خدمات ۲۴ ساعته – مشاوره و بازدید رایگان

استفاده از فنر لوله بازکنی برای گرفتگی کف سالن

لوله بازکنی مرزداران

استفاده از فنر لوله بازکنی برای گرفتگی کف سالن

اگر ساکن محله مرزداران تهران ساکن هستید و با مشکل گرفتگی لوله مواجه شدید به شما توصیه می کنیم با شماره لوله بازکنی مرزداران (۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰) تماس بگیرید تا متخصصین ما شما را راهنمایی کنند. متخصصین ما به شما مشاوره رایگان می دهند و در صورت لزوم لوله بازکن حاضر در منطقه شما را جهت باز کردن گرفتگی لوله اعزام می کند.

شماره تماس۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
ساعت کارشبانه روزی، ۷ روز هفته
محل اعزامنزدیک ترین لوله بازکن محدوده
میزان کثیف کاریکمترین میزان کثیفی
میزان تخریببدون تخریب و خرابکاری
میزان تخصص سرویس کاربالاترین تخصص و تجربه در کار
روش کارعموما از فنر لوله بازکنی
ضمانت کیفیتدارد
زیر نظر اتحادیهبله
قیمتبهترین قیمت در میان همکاران

لوله بازکن های متخصص ما دارای تجربه و تبحر بالای در امور فنی و لوله بازکنی هستند که این باعث می شود بتوانند در زمانی کوتاه علت گرفتگی را به دقت تشخیص دهند و پس از آن عامل انسداد لوله را رفع کنند؛ بدون این که کثیفی و خرابی در محیط ایجاد کرده باشند. لوله بازکن ما تضمینی است بنابراین پرسنل ما در پایان کار لوله باز شده را با ضمانت به شما تحویل می دهند.

شماره تماس لوله بازکنی مرزداران

شرکت خدمات فنی و تاسیسات کاوه جزء قدیمی ترین و باتجربه ترین شرکت های خدمات فنی و لوله بازکنی در تهران است که برای بهبود کیفیت ارائه خدمات لوله بازکنی و دسترسی آسان همشهریان به این خدمات شماره های اختصاصی لوله بازکنی را آماده پاسخ گویی به درخواست های مشتریان عزیز قرار داده است تا بتوانند با کمترین مشکل در محله های مرزداران و مناطق شمال تهران درخواست لوله بازکنی انجام دهند .

شماره لوله بازکنی مرزداران۰۹۱۲۶۵۱۰۱۷۰
شماره لوله بازکنی شمال تهران۲۲۸۷۶۸۹۸

در بخش فوق ما دو شماره تماس برای درخواست های لوله بازکنی در محدوده مرزداران اعلام کرده ایم. شماره موبایل شماره مخصوص لوله بازکنی مرزداران است که می توانید با آن تماس بگیرید و لوله بازکن در مرزداران را درخواست کنید. شماره تلفن ثابت هم برای درخواست های لوله بازکنی در تمام محله های شمال تهران است که به طور کلی تمام محله های شمال تهران از جمله محله و مدوده مرزداران را شامل می شود.

شرکت خدمات فنی و تاسیسات کاوه جزء ده ها شرکت قدیمی لوله بازکنی در تهران است که اکنون در کل تهران و حومه آن خدمات لوله بازکنی فوری و ارزان ارائه می کند و اکنون با افتخار خدمات خود را با ضمانت قیمت و کیفیت ارائه می کند و از این طریق نزد همشهریان تهرانی از اعتبار خوبی برخوردار می باشد. خدمات لوله بازکنی ما به صورت شبانه روزی یعنی ۲۴ ساعته آن هم در ۷ روز هفته حتی در روزهای تعطیل ارائه می شود.

متخصصین لوله بازکنی ما جزء بهترین و باتجربه ترین سرویسکاران تهرانی هستند که سابقه زیادی در رفع گرفتگی لوله های فاضلابی دارند که این تجربه چند ساله ما را در جهت ارائه خدمات بهتر و سریع تر یاری می کند. برای رفاه حال شما عزیزان ما در ساعات شب یا روزهای تعطیل از تکنسین های شیفت یا آنکال استفاده می کنیم تا در این اوقات مشکلی جهت ارائه خدمات با کیفیت خود نداشته باشیم. در صورتی که ساکن هر یک از مناطق تهران هستید و نیاز به سرویسکار لوله بازکنی دارید تنها کافی است با شماره های ارائه شده تماس بگیرید و درخواست لوله بازکنی کنید.

روش جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب

معمولا در مطالب آموزشی در مورد روش های لوله بازکنی آموزش ارائه می شود و کمتر پیش می آید که کسی از روش های جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب آموزشی ارائه کند. از این جهت است که ما می خواهیم به جای روش های لوله بازکنی روش های جلوگیری از گرفتگی لوله را به شما آموزش دهیم. اگرچه مسئله خاصی نیست و آنقدر پیچیدگی نداد.

خب احتمالا می دانید که همه گرفتگی های لوله های فاضلاب دلیل مشخصی دارد. اگر آن دلیل را پیدا کرده و از ایجاد آن جلوگیری کنید در واقع از گرفتگی لوله جلوگیری کرده اید. در بیشتر موارد گرفتگی لوله ها به یک دلیل مخشص رخ می دهد که آن عبارت است از ورود آشغال و مواد زائد به داخل لوله فاضلاب. ورود این مواد به همراه فاضلاب باعث می شود لوله فاضلاب دچار گرفتگی یا کاهش مکش شود.

لوله های فاضلابی بسته به میزان استفاده از آن و نوع فاضلاب ورودی در اندازه های مشخصی مورد استفاده قرار می گیرند. اگر جنس فاضلاب ورودی آنها تغییر کند مشکل ساز می شوند. به عنوان نمونه لوله فاضلاب سینک ظرفشویی را در نظر بگیرید. این لوله برای عبور فاضلاب حاصل از شستشوی ظروف در نظر گرفته شده است. حال اگر به صورت مرتب آشغال، باقی مانده غذا، تفاله چای، خرده نان و … به همراه آب وارد آن شود چه اتفاقی رخ می دهد؟! کاملا مشخص است. راه آب ظرفشویی در فواصل زمانی کوتاه می گیرد و نیاز به پاکسازی خواهد داشت. اتفاقی که برای خیلی ها مدام رخ می دهد.

جمع شدن آب در سینک ظرفشویی

برای جلوگیری از این اتفاق یک راه بسیار ساده وجود دارد و آن جلوگیری از ورود اشغال و اجسام به داخل چاه ظرفشویی است. با قرار دادن صافی سینک به راحتی می توان به این هدف دستیابی پیدا کرد. با انجام این کار شما از گرفتگی فاضلاب ظرفشویی جلوگیری خواهید کرد و دیگر شاهد جمع شدن آب در سینک ظرفشویی نخواهید بود.

گرفتگی کفشور فاضلاب حمام

مورد دیگر گرفتگی لوله فاضلاب حمام است. کفشور حمام برای تخلیه فاضلاب حاصل از دوش گرفتن و حمام کردن تعبیه شده است. لذا نباید چیزی دیگری غیر از آب وارد آن شود. در حالی که بسیار مشاهده می شود که صابون، سفید آب، دستمال کاغذی و … وارد کفشور حمام می شود و در سیفون حمام گرفتگی ایجاد می کند. مخصوصا صابون که به دلیل لیز بودن سر می خورد و در چاه حمام می افتد.

در این مورد هم راه چاره استفاده از درپوش کفشور است که با حالت توری خود تنها اجازه عبور آب را می دهد. البته یک نکته ای که هم در مورد فاضلاب حمام و هم فاضلاب ظرفشویی وجود دارد این که به طور طبیعی این دو فاضلاب از خود رسوب ایجاد می کنند. فاضلاب حمام به دلیل دارا بودن مقادیر زیادی چرک و چربی و فاضلاب ظرفشویی به دلیل داشتن روغن حاصل از شستشوی ظروف دارای غلظت زیادی است و این فاضلاب در تماس با لوله ها رسوب ایجاد می کند. طبیعتا پس از چند ماه یا چند سال این رسوب ضخیم شده و قطر لوله را کاهش می دهد. این کاهش قطر ابتدا باعث کاهش مکش فاضلاب و در نهایت منجر به انسداد کامل لوله خواهد شد.

یکی از رایج ترین موارد گرفتگی که در خیلی از خانه ها به صورت مداوم رخ می دهد گرفتگی سیفون توالت است. گرفتگی چاه توالت در بیشتر موارد به دلیل باقی ماندن مدفوع در سیفون است. وقتی افراد از توالت استفاده می کنند باید فلاش تانک را بکشند تا فضولات داخل سیفون با فشار آب خالی شود. اگر این کار انجام نشود فضولات باقی مانده در چاه توالت روی هم تجمع کرده و سفت شوند. در این حالت دیگر فضولات به صورت عادی و معمولی با فشار آب تخلیه نمی شود.

راه حل ساده برای جلوگیری از این مشکل همان است که ابتدا ذکر شد. پس از هر بار استفاده از توالت مقداری آب داخل چاه توالت خالی کنید تا فضولات داخل آن باقی نماند. البته برای رفع مشکل هم راهکارهایی وجود دارد که می توان از آنها استفاده نمود.

لوله بازکنی مرزداران شامل چه محله هایی می شود؟

لازم است بدانید که خدمات لوله بازکنی ما در همه مناطق تهران ارزان و فوری ارائه می شود و تفاوتی میان مناطق مختلف تهران وجود ندارد. محله مرزداران که در واقع حومه مناطق واقع در اطراف بلوار مرزداران است هم یکی از مناطق مهم تحت پوشش ما است که در آن به صورت شبانه روزی خدمت رسانی می شود. محله های زیر تحت پوشش لوله بازکنی مرزداران ما هستند.

بلوار مرزدارانبزرگراه حکیم
تقاطع یادگار امام و حکیماطراف بوستان پردیسان
اطراف بوستان نهج البلاغهبلوار آریافر
خیابان جانبازانخیابان آزمایش
اطراف سازمان آببلوار لاله
خیابان اطاعتیاطراف بوستان گلها
بلوار خرم رودیخیابان سپهر

در بالا برخی از خیابان ها و محله های واقع در منطقه مرزداران معرفی شدند که همگی تحت پوشش لوله بازکنی مرزداران ما هستند و می توانند از خدمات فوری و ارزان بهره مند شوند. اما این خدمات محدود به مناطق فوق نیست و ساکنین دیگر محله ها و خیابان های اطراف مرزداران و حتی دیگر مناطق تهران هم می توانند از خدمات ارزان شرکت خدمات فنی کاوه استفاده نمایند.

ساعت کار لوله بازکنی شرکت کاوه در مرزداران

به طور کلی خدمات لوله بازکنی حرفه ای محدودیت زمانی ندارد در به عبارتی شبانه روزی است. لوله بازکنی حرفه ای شبانه روزی به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته انجام می شود و محدودیت زمانی ساعات شب یا روزهای تعطیل را ندارد. در صورت بروز مشکل در لوله فاضلاب و انسداد لوله فاضلاب می توانید سریعا با شرکت خدمات فنی کاوه تماس بگیرید و درخواست لوله بازکنی حرفه ای نمایید.

در روزهای کاری و ساعات اداری تکنسین های شرکت به صورت عادی مشغول به کار هستند و آمادگی اعزام به ماموریت را دارند. در ساعات دیگر مثل جمعه ها، تعطیلات رسمی و ساعات شب تیم فنی کاوه به صورت شیفت یا آنکال آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز هستند.

وضعیت آنکال لوله بازکنی به این معنی است که تکنسین ما در دفتر کار نیست اما آمادگی اعزام به ماموریت را دارد و در صورت تماس مشتری و درخواست لوله بازکنی سریعا به محل اعزام می شود.

چطور بفهمیم که فاضلاب نیاز به لوله بازکنی دارد؟

برخی از افراد به دنبال این هستند که نیاز لوله فاضلاب به لوله بازکنی را خودشان متوجه شوند. یعنی بدون حضور سرویسکار خودشان بفهمند که آیا لوله مشکلی پیدا کرده و نیاز به لوله بازکنی دارد یا خیر. و یا این که قبل از گرفتگی کامل لوله از این موضوع مطلع شوند تا بتوانند پیش از گرفتگی کامل و بسته شدن فاضلاب مشکل را رفع نمایند. در پاسخ به این افراد باید گفت که تشخیص گرفتگی لوله فاضلاب کار چندان پیچیده ای نیست و می توان به آسانی از آن اطلاع پیدا کرد. تنها باید وضعیت لوله و مکش فاضلاب آن را بررسی کنید تا از موضوع اطلاع پیدا کنید.

لوله فاضلاب سالم و عادی به خوبی فاضلاب را مکش می کند. بنابراین آب در سینک، کاسه توالت یا دور کفشور جمع نمی شود. اگر مشاهده می کنید که سرعت مکش آب کاهش پیدا کرده و آب در سینک یا دور کفشور جمع می شود به این معنی است که بخشی از لوله فاضلاب گرفته است و این گرفتگی ممکن است پس از مدتی کل لوله را مسدود کند. در چنین شرایطی می توانید بسته به نوع لوله فاضلاب از روش های گوناگون لوله بازکنی استفاده کنید و پیش از انسداد کامل لوله آن را پاکسازی کنید.

وقتی لوله فاضلاب مسدود شود هیچ آبی از آن عبور نمی کند و طبیعتا تمام آب دور کفشور، داخل سینک ظرفشویی یا روشویی، داخل کاسه توالت جمع می شود. خب تشخیص چنین حالتی کار سختی نیست و هر کسی با مشاهده این وضعیت متوجه می شود که لوله فاضلاب گرفته است. اما چطور باید متوجه شد که برای باز کردن این گرفتگی حتما باید با سرویسکار تماس بگیریم؟

پر شدن فاضلاب در توالت گرفته

اگر گرفتگی در توالت باشد احتمال زیاد مربوط به تجمع مدفوع در سیفون است. برای باز کردن گرفتگی سیفون توالت می توانید مقدار زیادی آب ترجیها گرم در توالت خالی کنید تا کاسه توالت تا نیمه از آب پر شود. با فشار آب و نرم شدن فضولات پس از چند دقیقه گرفتگی توالت خودش باز می شود.

باز کردن گرفتگی فاضلاب آشپزخانه

اگر گرفتگی مربوط به سینک ظرفشویی است رفع گرفتگی نیاز به کمی تلاش دارد. می توانید با استفاده از چاه بازکن پلاستکی برای باز کردن گرفتگی اقدام کنید. چند بار که تلمبه بزنید احتمالا گرفتگی باز می شود. البته ممکن است گرفتگی آنقدر هم سطحی نباشد که بتوانید با تلمبه آن را باز کنید. اگر باز شود هم موقتی است و دوباره پس از چند روز شاهد گرفتگی آن خواهید بود.

علت این است که داخل لوله فاضلاب سینک لایه ضخیمی از رسوب و لجن ایجاد شده و مسیر عبور آب را مسدود کرده است. شما با فشار تلمبه زدن بخشی از این لجن ها را جابجا می کنید و مسیر لوله باز می شود اما همچنان بخش زیادی از رسوب دیواره ها باقی مانده که نیاز به پاکسازی دارد. برای پاکسازی و حل ریشه ای مشکل باید از قسمت زیر سینک سیفون و اتصالات را باز کنید و داخل آن را کاملا با آب بشویید تا لجن ها پاک شود. سپس اتصالات را به حالت قبل ببندید. در این صورت دیگر به این زودی گرفتگی در سینک ظرفشویی ایجاد نخواهد شد. علت و روش رفع گرفتگی روشویی هم دقیقا مانند سینک است.

در بالا چند مورد از گرفتگی هایی که امکان باز کردن آنها توسط خودتان با دست خالی وجود دارد معرفی شد. بنابراین در صورت مشاهده این نوع گرفتگی ها می توانید خودتان دست به کار شده و در خانه لوله بازکنی انجام دهید. اگر خودتان نتوانستید گرفتگی را باز کنید یا گرفتگی غیر از موارد فوق بود باید با شرکت یا تکنسین های لوله بازکنی تماس بگیرید و درخواست لوله بازکنی کنید.

خدمات چاه بازکنی ما چطور تضمین می شود؟

خیلی از همشهریان در تماس با ما از گرفتگی مجدد لوله فاضلاب اظهار نگرانی می کنند و می خواهد به آنها ضمانت دهیم که در صورت لوله بازکنی مجددا شاهد گرفتگی لوله نخواهند بود. کلاهبرداری لوله بازکن های سودجو و برخی افراد ناشی و فرصت طلب در صنف ما باعث شده مردم نتوانند به راحتی به هر لوله بازکنی اعتماد کنند. حق هم دارند کاملا طبیعی است.

ما با اطلاع از این موضوع خدمات چاه بازکنی خود را به صورت تضمینی به مشتری ارائه می کنیم. یعنی ضمانت می کنیم که لوله باز شده توسط لوله بازکن ما در مدتی مشخص (بسته به نوع لوله) مجدد شاهد گرفتگی نخواهد بود. در صورتی که در دوره ضمانت گرفتگی مجدد ایجاد شود به صورت رایگان گرفتگی را برای شما باز می کنیم. این هم تنها به دلیل اعتماد ما به کیفیت کارمان است.

دقت کنید که لوله بازکنی ما برای همیشه ضمانت نمی شود. تنها در کوتاه مدت آن هم برای اعلام صداقت ما و کیفیت کارمان است که این تضمین ارائه شده است. دیگر چه چیزی از این بهتر می خواهید؟! می توانید با خیال راحت از خدمات لوله بازکنی استفاده کنید و مطمئن باشید که کیفیت آن تضمین شده است.

مولفه های موثر در قیمت لوله بازکنی

قیمت لوله بازکنی مثل خیلی از مشاغل فنی و خدماتی دیگر به میزان خدمت ارائه شده وابسته است و بر اساس ساعت کار و میزان خدمت ارائه شده هزینه دریافت می شود. در تغیین قیمت لوله بازکنی موارد زیر دخیل است:

  • زمان صرف شدن برای باز کردن لوله: طبیعتا هر چه زمان بیشتری برای رفع یک گرفتگی صرف شود دستمزد لوله بازکنی هم بیشتر می شود. مثل هر شغل خدماتی دیگر.
  • شدت گرفتگی لوله فاضلاب: گرفتگی های شدید زمان و انرژی بیشتری برای باز شدن نیاز دارند در حالی که گرفتگی های سطحی در مدت زمان کمتر و راحت تر باز می شوند. پس گرفتگی های شدیدتر هزینه لوله بازکنی بیشتری دارند.
  • زمان انجام لوله بازکنی: لوله بازکنی در نیمه شب هزینه بیشتری نسبت به لوله بازکنی در روز دارد. کرایه تاکسی ها هم در ساعتی از شب افزایش پیدا می کند.
  • میزان سختی کار: این مورد کمی کلی است. منظور هر چیزی است که باعث شود باز کردن آن لوله سخت باشد؛ از جمله دسترسی محدود به لوله ها، قطر کم لوله، خمیدگی زیاد در لوله ها و محدودیت های مختلف در ساختمان که منجر به سخت شدن کار لوله بازکنی نسبت به وضعیت عادی شود.

همانطور که مشاهده کردید موارد فوق همگی در تعیین قیمت لوله بازکنی و هزینه تمام شده باز کردن یک گرفتگی در لوله تاثیر دارند.

انتظار نداشته باشید که بتوانیم برای قیمت لوله بازکنی یک مبلغ مشخص تعیین کنیم؛ دقیقا همانطور که بسیاری از مشاغل فنی و خدماتی قیمت ثابت و مشخصی برای کار خود ارائه نمی کنند و این موضوع را به پس از بررسی کارشناسان خود واگذار می کنند.

آیا فنرزنی با دستگاه لوله بازکنی محیط را کثیف می کند؟

خیر، به هیچ عنوان. فنرزنی دیگر مثل قدیم نیست که با یک فنر بلند را به سر دریل ببندند و با سرعت گرفتن دریل فنر فضولات و کثافات را به اطراف بپاشد. الان دیگر اکثر شرکت ها از فنرهای خودکار که به آن ژنراتور هم گفته می شود به جای فنر دریلی استفاده می کنند که یکی از فواید آن عدم کثیف کاری است. دستگاه های مخصوص فنرزنی دو قابلیت مهم دارند که باعث می شود هنگام فنرزنی با آن هیچ کثیفی در محیط ایجاد نشود.

یک قابلیت این دستگاه امکان تغییر طول فنر است که باعث می شود لوله بازکن بتواند به مقدار مورد نیاز فنر مورد استفاده قرار دهد. قابلیت دیگر سرعت پایین چرخش فنر نسبت به دریل است که باعث می شود هنگام ورود فنر به داخل فاضلاب هیچ آب و فاضلابی به خارج از لوله نپاشد.

استفاده از دستگاه فنرزنی مدرن و خودکار در لوله بازکن های امروزی دیگر مثل گذشته منجر به کثیف کاری نمی شود. به علاوه این که تعهد کاری ما ایجاب می کند که نظافت محیط را کاملا رعایت کنیم لذا در صورتی که هر کثیفی ناخواسته ناشی از عملیات لوله بازکنی ایجاد شود در پایان کار پاکسازی خواهد شد.

مزایای استفاده از لوله بازکنی مرزداران شرکت کاوه

درست است که ده ها شرکت لوله بازکنی در محله مرزداران فعال هستند و لوله بازکنی فوری و شبانه روزی ارائه می کنند اما کیفیت خدمات همه آنها یکی نیست. به عبارت دیگر همه شرکت های فعال در لوله بازکنی مرزداران لوله بازکنی با کیفیت بالا ارائه نمی کنند. شرکت خدمات فنی کاوه اما سطح بالای کیفی خدمات لوله بازکنی مرزداران را تضمین می کند. در صورت استفاده از خدمات لوله بازکنی ما در محله مرزداران مزایای زیر شامل حال شما می شود.

  • لوله بازکنی تضمینی (تحول لوله باز شده با ضمانت)
  • لوله بازکنی بدون خرابی و ایجاد کثیفی
  • ارائه مشاوره رایگان در خصوص گرفتگی لوله و لوله بازکنی
  • رفع انواع گرفتگی های سخت و پیچیده در لوله های فاضلاب
  • استفاده از دستگاه های پیشرفته لوله بازکنی
  • استفاده از لوله بازکن های باتجربه
  • ضمانت تدین و اخلاق پرسنل
  • قیمت منصفانه لوله بازکنی

با وجود ویژگی های فوق استفاده از لوله بازکنی شرکت کاوه در محله مرزداران یک فرصت استثنایی برای همشهریانی است که مشکل گرفتگی لوله پیدا کرده اند. شما می توانید برای اطمینان از عملکرد شرکت ما موارد فوق را با دیگر شرکت های لوله بازکنی مقایسه کنید و پس از آن در صورت حصول اطمینان از ما درخواست بازکنی کنید.

اگر مشکلی دارید ما در خدمت هستیم. لوله بازکنی مرزداران با قیمت منصفانه و ارزان مخصوص شما همشهری عزیر. با ما تماس بگیرید تا متخصصین ما ضمن راهنمایی شما در صورت لزوم تکنسین لوله بازکن نزدیک به مرزداران را به محل شما اعزام کنند.

تصاویر لوله بازکنی با ژنراتور و تراکم هوا در مرزداران

در پایان تعدادی از تصاویر مرتبط با لوله بازکنی مرزداران از جمله فنرزنی مرزداران با ژنراتور و چاه بازکنی با دستگاه تراکم هوا در محله مرزداران قرار داده شده است. امید است که برای شما مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *