خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

خدمات لوله بازکنی حرفه ای

مزایای استفاده از خدمات لوله بازکنی حرفه ای در تهران

خدمات لوله بازکنی حرفه ای

تصور کنید  وقتی در لوله فاضلاب گرفتگی ایجاد شود و در نتیجه آن آب و فاضلاب با هم از چاه توالت و حمام بالا بزند. این فضای غم انگیز نه تنها صحنه ای مشمئز کننده در انظار ساکنین ساختمان قرار می دهد بلکه بوی نامطبوع آن نیز شامه آنها را نوازش می کند. در این شرایط هیچ چیز مثل یک لوله بازکنی حرفه ای نمی تواند شما را کمک کند.

با وجود صدها شرکت لوله بازکنی و خدمات فنی در تهران شاید کمتر کسی وجود داشته باشد که با مشاهده گرفتگی در لوله نخواهد با لوله بازکن تماس بگیرید. اما همین جمعیت موافق هم تنها برای رهایی از شر گرفتگی با لوله بازکن تماس می گیرند و توجه چندانی به میزان تخصص و حرفه ای بودن لوله بازکن ندارند. در حالی که این دو، مولفه های حیاتی برای یک لوله بازکنی خوب به حساب می آیند. شما اینجا هستید تا در مورد لوله بازکن خوب و خدمات حرفه ای لوله بازکنی اطلاعات مفیدی کسب کنید. پس با ما همراه باشید تا این مطلب را با هم به پایان برسانیم.

خدمات حرفه ای لوله بازکنی چه مزایایی دارد؟

شاید در حالت عادی مزیت استفاده از خدمات لوله بازکنی حرفه ای برای خیلی از افراد محسوس نباشد اما در زمان گرفتگی لوله به خوبی قابل حس است. در شرایط خاص و در زمان مشکلات لوله است که تفاوت لوله بازکنی عادی با لوله بازکنی حرفه ای مشخص می شود.

ویژگیلوله بازکن حرفه ایلوله بازکن غیرحرفه ای
حضور در محلسریعدیر
تخصصزیادکم
توانایی رفع گرفتگیانواع گرفتگیبرخی از گرفتگی ها
آسیب به لولهخیرممکن است
دستگاه مخصوصداردندارد
ساعت کارشبانه روزیفقط روز
هزینهطبق تعرفهبعضا بالا
رعایت بهداشتبلهدر برخی موارد
مشاورهمی دهدنمی دهد
سرعت عملبسیار زیادکم

در جدول فوق خدمات لوله بازکن حرفه ای با لوله بازکن غیرحرفه ای مقایسه شده است که می تواند برای شما مفید باشد. در ادامه هم مزایای استفاده از خدمات لوله بازکنی حرفه ای به صورت مشروح به شما معرفی شده است.

۱- حضور سریع در محل

اولین و مهم ترین شاخصه لوله بازکن حرفه ای حضور سریع در محل است. مردم در زمان سختی و مشکل است که با لوله بازکنی تماس می گیرند. وقتی فرد برای گرفتگی لوله فاضلاب که می تواند خیلی جدی و مشقت بار باشد با لوله بازکن تماس گرفته است مشخص است که گرفتار مشکل شده است و لوله بازکن یا تکنسین لوله بازکنی باید سریعا به محل اعزام شود. اعزام سریع و حضور به موقع در محل گرفتگی لوله اولین نشانه لوله بازکنی حرفه ای است.

۲- رفع انواع گرفتگی در لوله

یک لوله بازکن حرفه ای باید توانایی این را داشته باشد که انواع گرفتگی را در لوله های فاضلاب تشخیص داده و به راحتی رفع کند. رفع انواع گرفتگی های فاضلابی یک مولفه برای خدمت لوله بازکنی حرفه ای است که شرکت های معتبر و حرفه ای آن را ارائه می کنند. اگر لوله بازکن تنها با یک فنر دریلی گرفتگی های توالت و کفشور را باز می کنند به این معنی است که او حرفه ای نیست.

۳- رفع سریع و موثر گرفتگی

لوله بازکن های حرفه ای که تجربه زیادی در این حوزه دارند از تجهیزات و دانش تخصصی برای رفع سریع و موثر گرفتگی لوله ها استفاده می کنند. آنها این توانایی را دارند که گرفتگی های سخت و پیچیده را که ممکن است خودتان نتوانید آنها را برطرف کنید، حل کنند. کندی در باز کردن گرفتگی و بازی زیاد با لوله ها نشان دهنده ضعف لوله بازکن و حرفه ای نبودن او است.

۴- عدم آسیب به لوله ها

استفاده از روش های نامناسب برای رفع گرفتگی لوله ها می تواند باعث آسیب بیشتر به لوله ها و سیستم فاضلاب شود. لوله بازکن باید حافظ سلامت لوله های فاضلاب باشد. وظیفه لوله بازکن باز کردن گرفتگی بدون خرابی یا با کمترین خرابی (در شرایط خاص است.  

باز کردن گرفتگی وان حمام با دستگاه

لوله بازکن های حرفه ای نه تنها خسارتی به لوله های فاضلاب وارد نمی کند بلکه از روش های ایمن و مطمئن برای رفع گرفتگی لوله ها استفاده می کنند تا از آسیب بیشتر جلوگیری شود.

۵- استفاده از دستگاه های مخصوص

لوله بازکن متخصص از تجهیزات مناسب برای کار استفاده می کند. برای ارائه خدمات لوله بازکنی حرفه ای قطعا به انواع مختلفی از ابزارها و دستگاه های مخصوص لوله بازکنی نیاز است که از آنها برای باز کردن گفتگی لوله ها به فراخور نیاز استفاده می شود.

این وسایل شامل ژنراتور لوله بازکنی، فنر دستی، تلمبه چاه بازکنی، انواع انبرها و … می باشد. استفاده از این تجهیزات به لوله آنها این امکان را می دهد که گرفتگی ها را به سرعت و به راحتی تشخیص دهند و برطرف کنند.

۶- هزینه مناسب

در خدمات لوله بازکنی حرفه ای هزینه طبق نرخ مصوب دریافت می شود که قیمتی مناسب و منصفانه است. لوله بازکن های مجرب و حرفه ای برای رفع گرفتگی لوله سرعت عمل دارند در نتیجه زمان و هزینه تمام شده کاهش پیدا می کند. چیزی که در مورد لوله بازکن های کلاهبردار وجود ندارد بلکه برعکس با قیمت های بالا از مردم کلاهبرداری می کنند.

۷- رعایت نظافت و بهداشت

در امور خدماتی مثل لوله بازکنی رعایت نظم و انضباط در کنار نظافت و بهداشت بسیار اهمیت دارد. لوله بازکنی حرفه ای همیشه در هنگام ارائه خدمات بهداشت و نظافت را رعایت می کند و کثیفی در محیط ایجاد نمی کند. در صورت کثیفی ناخواسته محیط حتما پس از پایان کار نظافت لازم انجام می شود.

۸-  فعالیت شبانه روزی

در شغل لوله بازکنی مثل داروخانه تعطیلی معنا ندارد. ممکن است در نیمه شب یا روز تعطیل مردم نیاز به لوله بازکنی پیدا کنند. لوله بازکنی حرفه ای باید خدمات شبانه روزی لوله بازکنی داشته باشد و در ساعات شب هم لوله بازکنی انجام دهد.

۹- مشاوره و راهنمایی

لوله بازکن های حرفه ای به دلیل تجربه و دانش فنی بالای خود توانایی دارند دیگران را راهنمایی کرده و به آنها مشاوره تخصصی ارائه کنند. لوله بازکن حرفه ای باید بتواند در مورد نحوه جلوگیری از گرفتگی لوله ها و روش های باز کردن گرفتگی لوله به شما مشاوره تخصصی دهد.

تکنسین لوله بازکنی و تاسیسات فنی

چه زمانی باید از لوله بازکنی حرفه ای استفاده کنیم؟

هر وقت که نیاز به لوله بازکن داشتید حتما با لوله بازکن حرفه ای تماس بگیرید. زمانی که احساس کردید مشکلی در لوله فاضلاب ایجاد شده و باید رفع گرفتگی در آن صورت گیرد زمان تماس با لوله بازکنی حرفه است. مشاهده علائم زیر نشان دهنده وجود مشکل در لوله فاضلاب است.

  • کند شدن جریان مکش فاضلاب
  • بالا آمدن آب از لوله فاضلاب
  • انتشار بوی بد فاضلاب در محیط

در صورتی که یکی از موارد فوق را مشاهده کردید باید به فکر رفع مشکل باشید. حتما با یک شرکت لوله بازکنی حرفه ای تماس بگیرید و بخواهید که مشکل را برای شما رفع کنند.

نتیجه گیری:

استفاده از خدمات لوله بازکنی حرفه ای مزایای متعددی دارد. این مزایا شامل رفع سریع گرفتگی، عدم خسارت به لوله ها، عدم کثیف کاری، هزینه مناسب، رفع سریع مشکل و لوله بازکنی شبانه روزی می باشد.

اگر گرفتگی لوله فاضلاب دارید، به جای این که خودتان برای رفع آن تلاش بیهوده کنید با یک لوله بازکن حرفه ای تماس بگیرید. آنها تجربه، تخصص و تجهیزات لازم برای انجام کار به درستی را دارند. این کار به شما کمک می کند تا مشکل را به سرعت، به طور موثر و بدون مشکل حل کنید.

در پایان لازم به ذکر است که شرکت خدمات فنی کاوه یکی از شرکت های حرفه ای لوله بازکنی در تهران است که سابقه کار حرفه ای چند ساله و ارائه خدمات لوله بازکنی در تمام مناطق تهران را دارد. در صورت بروز مشکل در لوله فاضلاب حتما با ما تماس بگیرید تا متخصصین ما سریعا در محل حاضر شده و با دستگاه مخصوص گرفتگی لوله را راحت باز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *