا (برای لوله و سطوح)
  • رفع سریع بوی نامطبوع فاضلاب
  • از بین بردن سوسک
  • میکروب زدایی

نظرات مخالف: خریداران محلول پاکناز در نظرات منفی و مخالف خود مشکل مشخصی را ذکر نکرده اند اما در اکثر نظرات مخالف عدم کارکرد محصول ذکر شده است. افراد بسیاری گفته اند که محلول را در لوله ریخته اند و زمان زیادی در لوله مانده اما تاثیری نداشته اند. با توجه نظرات موافق زیاد می توان اینطور برداشت کرد که علت نظرات مخالف زیاد انتظار بیش از حد از محصول و یا استفاده از محلول برای گرفتگی های شدید بوده است. همانطور یکی از خریداران هم به آن اشاره کرده که برای گرفتگی های شدید این محلول جواب نمی دهد و باید فنر زده شود. 

ویژگی های منفی محلول لوله بازکن پاکناز از نظر خریداران این محصول:

  • عدم اثرگذاری
  • معمولی مثل دیگر محلول ها

آمار رضایت خریداران محصول:

میزان رضایتامتیازتعداد خریدار
%۷۶۴ از ۵۵۵۴ نفر

۵. مایع لوله بازکنی رخشا 

رخشا برند یکی از شرکت های تولیدکننده محصولات شوینده است که اتفاقا به واسطه کیفیت محصولات خود شهرت زیادی دارد. یکی از محصولات کاربردی برند رخشا مایع لوله بازکنی است که برخی آن را با عنوان محلول چاه بازکن هم می شناسند. برای این محصول هم نظرات موافق و مخالف زیادی ثبت شده است که در ادامه ذکر شده است.

نظرات موافق: مشتریان چاه بازکن رخشا در موافقت با این محصول هم همچون دیگر چاه بازکن ها گفته اند که قدرت بالایی دارد و به سرعت گرفتگی ها را رفع می کند. برخی هم از قیمت مناسب و به صرفه آن نسبت به عملکرد آن اظهار رضایت کرده اند. یکی از خریداران چاه بازکن رخشا را برای رفع گرفتگی توالت استفاده کرده و نتیجه گرفته است. دیگری هم توصیه کرده برای حصول نتیجه مورد نظر طبق دستورات ارائه شده روی محصول عمل شود.

ویژگی های مثبت محلول لوله بازکن رخشا از نظر خریداران این محصول:

  • قابلیت باز کردن گرفتگی توالت
  • کیفیت بالا
  • حجم مناسب
  • مقرون به صرفه

نظرات مخالف: تعدادی از افراد که این محصول را خریداری کرده اند و از آن رضایت نداشته اند در نظرات گفته اند که این محصول خیلی رقیق است و تنها برای رفع گرفتگی های معمولی مناسب است و توانایی باز کردن گرفتگی های شدید را ندارد. لذا انتظار زیادی از آن نداشته باشید. البته که هیچ محلول و اسیدی برای رفع گرفتگی های شدید ساخته نشده است و این نوع گرفتگی ها عموما با فنرزنی باز می شود. تعدادی از خریداران هم گفته اند که این محصول کاملا معمولی است و برتری نسبت به دیگر لوله بازکن ها ندارد.

ویژگی های منفی محلول لوله بازکن رخشا از نظر خریداران این محصول:

  • بسیار رقیق
  • مناسب برای گرفتگی های معمولی
  • معمولی مثل دیگر لوله بازکن ها

آمار رضایت خریداران محصول:

میزان رضایتامتیازتعداد خریدار
%۸۱۴ از ۵۴۶۴ نفر

۶. محلول لوله بازکنی باما

برند باما یک برند ناشناخته در صنعت تولید محصولات شیمیایی و شوینده است که اسید لوله بازکنی تولید می کند. محلول لوله بازکن باما یکی از لوله بازکن های پرفروش در فروشگاه های آنلاین است که این فروش بالا می تواند به دلیل مرغوب بودن کالا و قیمت پایین آن نسبت به دیگر محصولات باشد. خریداران آنلاین این محصول پس از خرید و مصرف آن نظرات موافق و مخالفی در خصوص کیفیت آن درج کرده اند که می تواند برای شما مفید باشد.

نظرات موافق: مشتریان موافق این محلول بیش از همه به قیمت پایین و به صرفه بودن آن توجه کردند و گفتن که به نسبت قیمت پایین آن به صرفه است. همچنین تعدادی از مشتریان این محصول را همچون محصول دیگر شرکت ها دارای قدرت بالا، بدون بو و توان شستشوی چربی سطوح دانستند. یکی از کاربران هم لوله بازکن باما برای رفع گرفتگی ناشی از شاخ و برگ درخت استفاده کرده و نتیجه مثبت کرده است.

ویژگی های مثبت مایع لوله بازکن باما از دید خریداران این محصول:

  • قوی و کار راه انداز
  • بدون بو
  • پاک کننده قوی داخل لوله های فاضلاب
  • امکان استفاده برای نظافت سطوح
  • توان باز کردن گرفتگی ناشی از شاخ و برگ

نظرات مخالف: چاه بازکن شرکت باما هم نظر مخالف چندانی ندارد و به عبارتی کاربران مخالف علت دقیقی برای مخالفت خود بیان نکرده اند. تنها اینطور ذکر کرده اند که این محلول برای ما مفید نبوده و گرفتگی لوله را باز نکرده است. برخی هم گفته اند که محلول کاملا معمولی و مانند دیگر محلول ها است که این نکته منفی به حساب نمی آید. 

ویژگی های منفی چاه بازکن باما از دید خریداران این محصول:

  • عملکرد برابر با دیگر محلول های لوله بازکنی

آمار رضایت خریداران محصول:

میزان رضایتامتیازتعداد خریدار
%۸۰۳.۹ از ۵۴۰۰ نفر

۷. پودر لوله بازکن جنته نوین

برند جنته نوین یک برند ناشناخته در تولید پودر لوله بازکن است که ظاهرا برای استفاده از شهرت برند معروف و شناخته شده چنته از این نام استفاده کرده است. در میان نظرات مشتریان هم به خوبی به این مسئله اشاره شده است حتی برخی خریداران در زمان تحویل محصول متوجه این تفاوت شده اند. در مورد کیفیت و کارایی پودر لوله بازکن جنته نوین نظرات ضد و نقیضی توسط خریداران به ثبت رسیده است.

پودر لوله بازکن جنته نوین

نظرات موافق: مشتریان موافق این محلول را باکیفیت، قوی، پاک کننده لوله فاضلاب و لوله بازکن بی خطر عنوان کردند. چند نفر از کاربران گفته اند که این محصول با قیمت پایینی که دارد بسیار مقرون به صرفه است و از نظر عملکرد و سهولت در استفاده بسیار بهتر از محلول های لوله بازکنی می باشد. نظر کاربران برای رفع گرفتگی سیفون توالت با پودر چینه هم متفاوت بود برخی موفق شده اند گرفتگی توالت را با این پودر باز کنند و برخی دیگر هم نتوانستند چنین کاری را انجام دهد که ظاهرا این اختلاف به شدت یا نوع گرفتگی توالت باز می گردد. 

ویژگی های مثبت پودر چاه بازکن جنته نوین از دید خریداران این محصول:

  • ارزان و مقرون به صرف
  • عملکرد مناسب
  • قوی اما بی خطر
  • عالی برای گرفتگی سینک

نظرات مخالف: تعدادی از خریداران این محصول از شباهت نام آن با برند چنته ناراضی بوده اند و گفته اند که به دلیل همین شباهت نام دچار اشتباه شده اند. یکی از خریداران گفته هنگام اضافه کردن بسته دوم گاز بدی تولید می شود که خطرناک است. برخی از مردم هم از حجم کم محصول و کافی نبودن آن برای رفع یک گرفتگی گله کرده اند.

ویژگی های منفی پودر لوله بازکنی جنته نوین از دید خریداران این محصول:

  • استفاده از شهرت برند چنته
  • دارای بو
  • حجم کم محصول

آمار رضایت خریداران محصول:

میزان رضایتامتیازتعداد خریدار
%۸۰۴.۲ از ۵۲۹۱ نفر

۸. مایع لوله بازکن اتک

برند اتک برندی معتبر و شناخته شده در حوزه تولید محصولات شوینده و شیمیایی است که مایع لوله بازکن یکی از همین محصولات است. اگرچه اتک تبلیغات تلویزیونی گسترده ای انجام داده اما مایع لوله بازکن آن به نسبت تبلیغات زیاد آن مورد استقبال واقع نشده است. هر چه که باشد این مصرف کنندگان هستند که تشخیص می دهند یک محصول خوب و باکفیت است یا خیر. در همین راستا برخی از نظرات موافق و مخالف این محصول در ادامه ذکر شده است.

نظرات موافق: خریداران لوله بازکن اتک در نظرات خود کیفیت بالا و لوله بازکنی قابل انتظار را از این محصول گزارش کرده اند. برخی از مشتریان چند ساله این محصول همچنان آن را کارآمد و قابل قبول دانسته اند. برخی افراد هم کلا لوله بازکن اتک را برای شستن چدن گاز مصرف می کنند و البته راضی هم هستند. یکی از کاربران هم از رفع گرفتگی حمام با موهای زائد به وسیله لوله بازکن اتک گفته است. این تمام نظرات موافق در خصوص این محصول می باشد.

ویژگی های مثبت مایع لوله بازکنی اتک از دید خریداران این محصول:

  • باسابقه و قدیمی
  • نفوذ پذیری بالا 
  • قابلیت شستشوی سطوح 
  • رفع گرفتگی ناشی از موهای زائد 

نظرات مخالف: در مقابل کاربرانی هم نظرات مخالف برای این محصول درج کرده اند. یکی از خریداران گفته که این محصول بوی بدی دارد و باید با احتیاط از آن استفاده کرد. چند نفر هم نظر داده اند که مایع را در لوله ریخته اند اما پس از مدت طولانی اثرگذار نبوده است. برخی از هم گفته اند که انگار آب در داخل بطری بوده است.

ویژگی های منفی محلول لوله بازکنی اتک از دید خریداران این محصول:

  • بوی بد
  • غلظت پایین 
  • اثرگذاری پایین

آمار رضایت خریداران محصول:

میزان رضایتامتیازتعداد خریدار
%۸۴۴ از ۵۲۰۰ نفر

۹. لوله بازکن رافونه

برند رافونه همچون چند برند دیگر معرفی شده در این مطلب جزء برندهای تولیدکننده محصولات شیمیایی و شوینده است که عمده شهرت خود را از طریق تبلیغات تلویزیونی کسب کرده است. اما بر خلاف تصور محصول لوله بازکن آن به نسبت تبلیغات تلویزیونی زیاد مشتری چندانی ندارد. از این جهت دیدگاه چندانی از مشتریان این محصول برای بررسی بیشتر در دسترس نیست.

آمار رضایت خریداران محصول:

میزان رضایتامتیازتعداد خریدار
%۸۰۳.۸ از ۵۱۲۲ نفر

۱۰. اسید لوله بازکن تنطور

برند تنطور که تولیدکننده محصولات شیمیایی همچون اسید لوله بازکن است احتمال زیاد برای شما هم ناشناخته است. این برند اگرچه چندان شناخته شده و مشهور نیست و اسید لوله بازکن آن مشتری چندانی در فروشگاه های اینترنتی ندارد اما همین تعداد کم مشتریان هم نظرات متفاوتی نسبت به دیگر مایع های لوله بازکنی ارائه کرده اند. 

نظرات موافق: موضوع مهمی که از دید خریداران این محصول پنهان نمانده است قدرت بالا و خاصیت اسیدی فوق العاده چاه بازکن تنطور است. چیزی که در هیچ یک از دیگر چاه بازکن ها دیده نشد. برخی از خریداران این محصول گفته اند که این یک چاه بازکن معمولی نیست و باید با احتیاط از آن استفاده کرد. برخی هم به دلیل قدرت بالا آن را برای مصارف خانگی مناسب ندانسته اند.

ظاهرا این محلول لوله بازکن نیست بلکه اسید لوله بازکنی است و به دلیل خاصیت اسیدی بالا به شدت در لوله ها خوردگی ایجاد می کند. حتی چند تن از مشتریان گفته که لوله فاضلاب شان به وسیله این اسید سوراخ شده است. دیگر خریدار محصول گفته که نباید به مدت طولانی این اسید در لوله باقی بماند چراکه باعث آسیب به لوله ها خواهد شد. 

ویژگی های مثبت اسید لوله بازکنی تنطور از دید خریداران این محصول:

  • خاصیت اسیدی بالا
  • رفع سریع گرفتگی ها 

نظرات مخالف: اگر بخواهیم از میان نظرات مشتریان موارد مخالف یا منفی برای این محصول ذکر کنیم در واقع باید به همان نظرات موافق از نگاهی دیگر اشاره کنیم. خاصیت اسیدی بالا و امکان سوراخ شدن لوله دو ویژگی عالی از این لوله بازکن هستند که می تواند از نظر برخی ویژگی منفی به حساب آید. 

ویژگی های منفی اسید لوله بازکن تنطور از دید خریداران این محصول:

  • امکان سوراخ کردن لوله
  • نامناسب برای مصرف خانگی

آمار رضایت خریداران محصول:

میزان رضایتامتیازتعداد خریدار
%۸۲۴.۳ از ۵۳۷ نفر
اسیدهای قوی لوله بازکنی

فهرست دیگر محلول های چاه بازکنی ایرانی

در بخش فوق بهترین و پرمصرف ترین لوله بازکنی های مایع و پودر معرفی شد. اما فهرست فوق تمام لوله بازکن های بازار نیستند و ده ها مایع لوله بازکنی دیگر وجود دارد که مشهور نیستند و مشتری چندانی ندارد. در ادامه برخی از این چاه بازکن ها معرفی شده اند.

  • پودر لوله بازکن راه گشا
  • محلول لوله بازکنی راپیدو
  • محلول لوله بازکنی هگزان
  • لوله بازکن یوسان
  • اسید لوله بازکن کارن
  • محلول لوله بازکن ساغر 
  • لوله بازکن شهاب
  • مایع لوله بازکن پارند
  • پودر لوله بازکن توردان
  • لوله بازکن پودری آمینول
  • لوله بازکن سافینا
  •  مایع لوله باز کن نانونیپ
  • پودر لوله بازکن ملیکا
  • پودر جرمگیر و لوله بازکن منشاد
  • محلول لوله بازکنی نوژین
  • مایع لوله بازکن دکتر کوهله
  • لوله بازکن تیرک
  • پودر لوله بازکن راگا
  • مایع لوله باز کن بوژنه
  • لوله بازکن شادن
  • لوله بازکن گلشاد
  • مایع لوله باز کن روف
  • لوله باز کن ونوشه      
  • پودر لوله باز کن  لوپاک    
  • مایع لوله باز کن گل سنگ 

فهرست لوله بازکن های خارجی موجود در بازار

در بازار محصولات لوله بازکنی موجود در بازار برخی از لوله بازکن های خارجی هم وجود دارد که معرفی آنها می تواند برای شما مفید باشد.

  • لوله بازکن کوبایاشی
  • ژل لوله باز کن پور چوز 
  • ژل لوله بازکن دس تاپ 
  • لوله باز کن سانی استیک
  • ژل لوله بازکن پورچوز
  • مایع لوله باز کن توئی لایت

نکته مهم: در نظر داشته باشید که تمام لوله بازکن های ایرانی و خارجی معرفی شده در این محصول بر اساس اطلاعات فروشگاه های اینترنتی تنظیم شده است و ممکن است در گذر زمان اطلاعات آنها تغییر کرده و یا تولید محصول به اتمام برسد و دیگر آن محصول در بازار یافت نشود.

جمع بندی

بهترین و قوی ترین محلول لوله بازکن برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب را تنها می توان با تجربه تشخیص داد. به کمک تجربه خریداران محصولات می توانید بهترین یا قوی ترین آنها را تشخیص داده و انتخاب کنید. دقیقا همان کاری که ما در این مطلب انجام داده ایم. به راحتی می توانید از نظر خریداران محصولات استفاده کنید و نکات ذکر شده توسط آنها را مطالعه کنید تا در نهایت چاه بازکنی مناسب را برای لوله فاضلاب انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *