خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

باز کردن گرفتگی روشویی با چاه بازکن دستی

لوله بازکنی ستارخان

باز کردن گرفتگی روشویی با چاه بازکن دستی

اگر در محدوده ستارخان ساکن هستید و لوله فاضلاب شما گرفته است به شما توصیه می کنیم با شماره لوله بازکنی در ستارخان (۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰) تماس بگیرید تا متخصصین ما مشکل شما را بررسی کنند. متخصصین کاوه شما را راهنمایی کرده و به شما مشاوره تخصصی رایگان ارائه می کنند. در پایان هم اگر نیازی باشد یکی از سرویسکاران فعال در محدوده شما را برای باز کردن گرفتگی لوله اعزام می کنند.

شماره تماس۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
ساعت کارشبانه روزی، ۷ روز هفته
محل اعزامنزدیک ترین لوله بازکن محدوده
میزان کثیف کاریکمترین میزان کثیفی
میزان تخریببدون تخریب و خرابکاری
میزان تخصص سرویس کاربالاترین تخصص و تجربه در کار
روش کارعموما از فنر لوله بازکنی
ضمانت کیفیتدارد
زیر نظر اتحادیهبله
قیمتبهترین قیمت در میان همکاران

پرسنل ما از بهترین و حرفه ای ترین لوله بازکن های تهران هستند که تجربه و تخصص بالایی در لوله بازکنی و امور فنی دارد که می توانند در زمان کوتاهی عامل گرفتگی را تشخیص دهند و پس از آن سریعا گرفتگی لوله را با بهترین روش باز نمایند. لوله بازکنی ما کاملا تضمینی است و تکنسین ما پس از انجام عملیات لوله باز شده را با ضمانت به شما تحویل می دهد.

شماره تماس لوله بازکنی ستارخان

شرکت خدمات فنی و تاسیسات کاوه جزء شرکت های قدیمی لوله بازکنی در تهران است که برای ارائه خدمات فوری خود در محله ستارخان و منطقه غرب تهران دو شماره تماس اختصاصی را آماده پاسخگویی به درخواست های لوله بازکنی شما عزیزان در محدوده غرب تهران و ستارخان قرار داده است.

شماره لوله بازکنی ستارخان۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
شماره لوله بازکنی غرب تهران۴۴۴۰۴۲۷۸

همانطور که مشاهده می کنید در بخش فوق یک شماره موبایل جهت درخواست های لوله بازکنی در ستارخان و یک شماره تلفن ثابت جهت درخواست های لوله بازکنی در کل محدوده غرب تهران ارائه شده است. در صورتی که نیاز به خدمات لوله بازکنی در غرب تهران یا ستارخان دارید با شماره تعیین شده تماس حاصل نمایید.

شرکت خدمات فنی و تاسیسات کاوه جزء بهترین و قدیمی ترین شرکت های خدمات فنی و لوله بازکنی در شهر بزرگ تهران است که با افتخار خدمات متنوع خود را به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل رسمی به همشهریان عزیر تهرانی ارائه می کند. ساکن هر یک از مناطق تهران که باشید (حتی در دورترین مناطق) می توانید تنها با یک تماس از خدمات لوله بازکنی ما استفاده کنید. پس از تماس ما سرویس کار حاضر در نزدیک ترین محدوده به شما را سریعا اعزام می کنیم.

یک نکته مهم در مورد خدمات شرکت تاسیسات کاوه این است که ما برای ارائه خدمات لوله بازکنی محدودیت زمانی و مکانی نداریم. یعنی در هر ساعتی از شبانه روز حتی در نیمه شب یا روزهای تعطیل و در هر مکان از تهران و یا حومه تهران می توانید از ما درخواست لوله بازکنی کنید. گرفتگی لوله از قبل خبر نمی کند، بنابراین اگر در نیمه شب مشکل گرفتگی لوله فاضلاب داشته باشید جای هیچ نگرانی نیست. تکنسین های شیفت ما آماده هستند در ساعات شیفتی خود در نیمه شب هم به شما خدمت رسانی کنند.

فنر زنی با دستگاه؛ رایج ترین روش لوله بازکنی در محدوده ستارخان تهران

به طور کلی ما برای باز کردن اگثر گرفتگی های لوله از روش فنرزنی استفاده می کنیم. برای گرفتگی های محله ستارخان و حومه هم به همین صورت است. اگرچه روش باز کردن گرفتگی ها در لوله تا حدی به نوع گرفتگی ارتباط دارد اما در بیشتر موارد می توان گرفتگی را با فنر زنی باز کرد. فنر زنی یعنی این که با استفاده از فنر مخصوص لوله بازکنی اقدام به باز کردن گرفتگی لوله نمود. با استفاده از دستگاه های مخصوص برقی و فنرهای بلند و ضخیم به راحتی هر نوع گرفتگی ایجاد شده در لوله ها را باز می کنیم.

باز کردن کفشور فاضلاب با فنر لوله بازکنی

به دلیل این که روش فنر زنی با دستگاه برقی نتیجه رضایت بخشی دارد و انواع گرفتگی ها را باز می کند دیگر اکثر شرکت ها و سرویسکاران لوله بازکنی از همین روش و همین دستگاه ها استفاده می کنند. البته برخی به جای دستگاه های مخصوص از دریل برای چرخاندن فنر استفاده می کنند که آن هم کارساز است.

برای باز کردن گرفتگی لوله در آپارتمان ها یا مواردی گه گرفتگی در عمق لوله فاضلاب ایجاد شده از فنر های بلند تر استفاده می شود. فنرهایی با طول های ۱۰، ۲۰ و ۳۰ متری به ما کمک می کند بتوانیم به عمق لوله فاضلاب نفوذ کنیم و گرفتگی های ایجاد شده در آن بخش ها را باز کنیم. با این وجود خیلی از گرفتگی ها در همان ابتدای لوله و در بخش سیفون فاضلاب ایجاد شده است.

باعث می شود بتوان گرفتگی های ایجاد شده در عمق لوله های فاضلاب را باز کرد. این کار برای باز کردن گرفتگی آپارتمان ها بسیار مفید و کارساز است. بنابراین یک روش بسیار عالی برای باز کردن گرفتگی لوله در آپارتمان های منطقه ستارخان همین روش استفاده از فنرهای بلند است.

همانطور که در ویدیوی فوق به خوبی نمایش داده شده تکنسین لوله بازکنی در حال حاضر کردن ژنراتور و متصل کردن فنر طولانی آن برای باز کردن گرفتگی کفشور حیاط است.

دیگر روش های لوله بازکنی در ستارخان تهران

علیرغم کیفیت بالای لوله بازکنی با فنر و استفاده مرتب از آن، روش های دیگری هم برای باز کردن گرفتگی ها توصیه می شود. می توان از روش های دیگری همچون فنر زنی با فنر دستی و روش های خانگی استفاده کرد. روش های خانگی همچون محلول های خانگی در مواردی می تواند موثر واقع شود. استفاده از تلمبه دستی چاه بازکن هم بسیار مفید واقع خواهد شد.

روش های ابتکاری مثل فروکردن سیخ، سیم یا کمک گرفتن از فشار آب شلنگ هم در مواردی می تواند به شما کمک کند. برخی افراد هم با استفاده از آب جوش توانسته اند بعضی از گرفتگی های ساده را باز کنند. به هر صورت روش های مختلفی برای باز کردن لوله فاضلاب وجود دارد که اثرگذاری آنها به نوع گرفتگی مربوط می شد.

یک نکته دیگر در مورد لوله بازکنی شرکت کاوه تضمین اخلاق کارکنان است. ما به کارکنان خود اطمینان صد درصدی داریم و در کنار تضمین کیفیت و تضمین قیمت، نیروهای خود را از نظر اخلاقی تضمین می کنیم. مسئله دیگر رعایت بهداشت و نظافت است که خوشبختانه در این مورد هم مفتخر هستیم. ما از دغدغه خانم های خانه اطلاع داریم و از این جهت سرویسکاران خود را توجیه کرده ایم تا برای باز کردن لوله نظافت را رعایت کنند.

لوله بازکنی ستارخان شامل چه محله هایی می شود؟

همانطور که در ابتدا ذکر شد ساکنین همه مناطق تهران حتی حومه تهران می توانند از خدمات فنی و تاسیساتی مخصوصا خدمات لوله بازکنی ما استفاده کنند اما ساکنین محله ستارخان اطراف آن به طور اختصاصی و ویژه خدمات لوله بازکنی دریافت می کنند. لوله بازکنی ستارخان ما محلات زیر را شامل می شود.

خیابان سازمان آبخیابان ملکوتی
خیابان امیرخانیحومه بوستان تهران ویلا
خیابان تاکستانخیابان حبیب الله
خیابان بهبودیخیابان زنجان شمالی
خیابان خوش شمالیشادمهر
اطراف بوستان انقلاببوستان بازیافت
خیابان پاتریس لومومباخیابان ستایش

در بالا برخی از خیابان ها و محلات اطراف ستارخان معرفی شد. طبیعتا بسیاری از مناطق و خیابان های اطراف منطقه ستارخان معرفی نشده اند اما ما در آنها خدمت رسانی می کنیم. در صورتی که ساکن هر یک از مناطق فوق الذکر هستید یا در نزدیکی این مناطق زندگی می کنید خوشبختانه تحت پوشش لوله بازکنی ستارخان شرکت خدمات فنی کاوه هستید و می توانید از این خدمات استفاده کنید.

علت انسداد لوله فاضلاب در ستارخان

کاملا مشخص است که لوله فاضلاب به دلایل مختلفی دچار گرفتگی می شود. بعلاوه این که نوع لوله فاضلاب و فاضلاب ورودی به آن نیز در ایجاد گرفتگی تاثیر زیادی دارد. به عنوان مثال گرفتگی سینک ظرفشویی و فاضلاب آشپزخانه عموما به خاطر ورود روغن و چربی حاصل از غذا و باقی مانده غذا ها به داخل لوله فاضلاب است. این دو مورد باعث می شود لوله فاضلاب چسبناک شده و جرم ضخیمی در دیواره آن ایجاد شود و باعث مسدود شده لوله شود. می توان به صورت دوره ای مقداری آب جوش داخل چاه سینک ظرفشویی خالی کرد تا روغن و چربی داخل لوله به وسیله آن شسته شود.

تلمبه لوله بازکنی و گرفتگی سینک ظرفشویی

گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی هم که جزء رایج ترین گرفتگی های لوله فاضلاب در تهران است بیشتر به دلیل باقی ماندن فضولات داخل سیفون توالت است که همین امر باعث می شود فضولات سفت و انباشه شوند و دیگر به راحتی باز نشود. اگر پس از هر بار استفاده از توالت مقداری آب داخل سیفون خالی شود دیگر فضولات در آن انباشته نمی شود و شاهد این نوع گرفتگی نخواهید بود.

برخی از گرفتگی ها مربوط به لوله فاضلاب حمام هستند که علت آن در بیشتر موارد ورود مو، چرک، صابون و … از طریق کفشور به داخل لوله فاضلاب است که با استفاده از یک صافی می توان جلو آن را گرفت. همانطور که مشاهده کردید خیلی از گرفتگی های لوله دلایل ساده و پیش پا افتاده ای دارند که با کمی دقت می توان از ایجاد آنها جلوگیری کرد و یا در صورت ایجاد گرفتگی آنها را رفع نمود.

چرا لوله بازکنی شرکت کاوه در منطقه ستارخان پیشنهاد می شود؟

شما می توانید به سه دلیل از لوله بازکنی شرکت خدمات فنی کاوه با خیال راحت استفاده کنید و نگران هیچ چیزی نباشید. این سه دلیل چیست؟

کیفیت لوله بازکنی: در امور خدماتی همیشه کیفیت حرف اول را میزند. اگرچه برای خیلی از افراد قیمت اهمیت دارد اما قیمت هم به کیفیت کار بستگی دارد. خدمتی که کیفیت بالایی نداشته باشد معمولا قیمت پایینی هم دارد. به عبارتی خدماتی که دستمزد آنها نسبت به رقبا خیلی کمتر است احتمالا به دلیل پایین بودن کیفیت کار است. شرکت خدمات فنی کاوه افتخار دارد که با استفاده از تکنسین های حرفه ای و تجربه دیده بهترین سطح کیفی از خدمات لوله بازکنی را به شما مشتریان تهرانی از جمله محله ستارخان ارائه می کند.

قیمت مناسب لوله بازکنی: در عین حال مدیریت شرکت اصرار به رعایت انصاف در دریافت هزینه لوله بازکنی دارد و پرسنل را ملزم کرده که طبق تعرفه هزینه لوله بازکنی را از مشتری دریافت کنند. هزینه لوله شرکت کاوه بسیار منصفانه و مناسب است و نسبت به برخی از همکاران نیز بسیار ارزان تر به حساب می آید. اما این قیمت مناسب به هیچ عنوان باعث کاهش کیفیت لوله بازکنی ما نشده است. چرا؟

تضمین کیفیت لوله بازکنی: به این دلیل که لوله بازکنی شرکت کاوه صد درصد تضمینی است و لوله بازکن ما لوله باز شده را به مشتری تحویل می دهد و از محل خارج می شود. به علاوه این که ضمانت کیفیت لوله بازکنی ما به این معنی است که در کوتاه مدت مجدد شاهد گرفتگی لوله نخواهید بود و اگر گرفتگی مجدد در کوتاه مدت ایجاد شود که علت آن کم کاری تکنسین ما بوده است می توانید از گارانتی لوله بازکنی استفاده کنید.

دیگر خدمات تاسیساتی در محله ستارخان

ما یک شرکت تاسیساتی و خدمات فنی هستیم که لوله بازکنی اگرچه مهم ترین خدمت ماست اما تنها خدمت ما نیست. ما خدمات متنوع و گسترده ای در حوزه ساختمان داریم که مهم ترین آنها مربوط به فاضلاب و لوله فاضلاب است. در ادامه برخی از خدمات شاخص شرکت ذکر شده است.

  • چاه بازکنی: باز کردن انواع گرفتگی در لوله های فاضلاب و لوله بازکنی فوری
  • رفع گرفتگی کفشورها: باز کردن انواع کفشورهای فاضلابی مثل کفشور حمام، کفشور حیاط، پارکینگ و کفشور بالکن آپارتمان
  • باز کردن چاه ظرفشویی: باز کردن هر نوع گرفتگی در سینک و ظرفشویی آشپزخانه، حل مشکل جمع شدن آب در سینک، باز کردن گرفتگی روشویی سرویس
  • رفع مشکل توالت فرنگی و توالت ایرانی: باز کردن گرفتگی توالت با مدفوع، رفع گرفتگی توالت فرنگی
  • باز کردن فاضلاب حمام: باز کردن گرفتگی حمام ناشی از افتادن صابون و سفیدآب یا مورد مو و چربی
  • بیرون آوردن اشیاء از توالت: بیرون آوردن گوشی، طلا، سوئیچ، انگشتر، کلید و اشیاء ارزشمند از سیفون توالت

 این تنها چند مورد از خدمات شرکت ما است که جهت اطلاع شما همشهریان ذکر شد.

اگر احساس می کنید لوله فاضلاب شما مشکلی دارد و مکش فاضلاب آن کاهش پیدا کرده است و یا آب در کاسه توالت شما جمع می شود بهتر است با ما تماس بگیرید و درخواست لوله بازکنی کنید. لوله بازکنی ستارخان با قیمت منصفانه به صورت فوری و شبانه روزی. حتما با ما تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید. متخصصین و تکنسین های ما ضمن ارائه مشاوره رایگان، شما را در جهت درست راهنمایی مپی کنند. اگر ساکن ستارخان نیستید و در دیگر محلات تهران سکونت دارید هم مشکلی نیست. در صورتی که نیاز به اعزام سرویسکار داشته باشید نزدیک ترین سرویسکار به محل اعزام می شود. منتظر تماس شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *