خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

پودر لوله بازکنی قوی

قوی ترین پودرهای لوله بازکن را بشناسید (۵ لوله بازکن پودری)

پودر لوله بازکنی قوی

یکی از انتخاب های خانم ها برای رفع گرفتگی لوله ها و از بین بردن بو و رسوب آنها استفاده از پودر لوله بازکن است. همانی که خیلی ها آن را با نام «چنته» می شناسند. با لوله بازکن پودری می توان با صرف هزینه کم گرفتگی های ناشی از رسوب و چربی و آشغال داخل لوله ها را باز کرد؛ به این شرط که پودر لوله بازکن مورد استفاده قوی و باکیفیت باشد. خب در بازار برندهای مختلفی از پودر لوله بازکنی وجود دارد که همه قدرت یکسانی ندارند و طبیعتا عملکرد آنها با هم متفاوت است. 

ما در این مطلب از میان برندهای مختلف تولیدکننده لوله بازکن پودری مشهورترین ها را انتخاب کرده و عملکرد آنها را بر اساس نظر خریداران مورد ارزیابی قرار داده ایم تا بتوانیم بهترین و قوی ترین پودر لوله بازکن را تشخیص دهیم. پس با ما همراه باشید تا شما را با قوی ترین چنته های لوله بازکنی (پودر لوله بازکن) آشنا کنیم. 

آیا پودر لوله بازکنی همان چنته است؟ 

خیر، پودر لوله بازکن یا لوله بازکن پودری همانطور که از نامش مشخص است پودری است که برای باز کردن گرفتگی لوله ها کاربرد دارد. پودر لوله بازکن دارای خاصیت شیمیایی است که با ترکیب شدن با آب این خاصیت خود را نمایان کرده و داخل لوله های فاضلاب را از رسوب و چربی پاکسازی می کند. به این صورت گرفتگی سطحی و ساده لوله ها هم باز می شود. برخلاف تصور عموم پودر لوله بازکن چنته نیست بلکه چنته پودر لوله بازکن است.

در حقیقت چنته یکی از برندهای مشهور تولیدکننده پودر لوله بازکن است که به دلیل کیفیت بالای محصولات خود شهرت فراوانی کسب کرده و همین شهرت بالای آن باعث شده مردم پودر لوله بازکن را با نام «چنته» بشناسند و فکر کنند چنته یعنی پودر لوله بازکن. دقیقا شبیه به «ریکا» که یکی از برندهای قدیمی مایع ظرفشویی است اما خیلی ها کلا به مایع ظرفشویی می گویند ریکا.

متاسفانه با این که برند چنته باعث شهرت پودرهای لوله بازکنی شده اما پودر لوله بازکن خودش در بازار وجود ندارد و احتمالا دیگر تولید نمی شود. در جستجوهای فراوانی که در فروشگاه های اینترنتی انجام شده دیگر نشانی از پودر لوله بازکن چنته وجود ندارد و شرکت های دیگر جای آن را پر کرده اند. حتی برخی از شرکت ها همچون «چینه» و «جنته نوین» از نام چنته به نوعی سوء استفاده کرده اند. 

معرفی بهترین و قوی ترین پودرهای لوله بازکن فاضلاب

در ابتدا هم ذکر شد که در بازار محصولات لوله بازکنی ده ها پودر لوله بازکن با برندهای مختلف وجود دارد که حتما همه آنها کیفیت مشابه ندارند و در برابر گرفتگی ها عملکرد متفاوتی از خود نشان می دهند. برای خرید قوی ترین پودر لوله بازکنی بهترین کار استفاده از تجربه خریداران قبلی این محصولات است. ما این کار را به جای شما انجام داده ایم.

ما نظر خریداران و استفاده کنندگان از پودرهای لوله بازکنی با برندهای مختلف را بررسی کرده ایم و بر اساس این نظرات بهترین و قوی ترین لوله بازکن های پودری را انتخاب نموده ایم.

۱. پودر لوله بازکن چنته

چنته معروف ترین پودر لوله بازکن است که به قول معروف شهره خاص و عام است. همه کسانی که به دنبال خرید پودر لوله بازکن هستند حتما به واسطه شهرت چنته است که با لوله بازکن های پودری آشنا شده اند. خیلی ها هم از آن استفاده کرده و به واسطه کیفیت آن مجدد به دنبال خرید چنته هستند. اما متاسفانه پودر لوله بازکن چنته دیگر در بازار پیدا نمی شود و حتی اطلاعاتی از آن هم در فروشگاه های اینترنتی وجود ندارد.

ظاهرا این برند قدیمی تولید کننده پودر لوله بازکن قوی دیگر تعطیل شده و محصولی تولید نمی کند. شاید هم عرضه محصولاتش کم شده و در بازار آنلاین پیدا نمی شود. هرچه که هست احتمالا شما نمی توانید به صورت آسان پودر قوی لوله بازکن چنته را در بازار پیدا کنید. مگر این که به صورت اتفاقی در مغازه های قدیمی تعدادی از آن همچنان وجود داشته باشد. 

هدف از معرفی چنته به عنوان اولین پودر قوی لوله بازکن این است که اولا خواننده محترم از کیفیت چنته اطلاع پیدا کرده و در صورت یافتن آن در بازار از آن استفاده کند. ثانیا متوجه شود که این محصول دیگر وجود ندارد و دائما به دنبال چنته در بازار نباشند.

۲. پودر لوله بازکن چینه

چینه مشهورترین برند تولید کننده پودر لوله بازکن فاضلاب بعد از چنته است که تاحدودی توانسته محصولات خود را جایگزین محصولات چنته کند. کسانی که در بازار به دنبال پودر چنته هستند با پیدا نکردن آن سراغ پودر چینه می آیند و آن را خریداری می کنند. لوله بازکن پودری چینه مثل چنته قدیمی می تواند گرفتگی های سطحی ناشی از رسوب، چربی و جرم لوله ها را باز کرده و گرفتگی های ناشی از مو را از بین ببرد. استفاده از چینه برای گرفتگی های فاضلاب آشپزخانه، بوی بد فاضلاب، گرفتگی روشویی و کفشور حمام بسیار مناسب است.

نظرات موافق: خریداران محصولات چینه در نظرات خود بیشتر به کیفیت بالا و عملکرد عالی این پودر لوله بازکن اشاره کردند و این اولین چیزی است که در مشاهدات به چشم می خورد. حتی برخی گفته اند که اعتقادی به پودر لوله بازکن نداشته اند اما با استفاده از چینه از عملکرد آن متعجب شده اند و هیچ انتظار چنین عملکرد قوی را نداشته اند. برخی دیگر نظر داده اند که عملکرد چینه بسیار قوی و در حد چنته است و برخی هم آن را با مایع های قوی لوله بازکنی برابر دانسته اند. 

پودر لوله بازکن به دلیل خاصیت شیمیایی خود چرک و چربی ها را با قدرت می شوید. برخی از مشتریان با اطلاع از این ویژگی چینه از آن برای رفع بوی بد فاضلاب سینک و آشپزخانه استفاده کرده اند و نتیجه مثبت هم گرفته اند. این نتیجه مثبت در حدی بوده که گفته شده داخل لوله فاضلاب کاملا سفید و خالی از رسوب شده است. چند تن از کاربران گفته اند که قدرت بالای چنته و خاصیت اسیدی آن برای پوست دست مضر است و باید هنگام استفاده از آن دقت کافی داشت. برخی هم تذکر داده اند که از آن زیاد استفاده نشود چون ممکن است باعث سوراخ شدن لوله فاضلاب شود.

ویژگی های مثبت پودر لوله بازکن چینه از نظر خریداران این محصول:

  • عملکرد فوق العاده قوی
  • اثرگذاری فوری بر گرفتگی ها
  • خاصیت شیمیایی و اسیدی زیاد
  • عملکرد مشابه مایع های لوله بازکنی قوی
  • بدون بو
  • قیمت پایین نسبت به عملکرد
  • شوینده چربی و جرم لوله ها

نظرات مخالف: در میان انبوه نظرات مثبت خریداران پودر لوله بازکنی چینه تقریبا نظر منفی خاصی به چشم نمی خورد. تنها چیزی که به عنوان نکته منفی برای محصول ذکر شده حجم کم آن است چون باید برای باز کردن یک گرفته چند بسته از آن مصرف شود.

ویژگی های منفی پودر لوله بازکن چینه از نظر خریداران این محصول:

  • حجم کم محصول

آمار رضایت خریداران محصول:

میزان رضایتامتیازتعداد خریدار
%۷۷۳.۹ از ۵۱۱۸۸ نفر

۳. پودر لوله بازکن جنته نوین

جنته نوین یکی از برندهای تولیدکننده لوله بازکن پودری است که توانسته با استفاده از شهرت برند معروف چنته برای خود مشتریانی زیادی بدرست آورد. تعدادی از مشتریان این محصول به دلیل تشابه نام آن با چنته به اشتباه افتاده و آن را خریداری می کنند اما پس از دریافت محصول تازه متوجه می شوند که این لوله بازکن چنته نیست و اشتباه کرده اند. اما این به معنی بد یا بی کیفیت بودن این محصول نیست. اکثر مشتریانی که از تشابه نام این محصول با چنته دچار اشتباه شده اند صرفا اشتباه خود را در نظرات ذکر کرده اند و چیزی در مورد بی کیفیتی یا بد بودن محصول ذکر نکرده اند.

نظرات موافق: در میان نظرات مربوط به پودر جنته در مورد قدرت بالا، پاک کنندگی قوی و کیفیت بالای محصول نظرات زیادی ثبت شده است. هم چنین از موثر و بی خطر بودن این پودر لوله بازکن هم زیاد گفته شده است. به دلیل پایین بودن قیمت این لوله بازکن پودری نظرات موافق در مورد مقرون به صرفه بودن آن زیاد است. برخی هم کلا پودر لوله بازکن را در برابر مایع لوله بازکنی بهتر و کارا تر دانسته اند و به دیگران هم پیشنهاد خرید آن را داده اند.

ویژگی های مثبت پودر چاه بازکن جنته نوین از دید خریداران این محصول:

  • قیمت پایین و مقرون به صرفه
  • عملکرد مناسب روی گرفتگی سینک
  • بی خطر با قدرت بالا 
  • کارایی بالا 

نظرات مخالف: در نظرات مخالف مربوط به لوله بازکن جنته عمده نظرات مربوط به شباهت نام آن با چنته می باشد. خیلی ها از این موضوع اظهار ناراحتی کرده و گفته اند که به اشتباه این محصول را خریداری کرده اند. فارغ از این موضوع در مورد پودر لوله بازکنی جنته نوین هم مجدد کاربران به کم بودن حجم محصول و کافی نبودن آن برای رفع یک گرفتگی اشاره کرده اند.

ویژگی های منفی پودر لوله بازکنی جنته نوین از دید خریداران این محصول:

  • سوء استفاده از شهرت برند چنته
  • حجم کم پودر
  • دارای بو زیاد

آمار رضایت خریداران محصول:

میزان رضایتامتیازتعداد خریدار
%۸۰۴.۲ از ۵۳۰۳ نفر

۴. پودر لوله بازکن راه گشا

برند راه گشا تولیدکننده انواع محصولات شوینده و شیمیایی است که در کنار محصولات متنوع خود مایع و پودر لوله بازکن هم تولید می کند. لوله بازکن پودری راه گشا می تواند جایگزین مناسبی برای پودر معروف چنته باشد و گرفتگی لوله یا رسوب آن را برای شما از بین ببرد. این محصول بر خلاف دو برند معروف دیگر از شهرت برند چنته بهره ای نبرده است و هرچه که هست با انتخاب خریداران کسب کرده است.

نظرات موافق: بیشترین چیزی که در میان نظرات موافق پودر راه گشا به چشم می خورد عملکرد مناسب و قابل انتظار آن، رفع ساده و آسان گرفتگی های سینک و قیمت پایین و مقرون به صرفه بودن آن می باشد. یک سری از خریداران از این محصول برای پاکسازی چربی لوله های فاضلاب و از بین بردن بوی بد آنها استفاده کرده اند و از نتیجه آن نیز رضایت داشته اند.

ویژگی های مثبت پودر چاه بازکن راه گشا از دید خریداران این محصول:

  • عملکرد مناسب نسبت به قیمت 
  • رفع آسان گرفتگی های سینک آشپزخانه
  • رفع کننده بوی نامطبوع چاه آشپزخانه

نظرات مخالف: در نظرات مخالف این محصول کمی بیش از حد نارضایتی به چشم می خورد. برخی از نظرات مخالف در مورد عدم باز کردن گرفتگی توالت توسط این پودر بوده است که البته کاملا طبیعی است چون پودر لوله بازکنی برای  باز کردن گرفتگی ساده و سطحی سینک و روشویی مناسب است و توانایی قابل قبولی در باز کردن گرفتگی توالت با مدفوع را ندارد. اما تعدادی از کاربران از عملکرد ضعیف آن نسبت به مایع های لوله بازکنی گفته اند که این اشکال در دیگر پودرهای لوله بازکن مطرح نشده است.

ویژگی های منفی پودر لوله بازکنی راه گشا از دید خریداران این محصول:

  • دارای بو
  • عملکرد ضعیف نسبت به محلول لوله بازکن
  • افت کیفیت نسبت به قبل

آمار رضایت خریداران محصول:

میزان رضایتامتیازتعداد خریدار
%۸۰۳.۷ از ۵۱۰۲ نفر

۵. پودر لوله بازکن تورنادو

تورنادو برندی ناشناخته و ناآشنا است که پودر لوله بازکن تولید می کند. لوله بازکن پودری تورنادو شهرت زیادی در بازار ندارد و طبیعتا مشتری چندانی هم برای آن پیدا نمی شود. از این جهت نظرات چندانی در مورد کیفیت این محصول برای بررسی بیشتر بیان نشده است. تنها چند مورد نظر موافق و مخالف ذکر شده که در ادامه بازنشر شده است.

نظرات موافق و مخالف: در میان نظرات اندک کاربران یک نفر از قوی و موثر بودن این محصول اظهار رضایت کرده و گفته که به دلیل قوی بودن آن باید مراقب آسیب های احتمالی آن برای بدن بود. یکی دیگر از مشتریان هم از عملکرد بهتر این پودر نسبت به محلول های لوله بازکن رضایت داشته است. تنها نظر مخالف برای این محصول بوی بد و زننده آن بوده است که به دلیل شیمیایی بودن آن تا حدودی طبیعی است.

ویژگی های مثبت لوله بازکن پودری تورنادو از دید خریداران این محصول:

  • قوی و موثر
  • عملکرد بهتر نسبت به محلول های لوله بازکن

ویژگی های منفی لوله بازکن پودری تورنادو از دید خریداران این محصول:

  • دارای بوی شدید و زننده

آمار رضایت خریداران محصول:

میزان رضایتامتیازتعداد خریدار
%۷۷۳.۸ از ۵۵۱ نفر

فهرست دیگر پودر های چاه بازکن

مشاهده کردید که در بخش قبل از میان پودر های لوله بازکن موجود در بازار بهترین و معروف ترین موارد بر اساس نظر مشتریان معرفی شدند. اما آنها همه لوله بازکن های پودری موجود در بازار نیستند بلکه ده ها مورد دیگر هم وجود دارد که به دلیل ناشناخته بودن یا نداشتن مشتری در بخش بالا معرفی نشده اند. ما در این بخش دیگر لوله بازکن های پودری را معرفی کرده ایم که در بخش قبل معرفی نشده اند.

  • پودر لوله بازکن توردان
  • لوله بازکن پودری ملیکا
  • پودر جرمگیر و لوله بازکن منشاد
  • پودر لوله بازکن راگا
  • پودر لوله باز کن  لوپاک    
  • لوله بازکن پودری اترک
  • لوله بازکن پودری باروژ
  • پودر لوله بازکنی value pack
  • پودر لوله بازکنی ماهر
  • پودر لوله بازکنی راگا کوچک
  • پودر لوله بازکن پورچوز
  • پودر لوله بازکنی لوپاک

نکته مهم: ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که تمام محصولات فوق صرفا بر اساس اطلاعات فروشگاه های اینترنتی و نظرات مشتریان آن تهیه و تدوین شده است. لذا ممکن است نظر خریداران آن صحیح نبوده یا در گذر زمان با تغییر کیفیت محصول نظرات قبل نقض شود. ضمن این ممکن است پس از مدتی به کلی تولید برخی از این محصولات به اتمام برسد و دیگر امکان خرید آنها در بازار وجود نداشته باشد. 

جمع بندی

در بازار ده ها نوع پودر لوله بازکن وجود دارد که نمی توان همه آنها را خرید و امتحان کرد. پس برای تشخیص لوله بازکن پودری قوی باید به نظرات دیگر خریداران توجه کرد. ما در این مطلب با کمک تجربه خریداران قبلی این محصولات و نظرات ثبت شده آنها در فروشگاه دیجی کالا توانستیم این گزارش را تهیه کنیم و در آن بهترین و قوی ترین پودر لوله بازکن را به شما مخاطبین معرفی نماییم. برای انتخاب پودر قوی لوله بازکنی بهتر است نظرات بازنشر شده را مطالعه کنید و سپس بهترین محصول را برای رفع گرفتگی لوله انتخاب نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *