خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

رفع گرفتگی کفشور حمام با فنر زنی

لوله بازکنی مجیدیه

رفع گرفتگی کفشور حمام با فنر زنی

اگر گرفتگی لوله فاضلاب دارید و در محله مجیدیه تهران ساکن هستید پیشنهاد می کنیم با شماره های ما تماس بگیرید و درخواست لوله بازکنی کنید. با تماس شما متخصصین ما ابتدا نظر کارشناسی خود را ارائه می کنند و در صورت لزوم و تمایل شما تکنسین نزدیک به منطقه شما را سریعا اعزام می نمایند. تخصص بالای سرویسکاران ما این امکان را داده که خدمات لوله بازکنی مجیدیه با ضمانت کیفیت به شما عزیزان ارائه کنیم. در عین حال برای رفاه حال شما مشتریان عزیز دستمزد را به صورت منصفانه و ارزان نسبت به همکاران دریافت می کنیم چراکه ما یکی از ارزان ترین شرکت های لوله بازکنی در مجیدیه هستیم.

شماره تماس۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
ساعت کارشبانه روزی، ۷ روز هفته
محل اعزامنزدیک ترین لوله بازکن محدوده
میزان کثیف کاریکمترین میزان کثیفی
میزان تخریببدون تخریب و خرابکاری
میزان تخصص سرویس کاربالاترین تخصص و تجربه در کار
روش کارعموما از فنر لوله بازکنی
ضمانت کیفیتدارد
زیر نظر اتحادیهبله
قیمتبهترین قیمت در میان همکاران

شرکت خدمات فنی کاوه با سالها فعالیت حرفه ای اکنون جزء شرکت های قدیمی لوله بازکنی در تهران است که به صورت حرفه ای در تمام مناطق تهران فعالیت جدی دارد. ما توانسته ایم طی سالها فعالیت مستمر و مخلصانه نزد شما مشتریان عزیز اعتماد و اعتبار خوبی کسب کنیم و اکنون به پاس قدردانی از این اعتماد خدمات ارزان و فوری خود را به صورت تمام وقت یعنی ۲۴ ساعته آن هم در ۷ روز هفته حتی در روزهای تعطیل ارائه می کنیم.

سالها تجربه و تمرکز روی امور فنی لوله بازکنی باعث شده ما بهترین و حرفه ای ترین سرویسکاران لوله بازکنی تهرانی را تربیت کنیم که در تشخیص مشکلات لوله فاضلاب و رفع گرفتگی آن جزء بهترین های تهران هستند. در مورد لوله بازکنی شبانه روزی بد نیست بدانید که ما در روزهای تعطیل و ساعات شب تکنسین های شیفت یا آنکال تعیین می کنیم تا در صورت لزوم آن تکنسین ها به محل اعزام شده و لوله را باز کنند. تفاوتی هم در مناطق وجود ندارد. در هر منطقه ای که هستید تماس بگیرید. نزدیک ترین سرویس کار اعزام می شود.

شماره تماس لوله بازکنی مجیدیه

مجموعه خدمات فنی کاوه بجهت رفاه حال شما ساکنین محترم محدوده مجیدیه و افزایش سطح کیفی خدمات ما در این منطقه شماره اختصاصی لوله بازکنی مجیدیه را آماده پاسخگویی به درخواست های لوله بازکنی شما عزیزان قرار داده است.

در این بخش یک شماره موبایل و یک شماره ثابت جهت تماس شما با شرکت و درخواست خدمات لوله بازکنی در محله مجیدیه ارائه شده است. در صورت نیاز به لوله بازکنی مجیدیه می توانید از هر دو شماره تماس بگیرید.

شماره لوله بازکنی مجیدیه۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
شماره لوله بازکنی شرق تهران۷۷۶۱۱۰۷۱

در نظر داشته باشید که لوله بازکنی مجیدیه شرکت کاوه هیچ محدودیت زمانی نداشته و به صورت شبانه روزی فعالیت می کند. لذا جهت درخواست لوله بازکنی فوری در محله مجیدیه می توانید به صورت ۲۴ ساعته با شماره های ارائه شده تماس گرفته و درخواست خود را عنوان کنید. در ساعات خاص تکنسین های شیفت شب و آنکال ما پاسخگوی شما می باشند.

علت گرفتگی مکرر لوله فاضلاب چیست؟

احتمالا شما هم مثل خیلی از افراد دیگر که با گرفتگی لوله فاضلاب درگیر هستند این سوال را دارید که چرا لوله فاضلاب مکررا می گیرد و باید مدام آن را باز کرد؟ خب دلیل آن خیلی واضح است. به صورت مداوم و روزانه حجم زیادی از فاضلاب که بعضا غلیظ هم هست از لوله های فاضلاب ساختمان عبور می کند که هنگام عبور از خود رسوب و جرم باقی می گذارند. هرچه غلظت فاضلاب بیشتر باشد جرم حاصل از عبور آن نیز بیشتر خواهد بود. منظور از غلظت فاضلاب میزان فضولات و آشغال های موجود در آب است. اگر فضولات آب بیشتر باشد فاضلاب غلیظ تر و اگر فضولات کمتر و آب شفاف تر باشد فاضلاب رقیق تر می شود.

با این اوصاف فاضلاب توالت، ظرفشویی و حمام دارای بیشترین غلظت و طبیعتا بیشترین جرم و رسوب می باشند. فاضلاب روشویی، کفشور حیاط یا پارکینگ هم دارای فاضلاب رقیق هستند. فاضلاب توالت به دلیل حجم زیاد مدفوع دارای غلظت زیادی است که قطعا رسوب آن بر دیواره سیفون و لوله های فاضلاب توالت می نشیند اما چون لوله فاضلاب توالت قطر زیادی دارد در آن گرفتگی ایجاد نمی کند. نه این که فاضلاب توالت اصلا نمی گیرد بلکه به این دلیل نمی گیرد و دلایل دیگری برای گرفتگی آن مطرح است.

جمع شدن آب در سینک ظرفشویی

فاضلاب آشپزخانه به این غلیظ محسوب می شود که در آن انبوهی از روغن و چربی حاصل از شستشوی ظروف وجود دارد. حالا این در حالت عادی است. اگر سینک صافی نداشته باشد و یا ساکنین بی دقتی کنند دیگر روغن سوخته غذاها، دانه های برنج، تفاله چای، نان خشک و حتی آشغال های ریز حاصل از جارو کردن خانه هم وارد لوله فاضلاب اشپزخانه می شود! دیگر خودتان تصور کنید که این فاضلاب چه رسوبی از خود ایجاد می کند.

چرب و روغنی بودن فاضلاب ظرفشویی باعث می شود دیواره لوله ها چرب و چسبناک شوند و به راحتی رسوب و جرم را به خود جذب نمایند. لذا در فاضلاب آشپزخانه گرفتگی حاصل از جرم و رسوب لوله بسیار مشاهده می شود. حتی در حالتی که سینک دارای صافی و آشغالگیر باشد.

با خواندن دو مورد فوق دیگر باید خودتان متوجه شوید که چرا فاضلاب حمام غلیظ محصوب می شود. درست است که بخش زیادی از فاضلاب حمام مربوط به دوش گرفتن است که در آن هم آب زیادی وجود دارد اما نباید فراموش کرد که فاضلاب حمام حاوی چربی حاصل از شستشوی بدن، کف و جرم صابون، مو است. حتی ممکن است چرک حاصل از کیسه کشیدن هم به صورت ناخودآگاه وارد لوله فاضلاب شود. این ترکیب غلیظ و چسبناک همچون فاضلاب ظرفشویی عمل می کند. چربی ها دیواره لوله را چسبناک می کنند و باعث می شود روی آن لایه رسوبی و چسباک ایجاد شده و هر ماده ای را به خود جذب کند.

پس برای جمع بندی این بخش، لوله هایی که نیاز به لوله بازکنی پیدا می کنند مواردی اند که از آنها فاضلاب غلیظ عبور می کند. فاضلاب غلیظ ذاتا باعث ایجاد رسوب در لوله ها و سپس کاهش مکش لوله و در نهایت انسداد کامل لوله می شود.

برای جلوگیری از گرفتگی مکرر لوله یا افزایش زمان آن راه حل منطقی کاهش غلظت فاضلاب است. یعنی اول سعی کنید جلوی ورود آشغال و هر چیز غیر از فاضلاب به داخل لوله را بگیرید. برای سینک ظرفشویی از صافی استفاده کنید تا آشغال های غذا وارد چاه سینک نشود. در مورد توالت و حمام هم به هیچ عنوان دستمال کاغذی و … را داخل چاه توالت نی اندازید.

در مرحله بعد باید پس از استفاده لوله را رسوب زدایی کنید. عنوانش کمی نگران کننده است وگرنه کار خاصی نیست. یعنی مقداری آب داخل لوله خالی کنید تا به این وسیله فاضلاب غلیظ از داخل لوله شسته شود و جرم آن باقی نماند. در مورد فاضلاب آشپزخانه این کار را همیشه قرار نیست انجام دهید. فقط زمانی که روغن زیادی در ظروف وجود داشت یا روغن سوخته غذا را داخل سینک خالی کردید حتما مقداری آب گرم (و حتی آب جوش) بریزید تا روغن داخل لوله نماند. برای توالت هم هر بار که مدفوع داخل سیفون باقی ماند مقداری آب خالی کنید تا به این صورت سیفون از فضولات شسته شود.

انواع گرفتگی در لوله های فاضلاب

در یک ساختمان تعداد زیادی لوله فاضلاب وجود دارد که از همه آنها فاضلاب عبور می کند اما همه آنها مسدود نمی شود. یا بهتر است بگوییم معمولا مسدود نمی شوند. بیشتر گرفتگی ها در بخش های مشخصی از لوله ها ایجاد می شود که در ادامه این بخش ها و گرفتگی آنها معرفی می شوند.

– گرفتگی لوله فاضلاب سینک آشپزخانه

در بخش فاضلاب آشپزخانه اکثر یا حتی همه گرفتگی ها در فاضلاب سینک ایجاد می شود. گرفتگی فاضلاب سینک مربوط به سیفون و لوله های زیر سیفون است که اولین محل ورود روغن های غذا است. به این جهت بیشترین رسوب و چربی به این لوله ها می چسبد و نهایتا در این لوله ها گرفتگی ایجاد می شود.

– گرفتگی لوله فاضلاب حمام (کفشور حمام)

گرفتگی فاضلاب حمام که از کفشور حمام تا سیفون را شامل می شود هم دقیقا مثل گرفتگی سینک به دلیل چرک و چربی حاصل از شستشوی بدن به علاوه مو، صابون و … ایجاد می شود. غیر از این مواردی نظیر افتادن صابون یا سفید آب در کفشور حمام یا انداختن عمدی دستمال کاغذی و دیگر آشغال ها نیز می تواند دلیل ایجاد گرفتگی لوله باشد.

– گرفتگی چاه توالت (سیفون توالت)

توالت ایرانی و توالت فرنگی هر دو دارای سیفون هستند. اصلا به صورت کلی تر بگوییم تمام لوله های فاضلاب که دهانه ورودی در ساختمان دارند دارای سیفون هستند. پس هر شی بزرگی که وارد لوله شود احتمالا در داخل سیفون گیر می کند و باعث انسداد لوله می شود. در توالت دقیقا همین اتفاق می افتد. مدفوع در سیفون روی هم جمع می شود و با فشرده شدن مسیر لوله را می بندد.

پر شدن فاضلاب در توالت گرفته

– گرفتگی کفشور پارکینک یا حیاط

گرفتگی این نوع کفشورها که در فضای خارج از ساختمان هستند معمولا به خاطر ورود خاک، سنگ، سنگریزه، برگ و … است. چون خیلی از این کفشورها مدت طولانی ورود آب ندارند خاک و آشغال های ورودی ماه ها روی هم جمع شده و سفت می شوند و مسیر لوله را می بندند.

– گرفتگی روشویی

روشویی و سینک ظرفشویی از منظر ساختار کاملا شبیه به هم هستند. تنها تفاوت در نوع فاضلاب ورودی است. به همین دلیل روشویی که فاضلاب رقیق تری دارد کمتر می گیرد. در هر صورت گرفتگی روشویی هم به دلیل رسوب فاضلاب در دیواره لوله است. رسوب فاضلاب روشویی به خاطر چرک حاصل از شستشوی دست، دستمال یا پارچه، پاک کردن بینی و … است.

لوله بازکنی مجیدیه شامل چه محله هایی می شود؟

همانطور که در ابتدا اعلام کردیم خدمات لوله بازکنی ارزان و فوری ما محدود به مکان و زمان خاصی نیست و در تمام ساعات شبانه روز در تمام مناطق قابل دریافت است. محله مجیدیه شمالی و جنوبی جزء مناطق ویژه در تهران است که بسیاری عملیات های لوله بازکنی ما در این منطقه انجام می شود. خیابان و محله های زیر تحت پوشش لوله بازکنی مجیدیه ما هستند.

محله شمس آبادخیابان استاد حسن بنا
خیابان منصوریخیابان اثنی عشری
خیابان کرمانمیدان امام رضا
خیابان جانبازانخیابان کمالی
خیابان برادران محمودیخیابان ابراهیم نژاد
خیابان هماییخیابان رحیم کلور
خیابان خضریمیدان سبلان

در بالا تعدادی از محله های واقع در منطقه مجیدیه یا در حومه آن که تحت پوشش لوله بازکنی مجیدیه ما هستند معرفی شدند. در صورتی که شما در مناطق فوق یا مناطق نزدیک به آنها ساکن هستید با خیال راحت تماس بگیرید و درخواست لوله بازکنی کنید تا تکنسین واقع در این منطقه به محل شما اعزام شود. طبیعتا خدمات ما محدود به این محله ها نیست و تمام مناطق اطراف مجیدیه تحت پوشش لوله بازکنی مجیدیه ما هستند.

در پایان به شما توصیه می کنیم اگر علاقه مند به آموزش مطالب لوله بازکنی هستید حتما از بخش مقالات دیگر مطالب آموزشی ما را مطالعه کنید. ضمنا خدمات لوله بازکنی مجیدیه شمالی و مجیدیه جنوبی ما با قیمت منصفانه و ارزان در تمام محله های مجیدیه به شما عزیزان ساکن ارائه می شود. در صورت بروز مشکل با ما تماس بگیرید تا نزدیک ترین سرویسکار را به محل شما اعزام کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *