خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با ژنراتور

لوله بازکنی قیطریه

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با ژنراتور

در صورتی که مشکل گرفتگی لوله فاضلاب در محدوده قیطریه تهران دارید بهتر است با شماره لوله بازکنی قیطریه (۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰) تماس بگیرید و از متخصصین ما کمک بخواهید. متخصصین شرکت کاوه به خوبی شما را راهنمایی می کنند و پس از آن در صورت نیاز یکی از لوله بازکن های آماده در محدوده شما را برای باز کردن گرفتگی لوله به محل اعزام می کند.

شماره تماس۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
ساعت کارشبانه روزی، ۷ روز هفته
محل اعزامنزدیک ترین لوله بازکن محدوده
میزان کثیف کاریکمترین میزان کثیفی
میزان تخریببدون تخریب و خرابکاری
میزان تخصص سرویس کاربالاترین تخصص و تجربه در کار
روش کارعموما از فنر لوله بازکنی
ضمانت کیفیتدارد
زیر نظر اتحادیهبله
قیمتبهترین قیمت در میان همکاران

لوله بازکنی های ما همگی حرفه ای هستند و سال ها تجربه امور فنی ساختمان دارند. از این حیث است که می توانند به خوبی و با دقت بالا عامل گرفتگی را تشخیص داده و با استفاده از روشی مناسب گرفتگی لوله را سریع باز کنند. این در حالی است که عملیات لوله بازکنی در زمانی کوتاه انجام می شود و هیچ خرابی و کثیفی در محیط ایجاد نمی شود. ضمنا پس از پایان کار شما لوله باز شده را با ضمانت از پرسنل ما تحویل می گیرید چون کار ما صد درصد تضمینی است.

شماره تماس لوله بازکنی قیطریه

شرکت خدمات فنی و تاسیسات کاوه در زمره شرکت های حرفه ای لوله بازکنی در تهران است که برای استفاده از خدمات لوله بازکنی تضمینی و ارزان آن باید از طریق تماس تلفنی درخواست خود را اعلام کنید. ما برای افزایش کیفیت خدمات خود و رفاه و آسایش خاطر شما ساکنین محترم محله قیطریه تهران شماره تماس های اختصاصی را آماده پاسخگویی به درخواست های لوله بازکنی در محله قیطریه قرار داده ایم.

شماره لوله بازکنی قیطریه۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
شماره لوله بازکنی شمال تهران۲۲۸۷۶۸۹۸

همشهریان عزیز دقت کنید که در جدول فوق دو شماره اختصاصی ارائه شده است. یک شماره موبایل که شماره تماس اختصاصی لوله بازکنی قیطریه است و یک شماره تلفن ثابت که شماره مخصوص درخواست لوله بازکنی در تمام محله های شمال تهران می باشد. در هر یک از مناطق اعلامی که ساکن هستید با استفاده از شماره مخصوص آن از شرکت کاوه درخواست لوله بازکن کنید.

شرکت خدمات فنی کاوه جزء آن دسته از شرکت های تاسیسات فنی قدیمی است که کار خود را با لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران آغاز کرد و اکنون با افتخار در سراسر تهران خدمات لوله بازکنی ارزان و فوری ارائه می کند. ما با به کارگیری بهترین و زبده ترین سرویسکاران لوله بازکنی تلاش داریم بهترین و ارزان ترین خدمات فنی و لوله بازکنی را در یک یک مناطق تهران ارائه کنیم و با ارائه خدمات ارزان و فوری رضایت شما خوبان را کسب نماییم. اکنون به پاس قدردانی از این اعتماد شما همشهریان خدمات شرکت به صورت تمام وقت (۲۴ ساعته آن هم در ۷ روز هفته و روزهای تعطیل) ارائه می شود.

در خصوص خدمات شبانه روزی ما لازم به ذکر است که در ساعات شب که به طور طبیعی نیاز به لوله بازکنی کاهش پیدا می کند ما از تکنسین های شیفت یا آنکال استفاده می کنیم تا در صورت نیاز این تکنسین ها به محل حادثه اعزام شوند. در روزهای تعطیل البته نیاز به لوله بازکنی نسبت به شب بیشتر است اما در این زمان ها هم تکنسین های آنکال و شیفت به خوبی به وظایف خود عمل می کنند. منطقه سکونت شما هم اهمیت چندانی ندارد. در روزهای عادی نزدیک ترین تکنسین به محل اعزام می شود و در تعطیلی ها و ساعات شب تکنسین آنکال یا شیفت وظیفه باز کردن لوله را بر عهده می گیرد.

لوله بازکنی قیطریه شامل چه محله هایی می شود؟

یک ویژگی خوب شرکت ما ارائه خدمات در تمام مناطق تهران است. یعنی تفاوتی ندارد که شما در شمال تهران نیاز به لوله بازکنی داشته باشید یا در جنوب تهران مشکل گرفتگی پیدا کرده باشید. در هر منطقه ای که باشید سرویسکار ما سریعا به محل اعزام می شود. بنابراین ما خدمات لوله بازکنی تهران را در تمام مناطق ارائه می کنیم. با این وجود منطقه قیطریه تهران جزء مناطق ویژه برای ما به حساب می آید. از این جهت که لوله بازکنی قیطریه یکی از نیازهای جدی ساکنین این منطقه است که روزانه توسط تیم ما و همکاران رفع می شود. خیابان و محله های زیر تحت پوشش لوله بازکنی قیطریه ما هستند.

بلوار قیطریهاطراف بوستان قیطریه
بلوار کاوهبلوار صبا
خیابان سلیمانی شرقیخیابان آزادی
خیابان صفاخیابان خراسانی
خیابان میرزاپورخیابان گودرزی
خیابان هاشمیخیابان بهار
خیابان پور حیدریخیابان قلندری

در قسمت بالا تنها تعدادی از خیابان ها و محله های واقع در قیطریه خدمت شما معرفی شد که همگی تحت پوشش لوله بازکنی قیطریه ما هستند. اگر شما ساکن هر یک از مناطق فوق هستید می توانید به راحتی از خدمات ما استفاده نمایید. اگر در محله ای نزدیک به قیطریه سکونت دارید که در بالا از آن نام برده نشده هم مشکلی نیست و می توانید از تمام خدمات لوله بازکنی قیطریه به صورت فوری و شبانه روزی استفاده کنید.

دلایل گرفتگی توالت و روش های باز کردن آن

خب احتمالا می دانید که گرفتگی توالت جزء رایج ترین گرفتگی های لوله فاضلاب حتی در محله قیطریه تهران است چون خودتان حتما حداقل یک بار با نوع گرفتگی درگیر شده اید. با این که گرفتگی چاه توالت خیلی رایج است و بعضی افراد بارها با آن مواجه شده اند اما هنوز خیلی ها وقت گرفتن توالت علت را نمی دانند و دقیقا نمی دانند باید چه کاری انجام دهید. در حالی که موضوع خیلی ساده و پیش پا افتاده است. با این وجود در ادامه کمی بیشتر در مورد انواع گرفتگی توالت و روش های باز کردن این گرفتگی ها توضیح می دهیم.

باز کردن گرفتگی توالت با چاه بازکن

گرفتگی توالت فقط یک نوع نیست و انواع مختلفی دارد. شاید این جمله کمی برایتان مبهم باشد. اما واقعیت این است که چاه (سیفون) توالت به دلایل مختلفی می گیرد که این گرفتگی خود را به صورت جم شدن آب در کاسه توالت نشان می دهد.

در این حالت شما جمع شدن آب در توالت را می بینید و می گویید توالت گرفته است و دنبال پیدا کردن شماره تماس لوله بازکن قیطریه هستید. در حالی که ممکن است نیازی به تماس با چاه بازکنی قیطریه نداشته باشید و بتوانید مشکل را به راحتی رفع کنید.

به هر صورت مهم این است که چه چیزی عامل گرفتگی است. چون باید با شناسایی عامل گرفتگی روش مناسب رفع گرفتگی را انتخاب کرد و پس از باز شدن توالت از ایجاد مجدد علت گرفتگی پیشگیری به عمل آورد. پس برای این که بتوانید چنین گرفتگی های لوله در قیطریه را باز کنید علت گرفتگی مهم ترین مسئله است.

– تجمع مدفوع در سیفون

رایج ترین علت گرفتگی توالت ها در محله های قیطریه باقی ماندن مدفوع در چاه توالت است. شاید بشود گفت ۹۰ درصد موارد! فرد مشاهده می کند که چاه توالت زود به زود می گیرد و فاضلاب توالت پایین نمی رود یا به کندی پایین می رود. تصور می کند لوله مشکل دارد یا اشغالی در توالت افتاده است. حتی ممکن است مشکل را گردن شبکه فاضلاب قیطریه هم بی اندازند. در حالی که چنین نیست و علت اصلی جای دیگری است. بیشتر مشکلات گرفتگی توالت مربوط به باقی ماندن مدفوع در سیفون است که عامل آن نیز خود ساکنین هستند.

حالت سیفون توالت طوری است که مدفوع در آن جمع می شود و باقی می ماند. با استفاده مکرر از توالت و وارد شدن مجدد مدفوع این مدفوع ها روی هم انباشته می شوند و به کف سیفون می چسبند طوری که مسیر لوله را مسدود می کنند و اجازه عبور آب را نمی دهند. این دقیقا همان زمانی ای است که فرد متوجه گرفتگی توالت می شود و حتی ممکن است دیرتر متوجه شده و آب از چاه توالت بالا بزند و در کاسه جمع شود.

در این وضعیت دیگر باز کردن توالت به حالت عادی و با آب امکان پذیر نیست چون مدفوع در داخل سیفون انباشته شده و به راحتی کنده نمی شود. برخی از اسید لوله بازکنی برا باز کردن توالت استفاده می کنند. برخی هم سریعا با یک تکنسین لوله بازکنی در نزدیکی قیطریه تماس می گیرند. اما در این مورد هیچ لزومی به چنین کارهایی نیست.

استفاده از آب برای باز کردن گرفتگی توالت در قیطریه

بلکه برای باز کردن توالت باید مقدار بیشتری آب در چاه خالی کنید که بهتر است این آب گرم باشد. آب مقداری باشد که کاسه توالت حداقل تا نیمه پر شود. سپس آن را به حال خود رها کنید تا بعد از چند دقیقه فشار آب داخل کاسه به مدفوع غلبه کند و سیفون را باز نماید. دیگر هم نیازی ندارید که با شماره لوله بازکن های مختلف تماس بگیرید و از همه قیمت لوله بازکنی بپرسید تا بلکه بتوانید یک لوله بازکن ارزان در قیطریه پیدا کنید.

این روش معمولا کارساز است و با انجام این کار بیشتر گرفتگی ها باز می شود. مگر این که حجم مدفوع علاوه بر سیفون در لوله فاضلاب بعد از سیفون (لوله ای که از سیفون تا چاه فاضلاب یا شبکه فاضلاب وصل شده است) هم باشد. در این حالت اگر مسیر لوله باز است باید مداوم آب بریزید تا مدفوع کم کم شسته شود.

اگر مسیر بسته باشد دیگر استفاده از آب مفید نیست و باید فنر زنی انجام شود. در این حالت دیگر می توانید دنبال لوله بازکن شبانه روزی در محله قیطریه باشید تا بیاید و برای شما فنر زنی انجام دهد. بد نیست بدانید که لوله بازکن ها در قیطریه و کلا در تهران معمولا با استفاده از دریل یا ژنراتور فنر بلندی وارد چاه توالت می کنند و گرفتگی را باز می نمایند.

– افتادن گوشی و اشیاء بزرگ در چاه توالت

یک معضل در توالت ایرانی همین افتادن اشیاء به داخل چاه است. این که می گوییم توالت ایرانی به این جهت است که فرد برای استفاده خم می شود و گوشی، کلید، سوئیچ، کارت و … از جیبش به داخل چاه توالت سقوط می کند. استفاده از چاه بست در توالت می تواند جلوی سقوط اشیاء به داخل چاه توالت را بگیرد. در هر صورت افتادن اشیاء بزرگ به داخل سیفون توالت و باقی ماندن در آنجا زنگ خطری برای گرفتگی چاه توالت است.

تکنسین های ما در خیلی از موارد اعزامی برای باز کردن گرفتگی در قیطریه اعلام کرده اند که علت افتادن شی خارجی بوده است. گوشی مخصوصا گوشی های لمسی که بزرگ هستند، سوئیچ یا کلید های چند تایی با ورود به داخل سیفون در آن گیر می کنند و به راحتی باعث گرفتگی توالت می شوند.

در حقیقت این اشیاء خودشان گرفتگی ایجاد نمی کنند بلکه مسیر لوله را تنگ می کنند و با ورود مدفوع به داخل لوله آن مسیر تنگ باقی مانده نیز به کلی مسدود می شود. مسئله مهم این است که این نوع گرفتگی را با ریختن آب نمی توان باز کرد.

چطور گرفتگی لوله با اشیاء خارجی باز می شود؟

ماجرا وقتی دردناک می شود که حتی امکان باز کردن آن با فنرزنی هم وجود نداشته باشد. چون در برخی موارد که شی خیلی بزرگ است امکان باز شدن آن با فنر هم وجود ندارد. یعنی شما با یک سرویسکار لوله بازکنی در قیطریه تماس می گیرد و هزینه زیادی هم برای لوله بازکنی صرف می کنید اما مشکل شما حل نمی شود.

باز کردن کفشور فاضلاب با فنر لوله بازکنی

بهترین کار برای رفع چنین گرفتگی هایی این است که همان ابتدای امر که شی به داخل توالت سقوط کرد برای خارج کردن آن اقدام کنید. اگر دست کردن در چاه توالت برای شما مشمئزکننده است می توانید از گیره فاضلابی استفاده کنید. میله ای بلند همچون انبر که یک سر آن دسته و یک سر آن گیره دارد. و به شما این امکان را می دهد که بدون دست کردن در توالت اشیاء داخل کاسه را بگیرید و خارج کنید.

– ریختن مصالح ساختمانی در توالت

این مورد نسبت به موارد دیگر خیلی کمتر رخ می دهد اما در هر صورت یکی از علل گرفتگی توالت است. اگر در هنگام بنایی یا تعمیرات ساختمان دهانه کاسه توالت باز باشد و سیمان، مصالح ساختمانی، قیر، خاک، آجر و … داخل چاه توالت بریزد در آنجا سفت می شود و بعدا باعث گرفتگی توالت می شود. در برخی موارد مشاهده شده که بی دقتی بنا یا تعمیرکار ساختمان باعث بروز چنین اتفاقی شده است.

اگر حجم خاک و مصالح ورودی به توالت زیاد باشد باید سریع آنها را از توالت تخلیه کرد. ولی اگر کم باشد باید مقداری آب ریخته شود تا در لوله باقی نمانند. اگر سیمان یا گچ داخل توالت ریخته باید با ریختن حجم زیادی آب گچ و سیمان را به داخل چاه فاضلاب یا شبکه فاضلاب هدایت کرد تا به لوله نچسبند. اگر سنگ و آجر بزرگ در توالت افتاده باشد نباید آب ریخت بلکه باید تلاش کرد تا آنها از لوله خارج شوند.

فنرزنی و لوله بازکنی قیطریه با ژنراتور

اگر قبلا مصالح در توالت ریخته و الان دچار مشکل شده اید راه چاره ژنراتور لوله بازکنی است. با استفاده از فنر می توان برخی از گرفتگی ها را باز کرد. اگر نیاز به فنر زنی با ژنراتور در قیطریه دارید تکنسین های حرفه ای ما آمادگی دارند سریعا در محل حاضر شده و کار لوله بازکنی را آغاز کنند. هزینه لوله بازکنی قیطریه را هم طبق تعرفه اتحادیه دریافت می کنیم.

در پایان به شما توصیه می شود اگر مشکل گرفتگی لوله فاضلاب یا توالت در قیطریه دارید و اگر توالت شما به دلیل ریختن سیمان یا سفت شدن مدفوع گرفته و اصلا باز نمی شود با ما تماس بگیرید تا متخصصین ما با استفاده از ژنراتور اقدام به فنرزنی کنند تا شما را از شر گرفتگی توالت و بالا زدن فاضلاب از توالت رها نمایند. لوله بازکنی قیطریه با ژنراتور و بهترین دستگاه های لوله بازکنی در خدمت شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *