خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

باز کردن گرفتگی کفشور

لوله بازکنی تهرانپارس

باز کردن گرفتگی کفشور

در صورتی که گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه تهرانپارس تهران دارید به شما همشهری عزیر توصیه می کنیم با شماره لوله بازکنی تهرانپارس (۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰) تماس بگیرید و به متخصصین ما مشکل خود را بگویید. لوله بازکن های ما علاوه بر این که شما به شما مشاوره رایگان می دهند در صورت لزوم یکی از لوله بازکن های حاضر در محدوده شما را به موقعیت شما اعزام می کنند.

شماره تماس۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
ساعت کارشبانه روزی، ۷ روز هفته
محل اعزامنزدیک ترین لوله بازکن محدوده
میزان کثیف کاریکمترین میزان کثیفی
میزان تخریببدون تخریب و خرابکاری
میزان تخصص سرویس کاربالاترین تخصص و تجربه در کار
روش کارعموما از فنر لوله بازکنی
ضمانت کیفیتدارد
زیر نظر اتحادیهبله
قیمتبهترین قیمت در میان همکاران

بهترین و حرفه ای ترین تکنسین های تهرانی در استخدام ما هستند تا با تجربه و تخصص بالای خود در حوزه امور فنی و لوله بازکنی بتوانند سریعا علت انسداد لوله فاضلاب را تشخیص داده و با روشی مناسب آن را باز کنند. لوله بازکنی ما قیمت مناسبی دارد و به صورت تضمینی انجام می شود. پس از باز شدن گرفتگی، شما لوله باز شده را با ضمانت تحویل می گیرید.

شماره تماس لوله بازکنی تهرانپارس

شرکت خدمات فنی و تاسیسات کاوه شرکتی باقدمت و سابقه دار در صنف لوله بازکنی شهر تهران است که خدمات لوله بازکنی فوری و شبانه روزی خود را در تمام محله های تهران از جمله محله های منطقه غرب تهران مخصوصا محله تهرانپارس به صورت ویژه ارائه می کند. ما برای استفاده از خدمات در این مناطق شماره اختصاصی لوله بازکنی تهرانپارس را به صورت ویژه آماده پاسخگویی به تماس های درخواست لوله بازکنی شما عزیزان قرار داده است.

شماره لوله بازکنی تهرانپارس ۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
شماره لوله بازکنی شرق تهران۷۷۶۱۱۰۷۱

مشاهده می کنید که در جدول فوق یک شماره موبایل و یک شماره ثابت جهت تماس شما عزیزان قرار داده شده است. برای درخواست لوله بازکنی در تهرانپارس از شماره موبایل (شماره اختصاصی لوله بازکنی تهرانپارس) و برای درخواست لوله بازکنی در تمام مناطق شرق تهران از شماره ثابت ارائه شده استفاده کنید. با تماس شما بر هر دو خط پرسنل ما سریعا به درخواست شما رسیدگی می کنند.

شرکت خدمات فنی و تاسیسات کاوه شرکتی فعال در صنعت تاسیسات ساختمان و آب و فاضلاب است که در سالهای اخیر به سمت خدمات لوله بازکنی تغییر رویکرد داده است. حضور تکنسین های باسابقه و حرفه ای در شرکت ما باعث شده کیفیت خدمات لوله بازکنی ما در محله های مختلف تهران در سطح بسیار خوبی قرار بگیرد. مولفه موثر دیگر که در کنار تخصص تکنسین ها به عنوان مولفه مکمل باعث افزایش کیفیت خدمات می شود استفاده از تجهیزات و دستگاه های مخصوص لوله بازکنی (همچون ژنراتور های مختلف) و فنرهای بلند با سرفنرهای مخصوص است که خوشبختانه شرکت خدمات فنی کاوه از این دو مولفه برخوردار می باشد.

خدمات لوله بازکنی ما ارزان و فوری است و به صورت شبانه روزی ارائه می شود. ارزان بودن خدمات به جهت در نظر گرفتن نرخ اتحادیه است. فوری و شبانه روزی بودن خدمات ما هم به این دلیل است که گرفتگی لوله های فاضلاب برای ساکنین مشکلات متعددی را ایجاد می کند و ما به عنوان یک لوله بازکن متعهد باید برای رفع سریع گرفتگی و حل مشکل تمام تلاش خود را به کار گیریم. در روزهای تعطیل و در ساعات شب مشکلی برای ارائه خدمات رفع گرفتگی لوله وجود ندارد و همکاران شیفت یا آنکال آماده اعزام به محل و ارائه خدمات هستند.

لوله بازکنی تهرانپارس شامل چه محله هایی می شود؟

ما نیز همچون بسیاری از شرکت های لوله بازکنی فعال در تهران خدمات خود را در تمام مناطق تهران ارائه می کنیم. با این وجود جهت ارج نهادن ساکنین عزیز این منطقه تمام خدمات لوله بازکنی خود را به صورت ویژه در محله تهرانپارس ارائه می نماییم. بنابراین ساکنین این منطقه می توانند از خدمات لوله بازکنی تهرانپارس ما به صورت فوری ارزان آن هم در تمام طول شبانه روز بهره مند شوند.

لوله بازکنی تهرانپارس محله های زیر را شامل می شود.

میدان قمر بنی هاشمخیابان دماوند
خیابان امیری طائمهبلوار پروین
بلوار شاهدبلوار خوشوقت
خیابان فرجامبلوار ناهیدی
فلکه دوم تهرانپارساطراف بیمارستان تهرانپارس
فلکه سجادیهمیدان شاهد
اطراف ترمینال شرقخیابان رشید

در جدول فوق تعدادی از خیابان ها و محله های شاخص در تهرانپارس معرفی شدند که هدف از معرفی تعیین حدود فعالیت شرکت در محله تهرانپارس است. علاوه بر مناطق بالا ساکنین خیابان تیرانداز، خیابان رمضانی، خیابان رشید، خیابان صادقی، خیابان ملکی، خیابان ماهانی، خیابان حسینی، خیابان علیپور و حتی ساکنین بزرگراه یاسینی و بزرگراه دوران هم تحت پوشش خدمات منطقه تهرانپارس هستند. در اطراف میدان دوم تهرانپارس خیابان آهنی آمینه، خیابان سجده ای، خیابان زفرقندی، خیابان عمارستانی هم می توانند از خدمات این منطقه بهره مند شوند.

رفع گرفتگی کفشور حمام با فنر زنی

خدمات لوله بازکنی تهرانپارس شرکت خدمات فنی کاوه نه تنها محدود به محله های فوق نیست بلکه علاوه بر موارد ذکر شده در تمام فرعی ها و مناطق نزدیک به این مناطق هم به صورت ارزان و فوری ارائه می شود.

لازم است به استحضار همشهریان عزیر برسانیم که در عین حال که افراد زیادی در محله تهران پارس لوله بازکنی انجام می دهند اما لوله بازکنی تهرانپارس ما با دیگران کمی تفاوت دارد. تفاوت لوله بازکنی تهرانپارس شرکت کاوه در تعرفه ارزان و منصفانه، سرعت عمل بالا، کیفیت لوله بازکنی و باز کردن گرفتگی به صورت تضمینی است. یعنی هم دستمزد ارزان است و هم کار با تضمین کیفیت ارائه می شود و پس از باز کردن لوله دیگر به زودی شاهد گرفتگی مجدد نخواهید بود.

به دلیل این که ما از تکنسین های با تجربه و حرفه ای و دستگاه های جدید و مخصوص برای لوله بازکنی استفاده می کنیم هم سرعت کار افزایش پیدا می کند و هم هزینه تمام شده ارزان تر می شود. به همین دلیل است لوله بازکنی تهرانپارس ما با تضمین قیمت و تضمین کیفیت ارائه می شود.

چطور بهترین شرکت لوله بازکنی را در تهرانپارس انتخاب کنیم؟

در تهران شرکت های متعددی در صنف لوله بازکنی فعال هستند که بیشتر آنها در تمام مناطق و محله های تهران حضور جدی دارند. از این روی برای حل مشکلات لوله و فاضلاب در تهران انبوهی از شرکت های لوله بازکنی آمادگی خدمت رسانی دارند. در محله و منطقه تهرانپارس هم به همین صورت لوله بازکن های زیادی فعال هستند. تعداد زیاد این شرکت ها در تهران انتخاب بهترین لوله بازکن را سخت کرده است.

سرویسکار حرفه ای لوله بازکنی

شما می توان با شماره یکی از لوله بازکن ها تماس بگیرید و درخواست لوله بازکنی کنید. اما چطور از کیفیت خدمات شرکت مطمئن می شوید؟ برای انجام این کار دو مولفه مهم وجود دارد.

  • کیفیت لوله بازکنی
  • قیمت لوله بازکنی

کیفیت کار و هزینه آن است که عیار یک شرکت را مشخص می کند. این دو مولفه در شرکت های مجاز و حرفه ای در حد مطلوبی قرار دارد. البته توجه داشته باشید که همیشه لوله بازکنی ارزان و لوله بازکنی حرفه ای به معنی ارائه خدمات مناسب توسط شرکت یا سرویس کار نمی باشد.

چون این شعارها برای کاربران جذاب است، لوله بازکن ها هم برای جذب مشتری از آن زیاد استفاده می کنند. در حالی که ممکن است اصلا چنین ویژگی را نداشته باشند. برای دریافت خدمات باکیفیت لوله بازکنی در تهرانپارس و مناطق اطراف بهتر است قبلا از تعرفه و روش کار شرکت ها اطلاع پیدا کنید.

بوی بد فاضلاب نشانه گرفتگی لوله است؟

الزاما نه؛ همیشه اینطور نیست. معمولا گفته می شود که انتشار بوی بد از لوله فاضلاب نشان دهنده وجود گرفتگی در لوله است و پس از احساس کردن بوی نامطبوع از لوله باید با چاه بازکنی تماس بگیرید! اما همیشه اینطور نیست. نمی توان با قطعیت گفت که تحت هر شرایطی بوی بد فاضلاب به خاطر وجود گرفتگی در لوله ایجاد می شود. بوی نامطبوع فاضلاب معمولا دو دلیل شایع دارد.

  • وجود فاضلاب و رسوب بد بو در لوله
  • خالی زدن آب سیفون لوله
  • عدم وجود سیفون در مسیر لوله
  • ایجاد گرفتگی در لوله

تمام موارد فوق می توان عامل انتشار بوی بد از لوله فاضلاب باشد که تنها یکی از آنها گرفتگی لوله است. اتفاقا گرفتگی لوله در بسیاری از موارد از خود بویی منتشر نمی کند. یعنی شما شاهد گرفتگی ای در لوله هستید که هیچ بویی ندارد. تنها در مواردی گرفتگی لوله منجر به انتشار بوی بد می شود که عامل ایجاد گرفتگی خود ایجاد کننده بو باشد.

مثلا فرض کنید مقدار زیادی مدفوع سیفون توالت را مسدود کند. در این صورت بوی بسیار نامطبوعی در محیط منتشر می شود که به دلیل وجود فضولات در سیفون است. این شرایط ممکن است برای لوله فاضلاب سینک ظرفشویی یا کفشور حیاط هم ایجاد شود و سینک با رسوب مواد غذایی یا کفشور با لجن مسدود شود و باعث انتشار بوی بد در محیط شوند.

آیا لوله بازکنی در تهرانپاس واقعا شبانه روزی و ۲۴ ساعته است؟

اگر در اینترنت به دنبال شرکت لوله بازکنی معتبر گشته باشید حتما دیده اید که تقریبا تمام شرکت های چاه بازکنی مدعی خدمات شبانه روزی هستند. احتمالا این سوال در ذهن شما و خیلی از شهروندان گرامی در تهرانپارس و دیگر محله های تهران ایجاد شده باشد که آیا جدا لوله بازکنی هم مثل داروخانه شبانه روزی باز است؟

در مورد ادعای شبانه روزی بودن همه سایت ها و شرکت های لوله بازکنی در اینترنت نمی توان چیزی گفت اما چیزی که مشخص است این که شرکت های معتبر و قدیمی این صنف مثل شرکت ما یعنی شرکت خدمات فنی کاوه به دلیل اهمیت باز کردن سریع گرفتگی لوله ها خدمات لوله بازکنی خود را شبانه روزی و ۲۴ ساعته ارائه می کنند. شبانه روزی بودن خدمات یعنی لوله بازکن ما ۲۴ ساعته در دفتر کار منتظر تماس مشتری است؟ خیر اینطور نیست.

در آتش نشانی و آمبولانس هم امدادگرها در ساعات شب استراحت می کنند اما آمادگی اعزام به عملیات را دارند. کار ما هم تا حدودی به همین صورت است. در ساعات شب که تعداد زنگ خور پایین است لوله بازکن های ما در وضعیت آنکال قرار می گیرند. یعنی استراحت می کند اما آمادگی اعزام را دارد و در صورت تماس باید برای لوله بازکنی به محل اعزام شوند.

آیا فنرزنی با دستگاه تنها روش برای باز کردن لوله است؟

همه صنف لوله بازکنی را با فنرشان می شناسند. لوله بازکن ها را هر جا که ببینید یک دستگاه فنر زنی همراهش است. استفاده زیاد همکاران ما از دستگاه خودکار فنر زنی یا فنر دریلی باعث شده برخی افراد تصور کنند لوله بازکنی تنها با فنر زنی قابل انجام است. در حالی که اصلا اینطور نیست. بلکه فنر زنی یکی از روش های لوله بازکنی است و فنر لوله بازکنی هم یکی از ابزارها.

اما مسئله مهم این است که فنی لوله بازکنی روشی بسیار مناسب و کاربردی برای لوله بازکنی است که لوله بازکن را قادر می سازند انواع و اقسام گرفتگی در لوله های فاضلاب را باز کند. خب چه چیزی بهتر از این؟ هر کسی جای لوله بازکن ما باشد هم از فنر زنی استفاده می کند و همیشه یک دستگاه فنر زنی همراه خود می برد.

در این میان موضوع مغفول مانده این است که برای همه گرفتگی ها سریعا از فنر لوله بازکنی استفاده شود. درست است که فنر زنی بهترین و سریع الاثر ترین روش است اما قبل از آن باید از علت گرفتگی مطلع شد و بر اساس نوع و علت گرفتگی روش مناسب را انتخاب کرد. فرض کنید داخل سیفون توالت گوشی یا شی خارجی بزرگ افتاده است. فنر لوله بازکنی چطور می خواهد این گرفتگی را باز کند؟ آیا قرار است فنر گوشی بزرگ داخل سیفون را خرد کرده و راه توالت را باز کند؟!

پر واضح است که در چنین مواردی به هیچ عنوان نباید از روش فنر زنی استفاده شود. به همین دلیل است که می گوییم قبل از باز کردن گرفتگی باید ابتدا از علت آن اطلاع دقیق پیدا کرد و سپس بر همین اساس روش مناسب برای باز کردن لوله را انتخاب نمود.

استفاده از اسید لوله بازکنی برای باز کردن گرفتگی ها

استفاده از محلول لوله بازکنی و ریختن اسید در لوله فاضلاب جز اولین روش هایی است که افراد برای باز کردن گرفتگی از آن استفاده می کنند. در بازار هم انواع و اقسام اسید تحت عنوان محلول لوله بازکن وجود دارد که افراد یکی از آنها را برای لوله بازکنی انتخاب می کنند. حالا سوالی که ایجاد می شود این است که آیا متخصصین لوله بازکنی به ما توصیه می کنند که برای باز کردن گرفتگی لوله ها از اسید استفاده کنیم؟

خب ببینید اسید لوله بازکنی به دلیل خاصیت اسیدی و شیمیایی خود است که گرفتگی لوله ها را باز می کند. وقتی اسید را در لوله فاضلاب می ریزید این اسید وارد لوله شده و به عمق گرفتگی نفوذ می کند. نفوذ اسید به داخل گرفتگی و تماس با آنها باید می شود خاصیت شیمیایی اسید روی گرفتگی ها اثر کرده و در آنها خوردگی ایجاد کند. اینطور می شود که پس از مدت کوتاهی اسید گرفتگی ها را خورده و لوله را باز می کند.

حالا بخش مهم ماجرا این است که اسید همانطور که گرفتگی را می خورد در تماس با لوله فاضلاب هم در آن خوردگی ایجاد می کند. لذا در کنار باز شدن لوله در خود لوله هم خوردگی خفیفی ایجاد می شود. اگر مرتب از اسید برای باز کردن لوله استفاده شود طبیعتا هر بار مقداری خسارت به لوله وارد می شود و این مقدار ناچیز در دفعات زیاد به خسارت سنگین که شکستگی و پوسیدگی لوله است تبدیل می شود.

بنابراین می توان اینطور نتیجه گرفت که استفاده از اسید لوله بازکنی تنها در شرایط خاص مجاز است و باید تعداد دفعاتی که از اسید روی یک روی فاضلاب استفاده می کنید بسیار کم باشد.

نکات مهم در خصوص لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله ها

برای باز کردن گرفتگی لوله ها و انجام لوله بازکنی باید به نکاتی توجه شود تا هم مشکلی برای لوله فاضلاب ایجاد نشود و هم بتوان به بهترین نحوه گرفتگی لوله را باز کرد. برخی از این نکات به شرح زیر است:

  • از روش های خانگی تنها برای باز کردن گرفتگی های ساده و سطحی استفاده کنید
  • فنر لوله بازکنی قابلیت گشایش همه گرفتگی ها را ندارد
  • برای باز کردن گرفتگی های سخت حتما از لوله بازکن ها و افراد متخصص کمک بگیرید.
  • ریختن اسید لوله بازکنی در لوله روشی مناسب نیست؛ در استفاده از آن دقت کنید.
  • گرفتگی توالت در اکثر موارد به دلیل تجمع مدفوع در سیفون است.

با رعایت این نکات و نکات کمکی دیگر هنگام باز کردن لوله می توانید از بروز مشکل جلوگیری کنید و بهترین نتیجه را کسب نمایید.

خدمات لوله بازکنی شرکت کاوه در تهرانپارس

در همه مناطق تهران از جمله تهرانپارس مشکلات گرفتگی لوله فاضلاب وجود دارد. گرفتگی لوله های فاضلابی در انواع و اقسام مختلفی دیده می شوند که برای باز کردن آنها باید از روش های متناسب با نوع لوله و گرفتگی استفاده کرد. برخی از گرفتگی های لوله عبارت اند از:

  • گرفتگی سینک ظرفشویی
  • گرفتگی روشویی سرویس بهداشتی
  • گرفتگی کفشور حمام
  • گرفتگی توالت و دستشویی
  • بسته شدن کفشور حیاط و پارکینگ
  • مسدود شدن فاضلاب بام

بروز این گرفتگی ها در لوله فاضلاب باعث می شود آب و فاضلاب وارد لوله نشده و حتی فاضلاب از لوله بالا بزند. در برخی موارد هم گرفتگی خود را با کندی مکش فاضلاب نشان می دهد. کندی مکش یا باقی ماندن فاضلاب در لوله باعث می شود بوی نامطبوع فاضلاب در محیط منتشر شود و ساکنین را آزرده خاطر کند. برای حل این مشکلات لازم است با شرکت های معتبر لوله بازکنی تماس گرفته شود. 

باز کردن لوله با دستگاه جدید لوله بازکنی

ارائه خدمات لوله بازکنی حرفه ای در تهران

ما برای تمام گرفتگی های فوق راهکارهای فوق العاده ای داریم. تکنسین های حرفه ای و با تجربه ما با استفاده از تجهیزات و دستگاه های مخصوص لوله بازکنی توانایی دارند انواع گرفتگی در لوله های فاضلاب را تشخیص داده و رفع کنند. بکارگیری نیروهای مجرب و دستگاه های بروز به هیچ عنوان افزایش هزینه لوله بازکنی را به دنبال ندارد بلکه باعث می شود بتوانیم خدمات ارزان و باکیفیتی را به مشتریان خود ارائه نماییم.

هزینه لوله بازکنی کاوه کاملا طبق تعرفه بوده و هیچ هزینه اضافی در این خصوص از مشتری دریافت نمی شود. ما به عنوان یکی از شرکت های فعال و باتجربه در زمینه خدمات فنی ساختمان به شما توصیه می کنیم که برای دریافت خدمات لوله بازکنی تهران از شرکت های معتبر و قدیمی درخواست لوله بازکنی کنید.

شرکت خدمات فنی کاوه یکی از شرکت های قدیمی و معتبر در صنف لوله بازکنی است که سالیان زیادی در تهران و حومه آن اقدام به لوله بازکنی نموده است. اگر مشکل گرفتگی لوله دارید می توانید تنها با تماس تلفنی از متخصصین ما مشاوره رایگان دریافت کرده و در صورت لزوم از خدمات لوله بازکنی ما استفاده کنید. لوله بازکنی شبانه روزی و فوری در تهران را تنها با یک تماس تلفنی دریافت کنید. اگر تنها یک بار از خدمات ما استفاده کنید قطعا متوجه تفاوت کاوه با دیگر شرکت های خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *